آینه گریم اصفهان

آینه سالن آرایشگاه

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که روی مشتری‌های ما توی آرایشگاه تاثیر می‌ذاره آینه آرایشگاهه! چون قراره ساعت‌ها جلوی اون بشینن و خودشون رو از داخل اون ببینن. حالا تصور کن که خودت جای اون مشتری باشی و جلوی یه آینه نامناسب و کوچیک و کثیف و قدیمی بخوای چند ساعت بشینی. چه حسی پیدا می‌کنی? قطعاً از اون آرایشگاه و از اون آرایشگر حس خوبی دریافت نمی‌کنی و احساس می‌کنی که آرایشگر حرفه‌ای نیست و واسه حرفه‌اش اهمیت نمیده. یکی از دلایلی که ما باید برای آینه انتخاب آینه سالن آرایشگاه وقت بذاریم همین موضوعه که آینه‌ی ما کلاس کاری مارو بالا ببره نه این‌که مارو از رقبامون عقب بنداره!

دنبال چی میگردی؟

Add a header to begin generating the table of contents

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

امروزه موضوع طراحی و دکوراسیون و تاثیر اون بر جذب افراد به فضایی هم بسیار اهمیت داره. به همین دلیل فضای آرایشگاه و آینه سالن آرایشگاه در اون موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شه. تنوع در آینه هم خیلی بالاست. به‌طوری که برای هر فضایی و متناسب با کاربرد مورد انتظار از آینه می‌تونین ، آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. همچنین از نظر کیفیت هم آینه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشه و مقاومت خوبی هم از خودش نشون بده.

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه باکیفیت بی‌کیفیت داره؟

اینکه موقع خرید کردن باید حواسمون باشه کیفیت محصول بالا باشه یه موضوع بدیهیه اما توی بعضی از خریدا این کیفیت حیاتی‌تر از بقیه خریدها هستش. آینه سالن آرایشگاه را انتخاب می‌کنیم کیفیتش خیلی مهم‌تره تا زمانی که ما داریم یه آینه برای در ورودی ساختمون انتخاب می‌کنیم. چون مشتری ما داخل آرایشگاه ساعت‌ها قراره توی اون آینه بشینه ما خودمون قراره بررسی‌های نهایی رو از دید مشتریمون از طریق اون آینه انجام بدیم

تازه جدای از اینکه پایین بودن کیفیت آینه سالن آرایشگاه چقدر کلاس کاری ما رو پایین میاره باید حواسمون باشه که مشتری ما قراره بررسی نهایی کار ما رو توی اون آینه نگاه کنه و زمانی که اون آینه کدر و بی‌کیفیت باشه و موج داشته باشه مشتری ما نمی‌تونه درست خودش رو بررسی کنه و فکر می‌کنه زشت شده در نتیجه ما هر چقدر هم کارمون رو پرفکت و بی‌نقص انجام داده باشیم مشتری ما از ما ناراضی میشه.

حالا چطور کیفیت آینه رو تشخیص بدیم خیالمون راحت بشه؟

می‌تونیم از راه تخصصی پیش بریم و از بررسی جنس شیشه ها و متریال بگیم ، ولی من میگم سختش نکنیم. بیا به جاش از به جای معتبر و مطمئن خرید کنیم. مثلا همین سایتی که الان داخلشیم یه تولید کننده ای که به کشور های دیگه هم صادر داره. میدونی که از قدیم گفتن جنس صادراتی کیفیتش فوق العاده اس! تازه چون از تولید کننده مستقیما خرید می‌کنیم هم برامون به صرفه تره ، هم می‌تونیم دقیقا اون چیزی که تو ذهنمونه رو سفارش بدیم و به مدل‌های بازار محدود نشیم!

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

تاثیر شکل و انرژی آینه آرایشگاه!

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

شکل آینه سالن آرایش اهمیت خیلی زیادی داره هم به خاطر انرژی که داخل محیط آرایشگاهمون پخش می‌کنه هم از نظر کلاس کاری و شبکه دکوراسیون و تاثیرهای اون‌ها. اما به نظر من انرژی که توی اون محیط پخش می‌کنه و وای به اون آینه از باقی مسائل ظاهری مهم‌تره ، چون گاهی اوقات یه شکل قضیه انرژی نامناسبی برای آرایشگاه داره که مشتری ما به منزل وارد شدن احساس بدی می‌گیره و می‌خواد برگرده بره بیرون! یا از اون طرف گاهی اوقات انرژی مثبتی داره که مشتری‌های ما هر وقت میرن بازم دوست دارن که به آرایشگاه ما برگردن. شکل آینه رو هم بررسی کنیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم

شکل‌های‌ مختلف آینه سالن آرایشگاه

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه
  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه مربع و مستطیل
  • آینه بیضی شکل
  • آینه با شکل گنبدی
  • آینه دفرمه

آینه سالن آرایشگاه دایره‌ای

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه‌های دایره‌ای شکل یا همون آینه گرد برای سالن آرایشگاه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند. البته لیاقت این حجم از توجه و محبوبیت رو هم دارند به چند دلیل مثلاً اینکه با هر سبک دکوراسیونی می‌تونید اونا رو ست کنید به ظاهر فوق العاده شیک و جذابی به محیط آرایشگاهتون بدید. یا اینکه می‌تونید از انرژی و وایب خیلی مثبتش استفاده کنید چون دایره نماد اتحاد و جریان داشتنه ، آرایشگاه خیلی به کمک ما میاد انرژی باعث میشن که مشتری‌های ما با گذشتن باشم و خیلی سخت نگیرند از طرفی حس کنند که با همدیگه متحدیم و در مقابل همدیگه قرار نداریم. در نتیجه آرایشگاه محیط آرامش بخش‌تری برای هر دو طرف تبدیل می‌شه و میزان رضایت مشتریامون بالا میره.

آهنگ‌های دایره‌ای شکل به صورت ساده هم پرفروش هستند اما بیشترین فروش این سبک از آینه‌ها به صورت بک لایت هستش. چون که ما حتی اگر هیچ هزینه‌ای برای دکوراسیون آرایشگاهمون نکرده باشیم کافیه یک آینه دایره‌ای شکل در ابعاد بزرگ و به صورت بک لایت داخل آرایشگاهمون قرار بدیم و نهایتاً چهار تا دونه گلدون هم کنارش بزاریم تا هر کسی که می‌رسه متوجه بشه چقدر ظاهر جذابی به آرایشگاه ما داده. قبلاً آینه‌های دایره‌ای شکل تو ابعاد متوسط و کوچک استفاده می‌شد اما امروز بیشتر به صورت قدی و توی ابعاد بزرگ استفاده می‌شه.

آینه مربع شکل و مستطیلی

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه‌های مستطیل شکل توی آرایشگاه بیشتر به صورت قدی و در ابعاد بزرگ استفاده می‌شه. البته میشه اون را هم به صورت افقی استفاده کرد و به جای چند تا آینه یه دونه آینه تهیه کرد اما بیشتر توصیه می‌شه که از آینه‌های قدی توی سالن آرایشگاه استفاده بشه چون که می‌دونی مشتری‌های ما اومدن تمایل دارند در نهایت قبل از رفتن خودشون رو به صورت سرتاپا ببینن و بررسی کنن. مخصوصاً برای آرایشگاه‌هایی که اکثریت مشتری‌ها برای مجلس میان میکاپ بشن و یا عروس زیاد براشون میاد.

اگر تمایل داشته باشید که هم به خاطر کاربردی‌تر بودن هم به خاطر ترندتر بودن از آینه سالن آرایشگاه قدی استفاده کنید آینه‌های مستطیل شکل گزینه‌های بهتری از آینه‌های مربع شکل هستند چون هم مقرون به صرفه‌تر برای ما تموم میشن جای کمتری رو اشغال می‌کنند. البته اگه دنبال آینه لاکچری و خاص باشید آینه‌های مربع شکل برای شما مناسب‌ترند مخصوصاً اگر بتونید با یه سبک دکوراسیون مدرن یا مینیمال یا سلک های خاص ستش کنید.

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه‌های مربع و مستطیل شکل از نظر شکل هندسی و انرژی که درون خودشون دارند هر دو نماد ثبات داشتن هستند و به مشتری‌های ما حس همیشگی بودن آرایشگاه مارو میده مثل حسی که خونه مادربزرگ ها داره. حس مثلت همیشگی بودن باعث میشه هم مشتریامون هم ما احساس صمیمیت و راحتی بیشتری توی اون مکان داشته باشیم مشتری‌های ما تمایل بیشتری برای برگشتن به آرایشگاهمون داشته باشد

انواع آینه نوری سالن آرایشگاه

  • آینه هالیوودی
  • آینه آینه بک‌لایت
  • آینه بانور نواری
آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه چراغ‌دار یا هالیوودی

یکی از حرفه‌ای‌ترین آینه‌هایی که می‌شه برای سالن آرایشگاه انتخاب کرد آینه‌های هالیوودی هستش واسه اینکه بخوام بهتون بگم چرا یکی از بهترین انتخاب هاست کافیه دلیل نامگذاریش رو برای شما تعریف کنم. می‌دونیم که افراد سرشناس و مطرح هالیوودی توی گذشته برای آرایش کردن و آماده شدنشون بهترین استایلیس‌ها و آرایشگرها را در اختیار داشتند و البته بهترین ابزار رو. آینه‌ای که برای حاضر کردن اونا مورد استفاده قرار می‌گرفته آینه‌های لامپ‌دار یا همون آینه‌های هالیوودی بوده. چون باعث میشه که اون‌ها بیشترین دقت رو بتونن روی کارشون بذارن و در نهایت بهترین نتیجه رو برای افراد سرشناس و مطرح هالیوود ارائه بدن

آینه چراغ دار خیلی هم به صرفه‌اس چون در این آینه از چراغ‌های LED استفاده میشه. روی آینه و یا قاب اون قسمتی تعبیه میشه تا چراغ‌ها در اون قرار بگیرن. از طریق این چراغ‌ها روشنایی مطلوبی حاصل خواهد شد. این نور ایجاد شده مقابل و اطراف خودش رو کامل و بدون ایجاد سایه‌هایی روشن می‌کنه. چراکه چراغ‌ها به‌درستی و با فاصله استانداردی کنار همدیگه قرار گرفتن. اساسا آینه چراغ دار به‌عنوان آینه سالن آرایشگاه گزینه بسیار مناسبیه.

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

دلیل این مناسب بودن این هست که آینه چراغ دار به‌واسطه روشنایی که ایجاد می‌کنه، بخش عمده نور مورد نیاز رو تامین می‌کنه. نور کافی برای انجام امور آرایشی بسیار اهمیت داره. این نور به‌درست‌ترین حالت ممکن ایجاد میشه. به این صورت که با قرار گرفتن در مقابل آینه چراغ دار، چهره به‌طور کامل روشن میشه. به همین دلیل اشراف کاملی توسط خود فرد و آرایشگر و میکاپ آرتیست روی صورت ایجاد میشه. این دید خوب ایجادشده موجب میشه تا با دقت و تمرکز بیشتری کار انجام بگیره.

مزیت قابل توجه در استفاده از چراغ LED برای آینه سالن آرایشگاه چراغ دار تنظیم نور اون هست. یعنی اگر زمانی نیاز به نور بیشتر باشه، میشه شدت نور رو بیشتر کرد. یا بر عکس اگر نیاز به نور کمتر باشه، شدت نور قابلیت کمتر شدن داره. بنابراین با استفاده از این آینه می‌تونین نور موردنظر خودتون رو به‌راحتی تنظیم کنین.

آینه بک‌لایت جذاب

آینه آرایشگاه بک لایت یکی دیگه از آینه‌هایی هست که در اون هم از چراغ LED استفاده میشه. اما در آینه سالن آرایشگاه بک لایت، چراغ در پشت آینه کار گذاشته میشه. به همین دلیل نور در آینه بک لایت به‌صورت مخفی و ملایم‌تر میشه. در کل این دو نوع آینه به‌جهت نورپردازی که دارن، بهترین انتخاب برای فضای سالن زیبایی هستن. که هر کدوم دارای زیبایی منحصربه ‌فرد خودشون هستن. اما از نظر قابلیت‌ها و مزایا بسیار به همدیگه شباهت دارن.

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه‌ات رو شخصی‌سازی کن

  • آینه سالن آرایشگاه ریموت‌دار
  • آینه سالن آرایشگاه لمسی
  • آینه سالن آرایشگاه رنگ بندی نور
  • آینه سالن آرایشگاه اسپیکردار
  • آینه سالن آرایشگاه با ساعت و تقویم
  • چراغ‌های LED دارای تنوع رنگ‌بندی بسیار بالایی هستن. که این امکان نیز وجود داره که بشه رنگ نور رو برای آینه تغییر داد. به این صورت که با استفاده از ریموت یا به صورت لمسی تغییر رنگ نور رو می‌تونین ایجاد کنین.
  • نمایش زمان و دمای محیط هم روی صفحه آینه می‌تونه انجام بگیره.
  • پخش موسیقی و ویدیو هم قابلیت دیگه‌ای هست که توسط آینه‌های هوشمند امکان‌پذیره. در این صورت می‌تونین هنگامی که در مقابل آینه امور خودتون رو انجام میدین، همزمان به موسیقی مورد علاقه خودتون هم گوش بدین.
آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

انواع آینه کاربردی

  • آینه باکس‌دار
  • آینه سالن آرایشگاه چرخ‌دار
  • آینه سالن آرایشگاه قاب‌دار

آینه سالن آرایشگاه باکس‌دار

آینه باکس‌دار همونطور که از اسم اون مشخصه، دارای باکس هست که ، اغلب قسمت پشت آینه باکسی قرار داره که برای جایگیری وسیله‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره. در این صورت آینه دو عملکرده خواهد بود. یعنی هم جایی برای قرارگیری وسیله‌ها خواهد داشت و هم این که خودش به‌عنوان آینه کاربرد داره. و موجب میشه تا از فضا بهره‌برداری کامل صورت بگیره. آینه باکس دار به‌خصوص برای فضاهای کوچیک گزینه‌ایده‌آلی هست.

این نوع از آینه سالن آرایشگاه از نظر زیبایی هم در سطح بالایی هست. و موجب میشه تا فضای سالن جلوه بیشتری پیدا کنه. همچنین در صورت تمایل آینه رو روی کمد و قفسه‌ها هم میشه به کار برد. تا در این صورت از وسایل موجود در سالن هم استفاده بهتری کرد. و به وسیله‌های موجود هم جلوه بیشتری میده. علاوه بر این موارد آینه موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن محیط خودش میشه. پس در کل آینه کاری به بزرگ جلوه دادن سالن کمک شایانی می‌کنه و اون رو زیباتر می‌کنه.

آینه سالن آرایشگاه قاب‌دار

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشگاه

آینه‌ سالن آرایشگاه به‌صورت کلی با قاب یا بدون اون می‌تونه به کار بره. آینه قاب دار جلوه خاصی به آینه خودش میده. همچنین قاب‌ها از نظر تنوع هم انواع مختلفی دارن. همچنین از نظر جنس هم جنس‌هایی مثل چوب و فلز و… می‌تونن داشته باشن. که هر کدوم از قاب‌ها شکل و ضخامت متفاوتی دارن ، همچنین از نظر رنگ هم امکان انتخاب هر رنگی وجود داره. تا درنهایت آینه‌ای شکیل و متناسب با فضای خودتون می‌تونین داشته باشین.

.

از کجا آینه بخریم؟

ضمن این که این کمپانی ، آینه سالن آرایشگاه و آینه‌های دیگه رو با بهترین کیفیت و قیمت ممکن تولید می‌کنه، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی اونا در نظر گرفته. که این ضمانت بی قید و شرط رو شما هیچ جای دیگه‌ای نمی‌بینین. چون رضایت مشتری‌ها اولویت کار این تولیدی هست. به همین دلیل هم همه تلاش خودش رو می‌کنه تا بتونه به بالاترین میزان رضایت از شما عزیزان برسه. که خداروشکر هم تا همین الان موفق بوده.

اما این ضمانت بی قید و شرط اینطوری هست که آینه اگر در طول یکسال هر آسیب غیرخارجی به اون برسه ، مثلا چراغ اون روشن نشه ما براتون حتی چراغ رو هم کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. پس هر مشکلی که برای آینه به وجود بیاد ما سریع براتون برطرف می‌کنیم. البته به جز مواردی مثل شکستگی یا ضربه که شامل این خدمات نمی‌شن.

برای سفارش هم می‌تونین با شماره 09101767773 تماس بگیرین. و هر آینه‌ای که دوست داشتین مثل انواع آینه سالن آرایشگاه سفارش بدین تا در کمترین زمان براتون تولید کنیم و به دست‌تون برسونیم. از هر جایی در کشور هم که باشین می‌تونین ثب سفارش خودتون رو انجام بدین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ