آینه جدید آرایش چراغی

آینه جدید آرایش چراغی

آینه‌ها امروزه دیگه اینطور نیستن که فقط آدم‌ها برای دیدن خودشون از اون استفاده کنن. بلکه کاربردهای تخصصی‌تر و مهم‌تری پیدا کردن مثل آرایش و میکاپ که برای این کارها حتما نیاز به آینه‌های مدرنی دارین تا بتونین کاری حرفه‌ای‌تر رو ارائه بدین. مثل آینه جدید آرایش چراغی که در این متن هم به اون می‌پردازیم. آینه چراغی آینه‌ای حرفه‌ای برای آرایش و میکاپ محسوب میشه که می‌تونه کمک‌کننده در روند آرایش هم باشه. چون عملکردی رو به شما ارائه میده که آینه معمولی و یا قدیمی هیچ‌وقت نمی‌تونه به این صورت عمل کنه. درواقع این آینه، آینه‌ای تخصصی برای میکاپ و آرایش هم هستش.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه جدید آرایش چراغی

اما آینه جدید آرایش چراغی دقیقا چه ویژگی‌هایی داره

آینه جدید آرایش چراغی آینه مدرنی هستش که روی اون تعدادی چراغ با یک فاصله مشخص قرار می‌گیره. چراغ‌ها به این دلیل فاصله مشخص و استانداردی دارن که بتونن روشنایی که ایجاد می‌کنن، کاملا یکدست و بدون سایه باشه. تا وقتی هم که شما جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی روشن و واضح خودتون رو در آینه ببینین. بنابراین برای آرایش که شما نیاز به دید بازی دارین تا بتونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین، با وجود این آینه آرایشی قطعا می‌تونین دقت و تمرکز بالاتری داشته باشین.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه چراغی قاب‌دار

آینه جدید آرایش چراغی باعث میشه تا شما اشراف کاملی روی صورت داشته باشین. چون نور دقیقا روی صورت و چهره انداخته میشه و از این طریق شما می‌تونین کاملا واضح پوست رو ببینین و با این دید بهتر قطعا عملکرد بهتری رو هم خواهید داشت. خود این آینه می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه و متناسب با هر فضا و سلیقه‌ای هم می‌تونه تولید بشه.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه چراغ‌دار بزرگ

آینه جدید آرایش چراغی بیشتر برای چه فضایی کاربرد داره

صحبت از آرایش و میکاپ که میشه، آرایشگاه و سالن زیبایی از فضاهایی هستن که به ذهن هر کسی میرسن. در این فضاها خدمات آرایشی و میکاپ در حرفه‌ای‌ترین حالت خودشون انجام میشن و به مشتری‌ها ارائه میشن. پس لازمه که آینه هم که وسیله خیلی مهمی محسوب میشه، حرفه‌ای و تخصصی باشه. به همین دلیل پیشنهاد ما انواع آینه جدید آرایش چراغی هست که می‌تونه بهترین انتخاب ممکن برای هر آرایشگاهی باشه.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه میکاپ آرایشگاهی

وقتی شما به‌‌عنوان آرایشگر و میکاپ‌آرتیست قرار هست که آرایشی رو برای مشتری خودتون انجام بدین، قطعا نیاز به نور خوبی دارین که این نور میزان کافی داشته باشه و همینطور به‌درستی منتشر بشه. با این وجود آینه چراغی که نور خودش رو متمرکز و دقیق روی صورت شما می‌تابونه، برای آرایش از مناسب‌ترین آینه‌ها محسوب میشه.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه سالن آرایشی

همچنین اگر شما ترجیح می‌دین که خودتون آرایش خودتون رو انجام بدین و یا خیلی اوقات برای برخی موارد نیازی نیست که به آرایشگاه برین، در این حالت هم آینه جدید آرایش چراغی می‌تونه به کمک شما بیاد. تا با نور خوب و مطلوب خودش به شما دید واضحی رو روی صورت خودتون بده. وقتی شما دید روشنی روی صورت خودتون داشته باشین با کمی آموزش هم می‌تونین خودتون آرایشی حرفه‌ای رو پیاده کنین.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه چراغی آرایشی

آینه جدید آرایش چراغی چه ویژگی‌های مثبت دیگه‌ای داره

جدا از عملکرد خیلی خوبی که آینه جدید آرایش چراغی می‌تونه داشته باشه، این آینه از فاکتورهای زیبایی خاصی هم برخوردار هستش. آینه در کل نقش مهمی رو در زیبایی دکوراسیون خودش داره. آینه چراغی هم که آینه مدرنی محسوب میشه که در اون به زیبایی ظاهر هم خیلی توجه شده. بنابراین در هر فضایی که قرار بگیره، می‌تونه اون فضا رو خیلی مدرن‌تر هم جلوه بده.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه رومیزی آرایشی

همچنین آینه جدید آرایش چراغی می‌تونه یکسری قابلیت‌های خاص اضافه‌تری هم داشته باشه. این قابلیت‌ها به انتخاب شما روی آینه نصب میشن و کمک می‌کنن تا آینه بتونه عملکردهای ویژه‌تری رو برای شما داشته باشه. مثل این که روی آینه می‌تونه یک آینه کوچیکی با قابلیت بزرگنمایی قرار داده بشه تا از این طریق دید بازی روی صورت هم داشته بشین و بتونین آرایشی دلخواه و حرفه‌ای رو پیاده کنین.

همچنین آینه می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث هم وصل بشه. در این صورت می‌تونین با استفاده از آینه موسیقی یا ویدئویی از اون پخش کنین. در این حالت زمانی هم که جلوی آینه مشغول آرایش و میکاپ هستین، می‌تونین همزمان با آینه یک موسیقی ملایم هم گوش بدین و آرامش بیشتری برای خودتون فراهم کنین.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه چراغ‌دار مدرن

درکنار همه این قابلیت‌ها آینه جدید آرایش چراغی می‌تونه میزان نور کمتر یا بیشتری هم داشته باشه. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور متفاوتی داشتین، بتونین با استفاده از آینه نور رو تنظیم کنین. نور نقش خیلی مهمی در هر آرایش و میکاپی داره و باید به میزان کافی باشه تا بتونین با دید خوب و مطلوبی، آرایشی تمیز و بی‌نقص رو انجام بدین. همچنین حکاکب هم می‌تونین روی آینه داشته باشین.

برای حکاکی هر طرح و یا نوشته‌ای رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه با هر فونتی انجام بشه. حکاکی آینه رو خیلی خاص جلوه میده. اگر برای سالن آرایشی از این آینه استفاده می‌کنین، حکاکی آینه شما رو خیلی زیباتر جلوه میده و به آینه‌ای مخصوص به آرایشگاه شما تبدیل می‌کنه که شبیه به اون رو جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین.

آینه جدید آرایش چراغی رو به چه صورتی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

برای این که آینه رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های اون بتونین استفاده کنین، می‌تونین یکی از این سه راه رو انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه و بتونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

  1. آینه جدید آرایش چراغی رو می‌تونین به‌صورت لمسی هم مورد استفاده قرار بدین. به این صورت که روی آینه قسمت‌هایی مشخص شده که با لمس اون قسمت‌ها می‌تونین از آینه و قابلیت‌های اون استفاده لازم رو ببرین.
  2. اما دومین آینه که آینه آرایش خاص چراغی می‌تونه به کار بره، به‌صورت ریموتی هستش. در این حالت شما با استفاده از یک ریموت می‌تونین حتی از راه دور هم آینه رو مورد استفاده قرار بدین.
  3. سومین حالت این آینه‌ها خیلی خاص و شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه استفاده کنین.
آینه جدید آرایش چراغی
آینه هوشمند میکاپ

آینه جدید آرایش چراغی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع آینه جدید آرایش چراغی و مدرن‌ترین آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. بنابراین آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستن. همینطور برای رفاه شما عزیزان آینه‌ها مستقیما و بدون واسطه توسط خودمون به فروش می‌رسن. به همین دلیل قیمت آینه‌ها هم خیلی مناسب هستش.

آینه جدید آرایش چراغی
آینه جدید آرایش چراغی

اما یکسری موارد ویژه هم برای آینه‌ها داریم و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی آینه‌های این مجموعه وجود داره. با این ضمانت هر اتفاقی هم قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، ما پشتیبانی کامل انجام میدیم و نیازی هم به پرداخت هزینه نیست. چون ما هر مشکی رو حتی کوچیک مثل سوختن لامپ براتون رایگان حل می‌کنیم و البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نمیشه. همچنین ما ضمانت مرجوعی هم داریم و با این ضمانت اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، می‌تونین اون رو برگردونین.

برای ارتباط و سفارش آینه مورد نظر خودتون هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 از هر جایی که در کشور باشین با ما تماس بگیرین. این آینه‌ها تنوع خیلی زیادی دارن که اگر نمی‌دونین دقیقا چه آینه‌ای انتخاب کنین، مشاوران ما می‌تونن راهنمایی خوبی به شما داشته باشن تا آینه مورد دلخواه خودتون رو از بورس آینه آرایشی انتخاب کنین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ