آینه گریم و میکاپ خاص

آینه آرایش خاص

آینه علاوه بر این که به‌صورت عمومی در هر فضایی مورد استفاده قرار می‌گیره، برای برخی از کارها و فضاها اما اهمیت بالاتری داره. همینطور آینه‌ها امروزه کاربرد تخصصی‌تری هم پیدا کردن. مثل آرایش و میکاپ که امروزه یکسری آینه آرایش خاص معرفی شدن. این آینه‌ها از هر نظری بر آینه‌های معمولی و قدیمی ارجحیت دارن و اصلا قابل مقایسه با اون‌ها نیستن. در این آینه‌ها خیلی به عملکرد آینه توجه شده تا بتونن در روند آرایش خیلی کمک‌کننده باشن و باعث بشن که آرایشی حرفه‌ای رو پیاده کنین. درواقع این آینه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، آینه‌های تخصصی هستن که برای آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه آرایش خاص
آینه آرایش خاص

معرفی جدیدترین انواع آینه آرایش خاص

برای آرایش و میکاپ برای این که بتونین تصویر خودتون رو واضح و روشن در آینه ببینین، نیاز به نور کافی و مناسبی دارین. به همین دلیل آینه‌های جدید و مدرن طراحی‌شون به‌صورتی بوده که بتونن نور مناسبی رو هم دقیقا روی چهره داشته باشن. در این صورت کاملا متمرکز می‌تونین آرایشی حرفه‌ای رو انجام بدین.

آینه نوردار

یکی از بهترین آینه آرایش خاص میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار آینه‌ای هست که نور خودش رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. به این صورت که پشت آینه چراغی به‌ شکل نواری و با ضخامت کم قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار بگیره و روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. این نور خیلی خوب و یکدست منتشر میشه و وقتی هم که شما مقابل آینه برای آرایش قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا کاملا واضح چهره در آینه دیده بشه. بنابراین آرایش و میکاپ که نیاز به دید بازی دارن، با این آینه به‌راحتی امکان‌پذیر هستش.

آینه آرایش خاص
آینه گرد نوردار

نور آینه نوردار آرایشی از بهترین جای ممکن که برای آرایش نیاز هست، منتشر میشه. چون نورهایی که برای روشن کردن محیط به کار میره، نمی‌تونن اینچنین بازدهی خوبی رو مثل آینه نوردار داشته باشن. وقتی هم که شما دید خوب و کاملی رو روی صورت داشته باشین، می‌تونین آرایشی تمیز و بی‌نقصی رو اجرا کنین. چه زمانی که خودتون بخواین این آرایش رو انجام بدین و چه زمانی که به‌عنوان آرایشگر برای مشتری بخواین این کار رو انجام بدین. در هر صورت آینه نوردار از بهترین انتخاب‌ها محسوب میشه.

آینه لامپ‌دار

آینه لامپ‌دار هم یکی از انواع دیگه آینه آرایش خاص محسوب میشه. در آینه لامپ‌دار هم از چراغ LED اما با شکل دیگه‌ای از این چراغ استفاده میشه. چندین چراغ LED روی خود آینه قرار داده میشن. برای این که در این آینه هم نور خیلی خوب و یکدست منتشر بشه، چراغ‌ها با فاصله استانداردی قرار داده میشن. وقتی چراغ‌های آینه روشن بشن، نوری مستقیم رو ایجاد می‌کنن که وقتی مقابل آینه قرار بگیرین در معرض نور آینه هستین. و همین موضوع باعث میشه تا کاملا روشن و واضح بتونین در آینه دیده بشین.

آینه آرایش خاص
آینه لامپی قاب‌دار

آینه لامپ‌دار هم با توجه به این که نوری منتشر می‌کنه که به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه، برای آرایش و میکاپ آینه ایده‌آلی محسوب میشه. آرایش و میکاپ با چیزی که در گذشته بوده، تفاوت پیدا کرده. و امروزه خیلی حرفه‌ای و تخصصی انجام میشه. برای همین هم آینه که از اصلی‌ترین موارد لازم برای آرایش هستش باید آینه‌ای حرفه‌ای باشه تا بتونه کمکی در این زمینه باشه.

آینه آرایش خاص به چه صورت‌هایی می‌تونه به کار بره

این آینه‌ها که از جدیدترین آینه‌ها محسوب میشن، تنوع بسیار زیادی هم می‌تونن داشته باشن و به شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. یکی از این حالت‌هایی که آینه آرایش خاص رو میشه به کار برد، به‌صورت رومیزی هستش. آینه آرایشی رومیزی آینه‌ خیلی کاربردی می‌تونه باشه که اتفاقا برای آرایش هم خیلی رایجه و مورد استفاده قرار می‌گیره. چون در این صورت شما می‌تونین لوازم آرایش موردنیاز حین کار رو روی میز قرار بدین و دسترسی خیلی راحتی هم بهشون داشته باشین.

آینه آرایش خاص
آینه رومیزی لامپی

یک حالت دیگه که می‌تونین آینه آرایش خاص رو به کار ببرین، به‌صورت دیواری هست. آینه دیواری آینه‌ای هست که میشه هر آینه‌ای رو به اون صورت به کار برد. نصب آینه به دیوار باعث میشه تا دیگه هیچ فضایی از محیط شما اشغال نشه. و با نصب آینه روی دیوار بتونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

آینه آرایش خاص
آینه دیواری آرایشی

اما یک حالت خیلی جدید و مدرنی که میشه آینه آرایش خاص رو مورد استفاده قرار داد، به‌صورت دوطرفه هست. آینه میکاپ دوطرفه آینه بروزی هست که با توجه به مزایایی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. اصلی‌ترین مزیت این آینه این هست که جای یک آینه رو اشغال می‌کنه اما می‌تونه نقش دو آینه رو داشته باشه. بنابراین برای یکسری از فضاها مثل آرایشگاه که نیاز به چندین آینه وجود داره، آینه دوطرفه بهترین انتخاب می‌تونه باشه. و همینطور باعث بهره‌مندی از تمام فضای موجود میشه.

آینه آرایش خاص
آینه دوطرفه قدی

این انواع آینه آرایش خاص بیشتر کجا کاربرد دارن

آرایش و میکاپ به‌طور تخصصی و حرفه‌ای داره در آرایشگاه و سالن زیبایی به مشتری‌ها ارائه میشه. وقتی این فضا به‌طور تخصصی این حدمات رو داره، بنابراین باید ابزار و وسیله‌های کار مورد نظر هم حرفه‌ای و مدرن باشن. مثل این انواع آینه آرایش خاص و مدرن که در اینجا معرفی شدن. این آینه‌ها به‌جهت داشتن نورپردازی خیلی خوب و عالی که دارن، می‌تونن به شما کمک کنن تا بهترین میکاپ رو برای مشتری خودتون داشته باشین. این آینه‌ها نور رو دقیقا روی چهره میندازن و باعث میشن تا بتونین خیلی حرفه‌ای و تمیز آرایش رو انجام بدین.

آینه آرایش خاص
آینه قدی آرایشگاهی

علاوه بر این موضوع که آینه آرایش خاص به شما در روند کار کمک می‌کنه، باعث میشه تا بتونین فضای آرایشگاه رو خیلی زیباتر جلوه بدین. چون دکوراسیون و طراحی داخلی برای آرایشگاه از مواردی هست که موجب میشه تا افراد بیشتری دوست داشته باشن که به سالن شما بیان و از خدمات شما استفاده کنن.اگر خودتون هم سالن‌های حرفه‌ای رو نگاه کنین، متوجه میشین که تمام اون‌ها هم از اینچنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن.

آینه آرایش خاص
آینه سالن زیبایی

همچنین شما در خونه هم قطعا نیاز به همچین آینه آرایش خاص دارین. چون خیلی اوقات برای آرایش‌های مختلف، نیازی نیست که شما به آرایشگاه مراجعه کنین. بلکه خودتون با استفاده از این آینه‌ها و ویدئوهای مختلف می‌تونین آرایشگر خودتون باشین.

آینه آرایش خاص
آینه مدرن لامپی

اما آینه آرایش خاص رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع آینه آرایش خاص و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه در کمترین زمان براتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌هایی که در این مجموعه تولید میشه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن و در نهایت هم آینه‌هایی با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد عرضه میشن. بعد از تولید هم آینه‌ها توسط خودمون و بدون هیچ واسطه‌ای به دست مشتری می‌رسن، بنابراین قیمت‌ها هم خیلی مناسب هستن.

آینه آرایش خاص
آینه آرایش خاص

اما این مجموعه یکسری موارد ویژه هم روی آینه‌ها در نظر گرفته و از جمله اون‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت این اطمینان رو به شما میده که آینه‌ها علاوه بر داشتن کیفیت بالا، در صورت بروز هر مشکلی پشتیبانی کامل انجام میده. مثلا اگر حتی یک لامپ آینه هم دچار سوختگی بشه، ما براتون رایگان این لامپ رو تعویض می‌کنیم. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه موردپسندتون نشد، بتونین مرجوعش کنین.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 از هر جایی در کشور باشین از این طریق تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ