آینه آرایشگاهی مدرن

آینه آرایشگاهی مدرن

دوره و زمونه عوض شده آینه‌های قدیمی رو بذار برای صغرا خانم همسایه! یک آرایشگر حرفه‌ای به یک آینه آرایشگاهی مدرن احتیاج دارد! البته هر آینه آرایشگاهی‌ برای یک قسمت از آرایشگاه گزینه بهتریه و برای قسمت دیگه از آرایشگاه خیلی گزینه مناسبی نیست. تنوع توی آینه‌های آرایشگاهی زیاده اما اصلاً نگران نباش من کامل راهنماییت می‌کنم تا بدونی کدوم آینه برای تو بهترین گزینه ممکنه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی مدرن

لازمه آینه آرایشگاهی چیه؟

نور یکی از ارکان اساسی در فضای آرایشگاهی و سالن زیبایی محسوب میشه تا افراد بتونن تصویر درستی از خودشون رو در آینه داشته باشن. به این دلیل که افراد اغلب برای دریافت خدمات زیبایی به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنن، از این رو تمایل دارن که حین و پس از انجام کار بتونن خودشون رو در آینه به طور واضح مشاهده کنن. با این وجود آینه آرایشگاهی مدرن از نوع بک لایت بهترین انتخاب خواهد بود. چراکه علاوه بر تامین نور کافی، نور رو به شکل درست خودش منتشر می‌کنه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه نوری مدرن

انواع آینه آرایشگاهی

  • آینه آرایشگاهی بک‌لایت
  • آینه آرایشگاهی هالیوودی
  • آینه آرایشگاهی با نور نواری شکل
آینه آرایشگاهی مدرن
آینه قدی مدرن

آینه آرایشگاهی مدرن بک‌لایت

آینه‌ بک لایت آینه مدرنی هست که امروزه حسابی مورد توجه قرار گرفته. ساختار کلی آینه بک‌لایت به این صورت هست که در قسمت پشت اون از چراغی که به صورت نواریه، استفاده میشه. تا بتونه نوردهی مطلوب و مناسبی رو داشته باشه. این نور ایجاد شده توسط آینه بک لایت اون رو به یکی از انواع آینه آرایشگاهی مدرن تبدیل کرده. اگه محیط آرایشگاهت نورگیره و یا دست کم نور مصنوعی به قدر کافی داره این آینه مناسبته چون نوری که از آینه بک‌لایت ساطع میشه جلوی خودش رو خیلی نرم روشن می‌کنه و نورش متوسطی رو از زاویه درست به مشتری میتابونه. مقدار این نور انقدری نیست که اگه آرایشگاهت نورش کمه بتونه جبران کنه.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه گرد بک لایت

آینه بک لایت علاوه بر نوری که توسط چراغ‌ LED ایجاد می‌کنه که موضوع بسیار مهمی هست، دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه‌ای هم می‌تونه باشه. قابلیت‌هایی که در ادامه ذکر می‌شن به صورت خودکار روی آینه آرایشگاهی مدرن نصب نیستن و به صورت انتخابی روی آینه بک لایت اجرا میشن. تا از این طریق بتونین قابلیت‌هایی که مورد علاقه و نیازتون هست رو درخواست کنین تا روی آینه بک لایت نصب بشن. تا آینه‌ای کاملا مطابق دلخواه خودتون رو برای فضای آرایشگاه و سالن‌تون داشته باشین.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی بک لایت

آینه آرایشگاهی مدرن چراغ دار

آینه چراغ دار هم در دسته آینه‌های دارای نورپردازی قرار می‌گیره. به همین دلیل به‌عنوان آینه آرایشگاهی مدرن هم معرفی میشه. تفاوت اصلی آینه چراغ دار با آینه بک لایت در این هست که چراغ‌ در آینه بک لایت، پشت آینه قرار داده میشه و به صورت یک تکه هست. اما در آینه چراغ دار، لامپ‌ها به صورت تکی و روی آینه قرار می‌گیرن. از این رو فاصله چراغ‌های آینه باید حد مناسبی داشته باشن تا بتونن نوردهی بسیار خوبی رو بدون این که سایه‌ای ایجاد بشه، داشته باشن.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه لامپی قاب‌دار

آینه چراغ دار با توجه به این که چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون هستن، نوردهی مستقیمی رو دارن و همچنین به میزان کمی بیشتر می‌تونن روشنایی ایجاد کنن. البته هر دوی این آینه‌ها برای آینه آرایشگاهی مدرن استفاده میشن و هرکدوم دارای زیبایی منحصربه‌فردی هستن. و برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی (هم مردونه و هم زنونه) به‌خصوص برای آینه گریم از کاربردی‌ترین انتخاب‌ها در بین انواع آینه‌های موجود هستن. لازم به ذکره که آینه چراغ دار هم مثل آینه بک لایت قابلیت‌های ذکرشده رو داراست. تا بتونه به آینه‌ای با عملکرد بالا تبدیل بشه.

آینه آرایشگاهی مدرن

آینه ساده هم می‌تونه مدرن باشه؟

آینه‌های ساده و شفافی که همیشه از گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، امروزه هم استفاده از اونا رایج هست. و می‌تونن به صورت‌های مختلفی تحت عنوان آینه آرایشگاهی مدرن به کار برن. به این صورت که میشه اشکال مختلفی رو برای اون به کار برد. همچنین امکان استفاده از قاب‌های مختلف هم برای آینه ساده وجود داره تا بشه اون رو به شکل آینه آرایشگاهی مدرن درآورد. اما خیلی آینه آرایشگاهی محسوب نمی‌شن ، آینه‌های آرایشگاهی حرفه‌ای باید حتما نور داشته باشن.

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاهی

  • آینه آرایشگاهی دایره‌ای یا گرد
  • آینه آرایشگاهی مستطیلی شکل
  • آینه آرایشگاهی مدرن دفرمه
  • آینه آرایشگاهی مدرن گنبدی
  • آینه آرایشگاهی مدرن بیضی

آینه آرایشگاهی مدرن گرد

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه دایره‌ای شکل آرایشگاهی

داخل خیلی از سالن‌های آرایشگاهی درست و حسابی از آینه‌های گرد استفاده می‌شه . انتخاب آینه گرد بی‌دلیل نیست ! این‌که خیلی از آرایشگرهایی که الان در فضای اینستاگرامی فعالیت گسترده‌ای دارن ، از آینه گرد آرایشگاهی استفاده می‌کنن به این دلیل هست که ظاهر این آینه جلوه خیلی زیادی داره. علاوه‌بر ظاهر خفنی که این آینه داره ، وجودش باعث میشه تو هر فضایی که قرار می‌گیره چه در سالن آرایشگاهی و حتی در منزل زیبایی خیلی زیادی در فضا هم ایجاد کنه .

یکی دیگه از مزیت‌های آینه گرد اینه که تقریباً همیشه رو بورسه ما هیچ زمانی رو ندیدیم که آینه گرد از مد افتاده باشه! خصوصاً اگر انواع آینه گرد مدرن رو خریداری کنی که نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر ، شکل و شمایل جالب‌تری دارن . می‌تونی نمونه کارهای سایت ما رو هم با دقت نگاه کنی و از بینشون اون آینه‌ای رو که دلت رو می‌بره انتخاب کنی و سفارش بدی . تازه هر مدل دیگه‌ای رو که بپسندی هم برای خود خودت به صورت شخصی سازی شده تولید می‌شه!

آینه آرایشگاهی مدرن مستطیلی

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی مدرن

آرایشگاه چه مردونه باشه چه زنونه از نظر خرید آینه تفاوت زیادی نداره . چیزی که مهمه اینه که خریدار ، خوش سلیقه باشه ! حتی اگر آینه آرایشی مدرن رو برای استفاده شخصی خودت هم می‌خری ، بازم به شکل و شمایلی که داره اهمیت بده . چون دروغ نیست اگر بگیم آینه‌ی تو به عنوان یکی از انتخاب‌هایی که داری ، یه جورایی نشون دهنده شخصیت تو هم هست! یکی از بهترین آینه‌هایی که می‌تونی انتخاب کنی خرید آینه آرایشی مستطیل شکل هست .

آینه‌های مستطیلی معمولاً به صورت قدی و ایستاده تولید میشن اما تو می‌تونی با توجه به نیازت در ابعاد مختلفی این آینه رو خریداری کنی. آینه هالیوودی و آینه بک لایت پرفروش‌ترین نوع از انواع آینه مستطیلی هستن . این آینه‌ها کاربرد خیلی زیادی برای کسانی که به آرایش علاقمند هستن داره . تنوع خیلی زیادی که آینه‌های مستطیلی دارن باعث میشه بتونی به راحتی از بینشون چیزی که دقیقاً به درد تو می‌خوره رو انتخاب کنی.

آینه آرایشگاهی مدرن دفرمه

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی مدرن

بعضی از مشتری‌هایی که از ما شاوره می‌گیرن برای خرید آینه ، افرادی هستن که لول سلیقه‌شون از بقیه مردم عادی خیلی بالاتره . ما معمولاً به این مشتریا آینه‌های خاصی که خیلی لاکچری هستن رو معرفی می‌کنیم . ما این‌جا دوست نداریم آینه‌های عوام‌پسند رو به مشتری غالب کنیم ! یکی از این آینه‌ها آینه دفرمه هست که این روزا زیاد تو پینترست می‌بینی . اما شرکت‌های زیادی تو ایران نمی‌تونن این آینه رو با کیفیت بالا تولید کنن !

من این آینه رو به خوش سلیقه‌ها معرفی می‌کنم اما پیشنهادم اینه که آینه دفرمه آرایشی اگر می‌خوای فقط از خودمون خرید کنی .این حرفم به این دلیله که ما تضمین کیفیت داریم و تا ۱۰ سال محصولمون رو گردن می‌گیریم ! چرا باید یه نفر ریسک کنه و از جای دیگه خرید کنه که در نهایت پولش رو دور ریخته باشه ؟ ضمن این‌که آینه‌های دفرمه‌ای که ما تولید می‌کنیم خیلی دفرمه‌تره 🙂 و زیبایی دو چندان محصولاتمون کاملا مشهوده !

آینه آرایشگاهی مدرن گنبدی

آینه آرایشگاهی مدرن

یکی دیگه از آینه‌های پینترستی که این روزا تو ایران هم ترند شده آینه گنبدی شکل هست . این آینه گزینه خیلی مناسبی برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های مزونی یا حتی استفاده‌های معمولی آرایشی در داخل خونه به حساب میاد. آینه‌های گنبدی انواع خیلی زیادی دارن که به چند مورد اشاره می‌کنم تا بهتر بتونی تصمیم بگیری

آینه ساده گنبدی

که معمولاً فقط دور تا دور آینه در کارخونه ابزار خورده تا خطری نداشته باشه . اما اگر انواع آینه آرایشگاهی مدرن گنبدی رو می‌خوای ، باید بگم نمونه‌های قاب‌دار جلوه خیلی بیشتری دارن .خصوصاً آینه‌های گنبدی که قاب پنجره‌ای شکل دارن و با ترکیب سنتی و مدرنیته کاملاً جور در میان و به زیبایی دکوراسیونت کمک می‌کنن . هر مدل از آینه‌های گنبدی رو می‌تونی در انواع دیواری یا ایستاده به صورت پایه‌دار سفارش بدی که از نظر قیمتی تفاوت کمی باهم دارن .

آینه آرایشگاهی بیضی

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه آرایشگاهی مدرن

آینه بیضی آرایشی جزو معدود آینه‌هایی هست که در ۸۰ درصد موارد فقط به صورت ایستاده سفارش داده می‌شه .
وقتی در مورد آینه مدرن آرایشگاهی صحبت می‌کنیم بیشتر منظور ما آینه‌های چراغ‌داری هستن که آرایش و پیرایش رو برای ما خیلی راحت کردن.انواع آینه بیضی که به صورت چراغ‌دار تولید میشن هم جزو اون دسته از آینه‌های مدرنی هستن که ارزش خرید خیلی بالایی دارن .

قابلیت‌های آینه خاص آرایشگاهی

. نور درموارد آرایشی یکی از اساسی‌ترین موارد هست که به شکل درست و به میزان کافی باید وجود داشته باشه. این میزان کافی از نور ممکن هست در طول روز تغییر پیدا کنه. که با استفاده از آینه آرایشگاهی مدرن بک لایت می‌تونین شدت نور رو برحسب نیازی که وجود داره، کم یا زیاد کنی. در این صورت بسته به این که میزان نور در طول روز در حال تغییر هست، میشه نور دلخواهت رو تنظیم کنین.

. قسمتی از روی آینه رو می‌تونین برای زوم کردن روی آینه اصلی در نظر گرفت. زوم کردن برای مواردی مثل آرایش و اصلاح خیلی کاربردی هست. و می‌تونه با دید نزدیک‌تر دقت و تمرکز رو افزایش بده.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه زوم‌دار آرایشی

. اغلب برای آرامش بیشتر در فضای سالن، موسیقی پخش میشه. به این منظور یک قابلیتی که آینه آرایشگاهی مدرن می‌تونه داشته باشه، پخش موسیقی و حتی ویدئو هست. در این صورت جذابیتی که آینه برای حاضرین ایجاد می‌کنه، قابل وصف نیست.

. ساعت و دما رو می‌شه روی آینه نمایش داد. تا از طریق آینه از زمان خودتون بتونین اطلاع پیدا کنین.

. ضد بخار بودن هم قابلیت منحصربه‌فرد دیگه‌ای هست که آینه آرایشگاهی مدرن می‌تونه داشته باشه. این قابلیت به‌وسیله حسگری که پشت آینه کار گذاشته میشه، انجام شدنیه. به این صورت که صفحه آینه رو خیلی کم، گرم می‌کنه تا امکان تشکیل بخار روی آینه وجود نداشته باشه. چرا که در محیط اگر رطوبتی ایجاد بشه، در اثر برخورد با سطح سرد به قطراتی تبدیل میشه که آینه ضد بخار با عملکرد فوق‌العاده خودش مانع این بخار روی سطح آینه می‌شه.

آینه کاری سالن آرایشگاه

علاوه بر استفاده از آینه آرایشگاهی مدرن در قسمت‌های مخلف سالن مثل میکاپ و مو … از آینه برای آینه کاری قسمت‌هایی از سالن هم میشه استفاده کرد. چرا که جلوه و جذابیت خاصی رو به فضای سالن می‌بخشه. همچنین استفاده از آینه به‌صورت کلی موجب می‌شه تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسه. به همین دلیل آینه کاری در این موارد تاثیر بیشتری داره. بنابراین با توجه به این که اغلب افراد هم به دنبال این موضوع هستن تا بتونن برای فضای خودشون بزرگنمایی و روشنایی بیشتری ایجاد کنن، آینه کاری بسیار گزینه مناسبیه و استفاده از اون توصیه می‌شه.

برای آینه کاری میشه از آینه‌های خاص‌تری هم استفاده کرد تا زیبایی اون صدچندان بشه. آینه رنگی یکی از این انواع آینه هست که برای آینه کاری مناسب هست. به این دلیل که رنگ‌ها روح تازه‌ای به محیط خودشون می‌بخشن و اون رو از یکنواختی خارج می‌کنن. به این منظور می‌تونین با انتخاب رنگی زیبا و هماهنگ با محیط سالن، جلوه ویژه‌ای به اون فضا اضافه کنین. البته که رنگ‌های متضاد با فضای کلی هم گاهی می‌تونن انتخاب زیبا و خاص‌تری باشن. در هر صورت آینه رنگی شامل اغلب رنگ‌هاست تا بتونین از بین انواع رنگ، رنگ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنین.

آینه تراش دار هم از انواع آینه‌های دیگه‌ای هست که برای سالن زیبایی انتخاب مناسبی محسوب می‌شه. چراکه تراش‌های روی آینه موجب میشه تا آینه زیباتر نمایش داده بشه. آینه تراش دار هم در نوع خودش تنوع بالایی داره. همچنین لازم به ذکره که آینه کاری می‌تونه روی دیوار، کمد و قفسه و… انجام بگیره.

آینه آرایشگاهی مدرن

این آینه‌های مدرن فضای شما رو خیلی حرفه‌ای‌تر و همینطور مدرن‌تر به نظر می‌رسونن. چون بالاخره ظاهر کار و فضای شما می‌تونه ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما باشه. چون شما با ادعای کار حرفه‌ای نمی‌تونین هنوز هم از آینه‌های قدیمی استفاده کنین. پس باید به ظاهر فضا و وسیله‌هایی که در اون استفاده می‌کنین هم توجه لازم رو داشته باشین.

آینه آرایشگاهی مدرن رو از کجا بخریم؟

انواع آینه آرایشگاهی مدرن در کارگاه تولیدی آینه باکیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب تولید می‌شه. ادعایی که در مورد کیفیت و قیمت محصولات کمپانی آینه‌ها داریم ، به دلیل استفاده از بهترین نوع مواداولیه، تجهیزات و نیروی ماهر و همچنین فروش بدون واسطه هست. لازم به ذکره که امکان شخصی‌سازی برای تمام محصولات هم وجود داره. این شرکت هرچیزی که از آینه تو ذهنت داشته باشی رو برات با بهترین کیفیت تولید می‌کنه.

هدف ما کسب رضایت حداکثری تو هست دوست من. به همین دلیل خدماتی رو برات در نظر گرفتیم تا بتونی خریدی رضایت‌بخش داشته باشی. یکی از این موارد این هست که اگر بعد از دریافت محصول رضایت از اون نداشته باشی، می‌تونی اون رو مرجوع کنی. همچنین گارانتی یکساله هم برای آینه‌های تولیدی آینه‌ها در نظر گرفتیم تا بتونی با خیالی آسوده سفارش خودت رو ثبت کنی.

آینه آرایشگاهی مدرن
آینه لامپی آرایشی

در کنارش گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط هم داریم. که حتی اگر کوچیک‌ترین مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، ما بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم برات حلش می‌کنیم. این مشکل کوچیک می‌تونه حتی سوختن یکی از لامپ‌ها باشه که ما برات رایگان جایگزین می‌کنیم. البته باید بگیم که مشکلاتی مثل شکستگی و ضربه از سمت مشتری، طبیعتا شامل این ضمانت نمی‌شه. برای سفارش و دریافت مشاوره می‌تونی با شماره‌ی 09357015855تماس بگیری. و اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم داشته باشی، می‌تونی رایگان با یک تماس ساده ازین خدمات بهره‌مند بشی.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ