آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

اگر دقت کرده باشین هر شرکت موفقی یک نمایندگی در تهران که پایتخت کشوره داره. کارگاه آینه‌ها فعالیت خودش رو مستقیماً در تهران آغاز کرده و با قدرت ادامه می‌ده. کسانی که تجربه زیادی در خرید دارن می‌دونن که خرید از تولیدی بسیار مناسبه. مناسب بودن رو می توان به چند بخش تقسیم کرد.اولین مشخصه قیمت مناسب کالاست.

دومین مشخصه اینِه که شما با دست باز می‌تونین محصول خود رو شخصی سازی کنین و در کارگاه مستقیماً آینه‌ای که مورد نیاز شماست رو سفارش ساخت بدین.اینکه کارگاه آینه‌ها در تهران واقع هست برای هموطنانی که در نزدیک تهران و یا در تهران زندگی می‌کنن بسیار مناسبه.زیرا می‌تونن به صورت حضوری به مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران بیان و از کارگاه دیدن کنن و آینه خودشون رو سفارش بدن.

کیفیت ساخت محصولات در کارگاه آینه‌ها بسیار بالاست به طوری که می‌توان گفت ما اولین صادرکننده به کشورهای همسایه هستیم. زیرا مواد اولیه استفاده شده در کارگاه از بهترین مواد موجود در بازار استفاده شده که خریدار با خیال راحت می‌تونه سفارش خودش رو ثبت کنه. هموطنانی که در تهران زندگی می‌کنن از خدمات ارسال با خودروی خود کارگاه بهره‌مند می‌شن که محصول خودشون رو در کمترین زمان تحویل بگیرن.

مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

مشتری‌هایی که در تهران زندگی می‌کنن به دلیل اینکه کارگاه‌های مختلف در تهران موجوده می‌تونن محصول خروجی از کارگاه آینه ها رو با دیگر کارگاه‌ها به صورت مستقیم مقایسه کنن و تفاوت رو کاملاً متوجه بشن. این تفاوت به طور مشخص در کیفیت آینه و محصولات استفاده شده در این آینه و همچنین تمیز بودن کار در عین حال داشتن عمر طولانی‌اس. ما در کارگاه آینه‌ها محصول‌های خود رو با ضمانت یک‌ساله در خدمت شما قرار می‌دیم.

مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

آینه آرایشگاه چه نوع آینه‌ای هست

آینه های آرایشگاهی جزو آینه‌های تخصصی بشمار میان.این آینه طبق نیاز مزون دار و آرایشگر طراحی می‌شه. برای انجام یک میکاپ ساده و در عین حال تمیز باید یک آینه آرایشگاهی همراه با نور کافی داشت تا دید بهتری داشته باشیم.

اینکه شما یک آینه زیبا و جذاب در آرایشگاه خود داشته باشین یک روش جذب مشتریه. آینه‌های آرایشگاهی تولیدی آینه ها به دلیل اینکه دارای نور پردازی هستن باعث می‌شه تا فضای شما زیباتر بشه. نمونه‌های نورپردازی شده نقش آینه‌های دکوراتیو رو اجرا می‌کنن.زیرا نور آینه‌ها باعث خاص شدن سالن شما می‌شه.این مدل آینه‌ها رو می‌توان در سالن‌های آرایش و پیرایش مردانه و زنانه استفاده کرد.

مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

در ادامه مطلب همه مدل های آینه آرایشگاه رو برای شما بازگو می‌کنیم که شما با خوندن و دونستن اطلاعات بیشتر بتونین آینه مورد نیاز خودتون رو سفارش بدین. آینه های آرایشگاهی رو می‌تونیم به صورت ثابت و متحرک تولید کنیم.

آینه‌های متحرک دارای چرخ می باشن که به راحتی و به تنهایی می‌تونین اون آینه رو در هر سایز و اندازه ای که هست جابجا کنین.اگر آینه‌های آرایشگاهی شما به صورت قدی باشه وزن زیادی دارن و جابجایی اونا به تنهایی کمی دشواره.با تعبیه نمودن و سفارش آینه چرخ‌دار قدی می‌تونین موقعی که دلتون می‌خواد دکوراسیون سالن آرایشگاه خودتون رو تغییر بدین.

مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

آینه آرایشگاهی باید چگونه باشه و چه ویژگی‌های داشته باشه

  • باید شفاف باشه: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک آینه آرایشگاهی باید داشته باشه شفافیت اون هست.زیرا آینه نقش اصلی در آرایشگاه‌ها رو اجرا می‌کنه. آینه‌های آرایشگاه باید چهره کسی که در روبروی اون قرار می‌گیره رو دقیق و واضح نشون بده.
    کسی که آرایش رو انجام می‌ده و چه کسی که اون فرد رو آرایش می‌کنه دوست دارن به صورت دقیق خود رو در آینه ببینن تا اگر آرایش اونا نقصی دارن برطرف کنن. آینه‌های تولید شده در کارگاه آینه‌ها جزو بالاترین آینه های باکیفیت در بازار هست. با کنار هم گذاشتن آینه های کارگاه آینه‌ها در کنار آینه‌هایی که از قبل داشتین به صورت واضح و دقیق متوجه می‌شین که کیفیت آینه‌هایی که در کارگاه تولید می‌شه چه قدر با آینه هایی که از قبل داشتین فرق داره.
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
  • آینه آرایشگاه باید زیبا باشه: در آرایشگاه به دلیل اینکه مشتری های مختلف با سلایق مختلف حضور پیدا می‌کنن باید دکوراسیون اونجا زیبا و خاص باشه تا باعث بشه حس خوبی به مشتری شما بده.آینه‌هایی در کارگاه‌های آینه‌ها تولید می‌شن جزو به روزترین و جدیدترین آینه های دنیا هستن. نورهایی که در آینه تعبیه می کنیم چه به صورت لامپی یا هالیوودی و چه به صورت بک‌لایت آینه شما رو بسیار زیبا می‌کنه و هاله نوری که در بین آینه ها می‌افته بسیار دلنشینه.
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
  • آینه آرایشگاهی باید دارای نورپردازی باشه: برای دیدی بهتر باید آینه‌های آرایشگاهی دارای نور پردازی باشن.زیرا هم فضا رو زیبا می‌کنن و هم دقیق تر تصویر کسی که در روبروی آن قرار گرفته رو نشون میدن.روی آینه‌های آرایشگاهی به‌صورت مخفی یا دورتادور آینه از لامپ‌های ال ای دی قرار می‌دیم که نور این لامپ‌ها بسیار زیاده.
    همه‌ی سالن‌ها نور طبیعی به اندازه کافی ندارن که در بعضی از سالن‌ها نور به اندازه کافی اس و در بعضی‌ها نوری وجود نداره. برای اینکه نور مورد نظر خود رو تنظیم کنین می‌تونین با ریموتی که به آینه نصب است این کار رو انجام بدین.اگر نور طبیعی کافی در سالن آرایشگاه خود دارین و هم دوست دارین آینه شما نورپردازی داشته باشه می‌تونین از نور‌های ال ای دی رنگی استفاده کنین و که فضای شما زیبا و لوکس بشه.
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
  • آینه آرایشگاهی باید دوطرفه باشه:یکی از مدل‌های جدیدی از آینه های آرایشگاهی مدل دو طرفه‌ی اونه.برای سالن‌دار‌هایی که آرایشگاه‌های کوچکی دارن و مشتری‌های زیادی نیز دارن و می‌خوان در عین حال هم نیازشون برطرف بشه و هم فضای سالن زیبا و خاص بشه می‌تونن از آینه های دوطرفه استفاده کنن.
    همزمان دو نفر می‌تونن در روبروی این آینه قرار بگیرن و کار میکاپ و آرایش خود رو انجام بدن. این آینه دقیقاً در شکل و اندازه هم هستن و به صورت پشت به هم قرار می‌گیرن که می‌توان برای این آینه‌ها پایه تعبیه کرد و یا چرخ‌هایی گذاشت. وزن این آینه ها زیاد است بهترین مدل آن چرخ‌دار هس.آینه‌های دو طرفه رو می‌توان به صورت رومیزی نیز طراحی کرد که بسیار طرفدار داره. شما حتی می‌تونین طرح‌های مختلف که دیدین مانند آمازون ر از مجموعه ما خریداری کنین.
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران
مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران

آینه آرایشگاه مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت به دلیل اینکه نور رو در پشت آینه منعکس می کنن برای زیبایی فضاهای مدرن بسیار مناسب هستن. نوع آینه‌ها به دلیل تولید نور و انعکاس آن روی دیوار‌ها باعث می‌شن که آینه به صورت برجسته و در مرکز دید قرار بگیره.

کارگاه آینه‌ها مرکز فروش آینه آرایشگاهی در تهران بهترین کیفیت از این نوع آینه ها رو تولید می‌کنه. ال ای دی هایی که در پشت آینه استفاده می‌شه رو می‌توان در رنگ های مختلف به کار برد.هر رنگی رو می‌توان متناسب با دکوراسیون فضای آرایشگاهی تهران استفاده کرد. طریقه کنترل بک لایت آینه به چند روش هست.
ریموتی
لمسی
حسگر حرکتی

  • در مدل ریموتی شما می‌تونین از نور چند رنگ ال ای دی در پشت آینه استفاده کنین و با این ریموت رنگ نور بک لایت آینه رو انتخاب کنین.
  • در مدل لمسی یک سنسور حساس به لمس کردن در پشت آینه شما قرار می‌دیم تا هنگامی که شما انگشت خود رو در قسمت مشخص شده قرار بدین و لمس کنین نور لامپ آینه ها روشن و خاموش بشه.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ