آینه پایه‌دار آرایشی

آینه پایه‌دار آرایشی

ابزارها امروزه شکل متفاوتی از گذشته خودشون پیدا کردن و به‌گونه‌ای تغییر کردن که در صدد رفع نیاز‌های بیشتری باشن. آینه هم از این قاعده مستثنی نیست. باتوجه به این که آینه رو میشه یک ابزار ضروری در زندگی روزمره و شغلی افراد دونست، پیشرفت‌ها و تغییرات شگرفی در این زمینه رخ داده. همچنین برای کاربردهای مختلف، چندین آینه‌ وجود داره. اما یکی از مواردی که آینه در اون از اولیه‌ترین وسیله‌ها شناخته میشه، زمینه آرایش و میکاپ هستش. آینه‌ها دارای تنوع در زمینه‌های مختلف مثل نوع آینه، رنگ و ابعاد و… هستن. در این بین در اینجا به آینه پایه‌دار آرایشی که از آینه‌های پرکاربردی محسوب میشه، می‌پردازیم.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار آرایشی

کارگاه تولیدی آینه جایی برای تولید انواع آینه‌های دلخواه شماست. در این کارگاه انواع آینه ازجمله آینه پایه‌دار آرایشی تولید میشه. تمام مراحل ساخت از ابتدا تا انتها و همینطور فروش در این محل و به‌صورت مستقیم انجام می‌گیره. از این رو تمام محصولات با اطمینان و تضمین کیفیت به مشتری‌ها عرضه میشن. چرا که تولید و ساخت با بهترین مواد اولیه و تجهیزات و به‌دست متخصصین در این امر تولید میشه. همچنین حذف واسطه‌ها هم موجب‌ شده تا قیمت نهایی محصولات در مقایسه با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارن، بسیار مناسب باشه.

امکان ثبت سفارش از تمام نقاط کشور وجود داره. بعد از ثبت سفارش هم آینه شما طی 3 الی 4 روز کاری نهایتا تولید میشه. امکان خصوصی‌سازی برای هر آینه دلخواه و موردنظر شما فراهم هست. لازم به ذکر هست که آینه‌های تولیدی در کارگاه آینه، دارای یکسال گارانتی و ضمانت بدون قید و شرط هستن. علاوه بر این امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت هم وجود داره. اما جدا از اینا اگر هر مشکلی برای آینه ایجاد بشه، نگران نباشین چون شرکت ayneha پشتیبانی یکساله داره. و بدون این که هزینه‌ای‌ بخواین پرداخت کنین، براتون رفع می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکستن و یا ضربه خوردن نمی‌تونن شامل این ضمانت باشن.

برای سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. و اگر بین آینه‌ها هم مردد هستین که کدوم نوع برای شما مناسب‌تر هست، مشاوران ما با توجه به تجربه بالایی که دارن می‌تونن به شما آینه‌های مناسب خودتون رو پیشنهاد بدن. تا بتونین آینه‌ای کاربردی و خیلی زیبا داشته باشین.

آدرس کارگاه تولیدی آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هس

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار آرایشگاهی

انواع آینه پایه‌دار آرایشی

آینه پایه‌دار آرایشی هم مثل هر آینه‌ای می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. به این صورت که برای ساخت اون، از انواع مختلفی از آینه امکان استفاده وجود داره. اما به‌دلیل این که در موضوع آرایش و اصلاح وجود تصویر واضح از خود در آینه از الزامات محسوب میشه، آینه‌هایی که خودشون نورپردازی دارن گزینه ایده‌آلی هستن. به این دلیل که این نورپردازی موجب روشن‌تر و واضح‌تر نشون دادن چهره در آینه میشه. دو نوع آینه‌ نورپردازی وجود داره که روشنایی اون به‌واسطه کاربرد چراغ LED در آینه فراهم میشه.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار قدیمی

آینه هالیوودی

آینه پایه‌دار آرایشی از نوع هالیوودی آینه‌ای هست که روی آینه و یا قاب اون، چراغ‌هایی به‌صورت جداگانه و با فاصله استانداردی قرار داده میشن. تا بتونن روشنایی مطلوبی رو به‌ شکل درست خودش ایجاد کنن. به این صورت که با تعبیه چراغ‌های LED با فاصله مشخص روی آینه بشه روشنایی قابل قبولی بدون سایه فراهم کرد. باتوجه به قابلیت روشنایی در آینه هالیوودی برای مسائلی مثل آرایش انتخاب ایده‌آلی هست.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه هالیوودی آرایشی

علاوه بر موضوع کاربردی بودن آینه هالیوودی به‌عنوان آینه پایه‌دار آرایشی، ظاهر و زیبایی آینه هم نقش مهمی در انتخاب اون داره. انواع آینه‌های هالیوودی آرایشی زیبایی ظاهر خاصی رو داره و می‌تونه با قرار گرفتن در محیطی جلوه خاصی رو به اون ببخشه. ظاهر این آینه به‌گونه‌ای هست که توجه‌ها رو به خودش جذب می‌کنه و همینطور می‌تونه نقطه کانونی در فضایی که قرار گرفته تلقی بشه.

آینه بک‌لایت

دومین آینه‌ای که نورپردازی داره و برای استفاده آینه پایه‌دار آرایشی می‌تونه گزینه مناسبی باشه، آینه بک‌لایت هست. آینه بک‌لایت میکاپ هم روشنایی اون به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. اما شکل ظاهری چراغ‌های به‌کار رفته در آینه بک‌لایت شکل دیگه‌ای هست. این نوع از چراغ ال ای دی نواری هست و پشت آینه قرار داده میشه. بنابراین ضخامت کمی داره تا تصویر ناخوشایندی رو ایجاد نکنه. با وجود ضخامت کم لامپ، روشنایی ایجاد شده کافی و مورد قبول هست. که میشه اون رو از مزایای این وسیله‌ی روشنایی دونست.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار طرح جدید

با به‌کار بردن لامپ در قسمت پشت آینه، شکل نورپردازی حالت مخفی پیدا می‌کنه و زیبایی رو صدچندان می‌کنه. آینه بک‌لایت هم در نوع خودش زیبایی فوق‌العاده‌ای رو داره و استفاده از اون در هر فضایی تغییرات خیلی خوبی رو فراهم می‌کنه. درواقع تنها با استفاده از این نوع آینه‌ها برای کاربردهای مختلف به‌جای آینه‌های معمولی‌تر، می‌تونین این تغییر رو مشاهده کنین و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرین.

چرا از چراغ LED در آینه پایه‌دار آرایشی بک‌لایت و چراغ‌دار استفاده میشه

. نورپردازی که چراغ ال ای دی داره، بسیار طبیعی و ملایم هست و میشه گفت که در بین ابزار روشنایی مختلف موجود در بازار، نزدیک‌ترین نور رو به نور طبیعی داره. بنابراین روشنایی ایجادشده توسط چراغ‌های این نوع از آینه پایه‌دار آرایشی با چشم سازگاری خوبی رو داره.

. طول عمر بالای چراغ‌های LED موضوع دیگه‌ای هست که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته. به‌گونه‌ای که چندین برابر لامپ‌های معمولی کارکرد داره.

. از نظر مصرف انرژی هم این لامپ‌ها در مقایسه با لامپ‌های دیگه مصرف بسیار کمتری دارن. به همین دلیل استفاده از این لامپ‌ها با توجه به کاهش مصرف انرژی در کاربردهای مختلف از جمله آینه پایه‌دار آرایشی توصیه میشه. پس دیگه نگرانی بابت مصرف برق با این چراغ‌ها وجود نداره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه چراغ دار آرایشی

. نکته قابل توجه دیگه در مورد این لامپ‌ها، گرم نشدن اونا بعد از مدتی که روشن می‌مونن هست. با این وجود به‌راحتی امکان استفاده از این چراغ برای آینه پایه‌دار آرایشی وجود داره، بدون این که گرمایی تولید کنه. اما چراغ‌های معمولی به‌اندازه‌ای حرارت تولید ایجاد می‌کنن که امکان لمس اونا حتی مدتی بعد از خاموش بودن وجود نداره که در مورد چراغ ال ای دی صدق نمی‌کنه و این مشکل رفع شده.

. تنوع رنگی بالای چراغ‌های LED برای آینه پایه‌دار آرایشی موجب‌ شده تا بتونین رنگ موردنظر و علاقه خودتون رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین. امکان انتخاب چند رنگ و تعویض اون هم به‌راحتی برای آینه وجود داره. تا در این صورت هنگام آرایش و میکاپ که بهتر هست از رنگ‌های آفتابی و مهتابی استفاده کرد بتونین این رنگ‌های معمول رو هم داشته باشین. و هم در صورت دلخواه رنگ خاص دیگه‌ای رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه آرایشی رومیزی

نحوه کاربرد آینه پایه‌دار آرایشی به چه صورته

به‌کار بردن پایه برای آینه موجب ایجاد یکسری مزایا میشه. اولین مزیت اون فراهم آوردن امکان جابه‌جایی برای آینه پایه‌دار آرایشی هست. چرا که گاهی اوقات برای برخی از فضاها تغییر فضای آینه نیاز هست. در این صورت آینه با استفاده از پایه در دسته‌ی آینه‌های متحرک قرار داده میشه. در صورتی که تغییر فضا برای آینه بسیار صورت می‌گیره، برای راحتی و ایمنی بیشتر در جابه‌جایی آینه‌های بزرگ میشه در زیر پایه‌ها چرخ‌هایی رو تعبیه کرد. تا بدون صرف انرژی خاصی و در سریع‌ترین زمان آینه رو به فضای موردنظر خودتون منتقل کنین.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار با چرخ

اما اغلب برای آینه پایه‌دار آرایشی دو حالت رایج هست:

1- ایستاده

آینه پایه‌دار آرایشی ایستاده معمولا به‌گونه‌ای هست که ابعاد به‌ نسبت بزرگی داره. البته ابعاد کوچیک‌تر هم می‌تونن به‌شکل آینه ایستاده قرار بگیرن. اما اغلب برای آینه ایستاده از آینه‌های قدی که مرسوم هست، استفاده میشه. آینه لامپی ایستاده دارای جلوه و ظاهر خاصی هست که می‌تونه زیبایی بیشتری رو برای فضای مورد استفاده خودش به ارمغان بیاره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

این آینه آرایشی به‌جهت فیزیک و ابعادی که داره، دید کامل‌تری رو ایجاد می‌کنه تا بتونین از اون طریق به‌طور کامل خودتون رو در آینه مشاهده کنین. چون با این آینه می‌تونین به‌صورت تمام قدی خودتون رو ببینین. که وجود این اینه برای فضاهایی مثل آرایشگاه از موارد ضروری می‌تونه باشه.

2- رومیزی

آینه پایه‌دار آرایشی حالت دیگه‌ای که می‌تونه به‌ کار بره، رومیزی هست. آینه با قرار گرفتن روی میز در حالت ایمنی خواهد بود. همچنین با توجه به این که از آینه برای امور مربوط به آرایش استفاده میشه، می‌تونین ابزار آرایشی خودتون رو روی میز قرار بدین تا دسترسی راحتی برای استفاده ایجاد بشه. همچنین آینه رومیزی با قرارگیری روی میز و ایجاد هماهنگی که با میز خودش داره، موجب جلوه بیشتر آینه و در حالت کلی فضای خودش هم میشه.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار گرد

آینه رومیزی خودش می‌تونه ابعاد مختلفی داشته باشه که بسته به ابعاد میز اون می‌تونین ابعادی مناسب انتخاب کنین. از ابعاد کوچیک که بتونین به‌صورت دستی هم از آینه استفاده کنین تا ابعاد بسیار بزرگ امکان سفارش آینه رومیزی وجود داره. اما ابعاد آینه باید به‌نحوی باشه که از میز خودش بزرگ‌تر نباشه تا بتونه در حالت ایمنی و بدون وجود مشکل روی آینه قرار بگیره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار گریم

آینه رومیزی و ایستاده هر دو برای هر فضایی قابلیت کاربرد دارن. اما برای انتخاب هر کدوم از این نوع آینه پایه‌دار آرایشی می‌تونین بر حسب سلیقه خودتون و فضایی که آینه در اون قرار خواهد گرفت، از بین اونا یک مورد رو انتخاب کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ