آینه بروز آرایشی

آینه بروز آرایشی

آرایش و میکاپ امروزه خیلی تخصص در حال انجام هست. انجام میکاپ اصول خاصی داره و مثل گذشته نیست که همه یک مدل آرایش کنن. برای انجام میکاپ و گریمی تمیز و بی‌نقص اصلی‌ترین چیزی که نیاز هست، نور و آینه با کیفیتی هست که بتونه تصویر خوبی رو ارائه کنه. به همین دلیل انواع آینه بروز آرایشی معرفی شدن که در این آینه‌ها خیلی به این موضوع فکر شده که بتونن عملکرد خاصی رو به شما ارائه بدن. درنهایت طراحی‌های این آینه‌ها طوری انجام شده که به شما کمک کنن تا آرایشی بهتر رو انجام بدین.

آینه بروز آرایشی
آینه بروز آرایشی

معرفی انواع آینه بروز آرایشی

آینه‌ آرایشی که در گذشته استفاده میشد، همون آینه‌ای بود که برای کاربردهای دیگه به کار برده میشد. اساسا آینه‌ها در گذشته هیچ تنوع نداشتن و آینه‌ها فقط یک صفحه به نسبت شفافی بودن که از همون هم در تمام فضاها و کاربردها استفاده میشد. اما آینه‌های امروزی تنوع خیلی بالایی رو دارن که برای هر کاربرد و فضایی می‌تونین چندین گزینه برای انتخاب داشته باشین. در قسمت پایین به معرفی این انواع آینه بروز آرایشی می‌پردازیم که بتونین با ویژگی‌ها و مشخصات هر کدوم از اون‌ها آشنا بشین تا آینه مورد نظر خودتون رو راحت‌تر انتخاب کنین.

آینه نوردار

یکی از انواع آینه بروز آرایشی میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار آرایشی به توجه به اسمی هم که داره، دارای نورپردازی هست. نورپردازی این آینه به وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغی که برای آینه نوردار به کار گرفته میشه، شکل نواری داره و همینطور چراغی با ضخامت کم هست که پشت آینه تعبیه میشه. این چراغ شکل ظاهریش و همینطور نحوه قرار گیری اون پشت آینه به صورتی هست که هیچ اشکالی رو در ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه. برعکس وقتی این چراغ روشن بشه، نور مخفی دور آینه ایجاد میشه که این نور به حد کافی هست و می‌تونه خیلی خوب اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه بروز آرایشی
آینه نوردار مدرن

این آینه مدرن آرایشی از بهترین انتخاب‌ها برای گریم و میکاپ هست. به این دلیل که با قرار گرفتن در مقابل این آینه، نور اون کمک می‌کنه تا تا شما بتونین اشراف کاملی رو روی چهره و صورت داشته باشین. تا وقتی که شما دید بازی رو روی چهره نداشته باشین، هر چقدر هم حرفه‌ای باشین و از وسیله‌های خوبی استفاده کنین اما نمی‌تونین آرایشی خوب و تمیز رو پیاده کنین. این نور خیلی پر اهمیت هست و باید میزان کافی داشته باشه و همینطور از جای مناسبی هم منتشر بشه. همه این موارد منجر به طراحی و تولید اینچنین آینه بروز آرایشی شده که از هر جهتی بر آینه‌های معمولی ارجحیت داره.

آینه بروز آرایشی
آینه سالن زیبایی

آینه هالیوودی

از انواع دیگه آینه بروز آرایشی، آینه هالیوودی هست. آینه هالوودی هم آینه‌ای با امکان نورپردازی فوق‌العاده هست که در اون هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. اما در آینه هالیوودی گریم هم شکل چراغ و هم نحوه قرارگیری اون‌ها متفاوت با آینه نوردار هستش. چراغ‌هایی که شبیه چراغ‌های معمولی هستن، روی خود آینه و با فاصله مشخصی تعبیه میشن. بنابراین وقتی چراغ روی آینه قرار بگیره، روشنایی که ایجاد می‌کنه حالت مستقیمی داره. اگر جلوی این آینه هم قرار بگیرین، نور این چراغ‌ها کمک می‌کنن تا تصویری که از خودتون در آینه می‌بینین کاملا شفاف و روشن باشه.

آینه بروز آرایشی
آینه هالیوودی میکاپ

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ شناخته میشه، چون با انتشار خوب نور خودش می‌تونه بستری رو برای انجام میکاپ و آرایشی حرفه‌ای فراهم کنه. و این موضوع مشخصه اصلی مدرن‌ترین آینه‌های گریم محسوب میشه. همین کارکرد عالی این آینه‌ها موجب شده تا بتونن جای آینه‌های دیگه رو برای آینه آرایشی بگیرن و می‌بینیم که اغلب هم از این آینه‌ها استفاده می‌کنن که در نوع خودشون هم تنوع زیادی رو دارا هستن.

آینه بروز آرایشی چه جاهایی بیشتر کاربرد داره

آینه بروز آرایشی شاید مهم‌ترین کاربردی که داشته باشه در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. چون در این فضاها آرایش داره به‌صورت تخصصی به مشتری‌ها ارائه میشه. وقتی چنین جایی که خودش خدمات تخصصی رو به طور حرفه‌ای انجام میده، باید ابزار کاری هم که به کار می‌گیره خیلی حرفه‌ای و بروز باشن. آینه هم که وسیله‌ای هست که در روند کار خیلی موثره، به همین دلیل نباید یک آینه معمولی باشه. شما با این آینه‌ها می‌تونین بهترین خودتون رو به اجرا بذارین و همونطور که در کارتون حرفه‌ای هستین، باشین.

آینه بروز آرایشی
آینه آرایشگاهی

علاوه بر این کارکرد خوبی که انواع آینه بروز آرایشی داره، از ظاهری فوق‌العاده هم برخوردار هست. شما با استفاده از این آینه آرایشی می‌تونین فضای شیکی رو برای سالن خودتون ایجاد کنین. زیبایی فضاها هم در کنار حرفه‌ای بودن خدمات اهمیت داره. درواقع اولین چیزی که توجه هر کسی رو قبل از دریافت خدمات جلب می‌کنه، همین دکوراسیون و چیدمان هست. دکوراسیون سالن شما امضایی برای نشون دادن سطح کار شماست. پس آینه که وسیله‌ای مهم هم در ارائه خدمات هست و هم در چیدمان سالن، باید در انتخاب اون خیلی دقت بشه.

آینه بروز آرایشی
آینه سالنی نوری

شما خیلی اوقات برای آرایش و میکاپ نیازی نیست که آرایشگاه برین و هزینه زیادی رو بابت این موضوع بپردازین. بلکه خودتون برای آرایش‌های روزانه و حتی همینطور برخی از موارد مهم، خودتون می‌تونین آرایشی خوب و تمیز رو با استفاده از این آینه‌ها انجام بدین. این انواع آینه بروز آرایشی کمک می‌کنن تا خودتون بتونین آرایشگر خودتون باشین. بنابراین وجود همچین آینه‌هایی برای هر خونه‌ای هم می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه.

آینه بروز آرایشی
آینه میکاپ

آینه بروز آرایشی به چه صورت‌هایی می‌تونه باشه

آینه بروز آرایشی تنوع زیادی رو دارا هست و شما هر شکل و حالتی که بخواین، می‌تونه تولید بشه. مثلا می‌تونین آینه آرایشی خودتون رو رومیزی سفارش بدین. آینه رومیزی برای آرایش گزینه خیلی مناسبی محسوب میشه. شما با این آینه می‌تونین روی میز وسیله‌های آرایش و میکاپ رو قرار بدین و در این صورت دسترسی راحتی هم بهشون داشته باشین. همچنین آینه آرایشی به‌صورت دیواری هم می‌تونه به کار برده بشه که با آینه دیواری شما فضای بیشتری رو ذخیره خواهید کرد و در این صورت می‌تونین از تمام فضای خودتون نهایت استفاده رو ببرین.

آینه بروز آرایشی
آینه رومیزی چراغ‌دار

اما یک حالتی که برای آینه بروز آرایشی در سالن خیلی می‌تونه مناسب باشه و اتفاقا جدیده، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه آینه جدید هست که امکان استفاده از هر دو سمت اون به طور همزمان وجود داره. بنابراین وقتی در سالن قرار بگیره، موجب بهره‌مندی از تمام فضای موجود میشه.

آینه بروز آرایشی
آینه دوطرفه جدید

چرا آینه بروز آرایشی رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه بروز آرایشی و هر نوع آینه خاص و ساده‌ای که بخواین رو براتون در کمترین زمان در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌کنیم. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن رو از نظر کیفیت، تضمین می‌کنیم. چون هر آینه‌ای که تولید میشه، حساسیت‌های خاصی برای تولید اون وجود داره. همچنین برای این که بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسبی هم به فروش برسونیم، هیچ واسطه‌ای نداریم و خودمون مستقیما آینه‌ها رو به فروش می‌رسونیم.

آینه بروز آرایشی
آینه بروز آرایشی

علاوه بر این موارد هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه، از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هست. تا با اطمینان کامل بتونین ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. چون اگر احیانا هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، ما تماما پشتیبانی می‌کنیم و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما وجود نداره. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن که شامل ضمانت نیست.

راه ارتباط با ما هم شماره 09357015855 هست که می‌تونین از این طریق ثبت سفارش انجام بدین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ