بورس آینه آرایشی

بورس آینه آرایشی

ما در کارگاه تولیدی آینه به‌عنوان بورس آینه آرایشی تولید کننده انواع آینه‌های آرایشی بروز هستیم. امروزه مثل زمان گذشته نیست یک نوع آینه برای همه جا کاربرد داشته باشه. اما در حال حاضر که همه چیز پیشرفت کرده، آینه‌ها هم خیلی بروز شدن. به این صورت که برای هر کاربرد و فضایی آینه‌های مخصوصی وجود داره. مثلا آینه‌های آرایشی مدرنی معرفی شدن که این آینه‌ها عملکرد قابل توجهی از خودشون نشون میدن. به همین دلیل هم هست که خیلی سریع تونستن جای آینه‌های قدیمی و معمولی رو بگیرن. چون کارکرد فوق‌العاده‌ای دارن و کمک می‌کنن تا بتونین آرایش حرفه‌ای‌تری رو انجام بدین.

بورس آینه آرایشی
بورس آینه آرایشی

معرفی انواع آینه در بورس آینه آرایشی

آینه‌ای که برای آرایش و میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره، از اهمیت خیلی بالاتری هم برخوردار هستش. به این دلیل که باید بتونه تصویر شفاف و واضحی رو به شما بده تا بتونین آرایشی تمیز و بی‌نقص رو اجرا کنین. این اهمیت خیلی بالا برای آینه آرایشی باعث شده تا طراحی‌های خاصی برای آینه‌ها صورت بگیره. در سمت پایین به معرفی این آینه‌ها می‌پردازیم که در بورس آینه آرایشی هم هستن.

بورس آینه آرایشی
آینه میکاپ

آینه نوردار

آینه نوردار یکی از انواع مختلف آینه هست که در بورس آینه آرایشی هم خیلی به اون توجه میشه. همونطور که مشخصه آینه نوردار دارای نورپردازی هستش. برای تامین نور آینه از چراغی به اسم LED استفاده میشه که پشت آینه قرار داده میشه. این چراغ مورد استفاده یک‌تکه هستش و از ضخامت کمی هم برخورداره. بنابراین خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه و هیچ ظاهر بدی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. چون به‌طور نامحسوس پشت آینه کار گذاشته میشه و برای آینه نور طبیعی و ملایمی رو ایجاد می‌کنه. نور حالت مخفی داره و جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه.

بورس آینه آرایشی
آینه نوری آرایشی

آینه نوردار نور خودش رو خیلی خوب و یکدست منتشر می‌کنه. تا وقتی روبه‌روی آینه برای آرایش قرار بگیرین، بتونین صورت و چهره روشنی رو از خودتون ببینین. شما وقتی دید بازی رو چهره و پوست داشته باشین طبیعتا می‌تونین آرایش خیلی تمیزی رو هم اجرا کنین. با این وجود انواع آینه نوردار میکاپ طراحیشون به این حالت بوده که نور رو دقیقا روی صورت منتشر کنن و از این طریق بتونن دید خوبی رو فراهم کنن. این روشنایی که با آینه نوردار ایجاد میشه رو هیچ ابزار روشنایی دیگه نمی‌تونه تامین کنه. چون آینه نوردار نور خودش رو در درست‌ترین جای ممکن منتشر می‌کنه.

بورس آینه آرایشی
آینه نوردار سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه که در بورس آینه آرایشی امروزی وجود داره، آینه چراغ‌دار هستش. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ‌های LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ‌ها متفاوته و شبیه به چراغ‌های معمولی ولی با مزایای LED هست. تعدادی از این چراغ‌ها روی خود آینه و یا اگر آینه قاب داشته باشه، روی قاب قرار داده میشن. چراغ‌ها باید فاصله مشخصی رو داشته باشن تا بتونن نوری که منتشر می‌کنن، بدون هیچ سایه‌ای باشه و خیلی خوب روشن کنن. بنابراین با این توضیحات این آینه هم برای آینه آرایشی خیلی ایده‌آل هستش.

بورس آینه آرایشی
آینه چراغ‌دار میکاپ

در آینه چراغ‌دار چون چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده شدن، نورپردازی مستقیمی رو دارن. و این نور کاملا مستقیم روی چهره منتشر میشه و اون رو خیلی عالی روشن می‌کنه. بنابراین شما دید خیلی بازی براتون ایجاد میشه که دقت و تمرکز بالایی رو هم حاصل میشه. چون بدون وجود نور کافی و درست نمی‌تونین آرایش خوبی رو ارائه بدین.

بورس آینه آرایشی
آینه لامپی برای آرایش

آینه‌های مدرنی که در بورس آینه آرایشی معرفی میشن، چه جاهایی کاربرد دارن

آرایشگاه

انواع آینه‌ها که در بورس آینه آرایشی وجود دارن، می‌تونن در آرایشگاه و سالن زیبایی مورد استفاده قرار بگیرن. این آینه‌ها به دلیل ماهیتی که دارن، بترین انتخاب ممکن برای آینه آرایشی محسوب میشن. چون در آرایشگاه کارهای زیبایی انجام میشه که این کارها بسیار ظریف و تخصصی هستن. آینه‌های مدرن که نور دارن باعث میشن تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین خدمات بهتری رو به مشتری خودتون ارائه بدین. درواقع آینه‌ها اشراف کاملی رو برای شما ایجاد می‌کنن که بهتر بتونین کار حرفه‌ای خودتون رو پیاده کنین.

بورس آینه آرایشی
آینه آرایشگاهی مدرن

وقتی شما در کارتون حرف دارین و تخصص بالایی رو دارا هستین، باید بتونین اون رو هم به بهترین نحو اجرا کنین. در این راستا ابزار مورد نیاز کارتون هم باید حرفه‌ای باشن. تا بتونن کمک کنن که روند کار بهتر پیش بره. برای آرایش و میکاپ هم آینه به‌قدری اهمیت داره که بدون اون امکان پیش رفتن کار وجود نداره. بنابراین برای انتخاب آینه آرایشی حتما لازمه که آینه هم حرف‌ای باشه. درواقع وسیله کار شماست که نشون میده چقدر در کارتون تبحر دارین و به‌عنوان ویترینی برای کار شما محسوب میشه.

بورس آینه آرایشی
آینه چراغ‌دار سالن زیبایی

همچنین آینه‌هایی که امروزه در بورس آینه آرایشی وجود دارن، از نظر زیبایی هم خیلی خاص محسوب میشن. این آینه‌ها با ظاهر شکیل و جذاب خودشون، فضای سالن رو خیلی زیباتر جلوه میدن. این آینه‌ها می‌تونن به نقطه کانونی در سالن تبدیل بشن و توجه هر کسی رو به خودشون جلب کنن. میشه اینطور گفت که آینه شاید بیشترین تاثیر رو در دکوراسیون داخلی آرایشگاه داره. چون آینه در بیشتر قسمت‌های سالن مورد استفاده قرار می‌گیره و در دید کلی سالن خیلی به چشم میاد. بنابراین حتما باید در کنار عملکرد خوب آینه به زیبایی ظاهر اون هم توجه بشه.

خونه

آینه‌هایی که در بورس آینه آرایشی معرفی میشن برای هر خونه‌ای هم می‌تونن آینه مناسبی محسوب بشن. چون خانم‌ها معمولا از آینه‌ای برای آرایش و آقایون هم برای اصلاح استفاده می‌کنن. بنابراین آینه‌هایی مثل آینه نوردار و آینه چراغ‌دار گزینه مناسبی هستن. این آینه‌ها با دید خیلی خوبی که به شما میدن، باعث میشن که بتونین کارهای اینچنینی رو خودتون خیلی عالی انجام بدین. به‌خصوص خانم‌ها که برای آرایش‌های روزمره و یا حتی برخی از مراسم‌ها ترجیح میدن که خودشون آرایش و میکاپ رو انجام بدن، این آینه‌ها کمک‌کننده هستن.

بورس آینه آرایشی
آینه قدی چراغ‌دار

همچنین با توجه به اهمیت بالایی که آینه در دکوراسیون و طراحی داخلی داره، آینه‌های مدرن بسیار عالی هستن. این آینه‌ها با جذابیت خاص خودشون، فضای شیک و زیبایی رو برای خونه شما به ارمغان میارن. و همچنین باعث میشن تا فضای خونه بزرگ‌تر و دلبازتر هم به نظر بیاد.

چرا آینه آرایش خودتون رو از بورس آینه آرایشی ما تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه ما که به‌عنوان بورس آینه آرایشی و انواع دیگه آینه شناخته میشه، تولیدکننده آینه‌هایی با بهترین کیفیت و قیمت هستش. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی با استاندارد بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید کنیم. تمام آینه‌ها از ابتدا تا انتها در همین مجموعه تولید میشن. و حتی خودمون هم مستقیما با مشتری‌ها برای فروش در ارتباط هستیم. تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بالا و همینطور قیمت مناسب رو عرضه کنیم.

بورس آینه آرایشی
بورس آینه آرایشی

اما این‌ها تمام ماجرا نیستن. در این کارگاه، آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. چیزی که باعث شده تا این مجموعه از رقبای دیگه متمایزتر بشه. با این وجود این ضمانت برای شما ایجاد میشه که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما نیست. البته درصورتی که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، شامل این ضمانت نیست. همچنین ضمانت مرجوعی هم درنظر گرفته شده تا بتونین آینه رو اگر خوشتون نیومد، برگردونین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس مجموعه هستن. برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره هم می‌تونین از این شماره‌ها اقدام کنین و با ما ارتباط برقرار کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ