آینه آرایشگاه زنانه

آینه آرایشگاه زنانه

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تونه بازخورد آرایشگاه ما را بالا ببره نوع نگرش مشتری به ما‌ست. که ما بتونیم توی چشم مشتریمون یه آرایشگر حرفه‌ای و خفن جلوه کنیم. خودت رو بذار جای مشتری اگه وارد آرایشگاهی بشی که آینه‌ها کثیف و قدیمی و نامناسب و کوچیکن احساس می‌کنی که این آرایشگر یه آرایشگر حرفه‌ای‌ست ؟

قطعاً نه چون اون آرایشگر یا انقدری کارش خوب نیست که درآمدش پایینه و نتونسته یه دستی به روی آینه‌ها بکشه یا نه اصلاً اونقدری به حرفه خودش اهمیت نمیده که بازم مشخصاً کارش قرار نیست راضی کننده باشه. پس درست انتخاب کردن آینه آرایشگاه زنونه یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای حرفه‌ای بودنه. حالا کدوم مدل رو انتخاب کنیم؟ بیا تا آخر این مقاله باهم بانواع آینه رو بررسی کنیم و ببینیم کدوم آینه آرایشگاه زنانه برای ما مناسب تره

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه

در ادامه به پر فروش‌ترین ها از آینه آرایشگاه زنانه می‌پردازیم :

انواع آینه آرایشگاه زنانه بر اساس طراحی

  • آینه ارایشگاه قدی
  • آینه آرایشگاه زنانه آویزی
  • آینه آرایشگاه دو طرفه
  • اینه آرایشگاه زنانه دکوراتیو
  • آینه آرایشگاه قاب‌دار

انواع آینه آرایشگاه چراغ‌دار

  • آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه لامپ‌دار رینگی
آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه زنانه قدی

یکی از آینه‌های پر کاربرد برای آرایشگاه آینه‌های قدیه که می‌تونه جذابیت منحصربه‌فردی رو به سالن شما بده. در وهله‌ی اول زمانی که مشتری وارد آرایشگاه زنانه‌یشما می‌شه مجذوب مدرن بودن و زیبایی سالن می‌شه. پس در این زمینه تلاش کنین و سبک آینه‌های خودتون رو مدرن‌

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه قدی

آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی

آینه‌‌های هالیوودی همون آینه لامپ‌دار یا چراغ‌دار هایی هستن که امروزه بسیار تو مکان‌های مختلف دیده می‌شه. و بسیاری از آرایشگران و گریمور‌ها از این آینه ها استفاده می‌کنن. این آینه‌ها فرآیندی داره ابتدا باید آینه‌ی مورد نظر تو ابعاد مختلف که مشتری سفارش داده بریده بشه.

بعد از مرحله‌ی برش لبه‌ی آینه ابزار دیاموند زده می‌شه. اگه آینه‌ی سفارش داده شده با قاب باشه پس از مرحله‌ی دیاموند باید قاب چوبی برش داده بشه و به آینه چسبیده بشه. و تو مرحله‌ی آخر نیز با فاصله ی معین چراغ‌های لامپی قدیمی رو جایگذاری می‌کنن. این آینه‌های جذاب برای بهتر انتقال دادن نور و با کیفیت مناسب تعبیه شدن و باعث کیفیت بیشتر آرایش و گریم در حین کار می‌شن. برای زیبایی و جلوه‌ی بیشتر هم بسیاری از مزون ها و بوتیک‌ها از این آینه‌ها استفاده می‌کنن.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه هالیوودی

آینه آرایشگاه زنانه آویزی

این نوع آینه‌ها رو می‌شه از سقف با استفاده از زنجیر یا قلاب‌های رنگی و زیبا آویزون کرد. با این کار اگه محیط آرایشگاه کوچکی دارین یا می‌خواین دیوار کمتری رو سوراخ کنین می‌تونین از این روش استفاده کنین. این یع روش نو و بسیار جدید هست که تو تعداد کمی از سالن‌ها در حال اجراست به همین جهت با انجام این کار یکی از اولین‌ها خواهین بود.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه آویزی

آینه آرایشگاه زنانه دو طرفه

بهترین و پرکاربرد‌ترین آینه برای آرایشگاه زنانه این نوع آینه‌ی دو طرفه‌اس. که اگر سالن بزرگ و فضای زیادی دارین این نوع آینه رو در وسط سالن گذاشته و از دو طرف آن نهایت استفاده ی بهینه را ببرین. آینه های دو طرفه به نسبت آینه های معمولی گرانتر هستن اما به هر طریقی که محاسبه کنین خرید یک آینه ی دو طرفه به صرفه تر از خرید دو آینه اس. اگر سالن بزرگی دارین معطل نکنین و ردیف وسط خود رو با گذاشتن چندین آینه ی دو طرفه مدرن و جذاب تر کنین.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه دو طرفه

آینه آرایشگاهی زنانه قاب‌دار

می تونین برای آینه های خود قاب سفارش بدین و لبه ی آینه رو دیگر مشاهده نکنین. امروزه آینه های قاب دار جذابی با رنگ و طرح های مختلف به بازار ارائه شدن. اما به این نکته نیز توجه کنین که می تونین قاب آینه رو به نسبت دکور و طراحی سالن انتخاب کنین. بهترین و پرفروش ترین رنگ ها برای آرایشگاه زنانه سفید ، طوسی و صورتی و طلایی هستن. این قاب ها هم چنین می تونن از جنس های مختلفی مانند چوب ، آنه و یا پی وی سی باشن.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی زنانه قاب دار

آینه آرایشگاه لمسی

این نوع آینه برای سری آینه های نور دار تعبیه شده اس. با این نوع آینه ها می تونین به آرامی با فشردن روی محل تعیین شده، آینه ی مورد نظر خود رو خاموش یا روشن کنین و اگر آینه ی شما چند رنگ بود رنگ اونو نیز تغییر بدین. عملکرد لمسی این آینه ها مانند عملکرد گوشی لمسی همراه انجام می گیره و با گرمای دست خاموش و روشن می شه.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه لمسی

آینه آرایشگاه زنانه ریموت دار

این محصول نیز برای آینه های نور دار تعبیه شده اس که بسیار زیباست. به طوریکه با در دست داشتن یک ریموت در سرتا سر سالن می تونین نور اینه ها رو کم یا زیاد و خاموش و روشن کنین. کاربرد این آینه ها این است که دیگر احتیاج نیست از سمتی به سمت دیگر در حال حرکت باشین و یا با لمس آینه لک انگشتان خودتون رو بر روی آینه بر جای بذارین.

آینه آرایشگاه زنانه گرد

انجام و ساخت آینه ها با هرگونه اشکال هندسی امکان پذیره اما یکی از آینه های پر کاربرد برای آرایشگاه زنانه آینه ی گرد است. از نظر روانشناسی و فنگ شویی نیز اجسام گرد به دلیل اینکه گرد هستن و مدام در حال چرخش اند و سکون ندارن باعث هیجان و انرژی بیشتری در محیط اطراف می شن. شما می تونین آینه‌ی گرد خودتون رو به صورت چراغ دار ، لامپی ساده و یا قاب دار سفارش بدین.

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه گرد

آینه آرایشگاه زنانه حکاکی شده

ما توی عصری زندگی می‌کنیم که هر کس به آرایشگاه میره هم حین انجام کار هم موقع نتیجه نهایی کلی توی آینه از خودش عکس و فیلم می‌گیره و استوری می‌کنه
تو نمی‌تونی همه مشتریات رو مجبور کنی و باهاشون صحبت کنی که بگن که من پیش فلان آرایشگر آرایش رو انجام دادم اما اگه روی آینه تو پیج اینستاگرامت یا لوگوی آرایشگاهت هک شده باشه هر کسی که عکس و فیلم بگیره خواه ناخواه داره تو رو تبلیغت می‌کنه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه حکاکی شده

آینه آرایشگاه زنانه دکوراتیو

این نوع اینه ها برای آرایشگاه صرفا جنبه ی تزئینی و جلب مشتری داره امروزه مدل های مختلف آینه دکوراتیو رو می توان برای پشت میز نهار خوری یا یک قسمت که می خواهین بسیار جلب توجه کننده باشه استفاده کنین. در سالن آرایشی نیز می تونین از این نوع آینه ها در قسمت مدیریت و یا قسمتی که مشتریان منتظر نوبت خود برای شروع کار هستن استفاده کنین.

ما توی عصری زندگی می‌کنیم که هر کس به آرایشگاه میره هم حین انجام کار هم موقع نتیجه نهایی کلی توی آینه از خودش عکس و فیلم می‌گیره و استوری می‌کنه
تو نمی‌تونی همه مشتریات رو مجبور کنی و باهاشون صحبت کنی که بگن که من پیش فلان آرایشگر آرایش رو انجام دادم اما اگه روی آینه تو پیج اینستاگرامت یا لوگوی آرایشگاهت هک شده باشه هر کسی که عکس و فیلم بگیره خواه ناخواه داره تو رو تبلیغت می‌کنه

آینه آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه دکوراتیو

انواع آینه هوشمند

  • آینه با ساعت و تقویم
  • تنظیم نور هوشمند
  • آینه دارای پورت شارژر
  • آینه بلوتوثی
  • آینه آرایشگاه زنانه شخصی‌سازی شده

آینه با تقویم و ساعت

‎واقعا چه چیزی بیشتر از مدرن بودن و هوشمند بودن آینه می‌تونه حس حرفه‌ای بودن رو به مشتری‌ها القا کنه؟ با یه تکنیک هوشمند تو روی آینه‌ات می‌تونی هم کلی کلاس کارت رو بالا ببری هم کاربری آینه‌هات رو بیشتر کنی. اگه ساعت روی آینه تو باشه حواست حسابی به تایم هستو می‌تونی برنامه‌ریزی کنی چون ساعت جلوی چشمته می‌دونی که الان فلان کار رو انجام دادی و برای باقی کارا فلان قدر تایم مونده. به غیر از ساعت یا در کنار ساعت می‌تونی تقویم هم روی آینه استفاده کنی که حواست تمام مدت به تاریخ‌ها باشه و خدایی نکرده چیزی از قلم نیفته

آینه با تنظیم نور

‎توی آینه‌هایی که نور دارند مثل آینه‌های بک لایت یا آینه‌های هالیوودی می‌تونی رنگبندی رو بر اساس سلیقه انتخاب کنی و هر رنگی که دلت می‌خواد رو براشون سفارش بدی.

اما چون ما این آینه‌ها رو برای آرایشگاه می‌خوایم باید توناژ رنگ‌های طبیعی رو انتخاب کنیم یعنی از رنگ‌های آفتابی تا رنگ‌های مهتابی. از این طریق می‌تونیم با توجه به نور محیط و یا تناژ رنگ‌هایی که می‌خواهیم برای میکاپ مشتری استفاده کنیم نور رو یه مقداری به سمت مهتابی سر یا یه مقداری به سمت آفتابی‌تر تعیین کنیم.

‎اگه توی آرایشگاه دنبال یه سری آینه صرفاً با خاصیت دکوراتیو یا یا یه آینه خفن و لوکس برای اینکه مشتری‌ها توی اون سلفی بگیرن هستی می‌تونی هر رنگی که دوست داری رو برای نورها انتخاب کنی یا نور هفت رنگ انتخاب کنی و بتونی با استفاده از یه ریموت یا اپلیکیشن به راحتی نورش رو تغییر بدی

آینه آرایشگاه زنانه با پورت شارژر

‎یه آپشنی که میشه به آینه‌ها اضافه کرد و هم باعث راحتی کار خودمون بشیم هم مشتری‌هامون رضایت بیشتری داشته باشند اضافه کردن پورت شارژره. از طریق اون هم خودمون راحت گوشیمون کنارمونه و تو شارژ و نگران خالی شدن باتریش نیستیم هم این راحتی خاطر رو برای مشتری‌هامون به ارمغان میاریم که می‌تونن گوشیشون رو جلوی چشمشون و کنار خودشون در حال شارژ شدن داشته باشند.

آینه آرایشگاه با بلوتوث

‎موسیقی دلنشین مخصوصاً موقع انجام کار یکی از واجب‌ترین چیزاست و از اونجایی که استفاده از اسپیکر یه مقداری خز و قدیمی شده می‌تونیم یه سفارش خفن داشته باشیم که بسه از طریق بلوتوث به آینه متصل بشیم و هر موسیقی که خودمون دوست داریم یا هر موسیقی که مشتریامون دوست دارن رو براشون پخش کنیم.

آینه آرایشگاهت رو شخصی‌سازی کن

‎چه لزومی داره که همه آینه‌های آرایشگاهی شبیه همدیگه باشند هر کسی هر ایده‌ای را از روی اون یکی کپی کنه به جای این کار آینه رو شخصی‌سازی کن. می‌تونی هر طرح یا هر جمله‌ای که عشقت می‌کشه رو موقع سفارش دادن به این سایت توضیح بدید تا برای تو روی آینه حک بش. مثلاً می‌تونی لوگوی برندت رو یا پیج اینستاگرامت رو روش بنویسی یا اصلاً یه جمله که هر وقت هر کس توی آینه نگاه می‌کنه حس خوب بگیره

‎یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تونه بازخورد آرایشگاه ما را بالا ببره نوع نگرش مشتری به ما‌ست. که ما بتونیم توی چشم مشتریمون یه آرایشگر حرفه‌ای و خفن جلوه کنیم. خودت رو بذار جای مشتری اگه وارد آرایشگاهی بشی که آینه‌ها کثیف و قدیمی و نامناسب و کوچیکن احساس می‌کنی که این آرایشگر یه آرایشگر حرفه‌ای‌ست ؟ قطعاً نه چون اون آرایشگر یا انقدری کارش خوب نیست که درآمدش پایینه و نتونسته یه دستی به روی آینه‌ها بکشه یا نه اصلاً اونقدری به حرفه خودش اهمیت نمیده که بازم مشخصاً کارش قرار نیست راضی کننده باشه. پس درست انتخاب کردن آینه آرایشگاه زنونه یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای حرفه‌ای بودنه

آینه آرایشگاه زنانه باکیفیت از کجا بخریم؟

قابل ذکر است که این کارگاه از تمام مواد و آینه های درجه یک صورت استفاده میکنه و در کمترین زمان ممکن به صورت سالم با بسته بندی اصولی محصول رو در هرکجای ایران سالم به مشتری تحویل می ده. همچنین برای تمامی محصولات گارانتی بی قید و شرط وجود داره. بدین معنی که اگر آینه شما در حین حمل به مقصد بشکنه یا آسیب ببینه یا سنسور های نوری اون از کار بیوفته ، حتی فراتر از آن اگر آینه‌ی مورد نظر پس از بردن به محل مورد نظر مورد پسند شما نباشه ما اونو براتون به صورت رایگان تعویض می‌کنیم.

آدرس دفتر:


 تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ