مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ

در این متن در مورد مدل آینه میکاپ صحبت خواهیم کرد و انواع آینه‌های میکاپ رو از نظر و جهت‌های مختلف بررسی می‌کنیم تا بتونین بهترین و مجهزترین آینه رو با بهترین قیمت پیشنهادی خریداری کنین .

ما در کارگاه آینه‌ها انواع آینه‌های روز دنیا رو با بهترین متریال و مطابق با کیفیت خارجی می‌سازیم و درب منزل شما سالم تحویل می‌دیم در این بین تنها کافیست ابعاد پیشنهادی و مدل مورد نظر رو برای ما ارسال کنین تا بهترین رو دریافت کنین.با این کار علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی می‌کنین به کم‌تر شدن آلودگی هوا به سبب اینکه‌ وسیله‌ی نقلیه‌ای برای بازار رفتن استفاده نمی‌کنین و همچنین به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نیز کمک شایانی می‌کنین.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

در گذشته انواع و اقسام آینه‌های مختلف برای آرایشگاه و یا آینه مزون و یا حتی سرویس بهداشتی وجود نداشت و تمام افراد تنها از یک نوع آینه‌ی ساده که می‌توانست قاب‌دار یا بدون قاب باشد استفاده می‌کردند اما به مرور زمان انواع آینه‌ها باتوجه به نیاز و کاربری هر فضا تولید و روانه‌ی بازار شدن که بسیار با استقبال خوبی رو به رو شدن. در ادامه با ما باشین تا انواع آینه‌های مختلف رو از نظرهای مختلف بررسی کنیم.

انواع مدل آینه میکاپ

  • مدل آینه میکاپ بک لایت
  • مدل آینه میکاپ چراغدار 
  • آینه میکاپ قاب‌دار
  • آینه میکاپ حکاکی شده 
  • آینه میکاپ لمسی
  • آینه میکاپ ریموت دار یا کنترلی
  • آینه میکاپ آویزی
  • آینه آرایشگاه و میکاپ قدی
  • آینه میکاپ سرتاسری
  • آینه میکاپ دوطرفه 
  • آینه میکاپ دکوراتیو 
مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ قاب‌دار 

 در هر آینه‌ای می‌تونیم از قاب استفاده کنیم آینه می‌تونه چراغدار و یا بک لایت و در عین حال قاب‌دار باشه.قاب‌ها می‌تونه از جنس‌های مختلفی تشکیل شده باشن.

این جنس‌ها می‌تونه چوب ، upvc، فلز و یا ام دی اف باشه که بنا بر محیط و شرایط آب و هوایی می‌تونیم یکی از این جنس‌ها رو انتخاب کنیم.
بهترین جنس برای قاب آینه یو پی وی سی هست زیرا از نظر رطوبت بسیار مقاومه و در هر شرایطی با محیط سازگار هست می‌تونیم این قاب رو در هر رنگ  و هر شکلی که دوست داریم سفارش بدیم.

به طور مثال برای طراحی دکوراسیون سلطنتی بهترین رنگ طلایی و رنگ‌های گرم هست. اما رنگ‌های طوسی و خنثی مانند سفید برای سبک دکوراسیون مدرن بسیار جذاب و شیکه. 

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ بک لایت

یکی از آینه‌های میکاپ مدل بک لایت هست که بسیار جذاب و منحصر به فرد جلوه می‌کنه .اگر می‌خواید دکوری متفاوت در سالن آرایشگاهی خود ایجاد کنین به شما پیشنهاد می‌دیم که آینه بک لایت رو انتخاب کنین .

این آینه بک لایت به وسیله چراغ‌های ال ای دی که در پشت آینه تعبیه شدن نور بسیار ملایمی رو به اطراف آینه ساطع می‌کنن.و باعث جذابیت بسیار زیاد در سالن آرایشگاهی شما می‌شن.این نوع آینه‌های نور دار که بک لایت نام دارن با روش‌های متفاوتی مانند لمس کردن آینه و یا با استفاده از ریموت و یا با استفاده از قطع و وصل کردن دکمه خاموش و روشن می‌شن.این آینه‌ها باعث جلب توجه بسیار زیاد می‌شه و بهتر هست بر روی یک دیوار آرایشگاه به طور ثابت از چند نمونه آینه بک لایت و یا آینه آرایشگاه استفاده بشه.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

آینه میکاپ مدت لمسی یا حسگری

اگر قصد خرید آینه‌های نور دار مانند بک لایت و یا چراغدار یا هالیوودی رو دارین باید به یک روش اونو خاموش و یا روشن کنین.یکی از این روش ها به وسیله لمس یک نقطه از آینه آرایشگاهی هست.

به طوری که تنها کافیست انگشت خود را بر روی نقطه‌ی گفته شده گذاشته و اونو لمس کنین تا از این طریق آینه خود رو خاموش و روشن و یا شدت نور آن را کم و زیاد کنین .اگر آینه خریداری شده شما دارای چند رنگ هست می‌تونین نور اونو نیز به طور مثال از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

مدل دیگر برای آینه‌های نور دار ریموت‌دار یا کنترلی هست.با داشتن این ریموت‌های کنترلی می‌تونین در هر فضایی از سالن که هستین با فشردن دکمه ریموت نور آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت اونوکم و زیاد کنین .

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

یکی دیگه از مزیت‌های داشتن آینه‌های ریموت‌دار یا کنترلی حس نکردن آینه و لکه‌دار نشدن اونه.اگر به دنبال خرید آینه‌های لمسی یا حسگری هستین به این نکته توجه داشته باشین که بهترین گزینه رو خریداری کنین که پس از مدتی سیستم حسگر و یا نمایشی اون کند نشه و از کار نیفته.اما پیشنهاد ما برای شما داشتن آینه نور دار با ریموت می‌باشد که بتونین در هر کجایی از سالن که می‌خواید به راحتی از اون استفاده کنین.

مدل آینه میکاپ دو طرفه

اگر سالن آرایشگاهی بزرگی دارین و از فضای مناسبی برخوردارین می‌تونین از آینه‌های دوطرفه استفاده کنین.به طوری که دیگر احتیاج نیست تا دور تا دور سالن رو بر روی دیوارهای اون آینه میخکوب کنین. تنها کافیست که در وسط سالن خود آینه‌های دو طرفه قرار بدین .با این کار می‌توانید دور تا دور سالن خود را مبلمان کنین تا مشتری در آنجا منتظر نوبت خود بشینه. شاید در ابتدا فکر کنین که آینه های دو طرف مقرون به صرفه نیستن اما خرید یک آینه دوطرفه بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر از خرید دو آینه‌ی یک طرفه هست.

آینه میکاپ قدی یا سرتاسری

اگر از فضای کوچک سالن خود رنج می‌برین و یا محیط سالن خود نور کافی رو نداره و دلباز نیست بهتر هست که از آینه‌های قدی و یا سرتاسری استفاده کنین.با گذاشتن آینه‌های قدی و یا سرتاسری خطای دید ایجاد می‌کنین و کسی که وارد سالن آرایشگاهی شما می‌شه سالن شما رو بزرگ‌تر می‌بینه همچنین انعکاس نور باعث روشن‌تر شدن سالن نیز می‌شه .این آینه ها فقط در همین مواقع توصیه می‌شه وگرنه این آینه‌ها بهترین آینه برای مزون‌هاست. برای اینکه مشتری می‌تونه خود رو به طور قدی در آینه قدی مشاهده کنه.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ چراغ‌دار

به طور کلی بهترین آینه‌ها برای میکاپ کارها و گریمورها آینه‌های چراغ‌دار و یا در اصطلاح هالیوودی هستن .این آینه‌ها که دور تا دور آن به فواصل معین چراغ‌های لامپی تعبیه شده اس باعث ساطع کردن نور منظم به فضا می‌شه و با همین ساطع شدن نور باعث می‌شه که میکاپ دقیق تری انجام بشه و اشتباهات مشخص بشه .امروزه از این آینه‌ها در مزون‌ها و اتاق خواب‌ها نیز بسیار استفاده می‌شه و دلیل اون نیز نور بسیار خوب اون و زیبایی و مدرن بودن اون آینه هست.

آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه میکاپ

آینه میکاپ مدل حکاکی شده

اگر می‌خواید دارای برند و لول کاری باشین بهتر هست که بر روی تمامی وسایل کار خود مانند آینه لوگو و برند سالن خود رو حک کنین این حکاکی به وسیله دستگاه‌های مشخصی و انجام می‌شه که در اصطلاح به اون سندپلاست می‌گن که یک لایه از سطح روی آینه برداشته و حکاکی می‌شه. .شما می تونین هر مدلی که در دوست دارین رو برای ما ارسال کنین تا در اسرع وقت بهترین اون مدل رو از کمپانی آینه‌ها تحویل بگیرین . نمونه‌های زده شده مطابق برندهای خارجی هستن.

.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ