آینه دیواری برای مزون

آینه دیواری برای مزون

آینه دیواری یکی از آینه‌هایی هست که برای خیلی از فضاها طعا آینه مناسبی محسوب میشه. چون این آینه از مزیت‌های خاصی برخوردار هست که تنها مختص این آینه هست. مثل آینه دیواری برای مزون که با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که داره، خیلی مورد توجه هست. خود آینه دیواری انواع بسیار مختلفی رو داراست که شما برای انتخاب، گزینه‌های زیادی رو خواهید داشت. با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین فضای مزون رو برای خودتون و مشتری‌هایی که به اونجا میان، زیباتر و شیک‌تر نشون بدین تا توجه هر کسی که وارد مزون شما میشه رو به خودش جلب کنه.

آینه دیواری برای مزون
آینه دیواری برای مزون

آینه دیواری برای مزون چه مزیت‌هایی رو داراست

آینه دیواری آینه‌ای بوده که همیشه از گذشته تا به امروز جزء آینه‌های پرکاربرد و پرطرفدار بوده. چون از مزیت‌هایی برخورداره که می‌تونه به شما امکانات خوبی رو بده. مثل این که وقتی آینه دیواری برای مزون مورد استفاده قرار می‌گیره، هیچ جای خاصی رو از فضا اشغال نمی‌کنه. در این صورت شما می‌تونین از تمام فضایی که برای مزون دارین، نهایت استفاده رو ببرین. ضمن این که آینه دیواری باعث میشه تا تمام فضای مزون برای شما کاملا باقی بمونه، آینه در حالت ثابت و ایمنی هم قرار می‌گیره. چون دیگه امکان برخورد و ضربه به اون خیلی کاهش پیدا می‌کنه. البته که آینه‌های تولیدی امروزی مثل گذشته، شکنندگی بالایی رو ندارن و برعکس از مقاومت بالایی برخوردار هستن.

آینه دیواری برای مزون
آینه مزونی خاص

همچنین آینه دیواری برای مزون که فضایی رو اشغال نمی‌کنه، برعکس به بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن مزون هم کمک می‌کنه. این موضوع به خاطر این هست که در آینه انعکاس و بازتاب رخ میده و باعث میشه تا فضا دلبازتر دیده بشه. این یک مزیت بزرگی هست که هر کسی دوست داره تا فضای دلباز و روشنی رو داشته باشه. علاوه بر این‌ها نصب آینه هم به دیوار خیلی راحت هست وهمینطور برای هر فضایی هم می‌تونه مناسب باشه. یعنی هر نوع دکوراسیون و چیدمانی که داشته باشین، این آینه می‌تونه خودش رو با اون فضا منطبق کنه. همچنین آینه برای مزون تنوع خیلی بالایی رو داره و شما می‌تونین انتخاب‌های زیادی رو داشته باشین.

آینه دیواری برای مزون
آینه مزونی نوری

معرفی انواع آینه دیواری برای مزون

در گذشته آینه‌ها هیچ تنوعی نداشتن و نهایتا یک یا دو نوع آینه وجود داشت که از همون نوع هم در هر فضایی استفاده میشد. اما امروزه تنوع برای آینه‌ها خیلی بالاست و شما برای انتخاب آینه دیواری برای مزون خودتون، گزینه‌های زیادی رو خواهید داشت. اما ما در قسمت پایین به معرفی انواع انواع آینه‌های مزونی می‌پردازیم که بتونین با این آینه‌ها آشنا بشین و بتونین خیلی راحت آینه موردنظر خودتون رو پیدا کنین.

آینه نوری

اولین آینه دیواری برای مزون، آینه نوری هستش. این آینه آینه‌ای جدید و مدرن با امکان نورپردازی عالی هست. نورپردازی هم که برای آینه گفته میشه به وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغ LED خودش از نظر شکل ظاهری، انواع مختلفی رو داره و چراغی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، نواری شکل هست و ضخامتش هم کمه. این چراغ رو در پشت آینه قرار میدن و وقتی پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری که منتشر می‌کنه حالت مخفی و ملایمی رو داره. این نور منتشر شده دور آینه ایجاد میشه و در عین این که گفته میشه ملایم هست، اما می‌تونه به حد کافی و مناسبی باشه.

آینه دیواری برای مزون
آینه نوری دیواری

نور به بهترین شکل و همینطور از بهترین جا منتشر میشه تا بتونه اثربخشی خوبی رو داشته باشه. وقتی هم که شما جلوی این آینه قرار بگیرین، نور به شما کمک می‌کنه تا تصویر واضحی از خودتون رو در آینه داشته باشین. این موضوع برای مزون از اهمیت خیلی بالایی برخودار هست. چون باید فضای مزون نور کافی داشته باشه و همینطور آینه‌ای شفاف و با کیفیت در اون کار گذاشته بشه که بتونه به مشتری‌ها دید کاملی از خودشون رو بده.

آینه دیواری برای مزون
آینه نوردار

آینه دیواری برای مزون از نوع آینه نوری قطعا از بهترین انتخاب‌ها محسوب میشه. چون وقتی شما جلوی انواع آینه نوری مزون بایستین، متوجه تفاوت این آینه با آینه‌های معمولی میشین. چون شما هر چقدر هم فضای مزون رو پر نور کنین، این نورها نمی‌تونن به اندازه آینه نوری برای مزون مفید عمل کنن.

آینه لامپی

از انواع دیگه آینه دیواری برای مزون میشه به آینه لامپی هم اشاره کرد. این آینه هم به خاطر کاربرد چراغ LED در اون، دارای نورپردازی خیلی خوبی هستش. ولی چراغ‌هایی که برای آینه لامپی مزون استفاده میشه، تفاوت‌هایی رو از نظر شکل ظاهری و همینطور نحوه قرارگیری در آینه دارن. در آینه لامپی چندین لامپ LED با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشه. این چراغ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن و اینطور نحوه قرارگیری موجب میشه تا وقتی چراغ‌ها روشن بشن، نوری مستقیم رو برای آینه ایجاد کنن.

آینه دیواری برای مزون
آینه چراغ‌دار

آینه لامپی هم به دلیل این که انتشار نوری فوق‌العاده رو داره، اون رو برای استفاده در مزون خیلی مناسب کرده. به این دلیل که وقتی لامپ‌های روی آینه روشن بشن و مشتری شما جلوی این آینه قرار بگیره، نور لامپ‌ها کمک می‌کنن تا مشتری بتونه دید کاملی رو روی خودش داشته باشه. در این صورت قطعا هم وقتی دید خوبی داشته باشه، انتخاب راحت‌تری رو خواهد داشت.

آینه دیواری برای مزون
آینه برای مزون

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه دیواری برای مزون، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه هر دو سمت اون به طور همزمان قابلیت استفاده داره. بنابراین شما با این آینه دوطرفه، درواقع دو آینه خواهید داشت که جای یک آینه رو در فضای شما اسغال می‌کنه. به همین دلیل برای فضاهای کوچیک و دارای محدودیت می‌تونه یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب بشه. آینه دوطرفه مزون می‌تونه هم به صورت آینه نوری باشه و هم لامپی که در این صورت مزیت‌هایی که آینه دوطرفه داره، چندین برابر میشه.

آینه دیواری برای مزون
آینه دوطرفه

علاوه بر این موارد آینه دوطرفه آینه خیلی جدید و مدرنی محسوب میشه که فضای مزون رو هم خیلی بروز جلوه میده. این آینه رو شما کمتر جایی می‌تونین بینین و این باعث میشه تا بتونین فضای خاص و متفاوتی رو ایجاد کنین. البته آینه دوطرفه نمی‌تونه به‌صورت دیواری باشه چون در این صورت امکان استفاده از هر دو سمت اون وجود نداره. اما چون آینه‌ای بسیار خاص و کاربردی هست در این متن به اون اشاره کردیم تا با این آینه هم آشنا بشین.

آینه دیواری برای مزون رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه دیواری برای مزون و انواع دیگه آینه‌ها رو در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها در این کارگاه از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. و این به این دلیل هست که برای ساخت هر کدوم از اون‌ها حساسیت خیلی بالایی وجود داره و ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا آینه‌هایی با کیفیت که قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی خودشون هستن رو به فروش برسونیم. شما با خیال راحت آینه مورد نظر خودتون رو به ما سفارش بدین و مطمئن باشین که دقیقا طبق خواسته خودتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. تازه اگر آینه مورد دلخواهتون هم نبود، می‌تونین اون رو مرجوع کنین.

آینه دیواری برای مزون
آینه دیواری برای مزون

اما به جز این موارد هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه، از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت برای این هست که اگر زمانی اتفاقی برای آینه بیفته، شما بتونین از این ضمانت استفاده کنین و مشکل به وجود اومده رو بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای حل کنین. هر چیزی حتی سوختن یک لامپ هم شامل این ضمانت هست. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن از سمت مشتری که متأسفانه شامل این ضمانت نیست.

شماره‌ تماس برای برقراری ارتباط با کارگاه تولیدی آینه 09357015855 هست. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ