آینه تاچ قدی

آینه تاچ قدی

میدونی رفیق آینه داریم تا آینه! یه آدم معمولی که می‌خواد کارهای معمولی رو انجام بده و توانایی‌هاش در حد معموله طبیعتاً یه آینه معمولی نیازش رو برطرف می‌کنه. اما آینه‌ی تاچ قدی یه آینه معمولی نیست ، یه آینه فوق‌العاده خفن و حرفه‌ایه که برای آدم‌های حرفه‌ای و کسایی که به سطح پایین قانع نیستند مناسبه. اگه جزو دسته دوم هستی باهام ادامه مقاله رو بیا تا انواع آینه تا چه قدری رو بهت معرفی کنم و بهت بگم بین این مدلا کدوم برای تو بهترین گزینه محسوب میشه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

آینه تاچ قدی برای کجا؟

اینکه آینه تاچ قدی رو کجا استفاده کنی مهمه. چون بعضی از مدل‌های این آینه برای بعضی از مکان‌ها مناسب‌تره و برای بعضی از مکان‌ها مناسب نیست. البته بستگی به فرد و کاربردی که براش به این آینه نیاز داره هم داره ، گیج نشی یه وقت الان کامل برات توضیح میدم فقط نگاه کن ببین بین گزینه‌هایی که جلوت می‌ذارم کدومش به مکانی که تو می‌خوای از اون آینه توش استفاده کنی نزدیک‌تره.

مکان‌های مختلف برای آینه قدی تاچ

  • آینه تاچ قدی برای مزون‌های خفن
  • آینه قدی تاچ برای آرایشگاه
  • آینه تاچ قدی برای استفاده توی خونه
آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

آینه تاچ قدی برای مزون

اگه مزون داری و در این زمینه حرفه‌ای داری کار می‌کنی ، می‌دونی که چقدر مهمه آینه قدی نور داشته باشه و مشتری بتونه لباس رو توی تن خودش به صورت کامل و البته تو بهترین حالت ممکنش ببینه ، تا تمایلش به خرید بیشتر بشه و درصد رضایتش افزایش پیدا کنه. بین مدل‌های مختلف آینه تاچ قدی تقریباً همشون برای کاربرد آینه مزونی نوری مناسبند. چون مهم‌ترین ویژگی‌ای که یه آینه برای مزون باید داشته باشه ینه که کیفیتش بالا باشه قدی باشه و نور داشته باشه که تمام آینه‌های تاچ قدی تولید ما هر سه تای این ویژگی رو دارند.

چرا در آرایشگاه باید از آینه تاچ قدی استفاده کنیم

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

تو آرایشگاه هر مدل و هر اندازه از آینه می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، از آینه آرایشی رومیزی گرفته تا مدل آینه تاچ قدی. اما ممکنه که برات سؤال پیش بیادکه کدوم حالت بهتره؟ هر سبک طرفداران خاص خودشو داره و به شرایط و فضای کاری بیشتر بستگی داره. اما هر آرایشگاهی به آینه قدی نوردار نیاز داره و دلیلش همینه که افرادی که می‌خوان برن مهمونی و مخصوصاً عروس‌ها تمایل دارند بعد از اینکه کامل حاضر شدن خودشون رو توی آینه قدی به صورت سرتاسری بررسی کنند.

تو این سال‌ها انقدر این موضوع حائز اهمیت شده که ومعمولا عروس‌ها آرایشگاه‌هایی رو که آینه قدی نداشته باشن کلاً کنسل می‌کنن. پس حتی اگر اکثر آینه‌های آرایشگاهت را به صورت رومیزی یا غیر استفاده کنی بازم به چند تا آینه قدی احتیاج داری.جدای از اون آینه قدی هم تصویر کامل‌تری رو بهت نشون میده و هم به دلیل زیبایی خاصی که داره چهره‌ی سالنت رو خیلی عوض می‌کنه و با سبک‌های مختلف دکوراسیون هم قابل ست شدنه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

عوامل مؤثر بر قیمت آینه تاچ قدی

  1. نوع و جنس قاب آینه تاچ قدی
  2. جنس خود آینه و مرغوبیت مواد اولیه
  3. نورپردازی استاندارد
  4. مقاومت و دوام آینه
  5. داشتن آپشن‌های پخش موسیقی ، ساعت و …
آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

انواع آینه تاچ قدی بر اساس نوع نور

  • آینه تاچ بک‌لایت
  • آینه قدی هالیوودی تاچ

آینه تاچ بک لایت

آینه تاچ قدی که در ارایشگاه ، مزون ، بوتیک و منازل مورد استفاده قرار می‌گیره ، ممکنه در قالب آینه بک‌لایت انتخاب بشه.ممکنه با این سبک آینه آشنایی داشته باشین ، این آینه لامپ‌هایی مخفی و دور از دید داره. و شما تنها از نور اون بهره‌مند می‌شین.که این باعث میشه ‌ به زیبایی آینه چند برابر افزوده بشه.

آینه بک‌لایت در گستردگی متنوع رنگی تولید میشه . که جزو مدرن‌ترین آینه‌ها برای هر فضایی‌اس.

این آینه در اشکال بیضی ، مستطیل ، گنبدی و .. توسط این کمپانی تولید میشه. که می‌توان آپشن پخش موسیقی ، تایمر ، دماسنج و .. روی اون تعبیه کرد. حتی امکان ثبت سفارش با ثبت لوگوی شخصی هم روی آینه وجود داره.که آینه کمپلت دیگه متعلق به شخص خود شما باشه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی بک‌لایت

آینه تاچ قدی هالیوودی

آینه تاچ قدی هالیوودی از لحاظ ظاهر در سمت مقابل آینه بک‌لایت قرار داره چون نور آینه بک لایت پشتش قرار میگیره نور آینه هالیوودی جلوش نصب میشه. توی آینه هالیوودی که آینه چراغ‌دار هم نامیده میشه ، لامپ و چراغ‌هایی روی خود آینه یا قاب آینه به کار میره که کارش پخش نور عمود در راستای خودشه.

اگه مدل قاب دار این آینه رو ترجیح میدی باید بهت بگم که قاب این آینه می‌تونه در انواع چوبی ، قاب فلزی ، قاب‌ استیل و… ساخته بشه که هر کدوم بستگی به سبک فضایی که در اون مورد استفاده قرار می‌گیرن انتخاب می‌شن. این آینه‌ها رو میشه به طور ثابت در دیوار نصب کرد یا به صورت پایه‌دار و چرخ‌دار سفارش داد . و رنگ لامپ آینه هم به انتخاب خودت در حالت آفتابی ، مهتابی و .. یا همه شون باهم ثبت سفارش می‌شه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی هایوودی

خودتو عقب ننداز!

مطمئنا تا الان با خوندن مطالب بالا متوجه اهمیت انتخاب یک آینه‌ی مناسب در آرایشگاه و سالن مزون‌ات شدی. تو که دوست نداری توی صنف کاریت از همکارات عقب بمونی ؟ گذشته از اون عقل سلیم هم حکم می‌کنه که تا وقتی جنسی مدرن با امکانات بالا در دسترس هست دست به دامان اجناس قدیمی و از مد افتاده نباشی که کیفیت و مرغوبیت پایینی دارن و باعث می‌شن کلاس کاری شما افت کنه.

پس از بررسی دقیق تمام مدل‌های آینه تاچ قدی بهترین و مناسب‌ترین مدل اونو برای خودت کن. اگه هنوز نتونستی تصمیمت رو بگیری میتونی از مشاوره رایگان ما استفاده کنی فقط کافیه که با شماره تماس تولیدی آینه‌ها ارتباط بگیری 09357015855

انتخابی مطمئن

جهت خرید هر جنس دنبال مطمئن‌ترین و مرغوب‌ترین‌هاییم. کمپانی آینه‌ها یکی از برترین تولیدکننده‌های آینه تاچ قدی در ایران هست. که تمام محصولاتش رو با ضمانت بی‌قید و شرط یکساله گارانتی کرده.

هیچ جایی رو پیدا نمی‌کنی که بهت بگه آینه روببر محل کار یا خونه‌ات ، ببین دوسش داری یا نه ؟ و اگه دوسش نداری تا سه روز اونو پس بفرست به شرکت تولیدی.همچنین حمل آینه تا مقصد بر عهده‌ی شرکت هست. تا اونو سالم بهت تحویل بدن. و اگر خوب بسته بندی نشه و ایرادی به سلامت آینه وارد بشه اونو برگردونده و آینه‌ای سالم براتون ارسال می‌کنن.

و تا دوازده ماه هر گونه کم و کاستی در کیفیت آینه پیش اومد رایگان برات تعمیر می‌کنن. این گارانتی شامل کم سو شدن نور آینه ، مشکل در پخش صوتی و… هست. و تنها عاملی که پشتیبانی نمی‌شه ، ضربه خوردن و شکستن آینه بعد از تحویل گرفتن هست.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ