آینه آرایشگاهی گنبدی

آینه آرایشگاهی گنبدی

آینه تو زندگی روزمره ما نقش خیلی مهمی رو ایفا می‌کنه و جز جدا نشدنی دکوراسیون داخلی منازل و ساختمون‌ها و مراکز خرید بزرگ محسوب میشه. آینه ، بسته به اینکه تو چه قسمتی مورد استفاده قرار می‌گیره طرح و اندازه اون متفاوت هست. قاب دور آینه نیز قسمتی هستش که تو طراحی اون تاثیر قابل چشمگیری داره. و همچنین آینه آرایشگاهی گنبدی نیز جزءی از آینه‌های هست که تاثیر خیلی قابل توجه‌ای تو دکوراسیون خونه داره.

آینه گنبدی همونطور که از اسمش مشخص هست ، کاربردی فراتر از تزیین و دکوراسیون داره و افرادی که به دنبال این نوع مدل آینه هستن علاوه بر جنبه زیبایی و تزیینی اون به دنبال جنبه کاربردی این آینه نیز هستن.

در واقع اندازه آینه گنبدی ، متناسب با سلیقه افراد می‌تونه اندازه قد افراد باشه و حتی در مواردی بلندتر از قد انسان طراحی میشن تا نمایی کامل از انسان رو نشون دهند و به شما عزیزان در انتخاب و پرو لباس‌ها کمک کنن.

آینه آرایشگاهی گنبدی قابلیت فراوانی داره و یکی از پرکاربردترین نوع آینه محسوب میشه و برای دکوراتیو محیط فوق العاده مهم هستن و به جز اینکه خودشون جلوه زیبایی دارن جذابیت سایر وسایل زینتی رو بیشتر در معرض دید قرار میدن.

برای مثال آینه قدی گنبدی مدرن با قاب ضخیم در کنار طراحی طاق‌دار اون می‌تونه زیبایی فضای منزل شما بزرگواران رو دو چندان کنه.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

آینه آرایشگاهی گنبدی قدی چیه

همونطوری که اشاره شد آینه آرایشگاهی گنبدی قدی از پرکاربردترین انواع آینه هست که ارتفاع اون معمولا یک و نیم متر و یا کمی بیشتر هستش. از این آینه‌ها تو بخش‌های مختلف منزل { راهرو ، اتاق خواب و … } ، آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها و … استفاده میشه.

به خاطر زیبایی قابل توجه برخی از مدل‌های آینه گنبدی قدی ، حتی برای قسمت‌هایی مثل سالن پذیرایی هم از این نوع آینه استفاده میشه. این مدل از آینه‌ها تو طرح‌های فانتزی ، کلاسیک ، مدرن و به صورت آینه لامپی پایه‌دار و بدون پایه همه روزه تولید و روانه بازار میشه.

آینه‌های آرایشگاهی گنبدی قدی می‌تونن به صورت ایستاده { بدون پایه و پایه‌دار با قابلیت متحرک بودن } و یا به صورت آینه قدی دیواری { که به صورت ثابت روی دیوار نصب میشه } وجود داشته باشن.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

تاثیر وجود داشتن آینه آرایشگاهی گنبدی قدی تو منازل

از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما تو منازل وجود آینه‌های آرایشگاهی گنبدی قدی شیک و مدرن هست که به واسطه اون به راحتی بتونیم تمومی لباس‌ها رو تست و یا پرو کنیم و در نهایت هم لباس مورد نظر خودمون رو انتخاب کنیم و به طور کلی به وسیله یه آینه آرایشگاهی گنبدی قدی شیک قادر باشیم خودمون رو آراسته و شیک آماده‌ی مهمونی و یا جلسه کاری مهم بکنیم.

طبیعی‌ست که همه ما علاقه‌مند هستیم آینه قدی آرایشی مدل جدید که تو اتاق داریم ظاهر شیک و مدرنی داشته باشه و یا به اصطلاح آینه قدی لاکچری رو تو خونه داشته باشیم ، آینه‌های مختلفی رو میشه به صورت قدی روی دیوار نصب کرد که انتخاب اون کاملا بستگی به طراحی دکوراسیون منازل شما دوستان عزیز داره.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

نحوه نصب و استفاده از آینه گنبدی

شما می‌تونین از این آینه آرایشگاهی گنبدی در دو حالت زیر استفاده کنین که عبارتند از :

  • آینه گنبدی ایستاده
  • آینه گنبدی تکیه داده به دیوار

نحوه نصب این آینه آرایشگاهی گنبدی به دیوار خیلی ساده‌ست .

کافی‌ست پیچ‌های پشت رو برداشته و با استفاده از پیچ و لنگر دیوار براکت U اون‌ها رو به دیوار متصل کنین.

اگه به دنبال اضافه کردن جلوه و زیبایی به دیوارهای منزل خودتون هستین ما به شما عزیزان قاب‌های آینه‌ای رو پیشنهاد میدیم.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

ویژگی آینه آرایشگاهی گنبدی قدی

اندازه تمام قد این آینه آرایشی گنبدی ، نور طبیعی رو به اندازه زیادی پخش و روشنایی کافی رو برای محیط اتاق فراهم می‌کنه.

آینه آرایشگاهی گنبدی قدی اندازه کامل فضای بصری اتاق رو گسترش میده.

این آینه قدی تو ابعاد 80 در 180 سانتی‌متر ساخته و تولید میشه.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

خرید آینه گنبدی و کاربرد اون تو طراحی داخلی

آیا در هنگام خرید آینه آرایشگاهی گنبدی دچار تردید شدید و نمی‌دونین که این محصول می‌تونه برای دکوراسیون مورد نظر شما عزیزان انتخاب مناسبی باشه یا نه؟ پس این محتوا برای شما نوشته شده چون به معرفی کاربردهای آینه گنبدی تو دکوراسیون داخلی اختصاص داره. آینه‌ها از دوران گذشته تا کنون نقش بسزایی تو طراحی دکوراسیون منازل یا محیط‌های کاری داشتن. به همین خاطر ، امروزه شکل‌های متفاوت و گوناگونی از این محصولات طراحی و وارد بازار شدن. یکی از پرطرفدارترین انواع آینه‌های آرایشگاه که مناسب استفاده تو بسیاری از دکوراسیون‌ها هستش ، آینه آرایشی گنبدی هست.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

کاربرد آینه گنبدی

انتخاب یه آینه شیک با قابی زیبا و مجلل می‌تونه به دکور شما بزرگواران جلوه‌ای خیلی خاص و جذاب بده. کاربرد آینه آرایشگاهی گنبدی شکل تو دکوراسیون خیلی گسترده هست. ولی مهم‌ترین نکته در مورد اون اینه که باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای اتاق و همچنین بلندتر به نظر رسیدن سقف خونه و محیط مورد نظر میشه. استفاده از این آینه‌های گنبدی شکل با بسیاری از سبک‌های طراحی سازگاری داره.

به عنوان مثال تنها با استفاده از یه فریم سنتی ، آینه گنبدی شکل تبدیل به یه ابزار دکوراتیو برای استفاده تو خیلی از مکان‌ها میشه. آینه‌های گنبدی رو میشه تو حموم ، ورودی منزل ، بالای کنسول ، بالای شومینه ، کمد و … به کار برد. البته استفاده از این نوع آینه‌ها تنها مختص منازل نیست. به عنوان مثال نصب چندین آینه آرایشی گنبدی شکل با قاب‌هایی زیبا و قشنگ می‌تونه انتخاب خیلی مناسبی برای اتاق‌های آرایشگاهی تو سالن‌های آرایشی شیک باشه.

شما می‌تونین این آینه‌ها رو با یه قاب زیبا و شیک به دیوار متصل کنین یا اینکه اون‌ها رو به دیوار تکیه بدین. در این صورت باید توجه داشته باشین که ایمنی رو کاملا رعایت کردین و آینه واژگون نمیشه. بعضی از این آینه‌ها تو قسمت پشتی خود دارای حلقه‌هایی هستن که با استفاده از اون‌ها به صورت آسون و ایمن به دیوار متصل میشن.

آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

چند نکته برای استفاده از آینه‌های آرایشگاهی گنبدی شکل

توجه به چند نکته تو هنگام استفاده از آینه آرایشگاهی گنبدی شکل تو دکوراسیون می‌تونه به جذاب‌تر شدن فضای داخلی کمک کنه.

  • در صورتی که دوست دارین فضایی طبیعی و پر نور رو تو اتاق ایجاد کنین بهتره آینه آرایشگاهی گنبدی رو در روبرو یا نزدیکی یه پنجره قرار بدین. به عنوان یه قاعده کلی بهتره آینه‌های گنبدی رو تو نزدیکی منابع نور نصب کنین تا نور کافی و فضایی روشن‌تر ایجاد بشه. به طوری که این آینه‌ها تو اتاق های فاقد پنجره نیز بتونن به افزایش میزان نور کمک کنن.
  • اگه قصد دارین حال و هوایی گرم ، درخشان و خاص تو فضا ایجاد کنین ، قرار دادن این نوع آینه‌ها تو نزدیکی یه شومینه یا لوستر بزرگ می‌تونه یه پیشنهاد خیلی عالی باشه.
  • برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای اتاق با استفاده از این آینه گنبدی بهتره اون‌ها رو در مقابل مهم‌ترین فاکتوری که تو اتاق وجود داره قرار بدین. به عنوان مثال انعکاس تخت خواب و فضای اطراف اون تو این آینه‌ها باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای داخلی اتاق میشه.
آینه آرایشگاهی گنبدی
بروزترین آینه‌های آرایشگاهی گنبدی

برای ثبت سفارشات خودتون با ما تماس بگیرین

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی عالی و جذاب تبدیل می‌کنیم ، شما بزرگواران شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو ، تو محل کار یا منازل‌تون تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه آرایشگاهی گنبدی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات ما از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه آرایشگاهی گنبدی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها بیشتر آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ