آینه برای مزون

آینه برای مزون

مزون داری؟ فکرشم نکنی که با یه آینه قدیمی کلاس کاریت رو بیاری پایین ها! از دید مشتریت نگاه کن ، اگه بری مزون و بخوای لباسی که پرو کردی رو ببینی ولی آینه‌ی جلوت قدیمی و نامناسب باشه چه فکری می‌کنی؟ چه حسی می‌گیری؟ مشخصه جواب! لابد کسی که پیشش اومدی انقدری کارش خوب نیست و مشتری نداره که بخواد دستی به سر و روی آینه برای مزون بکشه.. دوست داری مشتریت همچین فکری بکنه و ازت حس بدی بگیره؟ نه؟ پس یه آینه درست حسابی برای مزونت بگیر. بیا مدلای مختلف رو بهت بگم تا آخر مقاله و کمکت کنم مناسب‌ترین گزینه رو انتخاب کنی

آینه برای مزون
آینه برای مزون

آینه برای مزون ازجمله موارد بسیار مهمی هست که کاربردی بودن و دارا بودن زیبایی اون از اهمیت بالایی برخورداره. درواقع آینه از ارکان اصلی برای فضای مزون محسوب میشه. و در طراحی دکوراسیون مزون هم نقش بسیار مهمی داره. از این رو استفاده از آینه و آینه کاری مورد توجه طراحان داخلی هستش. آینه‌ها از جمله آینه برای مزون موجب میشه تا فضا بزرگ‌تر و همچنین روشن‌تر به نظر بیاد. این موضوع نکته مهمی برای اکثر فضاها به‌خصوص فضاهای کوچیک هست. اهمیت بالای آینه‌ها موجب شده تا در این زمینه کارهای بسیاری صورت بگیره. و آینه‌ها ازجمله آینه برای مزون تنوع بالایی پیدا کنن.

شکل‌های مختلف آینه برای مزون

  • آینه برای مزون گنبدی
  • آینه برای مزون دفرمه
  • آینه برای مزون مربع یا مستطیل
  • آینه برای مزون دایره و نیم دایره
  • آینه برای مزون بیضی

آینه گنبدی

اگه میخوای یه آینه برای مزون بخری که واقعا ارزش خرید داشته باشه ، می‌تونی آینه گنبدی رو انتخاب کنی . آینه گنبدی سری جدید آینه‌های مدرن هست که من اگر خودمم مزون داشته باشم ، بی برو برگرد این مدل رو انتخاب می‌کنم .
آینه گنبدی برای مزون‌های لوکس بالاشهر حکم لباس برای تن آدم رو داره ! بس که این آینه جلوه زیبایی رو برای فضای مزون ایجاد می‌کنه . با خرید چندتا آینه گنبدی مزون ، دیگه لازم نیست کلی هزینه کنی واسه دیزاین . خودش یک تنه همه چیز رو زیبا می‌کنه .

آینه برای مزون
آینه برای مزون

این مدل از آینه مزونی رو تولیدکننده‌های حرفه‌ای در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنن . برای مثال آینه گنبدی پایه‌دار هست که دیگه نیازی به اتصال با دیوار نداره . یا آینخ‌های آویزدار هستن که از سقف به حالت آویز در میان و خیلی شیک و پیک حالت تاب مانندی رو دارن .

آینه دفرمه

آینه برای مزون
آینه برای مزون

برای اون دسته از مزون‌دارهایی که عاشق آینه‌های مینیمال و مدرن هستن ما این مدل از آینه رو شدیدا پیشنهاد می‌کنیم . ستاره‌شناس‌ها می‌گن هرکس آینه دفرمه تو سالن مزونش نصب کرده بخت بهش رو کرده و یه شبه پول‌دار شده !
پیشنهاد خاص من بهت اینه که آینه دفرمه رو مدل بک‌لایت انتخاب کن و ببین معجزه می‌کنه یا نه . حالت نورپردازی مخفی که این آینه داره در ترکیب با شکل دفرمه این آینه شکل خیلی زیبایی رو توی محیط ایجاد می‌کنه که خیلی چشم‌نوازه .

مطمئن باش این آینه با وجودش به عنوان آینه برای مزون حسابی توجه‌هارو به خودش جلب می‌کنه . برای یه مزون‌دار چی مهم‌تر از اینه که مشتری وقتی خودش رو توی آینه نگاه می‌کنه احساس رضایت داشته باشه ؟ این آینه با حضورش این احساس رضایت رو برات به همراه میاره

آینه مستطیلی یا مربعی ؟

آینه برای مزون
آینه برای مزون

درسته که یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای دیزاین سالن مزون ، انتخاب آینه برای مزون هست . اما این نکته رو در نظر بگیر که اگر آینه‌ای رو بخری که همیشه رو بورس بوده و همه‌پسنده ، سختی این انتخاب خیلی آسون میشه .

یکی از این مدل‌های همیشگی و همه‌پسند ، آینه مسطیلی قدی هست. اگرچه این آینه رو تو خیلی از مزون‌ها می‌بینیم اما مدلش طوری هست که اولا هیچ‌وقت تکراری نمیشه و از مد نمیوفته. دوم این‌که این‌قدر تنوع شکل‌هاش زیاده که عملا کلی تنوع برای انتخاب هست.
انتخاب بین آینه مربعی و مستطیلی کاملا یه انتخاب شخصی و سلیقه‌ای هست . اما به طور کلی باید برای خرید آینه به متراژ مزون هم توجه کرد. اگر محیطی که آینه قراره اون‌جا قرار بگیره بزرگ و وسیع هست ، وجود تعداد زیادی آینه‌های مستطیلی مزونی کفایت میکنه . اگر محیطت کوچیک‌تر هست ما خرید آینه مربعی رو پیشنهاد می‌کنیم.

آینه دایره و نیم دایره

آینه برای مزون
آینه برای مزون

نصب آینه دایره‌ای از نظر فنگ‌شویی باعث میشه محیط مملو بشه از انرژی مثبت . طبق قواعد جذب انرژی، آینه دایره‌ای شکل باعث جذب مقدار زیادی انرژی مثب و در نتیجه ایجاد حس خوب میشه .‌برای خرید یه آینه مزون حقیقتا همين یک ویژگی کافیه .تو دسته‌بندی آینه‌های مدرن ، آینه نیم دایره هم جا داره . حتی میشه گفت جزو سه‌تای اول هست !

آینه نیم‌دایره خصوص وقتی در ابعاد بزرگ سفارش داده بشه و چندین گلدون خوشگل هم کنارش قرار بگیره یه ترکیب خفن رو تشکیل میده .بهترین آینه برای مزون یعنی آینه‌ای که علاوه‌بر کیفیت بالا ، کاربرد زیادی هم داشته باشه . اگر آینه‌ات رو مدل هالیوودی و چراغ‌دار سفارش بدی یعنی یه آینه با دو سه تا کاربرد خریدی و این یعنی سود خالص !

از کجا آینه باکیفیت بخریم

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه برای مزون هست. امکان ثبت سفارش برای هر نوع آینه‌ای وجود داره. ما هر آینه‌‌ای که سفارش بدین رو با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب تولید می‌کنیم. دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در کارگاه تولیدی آینه در این هست که تمام مراحل ساخت از ابتدا تا انتها در محل خود کارگاه صورت می‌گیره. از بهترین تجهیزات و مواداولیه و نیروی ماهر بهره گرفته میشه. همچنین محصولات هم بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه میشه.

کیفیت تمام محصولات سفارشی تضمین‌شده هست. تمام سعی ما بر این هست که بتونیم علاوه بر ارائه محصولی با کیفیت و درخور، خدماتی هم جهت رفاه و اطمینان بیشتر در نظر بگیریم. به همین دلیل گارانتی محصولات تولیدی یکساله هست. همچنین اگر از محصول سفارشی خودتون رضایت لازم رو نداشته باشین، می‌تونین آینه سفارشی خودتون رو مرجوع کنین.

ضمانت بی قید و شرط هم داریم که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض هموجود داشته باشه، این کار رو براتون انجام میدیم. البته باید بگیم که شکستگی و ضربه از شمت مشتری شامل این ضمانت نمی‌شن.

آینه برای مزون
آینه مزون

انواع آینه برای مزون و معرفی ویژگی‌های اون‌ها

علاوه بر آینه‌های ساده و شفاف که همیشه از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرن، امروزه آینه‌های دیگه‌ای با قابلیت‌های مورد توجه اومدن. که آینه برای مزون به دلیل اهمیت بالایی که داره، قابلیت‌ها و ظاهر زیبای اون نقش مهمی رو دارا هستش. دکوراسیون هر فضایی یکی از فاکتورهای مهم در معرفی و جذب افراد مختلف به اون هست. آینه هم در طراحی فضا و دکوراسیون به حد بالایی اهمیت داره. از این رو در زیر برای آشنایی با انواع آینه به معرفی انواع مختلف آینه برای مزون می‌پردازیم.

آینه برای مزون
آینه قدی مزون

انواع آینه نوری

  • آینه برای مزون بک‌لایت
  • آینه برای مزون هالیوودی
  • آینه برای مزون با نور نواری
آینه برای مزون
آینه نوری مزون

آینه برای مزون از نوع بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع مختلف آینه هست که دارای نورپردازیه. این نور ایجاد شده به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. این چراغ به‌صورت نواری و با ضخامت کم هست که در پشت آینه کار گذاشته میشه تا آینه بتونه نورپردازی به صورت مخفی رو داشته باشه. ضخامت چراغ LED به‌قدری کم هست که در ظاهر اصلا حالت ناخوشایندی و ایجاد نمیکنه. این نوع از چراغ ال ای دی با وجود ضخامت کمی که داره، نور کافی رو ایجاد نمیکنه. به همین دلیل این نوع آینه برای مزون می‌تونه از بهترین انتخاب‌های ممکن باشه. به این دلیل که نور یکی از فاکتورهای مهم در این فضا محسوب میشه.

آینه برای مزون
آینه قدی بک لایت مزون

درواقع نور و تصویر واضح آینه برای مزون علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌ای که داره، بسیار کاربردی هم هست. این نور به جلوه بیشتر فضا و اجناس داخل اون کمک شایانی میکنه. همچنین به دید بهتر در آینه هم کمک خواهد کرد تا بتونین با دقت و واضح‌تر خودتون رو در آینه تماشا کنین. نور و تصویر روشن از خود در آینه از موارد بسیار مهم و حیاتی برای مزون هستش که توسط آینه بک لایت تامین میشه.

آینه بک لایت مزونی علاوه بر ایجاد نور که مسئله مهمیه، دارای قابلیت‌های دیگه‌ای هم هست. این قابلیت‌ها موجب جذابیت بیشتر آینه‌ برای مزون شده. همچنین موجب شده‌ تا علاوه بر کاربردی بودن آینه، بشه از اون کاربردهای دیگه‌ای هم داشت.

آینه برای مزون
آینه مزون بک لایت

آینه برای مزون از نوع چراغ دار

آینه چراغ دار هم با توجه به نامی که داره، در اون از چراغ‌هایی به نام LED استفاده میشه. این چراغ‌ها هم مثل چراغ‌های به‌کار رفته در آینه بک لایت هستن. اما شکل ظاهریشون مثل چراغ‌های معمولی هست. در این نوع از آینه برای مزون، چراغ‌ها به صورت جداگونه روی آینه قرار داده میشن. درواقع روی آینه یا در صورتی که قاب هم برای آینه به‌کار بره، قسمت‌هایی با فاصله‌های مشخصی برای قرارگیری چراغ تعبیه میشن تا چراغ‌ها در اون‌ محل‌ها قرار بگیرن. در این صورت تعویض لامپ‌ها هم به‌راحتی صورت می‌گیره.

آینه برای مزون
آینه چراغ دار مزون

در این نوع از آینه برای مزون یعنی آینه چراغ دار نور به‌صورت مستقیم ساطع می‌شه. در این حالت نورپردازی هم کمی بیشتر نسبت به حالت قبل خواهد بود. این آینه‌های دارای نورپردازی (بک لایت و چراغ دار) بهترین انتخاب برای این نوع از فضاها هستن. به این دلیل که با داشتن نور توسط خود آینه باعث دید بهتر در آینه و هم جلوه بیشتر فضای مزون میشن. همچنین با استفاده از این آینه‌ها نور در درست‌ترین جای خودش قرار می‌گیره. بدون این که بخواد سایه‌های اضافی و یا مزاحمی رو ایجاد کنه.

آینه چراغ دار رو به نام‌های دیگه‌ای هم عنوان میشن. از جمله آینه هالیوودی، آینه لامپی. که آینه چراغ دار هم می‌تونه قابلیت‌هایی که برای آینه بک لایت عنوان شد رو داشته باشه. این قابلیت‌ها با انتخاب مشتریان روی آینه نصب میشه. یعنی هرکدوم از این موارد رو برحسب نیاز و علاقه خودتون می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه سفارشی شما با بهترین کیفیت اجرا کنیم.

آینه برای مزون
آینه لامپی مزون

قابلیت‌های آینه مزونی نور

  • تنظیم میزان نور
  • رنگ‌بندی نور
  • زمان و دما روی آینه
  • پخش موسیقی و ویدیو

تنظیم میزان نور آینه برای مزون

نوری که توسط آینه برای مزون از نوع بک لایت یا غیره ایجاد میشه، قابلیت تنظیم داره. به این صورت که نور ساطع شده چراغ‌ها رو میشه کاهش یا افزایش داد تا بتونین به نور دلخواه و مطلوب خودتون برسین. تنظیم نور به این دلیل مهم هست که در طول روز که میزان نور طبیعی در حال تغییر هستش، در ساعات مختلف نیاز به نورهای متفاوتی وجود داره. بنابراین قابلیت تنظیم نور مناسب آینه برای مزون می‌تونه موضوع مهمی باشه.

رنگ بندی متنوع آینه مزون

. چراغ LED دارای تنوع رنگ‌بندی بالایی هست که قابلیت انتخاب رنگ موردنظر برای نورپردازی رو فراهم می‌کنه. حتی امکان انتخاب چندین رنگ هم برای لامپ آینه بک‌لایت به‌صورت همزمان وجود داره. تا در این صورت به‌طور دلخواه بتونین هر زمان که می‌خوای رنگ نور چراغ‌ها رو تغییر بدی. فقط عزیزم یه نکته رو دقت کن که توی مزون اگه از رنگ‌هایی استفاده کنی که باعث ایجاد سوتفاهم رنگی بشن ممکنه مشتریت رنگ دقیق لباس رو متوجه نشه. یا برعکس رنگی که مشتری میخواد رو تواشتباه برداشت کنی و خلاصه باعث ایجاد نارضایی بشه. پس اولویت رنگ نور آیه برای مزون رنگ‌های طبیعیه..

دماسنج روی آینه

زمان و دمای محیط روی آینه مزون می‌تونه نمایش داده بشه. در این صورت با استفاده از این آینه برای مزون میشه از ساعت و دما هم مطلع شد. و شاید دیگه نیازی به استفاده از ساعت وجود نداشته باشه. توی مزون دما یه نکته‌ی مهمه که باید بهش دقت کنی چون اگه هوا گرم باشه باعث تعریق بدن مشتری میشه و موقع پرو لباس ممکنه باعث بو گرفتن لباس بشه. برای همین باید حواست باشه که دمای محیط مناسب باشه و یه دماسنج روی آینه هم کلی کلاس داره هم جلو چشمته و حواست پرت نمی‌شه. وجود تقویم و تاریخ هم روی آینه جدای از خفن بودن و بالا بردن کلاس کاریت باعث میشه یه وقت تاریخ‌هارو اشتباه نکنی و لباس مشتریت دیر حاضر نشه.

. علاوه بر موارد گفته شده آینه برای مزون از نوع بک لایت قابلیت پخش موسیقی و ویدئو هم می‌تونه داشته باشه. در این صورت با پخش موسیقی دلخواه از طریق آینه در مزون می‌تونین به جذابیت آینه و در کل فضای مزون خودتون اضافه کنین. چرا که یک قابلیت موردتوجه هست که باعث شده تا از آینه‌های موجود دیگه تمایز ویژه‌ای پیدا کنه و چندین پله بالاتر قرار بگیره.

آینه برای مزون کاربردی‌تر

  • آینه مزون باکس‌دار
  • آینه مزون‌ پایه‌دار

آینه برای مزون از نوع باکس دار

آینه برای مزون یکی از حالت‌های مختلف دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه به‌صورت باکس دار هست. در این حالت اغلب در پشت آینه قسمت‌هایی قرار داده میشه تا بشه وسیله‌ها و یا اجناسی را در اون قسمت قرار داد. این حالت موجب میشه تا بتونین از فضا و وسیله‌های موجود استفاده بهینه‌ای کنین. همچنین می‌تونین پشت آینه قفسه و یا در کل طبقاتی قرار بدین تا از اون‌ها برای استفاده بهینه‌تر استفاده کنین. درواقع استفاده از این آینه برای مزون، آینه رو به وسیله‌ای دو کاربردی تبدیل می‌کنین. که هم کاربرد خودش به عنوان آینه رو داره و هم می‌تونین از قسمت پشت اون برای قرارگیری وسیله‌های دیگه استفاده کنین.

آینه برای مزون
آینه پایه دار مزون

آینه برای مزون از نوع پایه‌دار

آینه پایه‌دار هم می‌تونه یکی از انواع مختلف آینه مزون باشه. آینه پایه‌دار مزیتی که داره این هست که جابه‌جایی برای اون راحته. شما با این آینه اگر نیاز باشه که آینه رو جابه‌جا کنین به‌سادگی می‌تونین این کار رو انجام بدین. برای سهولت بیشتر در حمل آینه، می‌تونین زیر اون چرخ‌هایی رو به کار ببرین. آینه چرخ‌دار رو دیگه شما بدون هیچ نیرویی می‌تونین خیلی راحت جابه‌جا کنین.

چون گاهی نیاز به استفاده از آینه در قسمت دیگه‌ای هست. و یا این که برای تغییر دکوراسیون نیاز به جابه‌جایی آینه وججود داره. که در این حالت آینه چرخ‌دار بهترین انتخاب برای آینه مزون محسوب میشه. و باعث میشه تا ایمنی کاملی هم برای آینه ایجاد بشه و با اطمینان کامل بتونین آینه رو حمل کنین.

قیمت آینه مزون به چه عواملی بستگی داره

هرکدوم از انواع آینه برای مزون قیمت‌های مختلفی داره. به این دلیل که طبیعتا آینه‌های مختلف مثل چراغ دار و بک لایت به دلیل استفاده از چراغ‌های ال ای دی طبیعتا قیمت کمی بالاتری رو دارن. همچنین نصب قابلیت‌های مختلف دیگه هم بر قیمت آینه مزونی تاثیرگذار هستش. البته که هرکدوم از این قابلیت‌ها موجب میشن تا آینه‌ها کاربردی‌تر بشن.

همچنین تمامی انواع آینه با قاب یا بدون قاب هم می‌تونن به‌کار برن. که قاب‎‌‌های مختلف هم می‌تونن قیمت‌ آینه مزون رو تحت تاثیر قرار بدن.

آینه برای مزون
آینه قدی قاب دار مزون

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ