آینه آرایشگاه زنانه

آینه آرایشگاه زنانه

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تونه بازخورد آرایشگاه ما رو بالا ببره نوع نگرش مشتری به ما‌ست. که ما بتونیم توی چشم مشتریمون یه آرایشگر حرفه‌ای و خفن جلوه کنیم. خودت رو بذار جای مشتری اگه وارد آرایشگاهی بشی که آینه‌ها کثیف و قدیمی و نامناسب و کوچیکن احساس می‌کنی که این آرایشگر یه آرایشگر حرفه‌ای‌ هست ؟

قطعاً نه چون اون آرایشگر یا انقدری کارش خوب نیست که درآمدش پایینه و نتونسته یه دستی به روی آینه‌ها بکشه یا نه اصلاً اونقدری به حرفه خودش اهمیت نمیده که بازم مشخصاً کارش قرار نیست راضی کننده باشه. پس درست انتخاب کردن آینه آرایشگاه زنونه یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای حرفه‌ای بودنه. حالا کدوم مدل رو انتخاب کنیم؟ بیا تا آخر این مقاله باهم بانواع آینه رو بررسی کنیم و ببینیم کدوم آینه آرایشگاه زنانه برای ما مناسب تره

انواع آینه آرایشگاه چراغ‌دار

  • آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه لامپ‌دار رینگی
آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه

نه به آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی؟

آینه‌‌های هالیوودی همون آینه لامپ‌دار یا چراغ‌داره که در اصل حرفه‌ای‌ترین مدل آینه مخصوص میکاپ و گریم هستش و هر آرایشگر حرفه‌ای باید این مدل رو توی آرایشگاهش داشته باشه. می‌دونی در اصل میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای بازیگرها و خواننده‌های مطرح هالیوود از یه جایی به بعد نتونستن با آینه‌های معمولی میکاپ‌ها و گریم‌های خفنی رو که می‌خواستن انجام بدن. چون نور کافی از زاویه درست به سوژه باید بتابه تا بشه یه میکاپ پرفکت رو انجام داد. برای رفع همین مشکل بود که آینه هالیوودی ساخته شد. این آینه رو مردم ما اولین بار در پشت صحنه‌های فیلم هالیوودی دیدن و برای همین هم بود که به ام آینه هالیوودی معروف شد

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه زنانه

  • آینه آرایشگاه زنانه بیضی
  • آینه آرایشگاه زنانه گنبدی
  • آینه آرایشگاه زنانه دفرمه
  • آینه آرایشگاه زنانه دایره‌ای
  • آینه آرایشگاه زنانه مستطیلی

آینه آرایشگاه زنانه بیضی

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

از اونجایی که همیشه زن‌ها خوش سلیقه‌ترن ، ما آینه قشنگامون رو به خانم‌هایی که برای آرایشگاهشون به دنبال خرید آینه‌های لوکس هستن معرفی می‌کنیم . یکی از این آینه‌هایی که دیگه هیچ حرف و حدیثی تو قشنگیش نیست ، آینه بیضی شکله ! بهت قول میدم این آینه هیچ وقت قدیمی نمی‌شه و همیشه رو بورسه . پس می‌تونه انتخاب خوبی باشه برای کسانی که دوست دارن سالن آرایشیشون همیشه مثل ستاره بدررخشه .

یکی از مزیت‌هایی که آینه بیضی شکل داره اینه که به صورت ناخودآگاه احساس خیلی خوبی برای کسی که در آینه خودش رو نگاه می‌کنه به ارمغان میاره . با این تکنیک می‌تونی توی یه چشم به هم زدن نظر مشتری‌های سالن آرایشی خودت رو جلب کنی. فقط کافیه آینه بیضی آرایشی رو روی دیوار سالنت نصب کنی .

آینه آرایشگاه زنانه گنبدی

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

یکی دیگه از آینه‌هایی که حسابی این روزا غوغا کرده آینه گنبدی هست . که به آینه پنجره‌ای هم معروف شده ! البته آینه گنبدی فقط در ‌مدل های قاب‌دار پنجره‌ای تولید نمی‌شه و انواع گوناگونی داره . که از حالت‌های ساده تا مدل‌های شکل‌دار مجلل‌تر در شرکت‌های مختلف آینه‌سازی تولید می‌شه و شما می‌تونی طبق سلیقه و دکوراسیونی که داری انتخاب کنی .

آینه‌های گنبدی ساده هم که معمولاً بدون قاب تولید میشن شکل مینیمال‌تری برای دکوراسیون‌هایی که کاملاً ساده هستن دارن . در عین حال نمونه‌های مجلل‌ترِ این آینه که قاب‌های فلزی یا چوبی دارن برای زمان‌هایی که دوست داریم آینه‌ای خیره‌کننده داشته باشیم مناسب‌ترن. به طور کلی خرید آینه گنبدی از این جهت پیشنهاد میشه که ظاهر خیلی زیبایی داره و برای محیطی مثل آرایشگاه زنانه به عنوان آینه میکاپ و آینه آرایشی کار خودش رو به خوبی انجام میده .

آینه آرایشگاه زنانه دایره‌ای

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

آینه‌های دایره‌ای شکل به عنوان خفن‌ترین آینه‌ آرایشگاهی در سالن‌های بالاشهری طرف‌دارای خیلی زیادی دارن . تنوع فراوونی که در انواع آینه گرد وجود داره به ما این اجازه رو میده که بتونیم به راحتی آینه مورد نظرمون رو پیدا کنیم و خریداری کنیم . اما اگر دنبال این هستی که برای آرایشگاه امروزی خودت آینه‌ای رو بخری که خیلی کلاسش بالاست ‌، می‌تونی از آینه‌های گرد قاب‌دار در انواع مختلف استفاده کنی.
آینه‌های قاب‌دار دایره‌ای شکل جلوه خیلی زیادی دارن و اگر از همین آینه‌ها در ابعاد بزرگتر استفاده کنی قطعاً جلوه ظاهریشون خیلی بیشتر هم به چشم میاد . به صورت کلی آینه‌هایی که ابعاد بزرگتری دارن در سالن‌های آرایشی زنانه کاربرد بیشتری هم دارن. پس اگر دنبال یه آینه آرایشگاه زنانه می‌گردی که رو دست نداشته باشه آینه دایره‌ای انتخاب خیلی خوبیه .

آینه آرایشگاه زنانه دفرمه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

یکی از زیباترین آینه‌هایی که میشه در محیط آرایشی روشون حساب ویژا باز کرد آینه دفرمه هست . این مدل از آینه در فضاهایی مثل پینترست یا اینستاگرام خیلی پرطرفدار شده . آینه دفرمه به دلیل حجم زیادی از زیبایی که داره انتخاب خیلی خوبی برای خوش سلیقه‌هاست.آینه آرایشگاهی مدل دفرمه در واقع ترکیبی از چند شکل هندسی هستن که در عین حال از هیچ قاعده و قانون خاصی پیروی نمی‌کنه! به همین دلیل به درد آرایشگاه‌هایی می‌خوره که محیط کاملاً مدرنی دارن.

همه ما می‌دونیم که مدرن بودن تو دنیای امروز خیلی ضروریه و هیچ آرایشگری دوست نداره که یه محیط قدیمی برای مشتریاش داشته باشه و از بقیه هم صنف‌های خودش عقب بمونه !
اگر دوست داری تو هم حسابی رو مُد باشی و مشتری‌هات رو از دست ندی ، بهتره چندتا آینه دفرمه تو سالن داشته باشی. برای خرید آینه دفرمه نیازی نیست همه بازار رو زیر و رو کنی با توجه به اطلاعاتی که انتهای متن برات قرار دادیم می‌تونی توی یه چشم به هم زدن سفارش خودت رو ثبت کنی و بعد از چند روز آینه دفرمه رویاییت رو نصب شده روی دیوار سالنت داشته باشی .

آینه آرایشگاه زنانه مستطیلی

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

آینه‌های مستطیلی مدل‌های جدید و جذابی هم دارن که کاربرد اصلیشون آینه میکاپ هست . به همین دلیل ما پیشنهاد میدیم نمونه‌های مستطیلی آینه آرایشگاهی‌ها رو حتماً ببینی و هنگام خرید آینه جدیدت این مدل‌ها رو هم در نظر داشته باشی. برای مثال انواع آینه هالیوودی ، آینه بک لایت ، آینه هوشمند و مدل‌های مختلف آینه‌های مدرن با شکل مستطیل تولید میشن . که معمولاً یا به صورت آینه قدی و ایستاده استفاده می‌شن و یا به صورت افقی به عنوان آینه‌های سرتاسری روی کل یوارهای سالن آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرن .

ظاهر خیلی زیبایی که نمونه‌های جدید آینه مستطیلی داره ، ما رو مجاب می‌کنه که حداقل یه دونه آینه مستطیلی تو سالنمون داشته باشیم تا که بتونیم بگیم خوش سلیقه‌ایم. من اگر خودم باشم ترجیح میدم آینه چراغ‌دار مستطیلی بخرم تا اینکه از همون آینه‌های مدل قدیمی استفاده کنم و افسرده بشم!

انواع آینه آرایشگاه زنانه بر اساس طراحی

  • آینه ارایشگاه قدی
  • آینه آرایشگاه زنانه آویزی
  • آینه آرایشگاه دو طرفه
  • اینه آرایشگاه زنانه دکوراتیو
  • آینه آرایشگاه قاب‌دار

آینه آرایشگاه زنانه قدی

یکی از آینه‌های پر کاربرد برای آرایشگاه آینه‌ قدیه که می‌تونه جذابیت منحصربه‌فردی رو به سالنت بده. در وهله‌ی اول زمانی که مشتری وارد آرایشگاه زنانه‌ تو می‌شه مجذوب مدرن بودن و زیبایی سالن می‌شه. پس در این زمینه تلاش کن و سبک آینه‌های آرایشگاهت رو مدرن‌ کن. آینه قدی خیلی مهمه برای آرایشگاه چون مشتری‌هایی که می‌خوان برن مهمونی و مخصوصا عروس ها تمایل دارن نتیجه نهایی رو با لباس عروس و لباس مجلیشون ببینن و بررسی کنن و از خودشون توی آینه عکس بندازن. این روزها انقدری این موضوع مهمه که بعضی عروس‌ها یه سری آرایشگاه‌هارو فقط به خاطر نداشتن آینه قدی کنسل می‌کنن!

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه قدی

آینه آرایشگاه زنانه آویزی

این نوع آینه‌ها رو می‌شه از سقف با استفاده از زنجیر یا قلاب‌های رنگی و زیبا آویزون کرد. این مدل اگه محیط آرایشگاه کوچکی داری یا می‌خوای دیوار کمتری رو سوراخ کنی برات حسابی مناسبه و می‌تونی به صورت دو طرفه هم سفارش بدی. این یک روش نو و بسیار جدید هست که تو ایران توی تعداد کمی از سالن‌ها در حال اجراست به همین جهت با انجام این کار یکی از اولین‌ها میشی و هرکی از آرایشگاهت بره حجم لاکچری و خفن بودنت رو برای بقیه تعریف میکنه و سری بعدی دوستاشم با خودش میاره.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه آویزی

آینه آرایشگاهی زنانه قاب‌دار

می تونین برای آینه های خود قاب سفارش بدین و لبه ی آینه رو دیگر مشاهده نکنین. امروزه آینه های قاب دار جذابی با رنگ و طرح های مختلف به بازار ارائه شدن. اما به این نکته نیز توجه کنین که می تونین قاب آینه رو به نسبت دکور و طراحی سالن انتخاب کنین. بهترین و پرفروش ترین رنگ ها برای آرایشگاه زنانه سفید ، طوسی و صورتی و طلایی هستن. این قاب ها هم چنین می تونن از جنس های مختلفی مانند چوب ، آنه و یا پی وی سی باشن.

آینه آرایشگاه زنانه دو طرفه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه دو طرفه

بهترین و پرکاربرد‌ترین آینه برای آرایشگاه زنانه این نوع آینه‌ی دو طرفه‌اس. که اگر سالن بزرگ و فضای زیادی دارین این نوع آینه رو در وسط سالن گذاشته و از دو طرف آن نهایت استفاده ی بهینه را ببرین. آینه های دو طرفه به نسبت آینه های معمولی گرانتر هستن اما به هر طریقی که محاسبه کنین خرید یک آینه ی دو طرفه به صرفه تر از خرید دو آینه اس. اگر سالن بزرگی دارین معطل نکنین و ردیف وسط خود رو با گذاشتن چندین آینه ی دو طرفه مدرن و جذاب تر کنین.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه قاب دار

آینه آرایشگاه لمسی

این نوع آینه برای سری آینه های نور دار تعبیه شده اس. با این نوع آینه ها می تونین به آرامی با فشردن روی محل تعیین شده، آینه ی مورد نظر خود رو خاموش یا روشن کنین و اگر آینه ی شما چند رنگ بود رنگ اونو نیز تغییر بدین. عملکرد لمسی این آینه ها مانند عملکرد گوشی لمسی همراه انجام می گیره و با گرمای دست خاموش و روشن می شه.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه لمسی

آینه آرایشگاه زنانه ریموت دار

این محصول نیز برای آینه های نور دار تعبیه شده اس که بسیار زیباست. به طوریکه با در دست داشتن یک ریموت در سرتا سر سالن می تونین نور اینه ها رو کم یا زیاد و خاموش و روشن کنین. کاربرد این آینه ها این است که دیگر احتیاج نیست از سمتی به سمت دیگر در حال حرکت باشین و یا با لمس آینه لک انگشتان خودتون رو بر روی آینه بر جای بذارین.

آینه آرایشگاه زنانه حکاکی شده

ما توی عصری زندگی می‌کنیم که هر کس به آرایشگاه میره هم حین انجام کار هم موقع نتیجه نهایی کلی توی آینه از خودش عکس و فیلم می‌گیره و استوری می‌کنه
تو نمی‌تونی همه مشتریات رو مجبور کنی و باهاشون صحبت کنی که بگن که من پیش فلان آرایشگر آرایش رو انجام دادم اما اگه روی آینه تو پیج اینستاگرامت یا لوگوی آرایشگاهت هک شده باشه هر کسی که عکس و فیلم بگیره خواه ناخواه داره تو رو تبلیغت می‌کنه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه حکاکی شده

آینه آرایشگاه زنانه دکوراتیو

این نوع اینه ها برای آرایشگاه صرفا جنبه ی تزئینی و جلب مشتری داره امروزه مدل های مختلف آینه دکوراتیو رو می توان برای پشت میز نهار خوری یا یک قسمت که می خواهین بسیار جلب توجه کننده باشه استفاده کنین. در سالن آرایشی نیز می تونین از این نوع آینه ها در قسمت مدیریت و یا قسمتی که مشتریان منتظر نوبت خود برای شروع کار هستن استفاده کنین.

ما توی عصری زندگی می‌کنیم که هر کس به آرایشگاه میره هم حین انجام کار هم موقع نتیجه نهایی کلی توی آینه از خودش عکس و فیلم می‌گیره و استوری می‌کنه
تو نمی‌تونی همه مشتریات رو مجبور کنی و باهاشون صحبت کنی که بگن که من پیش فلان آرایشگر آرایش رو انجام دادم اما اگه روی آینه تو پیج اینستاگرامت یا لوگوی آرایشگاهت هک شده باشه هر کسی که عکس و فیلم بگیره خواه ناخواه داره تو رو تبلیغت می‌کنه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه دکوراتیو

انواع آینه هوشمند

  • آینه با ساعت و تقویم
  • تنظیم نور هوشمند
  • آینه دارای پورت شارژر
  • آینه بلوتوثی
  • آینه آرایشگاه زنانه شخصی‌سازی شده

آینه با تقویم و ساعت

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه هوشمند

‎واقعا چه چیزی بیشتر از مدرن بودن و هوشمند بودن آینه می‌تونه حس حرفه‌ای بودن رو به مشتری‌ها القا کنه؟ با یه تکنیک هوشمند تو روی آینه‌ات می‌تونی هم کلی کلاس کارت رو بالا ببری هم کاربری آینه‌هات رو بیشتر کنی. اگه ساعت روی آینه تو باشه حواست حسابی به تایم هستو می‌تونی برنامه‌ریزی کنی چون ساعت جلوی چشمته می‌دونی که الان فلان کار رو انجام دادی و برای باقی کارا فلان قدر تایم مونده. به غیر از ساعت یا در کنار ساعت می‌تونی تقویم هم روی آینه استفاده کنی که حواست تمام مدت به تاریخ‌ها باشه و خدایی نکرده چیزی از قلم نیفته

آینه با تنظیم نور

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

‎توی آینه‌هایی که نور دارند مثل آینه‌های بک لایت یا آینه‌های هالیوودی می‌تونی رنگبندی رو بر اساس سلیقه انتخاب کنی و هر رنگی که دلت می‌خواد رو براشون سفارش بدی.

اما چون ما این آینه‌ها رو برای آرایشگاه می‌خوایم باید توناژ رنگ‌های طبیعی رو انتخاب کنیم یعنی از رنگ‌های آفتابی تا رنگ‌های مهتابی. از این طریق می‌تونیم با توجه به نور محیط و یا تناژ رنگ‌هایی که می‌خواهیم برای میکاپ مشتری استفاده کنیم نور رو یه مقداری به سمت مهتابی سر یا یه مقداری به سمت آفتابی‌تر تعیین کنیم.

‎اگه توی آرایشگاه دنبال یه سری آینه صرفاً با خاصیت دکوراتیو یا یا یه آینه خفن و لوکس برای اینکه مشتری‌ها توی اون سلفی بگیرن هستی می‌تونی هر رنگی که دوست داری رو برای نورها انتخاب کنی یا نور هفت رنگ انتخاب کنی و بتونی با استفاده از یه ریموت یا اپلیکیشن به راحتی نورش رو تغییر بدی

آینه آرایشگاه زنانه با پورت شارژر

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

‎یه آپشنی که میشه به آینه‌ها اضافه کرد و هم باعث راحتی کار خودمون بشیم هم مشتری‌هامون رضایت بیشتری داشته باشند اضافه کردن پورت شارژره. از طریق اون هم خودمون راحت گوشیمون کنارمونه و تو شارژ و نگران خالی شدن باتریش نیستیم هم این راحتی خاطر رو برای مشتری‌هامون به ارمغان میاریم که می‌تونن گوشیشون رو جلوی چشمشون و کنار خودشون در حال شارژ شدن داشته باشند.

آینه آرایشگاه با بلوتوث

‎موسیقی دلنشین مخصوصاً موقع انجام کار یکی از واجب‌ترین چیزاست و از اونجایی که استفاده از اسپیکر یه مقداری خز و قدیمی شده می‌تونیم یه سفارش خفن داشته باشیم که بسه از طریق بلوتوث به آینه متصل بشیم و هر موسیقی که خودمون دوست داریم یا هر موسیقی که مشتریامون دوست دارن رو براشون پخش کنیم.

آینه آرایشگاهت رو شخصی‌سازی کن

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه با حک لوگو

‎چه لزومی داره که همه آینه‌های آرایشگاهی شبیه همدیگه باشند هر کسی هر ایده‌ای را از روی اون یکی کپی کنه به جای این کار آینه رو شخصی‌سازی کن. می‌تونی هر طرح یا هر جمله‌ای که عشقت می‌کشه رو موقع سفارش دادن به این سایت توضیح بدید تا برای تو روی آینه حک بش. مثلاً می‌تونی لوگوی برندت رو یا پیج اینستاگرامت رو روش بنویسی یا اصلاً یه جمله که هر وقت هر کس توی آینه نگاه می‌کنه حس خوب بگیره

‎یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تونه بازخورد آرایشگاه ما را بالا ببره نوع نگرش مشتری به ما‌ست. که ما بتونیم توی چشم مشتریمون یه آرایشگر حرفه‌ای و خفن جلوه کنیم. خودت رو بذار جای مشتری اگه وارد آرایشگاهی بشی که آینه‌ها کثیف و قدیمی و نامناسب و کوچیکن احساس می‌کنی که این آرایشگر یه آرایشگر حرفه‌ای‌ست ؟ قطعاً نه چون اون آرایشگر یا انقدری کارش خوب نیست که درآمدش پایینه و نتونسته یه دستی به روی آینه‌ها بکشه یا نه اصلاً اونقدری به حرفه خودش اهمیت نمیده که بازم مشخصاً کارش قرار نیست راضی کننده باشه. پس درست انتخاب کردن آینه آرایشگاه زنونه یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای حرفه‌ای بودنه

آینه آرایشگاه زنانه باکیفیت از کجا بخریم؟

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

قابل ذکر است که این کارگاه از تمام مواد و آینه های درجه یک صورت استفاده میکنه و در کمترین زمان ممکن به صورت سالم با بسته بندی اصولی محصول رو در هرکجای ایران سالم به مشتری تحویل می ده. همچنین برای تمامی محصولات گارانتی بی قید و شرط وجود داره. بدین معنی که اگر آینه شما در حین حمل به مقصد بشکنه یا آسیب ببینه یا سنسور های نوری اون از کار بیوفته ، حتی فراتر از آن اگر آینه‌ی مورد نظر پس از بردن به محل مورد نظر مورد پسند شما نباشه ما اونو براتون به صورت رایگان تعویض می‌کنیم.

آدرس دفتر:


 تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ