آینه بک‌لایت مهتابی

آینه آرایشگاه شرق تهران

می‌دونی که آینه آرایشگاهی انواع زیادی داره ، اگه توهم واسه پیدا کردن یه مورد درست و حسابی آینه آرایشگاه شرق تهران رو زیر و رو کردی اما نتونستی مدلی که می‌خوای رو پیدا کنی ، تنها نیستی! از نظر هر فرد با سلیقه‌ای که به حرفه‌اش اهمیت بده آینه‌های ساده توی بازار به درد نمی‌خورن! بیا بعد این مدل‌های مختلف رو بررسی کنیم ببینیم کدومشون حرفه‌ای تره و تورو از رقبات جلو مینداره

کارگاه آینه‌ها بهت تضمین میده که با بهترین متریال‌ روز دنیا جذاب‌ترین آینه‌ها رو تولید کرده و مشابه نمونه‌های خارجی و حتی بسیار با کیفیت‌تر از اونا تحویل مشتری میده و در کشور عزیزمان ایران به تولید بهترین آینه‌ها خواهد پرداخت. شما هم می‌تونین با ثبت سفارش اینترنتی خود و یا با تماس گرفتن و فرستادن هر نمونه‌ای که مدنظر دارین و با دادن ابعاد مشخص شده، آینه‌ی خود رو سفارش داده و در اسرع وقت به بهترین نحو و با ضمانت و تضمین کالا در هر کجای ایران که هستین تحویل بگیرین.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

پول الکی به کیفیت نده!؟

می‌خوام صادقانه باهات صحبت کنم اگه داشتیم در مورد آینه روی در ساختمون یا آینه روی سقف یه فروشگاه توی ناکجا آباد صحبت می‌کردیم بهت می‌گفتم اگه دوست نداری می‌تونی خیلی برای کیفیت اون آینه هزینه نکنی چون آینه‌های اونجا فقط جنبه ظاهری دارند و کاربردی نیستند هیچکسم قرار نیست بعداً بپرسه کی این آینه رو اونجا نصب کرده تا یه درصد بخواد شأن تو پایین بیاد. اما وقتی داریم در مورد آینه آرایشگاهی صحبت می‌کنیم قضیه کلاً فرق می‌کنه توی آرایشگاه استفاده از آینه بی‌کیفیت شأن تورو رو پایین میاره و باعث میشه توی چشم مشتری‌هات غیرحرفه‌ای جلوه کنی.

از طرفی مشتری تو حقشه که بتونه خودش رو به صورت واضح توی آینه بررسی کنه ببینه که همون نتیجه چیزیه که می‌خواست یا نیازه که تغییر کنه. اگه آینه کدر یا موجدار باشه ممکنه برای مشتری سوء تفاهم به وجود بیاد و در نهایت درصد رضایتش کاهش پیدا می‌کنه. پس توی اینکه باید واسه آرایشگاه آینه با کیفیت انتخاب کنیم بحثی نیست اما موضوع اینه که چطور باید آینه با کیفیت از آینه بی‌کیفیت تشخیص بدیم

تشخیص کیفیت آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

اگه تو مرحله اول بخوایم از مسیر سختش پیش بریم باید تخصصی بررسی کنیم. باید اول بررسی کنیم و ببینیم که جنس شیشه‌ای که برای تولید آینه استفاده شده چیه اگه از جنس کلیر یا کریستال باشه یعنی جنس خوبی داره. بعد از اون نوبت به جنس متریالی می‌رسه که مورد استفاده قرار گرفته برای آینه‌ای کردن اون شیشه ، البته بررسی کردن اونا کار هر کسی نیست. به نظر من بیا از راه راحت‌ترش پیش بریم ، چرا فقط از یه جای معتبر خرید نمی‌کنی تا خیالت راحت باشه مثلاً همین سایتی که الان داخلشی! یه سایت معتبره که حتی به کشورهای خارجی هم صادرات داره.

تازه جون مستقیم از خود تولید کننده خرید می‌کنی می‌تونی آینه‌ای که می‌خوای رو دقیقاً همون شکلی که دلت می‌خواد سفارش بدی. تازه با سفارش آنلاین علاوه بر اینکه توی زمانت صرفه جویی می‌کنی باعث کاهش آلودگی‌های زیست از جمله کاهش حمل و نقل و ترافیک شهری و درنتیجه داشتن خوایی سالم‌تر و بهتر هم میشی و به شهر زندگیت هم کمک شایانی می‌کنه.با ما همراه باشین تا در ادامه به انواع آینه‌های آرایشگاهی بپردازیم.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه شرق تهران

  • آینه آرایشگاه بیضی
  • آینه آرایشگاه دایره‌ای
  • آینه آرایشاه گنبدی
  • آینه آرایشگاه مستطیل

آینه بیضی

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

بهترین انتخاب برای اونی که یه آرایشگر حرفه‌ای هست ، خرید یک آینه باکیفیته! اما بعد از کیفیت می‌دونی چی مهمه ؟ شکل و ظاهری که آینه داره هم خیلی خیلی مهمه . خصوصا برای کسی که براش مهمه حرفه‌ای بودنش واقعا به چشم بیاد !
آینه‌ بیضی به عنوان آینه‌ آرایشگاه هم خیلی خاصه و هم خیلی دلبر . وقتی در مورد آینه آرایشگاه شرق تهران صحبت می‌کنیم. بدون شک قراره دست روی یه آینه‌ای بذاریم که خیلی قشنگ و مدرنه . پس قرار نیست در مورد آینه‌ای بگیم که قدیمی و خاک گرفته‌اس !

آینه بیضی در ابعاد مختلف تولید می‌شه. یه چیزی که الان خیلی مد شده و رو بورسه برای سالن آرایشگاهی ، آینه قدی هست . وقتی آینه‌ات رو در ابعاد بزرگ‌تری مثل آینه‌ قدی سفارش بدی هم جلوه‌ی آینه‌ات بیشتره و هم از نظر کاربردی خیلی به درد بخور‌تر هست .

آینه دایره‌ای

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

آینه دایره‌ای هم مدل قدیمی و بی‌ریخت داره و هم مدل مدرن و خفن ! تو کدوم رو انتخاب می‌کنی ؟ با توجه به این عکس‌هایی که برات می‌ذارم راحت‌تر‌ می‌تونی ببینی منظور ما از آینه مجلل و شیک چیه . پس عکس‌ها رو با دقت بررسی کن و از بینشون آینه ‌دل‌خواهت رو انتخاب کن.

آینه دایره‌ای مدرن چندتا ویژگی داره که با در نظر گرفتن اون ویژگی‌ها می‌تونی درست انتخاب کنی . مثلا برای این‌که برای آرایشگاهت آینه دایره‌ای بخری باید حتما در نظر بگیری که آینه‌ات رو از جای درست و حسابی بخری که کیفیت بالایی داشته باشه .
آینه گرد یا همون آینه‌ دایره‌ای معروف ، اگر چراغ‌دار باشه پرکاربردتر هست . وقتی در کنار آینه نورپردازی کافی هم وجود داشته باشه دیگه‌ نور علی نوره . چون استفاده از آینه تو آرایشگاه نور مستقیم می‌طلبه که اين‌طوری برات راحت فراهم می‌شه.

آینه گنبدی

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

اگر دوست داری آینه ترند این سال‌ها رو بهت معرفی کنم ، باید بدونی این آینه فقط و فقط مدل آینه گنبدی هست . این‌قدر این مدل‌ آینه گنبدی جذابه که حتی منم دلم می‌خواد یه آرایشگاه تو شرق تهران بزنم و به عنوان آینه آرایشگاه شرق تهران یه آینه گنبدی بخرم !
اگر توی کارت حرفه‌ای هستی ، به پیشنهاد من که تو کارم حرفه‌ای هستم اعتماد کن و اگر دنبال آینه‌ای هستی که تا چندین سال از مد نیوفته و یه سره خفن باقی بمونه ، آینه گنبدی آرایشگاه رو انتخاب کن !

دیگه غم نداشته باش چون با خرید این آینه‌ تو صاحب بهترین شدی
آینه گنبدی آرایشگاه بهتره قدی باشه چون وقتی این آینه رو تو ابعاد بزرگ سفارش میدی جلوه خیلی بیشتری داره . مطمئن باش مشتری هم ترجیح میده خودش رو به صورت قدی ببینه و این‌طوری احساس رضایت بیشتری خواهد داشت .

آینه مستطیل شکل

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران

اگر فکر کردی آینه مستطیلی یعنی همون آینه قدیمی‌هایی که تو آرایشگاه‌های کوچه و بازاری بوده سخت در اشتباهی . الان دیگه مدل‌های خیلی قشنگی از انواع آینه آرایشگاه مستطیل شکل تولید میشه که می‌تونی سفارش بدی . برای خرید بهترین آینه بازار نیازی نیست کلی بگردی و از هزارجات قیمت بگیری . بابا مگه وقتت رو از سر راه آوردی؟

به جاش بیا این‌جا تا بهت بگم از کجا خرید کنی که هم آینه‌ات با کیفیت باشه و هم مجلل ! اگر برات بحث قیمت هم مهمه دیگه جایی غیر از این‌جایی که من می‌گم خرید نکن.آینه‌های مستطیل شکل مدل جدید رو با کیفیت بالا با بهترین قیمت می‌تونی بخری . فقط کافیه ادامه این مطلب رو در کنار من بخونی . انواع آینه چراغ‌دار در ابعاد مختلف تولید میشن که با توجه به نیازت می‌تونی یکی از هزاران مدل رو سفارش بدی .

انواع آینه آرایشگاه شرق تهران

  • آینه آرایشگاه شرق تهران بک لایت
  • آینه آرایشگاه شرق تهران چراغ دار یا هالیوودی
  • آینه آرایشگاه شرق تهران لمسی
  • آینه آرایشگاه شرق تهران ریموت دار
  • آینه آرایشگاه شرق تهران آویزی
  • آینه آرایشگاه شرق تهران دو طرفه
  • آینه آرایشگاه شرق تهران قدی یا یک سره
  • آینه آرایشگاه شرق تهران گرد یا نیم دایره
  • آینه آرایشگاه شرق تهران دکوراتیو
  • آینه آرایشگاه شرق تهران قاب‌دار

آینه آرایشگاه شرق تهران بک لایت

اگر به دنبال مدرن نشان دادن سالن آرایشی خود هستین بهترین گزینه برای زیبا و جذابیت بیشتر سالن شما استفاده از آینه‌های بک لایت می‌باشد با داشتن آینه‌های بک لایت می‌تونین یک نور ملایم و زیبایی رو به محیط ساطع کنین و باعث جذابیت بیشتری در آن بشین. برای داشتن آینه ی بک لایت باید چراغ‌های ال ای دی رو در پشت آینه تعبیه کنیم و به صورت مخفی نوری رو در پشت آینه ایجاد کنیم.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران بک لایت

این آینه‌ها مناسب گریم و میکاپ حرفه‌ای نیستن و بیشتر برای کوتاهی مو و براشینگ کردن استفاده می‌شن و باید برای گریم و میکاپ حرفه‌ای از آینه‌های مخصوص به خود استفاده بشه. اما به هیچ عنوان از منحصر به فرد بودن آینه‌های بک لایت غافل نشین.

آینه آرایشگاه شرق تهران چراغ دار یا هالیوودی

همان‌طور که می‌دونین آینه سالن آرایشگاه یکی از لوازم و ابزار بسیار مهم برای هر آرایشگر و گریموری هست. در زمان‌های قدیم یک آینه ی بی‌کیفیت و ساده بر روی دیوار هر سالن آرایشی نصب می‌شد که نمی‌تونست نواقص و عیوب کار رو به درستی مشخص کنه و باعث بشه که گریمور و آرایشگر به بهترین نحو کار خودش رو تحویل بده. از این رو شرکت و کارگاه‌های سازنده ی آینه به طراحی و ساخت آینه‌های مختلف پرداختن.که پس از ساخت هنگامی که به بازار عرضه شد با استقبال بسیار عالی و خوبی رو به رو شد. آینه هالیوودی یکی از این مدل‌هاست

این آینه یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و عالی برای گریمورها و آرایشگران حرفه‌ای هست. که با استفاده از اون می‌تونن با داشتن نور بسیار زیاد و یکسان یک گریم حرفه‌ای و بدون نقص رو تجربه کنن و به خاطر بودن نور کافی از جهت‌های مختلف عیوب رو تشخیص داده و بهتر کار می‌کنن. این آینه‌ها برای میکرو کارهای ابرو که باید با ظرافت بیشتری ابرو رو طراحی کنن نیز بسیار مناسبه.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران چراغ دار یا هالیوودی

بر روی این آینه آرایش چراغ‌دار در دور تا دور آن چراغ‌هایی تعبیه می‌شه که به فاصله‌ی منظم و معین قرار می‌گیرن و می‌تونین دور این آینه‌ها رو نیز قاب کنین اما پیشنهاد ما برای شلوغ نشدن و نامنظم نشدن قاب نکردن و ساده بودن آینه با داشتن چراغ‌هاست. این آینه‌ها به نسبت آینه‌های ساده گران‌تر هستن اما به خاطر بالا بردن کیفیت کار ارزش خودش رو داره.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران چراغ دار یا هالیوودی

آینه آرایشگاه شرق تهران قاب دار

تهرانی جونم می‌تونی هر نوع از آینه‌هایی رو که انتخاب می‌کنی بنا بر طراحی و دکوراسیون سالن آرایشیت به صورت قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدی . قاب‌های آینه از جنس‌های مختلفی مثل چوب ، فلز ، یو پی وی سی و یا ام دی اف تشکیل و ساخته می‌شن و می‌تونن در رنگ بندی مختلف تولید بشن. قاب‌های چوبی یا فلزی برای مناطق شرجی که رطوبت بالایی دارن توصیه نمی‌شه و مناسب نیست.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران قاب دار

اما پیشنهاد ما برای شما قاب‌های یو پی وی سی می‌باشد که در انواع مدل‌ها و طرح و رنگ بندی موجوده زیرا این متریال به هیچ عنوان نه زنگ می‌زنه و نه مانند متریال چوب پوسته پوسته می‌شه و در هر شرایط آب و هوایی مقاومت خود رو داره.به طور مثال می‌تونین برای سبک‌های سلطنتی و کلاسیک از رنگ‌های طلایی بیشتر و در سبک‌های طراحی مدرن و امروزی از رنگ‌های خنثی‌تری مانند سفید و طوسی برای زیباتر شدن محیط استفاده کنین.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران قاب دار

آینه آرایشگاه شرق تهران دو طرفه

اگر فضای کافی برای این نوع از آینه‌ها داری میتونم بگم که یکی از اروپایی‌ترین گزینه‌ها برای سالن‌ آرایشیت محسوب می‌شه. به طوریکه می‌تونی این آینه‌ها رو در وسط سالن بذاری و از هر دو طرف اون استفاده‌ی بهینه برای انجام خدمات برای مشتریات رو داشته باشی. هرچند باید گفت این نوع آینه‌ها نسبت آینه‌های یک طرفه کمی گران‌تر محاسبه میشن اما وقتی به این فکر کنین که با خرید یک آینه به جای دو آینه در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران دو طرفه

آینه آرایشگاه شرق تهران ریموت‌دار

اگر از آینه‌های نوردار خریداری کردین باید بگیم که یکی از روش‌های خاموش و روشن کردن نور آینه‌ی شما به وسیله‌ی یک ریموت کنترلیه. با این ریموت می‌تونین در هر کجای سالن زیبایی خود که هستین با زدن دکمه‌ای نور آینه‌ی خود رو خاموش و روشن شدن اونو کم و زیاد کنین و اگر نور چند رنگ برای آینه‌ی سالن آرایشگاهی خود خریداری کردین حتی می‌تونین نور اونو نیز تغییر بدین.

آینه آرایشگاه شرق تهران قدی یا یک سره

اگر از داشتن آرایشگاه و سالن کوچکت که نور کافی نداره ناراحتی ، بهترین کار استفاده از آینه‌های قدی یا تمام صفحه برای دل‌باز و زیبا‌تر نشان دادن سالن آرایشیته. تا محیط و فضا بزرگ‌تر از اون چیزی که واقعا هست دیده بشه. الان این مدل نسبت به آینه‌هایی که رومیزی هستن خیلی ترندتره و استفاده ازش جدای از دلباز کردن آرایشگاهت حسابی محیط آرایشگاهت رو به روز می‌کنه.

آینه آرایشگاه شرق تهران
آینه آرایشگاه شرق تهران قدی یا یک سره

آینه آرایشگاه شرق تهران دکوراتیو

کاربرد اصلی آینه‌های دکوراتیو داخل آرایشگاه نیست چون آرایشگاه آینه‌های کاربدی زیادی برای خودش داره اما اگه آرایشگاهت سالن انتظار داره میتونی برای جلوه بخشیدن به اون محیط و جلوگیری از سر رفتن حوصله‌ی مشتری‌هات از آینه‌های دکوراتیو استفاده کنی.

آینه‌های دکوراتیو در رنگ‌بندی و طرح‌بندی‌های مختلف نیز تولید و عرضه می‌شن.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ