لاکچری‌ترین آینه‌های مزون

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون

آینه‌های مختلفی امروزه در بازار هستن که می‌تونن برای فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. و اینطور نیست که مثل زمان گذشته فقط یک یا دو نوع آینه وجود داشت. بلکه آینه‌های مدرن زیادی هستن که می‌تونن به‌صورت تخصصی برای کاربردهای مختلفی به کار برن. مثل لاکچری‌ترین آینه‌های مزون که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم. این آینه‌های مدرن از تنوع بالایی برخوردار هستن. و شما می‌تونین آینه‌ای متناسب با فضای خودتون و طبق سلیقه خودتون انتخاب کنین. شما با این آینه‌ها می‌تونین فضای خاص و لاکچری رو هم برای فضای مزون ایجاد کنین تا توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
لاکچری‌ترین آینه‌های مزون

معرفی انواع لاکچری‌ترین آینه‌های مزون

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت یکی از لاکچری‌ترین آینه‌های مزون هست که اصلی‌ترین مشخصه اون این هست که نورپردازی مخفی و ملایمی رو داره. این نورپردازی به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه کار گذاشته میشه، تامین میشه. چراغ مورد استفاده برای آینه بک‌لایت مزونی شکل نواری داره و با ضخامت کمی که داره، به‌راحتی پشت آینه قرار داده میشه. این طرز قرارگیری چراغ در پشت آینه، موجب میشه تا نوری دور تا دور آینه رو بگیره. بنابراین وقتی روبه‌روی این آینه بایستین این آینه کمک می‌کنه تا خیلی واضح‌تر در آینه دیده بشین.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه نوری برای مزون

این که آینه دید بهتری رو ایجاد کنه، قطعا یک نکته مثبت برای اون آینه به‌خصوص آینه مزونی هستش. چون در این فضا هر کسی که از آینه استفاده می‌کنه، دوست داره که بتونه دید کامل و روشنی روی خودش داشته باشه. تا از این طریق بتونه لباس مورد نظر خودش رو هم راحت‌تر انتخاب کنه. با این وجود آینه بک‌لایت از بهترین انتخاب‌های ممکن برای هر مزونی می‌تونه باشه. چون هیچ‌وقت آینه‌های قدیمی یا معمولی نمی‌تونن چنین عملکرد خوبی رو برای شما فراهم کنن.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه نوردار مزونی

آینه چراغ‌دار

از لاکچری‌ترین آینه‌های مزون دیگه میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه. این چراغی که در این آینه به کار میره، تمام مزایای چراغ‌ آینه بک‌لایت رو داره. اما شکل ظاهری اون متفاوت هستش. برای ایجاد آینه چراغ‌دار از چندین چراغ استفاده میشه که روی آینه قرار داده میشن. در صورتی که از قاب برای آینه استفاده بشه، چراغ‌ها روی خود قاب تعبیه میشن. وقتی چراغ‌ها روی خود آینه باشن، روشنایی مستقیمی رو برعکس آینه بک‌لایت ایجاد می‌کنن.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه چراغ‌دار مزون

آینه چراغ‌دار مزونی عملکردی مشابه آینه بک‌لایت داره. به این صورت که وقتی چراغ‌های آینه چراغ‌دار روشن بشن و شما جلوی آینه بایستین، درواقع در معرض این نور قرار گرفتین. و با استفاده از اون می‌تونین خیلی روشن و واضح در آینه خودتون رو ببینین. بنابراین این آینه هم می‌تونه یکی از گزینه‌ها برای انتخاب آینه مزون باشه. فقط کافیه که ببینین که کدوم یکی از آینه‌ها رو بیشتر دوست دارین و مورد پسندتون هستش.

آینه دوطرفه

اما از جدیدترین و لاکچری‌ترین آینه‌های مزون میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه مزونی یک آینه‌ای هست کهمی‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه. چون امکان استفاده از هر دو طرف این آینه برای شما وجود داره. اگر فضای کوچیکی دارین یا این که می‌خواین فضای خودتون رو خیلی شلوغ نکنین، آینه دوطرفه بهترین گزینه برای شماست. و با استفاده از این آینه می‌تونین از تمام فضایی که دارین، نهایت بهره‌مندی رو داشته باشین.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه قدی دوطرفه

در ضمن آینه دوطرفه می‌تونه به‌صورت آینه بک‌لایت و آینه چراغ‌دار هم باشه. که در این صورت شما می‌تونین هم از مزایای آینه دوطرفه استفاده کنین و هم از نورپردازی که آینه‌های بک‌لایت و چراغ‌دار دارن بهره‌مند بشین. آینه دوطرفه آینه خیلی جدیدی هستش که تونسته توجه‌های زیادی رو به خودش جلب کنه. چون جای کمی رو اشغال می‌کنه و می‌تونه جای دو آینه کارکرد داشته باشه. به همین دلیل خیلی مناسب برای فضاهای امروزی محسوب میشه.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونن داشته باشن

. این انواع لاکچری‌ترین آینه‌های مزون رو شما می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. در این صورت آینه امکان پخش موسیقی یا ویدئو رو داره. یک امکان خیلی جذاب که تنها این آینه‌ها دارن و می‌تونن خیلی خاص و منحصربه‌فردتر کنن آینه‌ها رو.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه مزونی مدرن

. اغلب لاکچری‌ترین آینه‌های مزون که روشنایی دارن، امکان تنظیم نور خودشون رو هم می‌تونن فراهم کنن. به این حالت که می‌تونین میزان نور آینه رو به میزان دلخواه خودتون تنظیم کنین. یعنی اگر نیاز به نور کمتر یا بیشتر داشتین با استفاده از این آینه می‌تونین داشته باشین.

. همچنین می‌تونین از قبل رنگ‌هایی رو برای روشنایی آینه‌ها انتخاب کنین. تا هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ رو اعمال کنین. تا بتونین از رنگ‌های مختلفی برای روشنایی مزون خودتون بهره ببرین.

. برای این که آینه مزون خاص‌تر هم بشه، امکان حکاکی نام یا لوگوی مزون روی صفحه آینه وجود داره. با حکاکی شما می‌تونین آینه خیلی خاص‌تری رو داشته باشین که مثل اون رو هیچ جای دیگه‌ای نبینین.

قابلیت‌های آینه‌ها مدرن و لاکچری که گفته شدن به‌صورت انتخابی هستن. یعنی شما انتخاب می‌کنین تا هر امکانی رو که دوست داشتین، روی آینه نصب و اجرا بشه.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه مزونی

چرا لاکچری‌ترین آینه‌های مزون خیلی توصیه میشن و مورد توجه هستن

آینه‌ای که برای مزون مورد استفاده قرار می‌گیره، باید کارکرد و عملکرد خوبی رو از خودش نشون بده. مثل لاکچری‌ترین آینه‌های مزون که در اینجا معرفی کردیم که می‌تونن عملکردی فراتر از آینه‌های معمولی رو از خودشون نشون بدن. اما جدا از عملکرد خوبی که این آینه‌ها دارن، با ظاهر شکیل خودشون زیبایی خاصی رو برای فضای شما به ارمغان میارن. در دنیای امروزی دکوراسیون و طراحی داخلی از موضوعات مهمی هستن که مورد توجه خاصی هستن.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه مزونی

این لاکچری‌ترین آینه‌های مزون از نظر زیبایی اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. و برای مزون‌ها که دکوراسیون از موارد مهمی محسوب میشه، گزینه خیلی ایده‌آلی هستش. دکوراسیون مزون از فاکتورهای مهمی هستش که باید مورد توجه قرار بگیره. با توجه به این که آینه یک عنصر خیلی مهمی در مزون محسوب میشه، ظاهر اون هم در کنار عملکردش حائز اهمیت هستش.

فضایی که برای مزون ایجاد می‌کنین می‌تونه عاملی باشه تا افراد زیادی رو به سمت مزون شما جذب کنه. درواقع اینطور میشه گفت که اولین فاکتوری که روی مشتری‌ها تاثیر داره، همین دکوراسیون فضای مزون هستش. دکوراسیون شما باعث میشه تا افراد بیشتری دوست داشته باشن که به مزون شما بیان و بخوان از اون خرید کنن. پس اگر می‌خواین که یک فضای حرفه‌ای و مدرن داشته باشین، قطعا لاکچری‌ترین آینه‌های مزون بهترین گزینه هستن.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
آینه لامپی مزون

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه از ساده‌ترین آینه‌ها تا لاکچری‌ترین آینه‌های مزون قابلیت تولید دارن. در این کارگاه آینه‌ها تماما از ابتدا تا انتها در همین مجموعه تولید میشن و از نظر کیفی در سطح بالایی هستن. و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. چون آینه‌ها با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن و در ساخت اون‌ها نظارت خاصی وجود داره. هر آینه‌ای رو که بخواین دقیقا طبق خواسته شما تولید می‌کنیم. در صورتی هم که آینه مورد رضایت شما واقع نشد، می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

لاکچری‌ترین آینه‌های مزون
لاکچری‌ترین آینه‌های مزون

اما چیزی که باعث شده تا کارگاه تولیدی آینه تمایز ویژه‌تری داشته باشه، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی آینه‌ها در نظر گرفته. با این ضمانت شما کاملا خیالتون راحت باشه که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی و یا پرداخت هزینه نیست. فقط کافیه اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. این پشتیبانی به این صورته که اگر حتی یک لامپ آینه هم بسوزه، ما براتون رایگان لامپ رو تعویض می‌کنیم.

برای ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی هم داشته باشین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها با ما ارتباط برقرار کنین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ