آینه تاچ قدی

آینه تاچ قدی

آینه تاچ قدی ، از زیباترین و کامل‌ترین آینه‌های روز دنیاست. این آینه در ایران توسط کمپانی آینه‌ها طراحی و تولید می‌شه. که جزو مرغوب‌ترین آینه‌های تولید شده در این شرکته.موارد استفاده‌ی این آینه‌ی فوق‌العاده در مزون ، آرایشگاه ، منازل و بوتیک‌هاست .

این آینه چون حالت لمسی و سنسوردار هست با اشاره‌ی دست می‌تونین از روشن و خاموش کردن نور اون بهره‌مند بشین. و روشنایی دلخواه رو در محل کار برای راحتی کار مشتری و خودتون به ارمغان بیارین. امروزه کار آرایشگر از یک آرایش رفع تکلیف ، خیلی فراتر رفته. و انتظارات مشتری از آرایش و گریم تقریبا تغییر صد و هشتاد درجه‌ای هست.

خب طبیعیه که برای داشتن همچین آرایشی باید لوازم کار نیز حرفه‌ای و تخصصی باشه. آینه نوری از لوازمی هست که به هیچ عنوان نمی‌شه از وجودش در آرایشگاه غافل شد . و تاثیر اونو نادیده گرفت. هر آرایشگر حرفه‌ای سعی می‌کنه که محل کارشو با مد روز دنیا هماهنگ کنه و از رقبا عقب نمونه.

همون‌طور که به ظاهر خونه‌ات اهمیت میدی و بهترین‌ها رو برا خونه‌ات می‌خوای باید به فکر محل کارت و تغییر در دکوراسیون اون باشی تا جذب مشتری موفق باشی. واگرنه که هیچ کس سمت محیط‌های قدیمی جهت گرفتن خدمات روز نمیاد. ساده بگم هیچ کس به سالنی که هنوز از سبک‌ها و ابزار قدیمی برای کارش استفاده می‌کنه ، اعتماد نمی‌کنه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی
سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ قدی با آینه ساده چقدر فرق داره

آینه تاچ قدی ،بخش مهمی از سالن زیبایی و مزون رو پر می‌کنه. که استفاده از آینه ساده در اصل دلیل غیرحرفه‌ای بودن کار شماست. مخصوصا که آینه‌های جدید دارای آپشن‌هایی هستن که دیگه جایی برای استفاده از آینه ساده باقی نذاشتن. و از لحاظ کیفیت هم خیلی باهم اختلاف دارن. و کسی با وجود آینه تاچ پولش رو برای خرید آینه‌های ساده و بی‌کیفیت هدر نمی‌ده.

آینه تاچی که تولید میشه ، دارای نورپردازی هست. و تو می‌دونی که نور کافی چقدر برای کار آرایش ضروریه. اگه نور به اندازه نباشه ، ارایش حتما ایرادایی تو محیط روشن‌تر بروز میده. و این اصلا برای سابقه‌ی کاریت خوب نیس. و باعث افت تعداد مشتری می‌شه.

آینه‌ای که کمپانی آینه‌ها تولید کرده مثل گوشی‌های لمسی حالت تاچ داره. که و در مدل‌های مختلف مطابق با ذوق کاربران تولید میشه. برای نور اون تنظیماتی فراهمه. که می‌تونی نورش رو در کنترل خودت داشته باشی . و هر شدت نوری که مورد نیازت باشه رو از آینه قدی محبوبت تقاضا کنی. فقط کافیه که قسمت تاچ اونو لمس کنی و یا از ریموت آینه جهت راحتی کارت استفاده کنی.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

چرا در آرایشگاه باید از آینه تاچ قدی استفاده کنیم

در ارایشگاه هر مدل و هر اندازه از آینه می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره.از آینه رومیزی گرفته تا مدل آینه تاچ قدی.اما ممکنه که از خودتون سؤال کنین که کدوم حالت بهتره؟ هر سبک طرفداران خاص خودشو داره. و به شرایط و فضای کاری بیشتر بستگی داره. اما آینه‌های قدی جلوه‌ی زیباتری دارن. و جزو پرفروش‌ترین آینه‌ها برای آرایشگاه‌های مدرن هستن.

آینه قدی هم تصویر کامل‌تری براتون عرضه می‌کنه. و هم به دلیل زیبایی خاصی که داره اگر در سایز قدی انتخاب بشه چهره‌ی سالن رو خیلی عوض می‌کنه.که دکوراسیونی خواستنی رو براتون فراهم می‌کنن.

گذشته از اون همونطور که در جریان هستین در مزون‌ها هم به طور کلی از آینه قدی استفاده میشه. و آینه‌های کوچ‌تر و یا رومیزی زیاد طرفدار نداره. چون در اصل آینه رومیزی با ذات کار مزون زیاد هماهنگ نیست.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

عوامل مؤثر بر قیمت آینه تاچ قدی

همونطور که می‌دونین آینه تاچ قدی در مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسه. که هر سبک اون دارای کیفیت و نقاط قوت و ضعف متفاوتیه. یک سری از فاکتورهایی که بر قیمت آینه تاثیر دارن به قرار زیرن :

  1. نوع و جنس قاب آینه تاچ قدی
  2. جنس خود آینه و مرغوبیت مواد اولیه
  3. نورپردازی استاندارد
  4. مقاومت و دوام آینه
  5. داشتن آپشن‌های پخش موسیقی ، ساعت و …
آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی

آینه تاچ بک لایت

آینه تاچ قدی که در ارایشگاه ، مزون ، بوتیک و منازل مورد استفاده قرار می‌گیره ، ممکنه در قالب آینه بک‌لایت انتخاب بشه.ممکنه با این سبک آینه آشنایی داشته باشین ، این آینه لامپ‌هایی مخفی و دور از دید داره. و شما تنها از نور اون بهره‌مند می‌شین.که این باعث میشه ‌ به زیبایی آینه چند برابر افزوده بشه.

آینه بک‌لایت در گستردگی متنوع رنگی تولید میشه . که جزو مدرن‌ترین آینه‌ها برای هر فضایی‌اس.

این آینه در اشکال بیضی ، مستطیل ، گنبدی و .. توسط این کمپانی تولید میشه. که می‌توان آپشن پخش موسیقی ، تایمر ، دماسنج و .. روی اون تعبیه کرد. حتی امکان ثبت سفارش با ثبت لوگوی شخصی هم روی آینه وجود داره.که آینه کمپلت دیگه متعلق به شخص خود شما باشه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی بک‌لایت

آینه تاچ قدی چراغ‌دار

آینه تاچ قدی چراغ‌دار از لحاظ ظاهر در سمت مقابل آینه بک‌لایت قرار داره. در آینه چراغ‌دار که آینه هالیوودی هم نامیده میشه ، لامپ و چراغ‌هایی در سطح آینه به چشم می‌خوره. که کارش پخش نور عمود در راستای خودشه.

این آینه می‌تونه در انواع قاب چوبی ، قاب فلزی ، قاب‌ استیل و… ساخته بشن. که هر کدوم بستگی به فضایی که در اون مورد استفاده قرار می‌گیرن انتخاب می‌شن. و حتی گاهی نوع بدون قاب آینه هالیوودی ترجیح داده می‌شه.

این آینه ها رو میشه به طور ثابت در دیوار نصب کرد. یا حالت پایه‌دار و متحرک رو ترجیح داد . و رنگ لامپ آینه هم به انتخاب مشتری در حالت آفتابی ، مهتابی و .. ثبت سفارش می‌شه.

آینه تاچ قدی
آینه تاچ قدی هایوودی

جمع‌بندی

مطمئنا تا الان با خوندن مطالب بالا متوجه اهمیت انتخاب یک آینه‌ی مناسب در آرایشگاه و سالن مزون‌ات شدی. تو که دوست نداری در صنف کاریت از همکارات عقب بمونی ؟ گذشته از اون عقل سلیم هم حکم می‌کنه که تا وقتی جنسی مدرن با امکانات بالا در دسترس هست دست به دامان اجناس قدیمی و از مد افتاده نباشی. که کیفیت و مرغوبیت پایینی دارن و باعث می‌شن کلاس کاری شما افت کنه.

پس از بررسی دقیق تمام مدل‌های آینه تاچ قدی بهترین و مناسب‌ترین مدل اونو برای خودت کن. فقط کافیه که با شماره تماس تولیدی آینه‌ها ارتباط بگیری و هر طرح آینه که دوست داری رو در کمترین زمان از آن خودت کنی. 09357015855

انتخابی مطمئن

جهت خرید هر جنس دنبال مطمئن‌ترین و مرغوب‌ترین‌هاییم. کمپانی آینه‌ها یکی از برترین تولیدکننده‌های آینه تاچ قدی در ایران هست. که تمام محصولاتش رو با ضمانت بی‌قید و شرط یکساله گارانتی کرده.

هیچ جایی رو پیدا نمی‌کنی که بهت بگه آینه روببر محل کار یا خونه‌ات ، ببین دوسش داری یا نه ؟ و اگه دوسش نداری تا سه روز اونو پس بفرست به شرکت تولیدی.همچنین حمل آینه تا مقصد بر عهده‌ی شرکت هست. تا اونو سالم بهت تحویل بدن. و اگر خوب بسته بندی نشه و ایرادی به سلامت آینه وارد بشه اونو برگردونده و آینه‌ای سالم براتون ارسال می‌کنن.

و تا دوازده ماه هر گونه کم و کاستی در کیفیت آینه پیش اومد رایگان برات تعمیر می‌کنن. این گارانتی شامل کم سو شدن نور آینه ، مشکل در پخش صوتی و… هست. و تنها عاملی که پشتیبانی نمی‌شه ، ضربه خوردن و شکستن آینه بعد از تحویل گرفتن هست.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ