آینه قدی دیواری بدون قاب

آینه قدی دیواری بدون قاب

تنوع امروزه در مورد آینه‌ها خیلی زیاده. برعکس زمان گذشته که فقط یک نوع آینه یا نهایتا دو نوع آینه وجود داشت و همون هم به شکل‌های ساده برای هر جایی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما آینه‌های امروزی از تنوع خیلی زیادی برخوردارن و کاربردهای بهتری هم دارن. یکی از انواع مختلف آینه‌ها، آینه قدی دیواری بدون قاب هستش که در این متن هم به اون می‌پردازیم. خود این آینه می‌تونه انواع بسیار مختلفی داشته باشه که باعث میشه تا بتونین برای هر فضا و کاربردی که دارین، آینه دلخواه خودتون رو داشته باشین.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه قدی دیواری بدون قاب

آینه قدی دیواری بدون قاب چه ویژگی‌های مثبتی داره

آینه قدی دیواری بدون قاب آینه‌ای بسیار پرکاربردی هست که در هر جایی می‌تونه لازم باشه. به این دلیل که این اینه می‌تونه دید بیشتر و کامل‌تری رو نسبت به بقیه آینه‌ها فراهم کنه. شما با استفاده از این آینه می‌تونین به‌طور کامل خودتون رو در آینه مشاهده کنین. در صورتی که ابعاد دیگه و انواع دیگه آینه‌ها این امکان رو ندارن و نمی‌تونین خودتون رو کامل و قدی در آینه ببینین.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه مدرن

همچنین آینه قدی وقتی بدون قاب به کار میره، از سادگی خیلی خاصی برخودار میشه که در عین این سادگی زیبایی خیلی جذابی رو هم داره. به‌طوری که این آینه می‌تونه برای هر فضایی مناسب باشه. حتی اگر آینه رو به فضای دیگهای با دکوراسیون کاملا متفاوتی از قبلی هم ببرین، باز هم آینه می‌تونه خودش رو با اون فضا منطبق کنه و به زیبایی بیشتر اون فضا کمک کنه.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه بدون قاب

علاوه بر این‌ها آینه وقتی هم که به دیوار نصب میشه، فضایی رو از محیط شما اشغال نمی‌کنه. به‌خصوص که آینه قدی باشه و وقتی شما اون رو روی زمین قرار بدین، فضایی رو از شما می‌گیره. اما انواع آینه دیواری نوری ضمن این که فضایی رو اشغال نمی‌کنن، باعث میشن تا فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر از واقعیتشون به نظر برسن.

حالا انواع مختلف آینه قدی دیواری بدون قاب چه مواردی هستن

آینه ساده

آینه ساده منظور همین آینه‌های شفافی هستن که همیشه هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. این آینه‌ها اما امروزه شکل مدرنی به خودشون گرفتن و می‌تونن به شکل‌های خاصی باشن. همین موضوع باعث شده تا بتونن برای فضاهای امروزی و مدرن هم بسیار مناسب باشن. در ضمن این آینه‌ها با گذشت زمان شفافیت خیلی بالایی پیدا کردن و مقاومتشون هم خیلی بیشتر شده. بنابراین می‌تونن خیلی راحت به‌عنوان آینه قدی دیواری بدون قاب مورد استفاده قرار بگیرن.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه ساده دیواری

مزیت مهم این آینه‌ها این هست که می‌تونن برای هر فضایی با هر کاربرد و همینطور چیدمانیمورد استفاده قرار بگیرن. چون نیاز به هیچ جیزی ندارن و با سادگی و زیبایی خاص خودشون هم فضای شما رو خیلی زیباتر می‌کنن.

آینه نوری

یکی دیگه از انواع آینه قدی دیواری بدون قاب، آینه نوری محسوب میشه. این آینه از جدیدترین و مدرن‌ترین آینه‌هاست که با توجه به مشخصاتی که داره، خیلی هم مورد توجه هستش. مشخصه آینه نوری این هست که دارای نورپردازیه و این نورپردازی رو به وسیله چراغ LED فراهم می‌کنه. چراغ به این صورت به کار میره که پشت آینه قرار بگیره. شکل چراغی هم که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، شبیه به چراغ‌های معمولی نیست. این چراغ ضخامتش کمه و همینطور یک‌تکه هم هست. بنابراین می‌تونه خیلی راحت پشت آینه طوری تعبیه بشه که نوری مخفی و ملایم رو دور آینه ایجاد کنه.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه نوری بدون قاب

نور آینه نوری به‌قدری خوب و درست ایجاد میشه که وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، خیلی خوب می‌تونین خودتون رو تماشا کنین. نور طوری برای آینه طراحی شده که این دید بهتر رو فراهم کنه تا بتونه عملکرد آینه رو هم به‌طور کلی ارتقا بده. و باعث بشه تا در کاربردهای خیلی مهم این آینه خیلی مفید و مثبت عمل کنه.

آینه لامپی

آینه لامپی از انواع دیگه آینه قدی دیواری بدون قاب هستش. در آینه لامپی هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که در این آینه به کار میره با آینه نوری متفاوته. این چراغ از نظر شکل ظاهری شبیه همین چراغ‌های معمولی هستش. اما این چراغ تمام مزایای همین چراغ LED رو داراست. چیدمان چراغ‌ها هم روی آینه به‌صورتی انجام میشه که روی خود آینه قرار می‌گیرن. چون تعدادی چراغ روی آینه قرار می‌گیرن، بنابراین با یک فاصله استانداردی روی آینه قرار می‌گیرن تا بتونن نوری که متشر می‌کنن کاملا یکدست و خوب باشه.

آینه قدی دیواری بدون قاب

آینه لامپی هم با توجه به عملکردی که داره برای خیلی از فضاها بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. چون مزایای فوق‌العاده و بیشماری داره که این آینه رو خاص می‌کنه. بنابراین با توجه به مزیت‌هایی که این آینه‌ها دارن اون‌ها رو به‌قدری خاص کردن که مورد توجه هر کسی هستن.

اما این انواع آینه قدی دیواری بدون قاب کجاها بیشتر استفاده دارن

برای فضاهای کاری که شما نیاز به فضای کاری بیشتری دارین، قطعا آینه قدی دیواری بدون قاب خیلی گزینه ایده‌آلی هستش. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که این آینه می‌تونه خیلی خوب عمل کنه. درواقع با این آینه شما می‌تونین فضای بیشتری رو برای خودتون و مشتری‌هاتون فراهم کنین. همچنین آینه‌هایی هم که نورپردازی دارن، برای آرایشگاه مناسب‌تر هستن. چون مشتری شما که جلوی آینه بشینه، نور به‌طور کامل چهره مشتری‌تون رو روشن می‌کنه و از این طریق می‌تونین خدمات بهتری رو برای مشتری‌هاتون ارائه بدین.

آینه قدی دیواری بدون قاب

همچنین آینه قدی دیواری بدون قاب برای مزون هم خیلی مناسب محسوب میشه. آینه‌های مدرن می‌تونن کمک کنن که فضای کاری مزون شما هم خیلی زیباتر باشه. همچنین آینه قدی به مشتری شما دید کاملی میده که بعد از پرو لباس بتونه خودش رو به‌طور کامل ببینه. چون برای انتخاب بهتر و راحت‌تر لباس مورد نظرش نیاز داره که خودش رو بتونه کاملا واضح ببینه. بنابراین این آینه خیلی کمک‌کننده هست و موثر عمل می‌کنه.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه نیم دایره

برای هر خونه‌ای هم قطعا وجود آینه قدی دیواری بدون قاب می‌تونه خیلی خوب و موثر باشه. شما با این آینه در خونه‌تون می‌تونین برای کاربردهای مختلفی ازش استفاده کینن.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه دو سر گرد

انواع آینه قدی دیواری بدون قاب رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه از آینه قدی دیواری بدون قاب تا هر آینه خاصی با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. آینه‌هایی که در این کارگاه تولیدی میشن از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن. به همین دلیل از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن و می‌تونن با نمونه‌‌های خارجی خودشون رقابت کنن.

آینه قدی دیواری بدون قاب
آینه نوردار خاص

اما آینه‌هایی که در این مجموعه تولیدی میشن از یکسری مزایای خاصی هم برخوردار هستن. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که برخوردار هستن. با این ضمانت خیال شما کاملا راحت هست که در صورتی که هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، دیگه نیازی به نگرانی یا پرداخت هزینه وجود نداره. چون در صورت بروز هر مشکلی فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان به مشک به وجود اومده رسیدگی بشه. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم. تا اگر بعد از سفارش آینه خودتون رو دوست نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای ارتباط بامجموعه ما و همینطور سفارش آینه مورد نظر خودتون و کسب اطلاعات دقیق می‌تونین با شماره‌‌ی 09357015855 تماس بگیرین. برای مشاوره هم می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین تا مشاورین ما که تجربه بالایی در زمینه کاری خودشون دارن، استفاده کنین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ