آینه سالن آرایش نورمخفی

آینه سالن آرایش نورمخفی

آینه سالن آرایشی یکی از ابزارهای مهم در این فضاست. چون کاربرد خیلی مهمی رو داره و بدون آینه سالن آرایش عملکرد اصلی خودش رو از دست میده. و اصلا نمی‌تونه کارکرد خودش رو ادامه بده. به‌علاوه که این آینه تاثیر خیلی زیادی در دکوراسیون سالن زیبایی داره. به‌همین دلیل هم آینه‌های مختلفی وجود دارن که برای این فضا معرفی شدن. یکی از اون‌ها آینه سالن‌ آرایش نورمخفی هست که هم کارایی خیلی خوبی داره و هم این که ظاهر خیلی زیبایی داره که می‌تونه فضای سالن رو شیک و مدرن جلوه بده.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه سالن آرایش نورمخفی

معرفی آینه سالن آرایش نورمخفی

آینه سالن آرایش نورمخفی همونطور که از اسمش مشخصه، دارای نورپردازی هست. نورپردازی این آینه به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. چراغ مورد استفاده حالت نواری داره که ضخامتش کم هست. اما با وجود این که ضخامت کمی داره، نوردهیش خیلی خوب و کافیه. چراغ LED طوری پشت آینه و دور تا دورش قرار می‌گیره که باعث میشه تا نوری دور آینه رو بگیره.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه قدی نوری

این نور آینه سالن آرایش نورمخفی باعث میشه تا وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خودتون رو کاملا روشن و واضح در آینه ببینین. این نور به دید بهتر شما کمک میکنه که بتونین روی پوست و مو اشراف بیشتری داشته باشین. شما با استفاده از این آینه می‌تونین به‌عنوان آرایشگر کار بهتری رو ارائه بدین. چون با دید بهتری که براتون ایجاد شده، شما بهتر می‌تونین کارتون رو انجام بدین. چون نور به‌خصوص در مسائلی مثل میکاپ و گریم خیلی کمک‌کنندست. و باعث میشه تا پوست صورت خیلی واضح در آینه نمایش داده بشه و بتونین روی نواقص اون اشراف داشته باشین.

آینه سالن آرایش نورمخفی در زیبایی و دکوراسیون سالن چه تاثیری داره

علاوه بر این که آینه سالن آرایش نورمخفی خیلی کاربرد خوبی داره، در دکوراسیون و زیبایی ظاهر سالن هم نقش مهمی رو داره. نورپردازی این آینه به ظاهر اون جلوه خیلی خاصی رو میده و اون رو متمایزتر از آینه‌های دیگه میکنه. به‌همین دلیل هم هست که دیگه آینه‌های قدیمی جایگاهی در سالن‌های زیبایی ندارن. چون هم عملکرد خوبی ندارن و هم این که ظاهرشون دلچسب و جذاب نیست.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه گرد بک‌لایت

اما آینه سالن آرایش نورمخفی وقتی در سالن‌های زیبایی قرار بگیرن، باعث میشن تا فضا خیلی شیک‌تر به‌نظر برسه. این آینه‌ها به حرفه‌ای‌تر نشون دادن کار و فضای شما هم خیلی کمک می‌کنن. به این دلیل که ظاهر و دکوراسیون هر فضایی، کار و حرفه‌ای بودن خدمات اون رو می‌تونه بازتاب بده. بنابراین اگر شما خودتون رو آرایشگر حرفه‌ای و به‌روزی می‌دونین، باید به فضای خودتون هم ارزش و اهمیت قائل بشین. تا بتونه فضای شما هم امکان راحتی رو برای ارائه خدمات داشته باشه. و هم این که حس خوبی رو در کارکنان و مشتری‌های خودش ایجاد بکنه.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه نوری سالن آرایش

آیا فقط داشتن نورپردازی برای آینه سالن آرایش نورمخفی باعث تمایز اون شده

آینه سالن آرایش نورمخفی ضمن این که نور خیلی خوب و مطلوبی رو منتشر میکنه، یکسری قابلیت‌های دیگه هم داره. این قابلیت‌ها، جذابیت زیادی رو به آینه اضافه کردن. که باعث شده تا اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمول نباشن. این قابلیت‌ها رو آینه به‌صورت خودکار نداره. و برای داشتن اون‌ها شما باید درخواست بدین تا هرکدوم که مورداستفاده‌تون بود یا دوست دارین که روی آینه‌تون نصب بشه، داشته باشین.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه قدی نورمخفی

. نور یک فاکتور مهم در سالن آرایش محسوب میشه. اما این نور باید به‌شکل درست و به‌میزان کافی منتشر بشه. آینه سالن آرایش نورمخفی، نور خودش رو طوری ایجاد میکنه که مقابل آینه کاملا روشن میشه. علاوه بر این نور آینه می‌تونه کم و زیاد هم بشه. یعنی اگر شما به نور بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشین، می‌تونین نور رو تنظیم کنین.

. امکان پخش موزیک و ویدئو از آینه اون رو خیلی جذاب‌ترش میکنه. پس شما می‌تونین با استفاده از این آینه سالن آرایش نورمخفی موسیقی آرومی رو پخش کنین تا باعث حس آرامش بیشتری در فضای سالن بشین.

. نوری که آینه سالن آرایش نورمخفی داره می‌تونه رنگ‌های مختلفی بگیره. یعنی شما می‌تونین رنگ نورپردازی این آینه رو هر وقت که دوست دارین، تغییر بدین. اما دقت کنین که برای قسمت‌هایی مثل میکاپ و آرایش که نیاز به نور طبیعی هست، آفتابی و مهتابی بهترین انتخاب هستن.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه قدی بک‌لایت

روی صفحه آینه آرایشگاه نورمخفی می‌تونه یکسری چیزهای لازم نمایش داده بشن. مثل زمان، تاریخ و یا دما.

. حکاکی روی آینه سالن آرایش نورمخفی باعث میشه تا آینه خیلی خاص‌تر به نظر برسه. برای حکاکی نام سالن، لوگو، نوشته یا هر طرحی می‌تونه انتخاب بشه. این حکاکی آینه شما رو خیلی منحصربه‌فردتر میکنه. به‌طوری که شما اصلا مثل اون رو در جای دیگه‌ای هیچ‌وقت نمی‌بینین.

آینه سالن آرایش نورمخفی رو به چه صورتی می‌تونین استفاده کنین

آینه سالن آرایش نورمخفی رو برای این که بتونین خاموش و روشن کنین و از خدماتش بهره ببرین، می‌تونینیکی از این سه راه رو انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه.

. ریموتی به این صورته که شما با استفاده از کنترل ریموت از فاصله دور هم می‌تونین آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین و نیاز نیست نزدیک آینه بشین.

. برای حالت لمسی هم شما با لمس انگشتتون روی صفحه آینه سالن آرایش نورمخفی، امکان خاموش و روشن کردن آینه وجود داره.

حسگری هم که یک حالت خیلی هوشمندی داره که شما می‌تونین با تکون دادن دستتون آینه رو روشن یا خاموش کنین.

اما حالا انواع آینه سالن آرایش نورمخفی به چه صورتی می‌تونه باشه

رومیزی

آینه سالن آرایش نورمخفی می‌تونه رومیزی هم به کار بره. این نوع از آینه جدا از این که زیبایی خاص خودش رو داره، کاربرد خیلی خوبی رو هم ایجاد می‌کنه. چون میز آینه خودش می‌تونه قسمتی برای قرارگرفتن وسیله‌های مختلفی باشه. تا باعث بشه فضا خیلی مرتب‌تر باشه. همچنین روی خود میز هم می‌تونه وسیله‌هایی که حین کار نیاز هستن، قرار بگیرن تا دسترسی بهشون هم راحت باشه.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه رومیزی سالن آرایش

دیواری

آینه سالن آرایش نورمخفی به‌حالت دیواری هم خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه‌های دیواری نصبشون خیلی راحته و همچنین در حالت کاملا ایمنی هم، قرار می‌گیرن. چون با نصب روی دیوار جاشون کاملا ثابت میشه. آینه دیواری مزیت دیگش این هست که هیچ فضایی رو از محیط شما اشغال نمی‌کنه. و شما می‌تونین از این فضا استفاده‌های دیگه‌ای داشته باشین.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه سالن آرایش بک‌لایت

دوطرفه

آینه دوطرفه هم خیلی جدیدا مورد توجه قرار گرفته. چون کاربرد خیلی خوبی داره که شما می‌تونین همزمان از هر دو طرف اون استفاده کنین. شما به‌عنوان سالن‌دار با استفاده از این آینه می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها باشین. چون بدون این که بخواد ازدحام ایجاد کنه، باعث میشه که به تعداد بیشتری بتونین خدمات‌تون رو ارائه بدین.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه دوطرفه سالن آرایشی

آویزی

آینه سالن آرایش نورمخفی یک حالت دیگه‌ای هم که امکان استفاده داره، به‌صورت آویزی هست. برای آویز آینه می‌تونین انتخاب کنین که از بندچرمی، زنجیر فلزی و کنف استفاده کنین. این آینه هم مثل بقیه آینه‌ها زیبایی خاص خودش رو داره و می‌تونه به فضای شما جلوه خیلی قشنگی رو بده.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه آویزی آرایشگاه

چرا میگیم که آینه سالن آرایش زیبایی خودتون رو از ما بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل آینه سالن آرایش نورمخفی براتون تولید می‌کنیم. این تضمین رو به شما میدیم که آینه‌های تولیدی ما از بالاترین کیفیت برخوردارن. چون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم. البته این حرف ما فقط ادعا نیست و ما ضمانت بی قید و شرط روی آینه‌ها داریم. گارانتی یکساله روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. به‌عنوان مثال اگر از آینه خودتون که دریافت کردین، رضایت نداشته باشین می‌تونین اون رو مرجوع کنین.

آینه سالن آرایش نورمخفی
آینه سالن آرایش نورمخفی

یا حتی اگر نور آینه سالن آرایش نورمخفی شما دچار مشکلی شد، ما براتون به‌‌مدت یکسال رایگان برطرف می‌کنیم. این خدمات رو ما برای شما مشتری‌های عزیزمون فقط در نظر گرفتیم. که حتی اگر کمی هم تحقیق کنین متوجه میشین که این خدمات و ضمانت فقط در این کارگاه وجود داره. چون تمام تلاش ما این هست که بتونیم همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای شما امتیازات ویژه دیگه‌ای هم درنظر بگیرم تا هم اطمینان و رضایت شما رو جلب کنیم. و خاطره خوبی از خرید از ما داشته باشین.

ما از سراسر کشور، سفارش قبول می‌کنیم. یعنی شما در هر نقطه از ایران که باشین، می‌تونین ثبت سفارش انجام بدین. ما در کمترین زمان ممکن و طی 3 الی 4 روز کاری سفارش شما رو تولید می‌کنیم و برای شما ارسال می‌کنیم. آدرس دفتر ما هم تهران، ونک، ده ونک، خیابان شیخ بهایی، کوچه کولیوند، خیابان شهید مجیدپور، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶ هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ