آینه هالیوودی آفتابی حسگر

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

سلام امروز می‌خوایم در مورد مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی صحبت کنیم .تا شما بهترین تصمیم برای خرید یه آینه آرایشگاهی رو بگیرین.و با علم بیشتری در صدد خرید یه آینه آرایشگاهی که بهترین کیفیت رو داشته باشه بر بیاین.دیگه امروزه مثل قدیم نیست که برای هر جایی از یه جور آینه استفاده می‌شد و هیچ فرقی نداشت که این آینه رو برای سرویس بهداشتی می‌خواستی یا سالن آرایشی!

امروزه طراحا و شرکت‌های تولید کننده آینه‌های جذابی با توجه به نیاز شما تولید می‌کنن تا هم تو هر فضایی تفاوت باشه و هم نیاز کاربر رعایت بشه.

اگر هنوز تو سالن آرایشگاهت یه آینه‌ی ساده با وسایل پیش پا افتاده گذاشتی و ادعای خفن بودن داری باید بهت بگم که رقیبات ازت خیلی جلوترن چون اونا بهترین آینه‌های گریم مثل آینه هالیوودی رو برای میکاپ و گریماشون انتخاب کردن تا نور خیلی خوبی برای میکاپ داشته باشن و عیب میکاپ خودشون رو ببینن و اونو برطرف کنن.

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

بدون شک وقتی به فکر بهترین تجهیزات هستین پس بهترین آرایشگر و میکاپ آرتیستی منطقه‌ی خودتونم هستین چون تموم آرایشگرای حرفه‌ای از آینه‌هایی استفاده می‌کنن که به روزترین و بهترین آینه باشه که هم از نظر کیفیتی بهتر بتونن به مشتری خدمات ارائه بدن هم از دید مشتری یه سالن آرایشگاهی لاکچری و خاص داشته باشن.یکی از حرفه‌ای ترین آینه‌های آرایشگاهی آینه‌های هالیوودیه که تو ادامه در مورد آینه هالیوودی و انواع اونا بیشتر توضیح می‌دیم که با توجه به سبک سالن و سلیقه‌تون بهترین رو انتخاب کنین.

ما تو کارگاه آینه‌ها هر مدل با هر ابعادی که بخواین رو با بهترین متریال روز دنیا مشابه نمونه های خارجی تولید می‌کنیم تنها کافیه که شما با ما در تماس باشین یا با ثبت سفارش اینترنتی و دادن ابعاد آینه، آینه‌ی مورد نظرتون رو نصب شده تو سالن آرایشگاهی‌تون تحویل بگیرین.با این کار لازم نیست از وقت‌تون بزنین و حضوری دنبال آینه باشین و بهترین مزیت دیگه اینه که دیگه هیچ استرسی در قبال حمل و نقل آینه و شکستگی اون ندارین چون تو زمان حمل و نقل هر اتفاقی بیوفته مسئولیت آینه با کارگاه آینه‌هاست.

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

راستی اینم بدونین که کارگاه آینه‌ها آینه‌ی شمارو تا یک سال ضمانت بی قید و شرط می‌کنه ینی اگر آینه‌ی چراغ دار انتخاب کردینو لامپ آینه هالیوودی‌تون طی این یه سال براش هر مشکلی پیش اومد همکارای ما به محل اعزام میشن و آینه رو براتون تعمیر تا تعویض می‌کنن.اما این شامل اینکه آینه از دست‌تون یا از دیوارتون بیفته و یا چیزی پرت بشه و بشکنه نمی‌شه پس حتما دقت کنین که ضمانت شامل شکستن نمی‌شه.!

در ادامه در مورد انواع مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی صحبت می‌کنیم تا بهتر این آینه‌هارو بشناسین با ما همراه باشین….

آینه هالیوودی چیست

بهترین آینه برای گریمورها و میکاپ آرتیست‌هایی که می‌خوان آرایش حرفه‌ای مثل عروس انجام بدن آینه هالیوودیه. در کل به آینه‌هایی آینه هالیوودی می‌گن که دور تا دور آینه لامپ‌هایی تعبیه میشه که فاصله‌های منظمی‌ داره و با روشن کردن این لامپ‌ها باعث پخش شدن نور خیلی زیادی به اطراف آینه می‌شه تا میکاپ آرتیست و گریمورها بتونن اشتباهات کار خودشون رو با استفاده از نور زیادی که این آینه پخش می‌کنه ببینن و اونو رفع کنن.اگر امکان خرید آینه هالیوودی برای کل سالن‌تون رو ندارین حداقل فقط یک یا دوتا از این آینه‌ها برای اتاق گریم و یا یه گوشه از سالن‌تون که قراره میکاپ انجام بشه تهیه و خریداری کنین .

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

انواع مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

  • آینه هالیوودی مدل قاب‌دار
  • آینه هالیوودی مدل یک‌سره یا تمام قدی
  • آینه هالیوودی آفتابی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی آفتابی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه هالیوودی مدل دو طرفه
  • آینه هالیوودی مدل حکاکی شده
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی قاب‌دار

به طور کلی شما هر نوع آینه‌ای که تهیه کنین می‌تونین با قاب یا بدون قاب سفارش بدین .اما حتما دقت کنین که آینه‌ی انتخابی‌تون به سبک دکوراسیون سالن‌تون همخونی داشته باشه و حتی به رنگ دیوار هم برای انتخاب قاب دقت کنین.برای مثال اگر سالن خودتون رو به سبک سلطنتی چیدمان کردین بهتره از قاب‌هایی که رنگ‌شون طلایی یا بژ یا قهوه‌ایه استفاده کنین چون زیبایی سالن رو چندین برابر می‌کنه و تناقض ندارن.

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

اما اگه سبک مدرن رو تو سالن‌تون اجرا کردین بهتره از رنگ‌های خنثی‌تر مثل سفید یا طوسی یا مشکی استفاده کنین.حتما به این موضوع هم توجه داشته باشین که چون دور قاب آینه هالیوودی خودش شلوغه بهتره از قاب‌های خیلی ساده که هیچ طراحی خاصی ندارن استفاده کنین که آینه‌ی شما نازیبا دیده نشه.قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی ساخته بشن به طور مثال می‌تونن از چوب، فلز ، یو پی وی سی و یا ام دی اف ساخته شده باشه .اما بهتره از متریال یو پی وی سی استفاده بشه چون تو هر شرایطی مقاومه و تو آب و هوای شرجی زنگ نمی‌زنه و پوسته پوسته نمی‌شه.

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی مدل لمسی یا حسگری

اگر آینه‌ای که استفاده می‌کنین نورداره باید بتونین با یه روش اون رو خاموش و روشن کنین.یکی از این روش‌ها لمس کردن آینه‌ با انگشتای دسته کافیه فقط اون نقطه‌ای که روی آینه تعبیه شده رو لمس کنین تا نور آینه‌ی خودتون رو بتونین خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین.حتی اگر تو سفارشات‌تون آینه‌ی چند نور سفارش بدین به راحتی می‌تونین نور آینه رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه گریم نور آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی آفتابی مدل ریموت‌دار کنترلی

نوع دیگه برای روشن کردن نور به روش خاموش و روشن کردن آینه به وسیله‌ی ریموت کنترلیه با این روش دیگه لازم نیست که شما آینه رو لمس کنین و باعث لک روی آینه بشین فقط کافیه در هر جایی از سالن آرایشی که وایسادین به وسیله‌ی یه ریموت و زدن دکمه نور آینه‌ی خودتون رو تنظیم کنین.این روش یکی از بهترین و راحت ترین روش‌ها محسوب می‌شه که از نظر قیمتی اما کمی با مدل لمسی یا حسگری متفاوته اما مزایای خوبی هم داره.

آینه گریم نور آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

آینه هالیوودی مدل یک‌سره یا تمام قدی

اگر فضای سالن شما کوچیکه و یا دل‌باز نیست و از نور طبیعی تو سالن استفاده نکردین بهتره از آینه‌های قدی و سرتاسری استفاده کنین.با این کار فضای سالن آرایشی‌تون رو فوق‌العاده دل‌باز می‌کنین حالا فکر کنین که به این آینه‌ی تمام قد یا یک‌سره‌ی خودتون چراغ‌هایی هالیوودی هم اضافه کنین که هم بتونین گریم حرفه‌ای انجام بدین و هم بتونین فضای سالن رو دلباز نشون بدین و از دید مشتری هم جلوه‌ی خیره کننده‌ای رو به فضا ببخشین.

مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی
مدل آینه آرایشگاه هالیوودی آفتابی

به طور کلی با سفارش به کارگاه آینه‌ها علاوه بر اینکه از رقیباتون جا نمی‌مونین یه متریال خاص و بی‌نظیر رو سفارش می‌گیرین که نمونش رو تو هیچ کجای ایران پیدا نمی‌کنین و حتی گاهی خودتون با نمونه‌های خارجی اشتباه می‌گیرین.به ما اطمینان کنین و اگر بعد از نصب به هر علت از آینه‌ی خودتون خوش‌تون نیومد ما حاضریم که با یک تماس آینه رو به کارگاه برگردونیم.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ