آینه سالن آرایشگاه

آینه آرایشگاه غرب تهران

اگر دوست دارین یک آرایشگاه مدرن و خاص داشته باشین که همیشه در ذهن مشتری سالن شما باقی بمونه باید یک دکوراسیون زیبا نیز داشته باشین. ما به شما این اطمینان خاطر رو می‌دیم که با تهیه‌ی یک آینه از تولیدی آینه‌ها فضای خود رو چشمگیر می‌کنین. داشتن یک فضای زیبا این حس رو به مشتری می‌ده که شما برای اونا ارزش قائلین.این کار خود به‌نوعی یک تبلیغه. این سایت یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های آینه آرایشگاه غرب تهران هستش که به کشور‌های خارجی هم صادرات داره.

تاثیر شکل آینه آرایشگاه

یکی از تاثیرگذارترین مواردی که هر آرایشگر حرفه‌ای باید رعایت کنه اینه که آینه سالنش رو درست انتخاب کنه . انتخاب آینه این‌قدر مهمه که اگر نتونی درست انتخاب کنی باید فاتحه‌ی پیشرفت کردن توی این حِرفه رو بخونی !

مسئله‌ای که باعث میشه نوع آینه اهمیت زیادی پیدا کنه اینه که مشتری شما از وقتی وارد سالن میشه تا وقتی که از سالن خارج میشه یک سره جلوی آینه هست و نگاهش از آینه یه لحظه‌ام برداشته نمیشه .

دیگه هر آدم باهوشی می‌تونه تشخیص بده تاثیر یه آینه لاکچری و مدرن تو رضایت مشتری چقدر زیاد خواهد بود . اما سوال اینه که برای انتخاب درست آینه چه مواردی رو رعایت کنیم؟

با این روش بهترین آینه آرایشگاه رو برای سالنت انتخاب کن

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

یکی از مواردی که هنگام انتخاب آینه باید در نظر بگیری شکل آینه هست . به یقین میشه گفت تاثیری که شکل و قیافه‌ی آینه آرایشگاهی جدید تو شیک و پیک شدن سالنت داره هیچ چیز دیگه‌ای نداره !

برای این‌که بدونی آینه چه شکلی بخری باید ببینی که اولا سلیقه خودت به چه مدلی نزدیک‌تره و دوم این‌که چه شکلی از آینه با محیط آرایشگاهِ تو مطابقت داره آینه‌های قدیمی و معمولی خودت رو که دیگه واقعا از مُد افتاده بریز دور . به جاش بیا تا در ادامه بهت بگم انواع آینه آرایشگاه غرب تهران چه مدل‌های به روز و متنوعی داره .

شکل های مختلف آینه آرایشگاه غرب تهران

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران
  • آینه آرایشگاه دایره‌ای
  • آینه آرایشگاه مربع و مستطیل
  • آینه آرایشگاه غرب تهران بیضی

آینه دایره‌ای بهترین انتخاب به عنوان آینه آرایشگاه غرب تهران

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

با خرید آینه دایره‌ای شکل محیط آرایشگاهت خودش به اندازه صدتا تراپی انرژی مثبت داره ! اهمیت این موضوع رو دست کم نگیر . وقتی مشتری انرژی مثبت بگیره دیگه پایه ثابت سالن تو میشه و دلش نمی‌خواد پیش آرایشگر دیگه‌ای بره .

خاصیت شکل‌های دایره‌ای اینه که تو ضمیر ناخودآگاه آدم حس آرامش رو ایجاد می‌کنن . اما حواست باشه از این آینه گردهای قدیمی و معمولی بهت نندازن !

آینه گرد آرایشگاه زمانی کاربرد بهتری پیدا می‌کنه نوری باشه . اصطلاحا باید آینه دایره‌ای بک‌لایت یا آینه هالیوودی گرد بخری . در این صورت یک تیر و دو نشون زدی . چون علاوه‌بر آینه ، حالا نورپردازی آرایشگاهت هم تکمیل شده! چی بهتر از این؟

آینه مربع و مستطیل

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

ما دور و اطرافمون آینه مستطیلی کم ندیدیم . اما دقت کردی این آینه‌ها هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شن و همیشه رو بورسن ؟؟ برای همین ما به تمام کسانی که دنبال یه آینه شیک در عین حال متعارف هستن ، همین مدل رو پیشنهاد می‌کنیم .

زاویه‌دار بودن آینه برای بعضی از آرایشگر‌ها با توجه به دیزاین بقیه وسایل آرایشگاه اهمیت داره . به همین دلیل می‌تونی زاویه‌های مربع یا مستطیل رو با خیلی چیزا تو سالنت ست کنی .

اگر برای خرید آینه آرایشگاه غرب تهران رو زیر و رو کردی و آینه دلخواهت رو پیدا نکردی ، راه دور نرو . ادامه مطلب رو بخون تا متخصصین ما راهنماییت کنن ‌

آینه بیضی

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

اگر خاص‌پسند هستی بیا این‌ورِ بازار ! این آینه خوراکِ کسانی هست که دوست دارن یه آینه خاص داشته باشن و یه سالن داشته باشن که با بقیه متفاوت باشه .از اون‌جایی که معمولا همه برای آینه آرایشگاه غرب تهران روی آینه‌های متداول دست میذارن اگر تو آینه بیضی بخری قطعا سالنت خیلی به چشم میاد .خریدن آینه بیضی ساده و معمولی کاری نداره اما اگر آینه آرایشگاهی بیضی خفن می‌خوای باید تو این مدل‌ها دنبالش بگردی

آینه‌های بیضی پرطرفدار
آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران
  • آینه بیضی آویزدار
  • آینه آزایشگاه غرب تهران پایه‌دار
آینه بیضی آویزدار

که از سقف تا نزدیک زمین حالت آویز پیدا می‌کنه . این مدل از آینه رو معمولا به صورت ایستاده و قدی سفارش میدن .

آینه بیضی پایه‌دار
آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های آینه بیضی شکل همین مدل‌های آینه آرایشی بیضی ایستاده هستن. این مدل رو با استفاده از یک پایه محکم به زمین متصل می‌کنن . در این صورت دیگه نیازی با اتصال آینه با دیوار نیست .

انواع آینه آرایشگاه نوری

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه آرایشگاهی غرب تهران چراغ‌دار

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

آینه آرایشگاهی هالیوودی می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایشگاه شماست. چون درحالی‌که وسیله‌ی کار شماست، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون شما هم هست. ازاین‌جهت وسیله کار شما حساب می‌شه که با نوری که آینه داره، به‌دقت کار شما اضافه میکنه. این نور پرداری باعث جلوگیری از خستگی چشمتون هم می‌شه.

آینه آرایشگاه چراغدار یکی از پیشرفته‌ترین و پرفروش‌ترین آینه‌های آرایشگاه هست. در کنار نور زیادی که داره، زیبایی چشم‌گیری هم داره.
ما در کارگاه آینه‌ها برای آینه چراغ‌دار از لامپ مخصوص آینه استفاده می‌کنیم، که متأسفانه در دیگر کارگاه‌های بازار به دلیل این‌که سود بیشتری رو کسب کنن، از نوع معمولی لامپ‌ها استفاده می‌کنن.

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

انواع آینه آرایشگاه غرب تهران خاص

  • آینه آرایشگاه غرب تهران رنگی
  • آینه آرایشگاه غرب تهران چرخ‌دار
  • آینه آرایشگاه غرب تهران قاب‌دار

آینه آرایشگاه غرب تهران مدل رنگی

آینه آرایشگاه غرب تهران

شما حتماً نباید از آینه‌های ساده و سفید استفاده کنین.برای خاص‌تر کردن فضا می‌تونین از آینه‌های رنگی استفاده کنین.آینه‌های رنگی برای تزئین بسیار پرکاربرد هستن.اگر گوشه‌ای از سالن ساده اس و دوست دارین اونجا رو جانی ببخشین آینه‌های رنگی به شما کمک می‌کنه.برای داشتن یک آینه دکوراتیو،مدل رنگی بسیار جلوه زیبایی داره.

وقتی نور به آینه‌های رنگی برخورد می‌کنه درنهایت یک بازتاب رنگی زیبا نیز به وجود میاد.اگر می‌خواید به فضایی روح ببخشین کافیه از چند آینه رنگی در شکل‌های مختلف و یک گلدان زیبا استفاده کنین.البته این دسته از آینه ها به عنوان آینه اصلی آرایشگاه نباید مورد استفاده قرار بگیرن که ترکیب رنگیشون روی نور طبیعی تاثیر نداره و باعث تفاوت رنگ میکاپ با چیزی که میخوایم و خطای دید نشه. بهتره ازش بع عنوان آینه دکوراتیو یا آینه تاق انتظار استفاده بشه.

آینه آرایشگاه غرب تهران مدل قاب دار

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

آینه‌قدی آرایشگاهی رو به دو‌ صورت قاب‌دار و بدون قاب می‌تونین سفارش بدین. در مدل قاب‌دار انواع مختلفی از آینه‌ها رو می‌تونین سفارش بدین. قاب آینه می‌تونه چوبی، فلزی، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آینه‌ای،فلزی رنگی مات، استیل، قاب چرمی و … باشه.

رنگ قاب آینه رو می‌تونین به‌راحتی با مدل دیزاین آرایشگاه خودتون ست کنین.

شما در مدل قاب‌دار حق انتخاب زیادی رو دارین. اگر می‌خواید آینه‌ی ایستاده سفارش بدین، می‌تونین نوع چرخ‌دار اونو انتخاب کنین. مدل چرخ‌دار قابلیت جابه‌جایی داره که به‌راحتی در هر جای آرایشگاه شما می‌تونه قرار بگیره. در مقابل می‌تونین آینه‌ی دیواری سفارش بدین. هرکدوم در جای خود زیبایی خودشون رو دارن.

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

برای اینکه یک آینه داشته باشین تا با محیط شما هارمونی داشته باشه انتخاب قاب مناسب با اون فضا تأثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی داره.آینه می‌تونه از قاب‌های فلزی،چوبی،پی‌وی‌سی،و یا حتی خود آینه باشه قاب‌های ساده و مدرن اکثراً به‌صورت نوارهای فلزی باریک و آینه ساده می‌باشن.آینه‌های ونیزی که در دورتادور آینه با نقش و نگاره‌ای خاص تزیین‌شده اس به فضا حالت سلطنتی و مجلل میده.این آینه‌های ونیزی و قاب‌ها با نقش و نگاره‌ای خاص و پیچیده مناسب دکوراسیون‌های کلاسیک و سلطنتی اس.اما بیشتر افراد به خصوص جوان‌ها طرفدار آینه‌هایی با قاب‌های ساده هستن.برای سفارش ، با ayneha در ارتباط باشین.

آینه آرایشگاه غرب تهران مدل چرخ دار

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

برای راحت‌تر شدن کار شما و جابجایی راحت آینه‌های بزرگ مثل آینه‌های قدی و آینه‌های دوطرفه قدی ،برای آن ها چرخ تعبیه کردیم.این آینه‌ها به‌راحتی و با یک هل دادن آرام جابجا می‌شن.روی چرخ‌هایی ترمز نصب‌کردیم که وقتی کسی به آینه بخوره آینه شما جابجا نشه.به دلیل جابجایی این آینه‌ها شما می‌تونین بدون هیچ دردسری دکوراسیون رو تغییر بدین.

آینه آرایشگاهی غرب تهران هوشمند

آینه آرایشگاه غرب تهران

شاید براتون جالب باشه که برای آینه‌ای بااین‌همه امکانات بازهم امکانی جدید بشه اضافه کرد. کارگاه آینه‌ها هیچ محدودیتی در تولید آینه نداره. شما می‌تونین آینه‌ی هوشمندی رو سفارش بدین که در کنار همه‌ی امکاناتی که گفته شد، بتونه به گوشی شما متصل بشه و آهنگ موردعلاقه‌تون رو پخش کنه. همچنین با کمک برنامه‌ای که روی گوشی‌تون نصب می‌شه رنگ و‌ شدت نور آینه رو تنظیم کنین. این قابلیت باعث می‌شه آرایشگاه‌تون در نظر دیگران بسیار متمایزتر از بقیه باشه که انتخاب مشتری‌های خاص همیشه شما باشین. از دیگر قابلیت‌های آینه‌های هوشمند آرایشگاه ، قابلیت نشون دادن ساعت، دما و تاریخ هس. این کار رو با نمایشگری که روی آینه نصب هست انجام میدن.

آینه آرایشگاه هوشمند می‌تونه به‌صورت دیواری، پایه‌دار و یا ایستاده باشه. زیبایی آینه‌های تولیدی کارگاه آینه‌ها، اینه که پشت‌کار بسیار تمیز و زیبا کارشده. کاملاً پوشیده‌اس و هیچ نقصی رو در این مورد نداره. آینه‌ی هوشمند هم می‌تونه به‌صورت بک لایت باشه و هم به‌صورت چراغ‌دار باشه. محدودیتی در این مورد نیست.

انواع آینه هوشمند

  • آینه آرایشگاه غرب تهران ریموتی
  • آینه آرایشگاه غرب تهران ضد بخار
  • آینه آرایشگاه غرب تهران تاچ یا لمسی

آینه آرایشگاه غرب تهران مدل ریموتی

آینه آرایشگاه غرب تهران
آینه آرایشگاه غرب تهران

آینه‌های ریموتی آینه‌هایی بسیار پرکاربرد هستن. و کارایی زیادی دارن.با یک کنترل می‌تونین آپشن‌هایی که داره رو کنترل کنین.مثلاً اگر آینه شما دارای یک نور مخفی یا لامپ‌های در اطراف اون باشه رو با یک ریموت از راه دور می‌تونین اونو خاموش و روشن کنین.علاوه بر اون نسبت به نیاز و روشنایی فضای سالن آرایشگاه خود می‌تونین درجه نور رو کم‌وزیاد کنین.دیگر نیاز نیست برای روشن کردن نور آینه حتماً خودتون رو به آینه برسونین ،کافی‌اس این کنترل رو در کنار خود داشته باشین و از فاصله یک کیلومتری رنگ نور رو عوض کنین.

آینه آرایشگاه غرب تهران مدل ضدبخار

آینه آرایشگاه غرب تهران

خاص‌ترین آینه که در مکان‌های لوکس استفاده می‌شه آینه‌های ضد بخاره.وقتی در فضا بخار باعث می‌شه تا دید کافی نداشته باشیم با استفاده و زدن دکمه ضد بخار می‌تونین بخار موجود درروی آینه رو از بین ببرین و یک آینه شفاف با دیدی دقیق داشته باشین.در پشت آینه صفحه‌ای تعبیه می‌شه که وقتی اونو روشن می‌کنین صفحه شروع به گرم کردن می‌کنه و همین گرما از بخار کردن جلوگیری می‌کنه.

این آینه بهترین گزینه برای بخش‌های کراتین آرایشگاه و بخش های رنگ مو هستش که هیچ چیزی باعث نمیشه ما دید آینه رو از دست بدیم.

آینه آرایشگاه غرب تهران

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ