آینه هالیوودی مخصوص میکاپ

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ

آینه هالیوودی یکی از بهترین آینه‌هاست که برای کاربردهای مختلفی می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. اما برای میکاپ و گریم می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. به همین دلیل هم به آینه هالیوودی مخصوص میکاپ شناخته میشه. این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیست و عملکرد خیلی بهتری رو نسبت به‌ اون‌ها داره. در زمان قدیم اصلا تنوعی در مورد آینه‌ها وجود نداشت. و برای هر جایی و هر کاربردی یک نوع آینه رو به کار می‌بردن. اما امروزه آینه‌های مدرنی معرفی شدن که کاربردهای مخصوص هم می‌تونن داشته باشن. که باعث شدن تا انجام کارها خیلی بهتر هم انجام بشه.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی مخصوص میکاپ

اصلا آینه هالیوودی مخصوص میکاپ به چه آینه‌ای میگن

آینه هالیوودی درواقع به آینه‌ای میگن که روی اون تعدادی چراغ قرار داده میشه. این چراغ‌ها اسمشون LED هست و با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. این فاصله استاندارد و مشخص باعث میشه تا آینه بهترین نوع نورپردازی رو داشته باشه و همینطور هیچ سایه‌ای هم ایجاد نشه. آینه هالیوودی با چراغ‌هایی که روی خودش داره، نورپردازی خیلی خوبی رو ایجاد میکنه تا وقتی شما جلوی آینه قرار می‌گیرین بتونین خودتون رو خیلی واضح در آینه ببینین. به همین دلیل هم آینه هالیوودی مخصوص میکاپ هست.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی گرد

برای انجام میکاپ و گریم نور و تصویر روشن آینه، فاکتورهای مهمی هستن که باید بهشون توجه بشه. به همین دلیل آینه هالیوودی مخصوص گریم می‌تونه انتخاب خیلی ایده‌آلی باشه. این آینه با عملکردی که داره، باعث میشه تا روند میکاپ خیلی بهتر پیش بره. همچنین این آینه از نظر ظاهری خیلی زیبایی خاصی داره که می‌تونه مورد توجه قرار بگیره. و وقتی در فضایی استفاده میشه اون رو خیلی تغییر میده و زیباتر میکنه. به همین خاطر هم هست که می‌بینیم در خیلی از موارد برای میکاپ از آینه هالیوودی استفاده میشه. و دیگه کسی از آینه‌های ساده به‌خصوص برای همچین مواردی استفاده نمیکنه. آینه هالیوودی به نام‌های دیگه‌ای هم شناخته میشه مثل آینه چراغ دار و آینه گریم.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی سالن زیبایی

کاربردهای آینه هالیوودی مخصوص میکاپ کجاست

آرایشگاه

وقتی حرف از میکاپ و آرایش میشه اولین جایی که به ذهن میرسه، آرایشگاه و سالن زیباییه. در این فضا میکاپ و گریم خیلی حرفه‌ای و تخصصی انجام میشه. به همین دلیل هم هست که آینه میکاپ در اون خیلی مهمتر از بقیه فضاها می‌تونه باشه. پس این آینه باید از ویژگی‌های خاصی هم برخوردار باشه. که از هر جهت آینه هالیوودی مخصوص میکاپ برای آرایشگاه توصیه میشه.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی سالن زیبایی

با آینه هالیوودی مخصوص میکاپ وقتی مشتری شما مقابل آینه قرار بگیره، این نور آینه چهره رو کاملا روشن میکنه. و شما تسلط کامل روی صورت دارین تا بتونین میکاپ خیلی خوبی رو به مشتری‌تون ارائه بدین. این روشنایی که آینه ایجاد میکنه رو چراغ‌های دیگه‌ای که در آرایشگاه هستن نمی‌تونن به این خوبی فراهم کنن. چون طراحی این آینه طوری هست که بهترین دید و روشنایی رو برای میکاپ و گریم ایجاد میکنه. تا شما بتونین دید خیلی کاملی رو داشته باشین.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی آرایشگاهی

علاوه بر این شما با آینه هالیوودی مخصوص میکاپ باعث زیباتر و شیک‌تر دیده شدن فضای خودتون میشین. که بالاخره طراحی و دکوراسیون موضوع مهمیه که افراد خیلی به اون توجه میکنن. و هر کسی قبل ورود به آرایشگاه اولین چیزی که بهش توجه میکنه، ظاهر و دکوراسیون اونه. و این دکوراسیون می‌تونه نشون‌دهنده کیفیت کار شما هم باشه. چون افراد حرفه‌ای همه‌شون از این آینه‌های مدرن و زیبا استفاده می‌کنن. تا بتونن کیفیت کارشون رو از هر لحاظ ارتقا بدن.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه گریم چراغ‌دار

خونه

در هر خونه‌ای هم نیاز به آینه‌ای برای میکاپ و آرایش وجود داره. که برای این منظور هم آینه هالیوودی مخصوص میکاپ می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه. چون همونطور که توضیح داده شد این آینه با نورپردازی خیلی خوبش، به شما دید کاملی از خودتون رو میده و پوست رو خیلی روشن میکنه تا شما بتونین روی صورت خودتون اشراف داشته باشین. و بتونین کار بهتری رو ارائه بدین.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی آرایشی

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ رو شما در هر جایی از خونه قرار بدین، به اونجا جلوه خیلی خوبی رو میدین. و باعث میشه که بتونین اون فضا رو خیلی زیباتر کنین. چون این آینه با روشنایی که داره و همچنین انعکاسی که در اون رخ میده، موجب میشه تا فضای شما هم بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسه. که این یک ویژگی مثبته که اغلب افراد دوست دارن تا فضاشون دلبازتر دیده بشه. البته که آینه‌ها در کل باعث این موضوع میشن. اما آینه هالیوودی خودش با نوری که توسط چراغ‌ها منتشر میکنه، موثرتر هم عمل میکنه.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی قدی

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما و تلویزیون و تئاتر هم موضوع خیلی مهمیه که گاهی به ظرافت خیلی بالایی نیاز داره. به همین دلیل آینه هالیوودی مخصوص میکاپ برای این کار هم انتخاب خیلی خوبیه. چون وقتی بازیگر جلوی این آینه قرار می‌گیره تا گریمور بخواد روی صورت اون گریم رو انجام بده، نور آینه دید خیلی بازتری رو به گریمور میده. بنابراین گریمور هم بهتر می‌تونه کارش رو انجام بده. در نهایت هم خود بازیگر می‌تونه خودش رو بهتر ببینه و در جریان روند کار هم قرار بگیره.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه چراغ‌دار گریم

چون گاهی برخی از گریم‌ها خیلی سنگین هستن و زمان خیلی زیادی رو نیاز دارن. با این وجود آینه هالیوودی مخصوص میکاپ با نوری که ایجاد میکنه باعث میشه تا دقت هم بالا بره. این آینه حتی امکان تنظیم نور هم داره. که شما بتونین میزان نور اون رو کم یا زیاد کنین. در این صورت شما می‌تونین اگر به نور بیشتری نیاز باشه، کم کنین و یا برعکس در صورتی که نور کمتری رو می‌خواین میزان نور رو بیشتر کنین. حتی این امکان هست که نور فقط روی صورت بیفته تا تمرکز بیشتری رو ایجاد کنه.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ رو چرا به ما سفارش بدین

انواع آینه هالیوودی مخصوص میکاپ و هر آینه دیگه‌ای که بخواین رو براتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. بهترین کیفیت رو در مورد آینه‌ها داریم و این کیفیت رو به‌صورت تضمین شده به شما ارائه میدیم. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌های تولیدی داریم. به این صورت که اگر هر مشکلی برای آینه وجود داشته باشه، نگران نباشین فقط می‌تونین به ما اطلاع بدین و خیلی سریع پیگیری میشه. این مشکل می‌تونه حتی سوختن یک لامپ باشه. که بدون دریافت هیچ هزینه‌ای این لامپ هم عوض میشه. اما مواردی مثل شکسته شدن و ضربه خوردن نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه. این ضمانت بی قید و شرط رو شما فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌بینین.

آینه هالیوودی مخصوص میکاپ
آینه هالیوودی مخصوص میکاپ

این امکان رو هم برای شما در نظر گرفتیم تا اگر بعد از دریافت آینه از اون رضایت نداشتین بتونین مرجوع کنین. ما همه این امکانات رو برای شما در نظر گرفتیم تا بتونین خریدی راحتی داشته باشین و همینطور از خریدتون لذت ببرین. پس برای داشتن آینه هالیوودی مدرن و زیبا می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. تا شما بتونین آینه زیبایی داشته باشین و فضای خودتون رو شیک‌تر نشون بدین. چون این آینه‌ها خیلی در زیبایی دکوراسیون و طراحی شما تاثیرگذارن.

آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ