قیمت آینه قدی مزون

قیمت آینه قدی مزون

آینه برای مزون یکی از وسیله‌های ضروری برای هر مزونی محسوب میشه. به همین دلیل باید برای انتخاب آینه مزونی به نکاتی توجه کرد. یکی از آینه‌های پرکاربرد آینه قدی مزون هستش. در این متن در مورد انواع و قیمت آینه قدی مزون صحبت می‌کنیم که بتونین با این آینه‌ها آشنا بشین. آینه‌های قدیمی دیگه مناسب برای فضاهای امروزی نیستن. به‌خصوص برای مزون که فضایی هستش که خدماتی رو به مشتریان خودش میده و آینه نقش مهمی رو در ارائه این خدمات داره. بنابراین باید آینهای باشه که هم به عملکرد اون توجه شده باشه و هم ظاهر زیبای اون.

قیمت آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

چرا آینه قدی مزون

آینه قدی قطعا بهترین انتخاب برای هر مزونی هستش. چون در مزون‌ها اصولا لباس‌های مختلفی برای فروش گذاشته میشه. و برای انتخاب اون‌ها مشتری‌ها لباس‌ها رو پرو می‌کنن. بعد از پرو هم هر کسی دوست داره که بتونه خودش رو کامل در آینه ببینه. بنابراین تنها آینه‌های که می‌تونه دید کاملی رو فراهم کنه، آینه قدی هستش. آینه قدی انواع مختلفی داره و همینطور قیمت آینه قدی مزون هم بسیار مختلفه و به عوامل مختلفی بستگی داره. بنابراین اصلا شک نکنین که آینه‌ای به‌جز آینه قدی برای مزون انتخاب کنین. حالا در قسمت پایین انواع این آینه‌ها رو معرفی می‌کنیم تا بتونین بین اون‌ها آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

قیمت آینه قدی مزون
آینه نوردار مزونی

آشنایی با انواع و قیمت آینه قدی مزون

آینه ساده

آینه ساده منظور آینه‌های شفاف و بی‌رنگی هستن که همیشه همه جا می‌دیدیم. این آینه‌ها اما امروزه می‌تونن شکل امروزی خودشون رو پیدا کنن و به‌ شکل‌ها و حالت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. قیمت آینه قدی مزون از این نوع هم قیمت خیلی مناسبی داره. این آینه با وجود سادگی که داره می‌تونه زیبایی و جذابیت بیشتری رو به مزون شما اضفه کنه. آینه‌ها به‌صورت کلی چون انعکاس و بازتاب دارن، باعث میشن تا فضا روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسه.

قیمت آینه قدی مزون
آینه قدی

آینه نوری

آینه نوری یکی از آینه‌های جدیدی هست که اتفاقا برای مزون هم خیلی مناسبه. این آینه با استفاده از چراغ LED دارای نورپردازی هستش. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، نواری شکله و پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه کار گذاشته بشه، نوری که ایجاد می‌کنه حالت مخفی و ملایمی رو داره. این نور دور تا دور آینه رو می‌گیره و باعث میشه تا اطراف آینه در معرض نور مطلوبی قرار بگیرن. بنابراین وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره که خودش رو ببینه، این آینه با نور خودش کمک می‌کنه تا دید بهتری داشته باشه. قیمت آینه قدی مزون نوری هم انواع مختلفی می‌تونه داشته باشه.

قیمت آینه قدی مزون
آینه نوری برای مزون

آینه‌ نوری برای مزون علاوه بر این که خیلی کاربردی هستش، می‌تونه فضای مزون رو هم خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر نشون بده. اولین چیزی که توجه هر کسی رو به خودش جلی می‌کنه، همن دکوراسیون و طراحی داخلی هستش. درواقع شما با فضایی که ایجاد می‌کنین، روی ذهن مخاطب خودتون تاثیر می‌ذارین و اون بر این اساس که ویترین کار شما چطور هستش تصمیم می‌گیره که به مزون شما بیاد. بنابراین حتما لازمه که در کنار عملکرد آینه به ظاهر اون هم خیلی توجه بشه. همچنین قیمت آینه قدی مزون از نوع آینه نوری با وجود این که کمی بالاتر از آینه ساده هستش، اما با وجود مزایای فوق‌العاده‌ای که داره خیلی به‌صرفه محسوب میشه.

آینه لامپی

یکی دیگه از آینه‌های مدرن برای مزون آینه لامپی مزون هستش. در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که در این آینه به کار میره شکل متفاوتی از چراغ آینه نوری داره. در آینه لامپی از چندین لامپ استفاده میشه که این لامپ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. وقتی چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده بشن، نورپردازی کاملا مستقیمی دارن که نور باعث میشه تا اطراف آینه رو خیلی خوب روشن می‌کنه.

قیمت آینه قدی مزون
آینه لامپی مزون

بنابراین وقتی جلوی این آینه لامپی هم قرار بگیرین، نور آینه به شما کمک می‌کنه تا کاملا واضح و روشن در آینه دیده بشین. پس این آینه‌ها با این عملکرد عالی که دارن برای استفاده در مزون خیلی آینه مناسبی محسوب میشن. اصلا طراحی این آینه‌های جدید برای همین بوده که بتونه دید بهتری رو به شما بده. و برای کاربردهایی مثل مزون و آرایشگاه که این دید خوب خیلی مهم هستش، باعث شده تا این آینه‌ها کاملا جایگزین آینه‌های قدیمی بشن.

قابلیت‌های این آینه‌های جدید چه مواردی هستن:

. این آینه‌ها می‌تونن به بلوتوث یا اینترنت وصل بشن. با وصل شدن آینه می‌تونین ازطریق اون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. در این صورت دیگه در مزون نیازی به اسپیکر یا چیز دیگه‌ای ندارین. و می‌تونین خیلی راحت با گذاشتن یک موسیقی آروم فضای آرامش‌بخشی رو در مزون فراهم کنین.

قیمت آینه قدی مزون
آینه نوری هوشمند

. نوری که از چراغ‌های آینه‌ها منتشر میشه این قابلیت رو داره که بتونین میزان نور رو کم یا زیاد کنین. در این صورت اگر گاهی نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشتین، می‌تونین با آینه میزان نور دلخواه خودتون رو داشته باشین.

. چراغ‌های LED که برای آینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره، رنگ‌های مختلفی می‌تونه داشته باشه. این امکان برای این آینه‌ها هست که بتونین رنگ نورپردازی آینه رو هروقت که دوست داشتین، تغییر بدین. مثلا می‌تونین دو یا سه رنگ برای نورپردازی انتخاب کنین تا هر وقت که خواستین خیلی راحت این تغییر رنگ رو اعمال کنین.

قابلیت‌های گفته شده انتخابی هستن و به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. این موارد هم روی قیمت آینه قدی مزون از موارد تاثیرگذار هستن.

قیمت آینه قدی مزون
آینه لامپی

چه عواملی روی قیمت آینه قدی مزون تاثیر داره

آینه قدی مزون می‌تونه شکل‎‌های مختلفی داشته باشه. امکان ساخت شکل‌های هندسی پیچیده هم در مجموعه ما وجود داره. طبیعتا اشکال خاص نیاز به دقت و تجهیزات بیشتری دارن. پس قیمت آینه قدی مزون با اشکال خاص کمی بیشتر هستن. همچنین ابعاد بزرگ‌تر هم برای آینه نیاز به مواد اولیه بیشتری هست که تمام این‌ها روی محاسبه نهایی قیمت تاثیر خودشون رو دارن.

قیمت آینه قدی مزون
آینه لامپی قاب‌دار

. همچنین آینه‌ها انواع مختلفی دارن که اون‌ها رو به شما معرفی کردیم. هر کدوم از آینه‌های جدید و مدرن هم می‌تونن قابلیت‌های مختلفی داشته باشن. که تمام این موارد روی قیمت آینه قدی مزون تاثیر خودشون رو دارن. اما گاهی فقط دیدن عدد قیمت آینه مهم نیست. بلکه باید ببینیم که در ازای این قیمت عنوان شده، آینه چه قابلیت‌ها و کاربردهایی رو می‌تونه برای ما داشته باشه.

قیمت آینه قدی مزون
آینه قدی نوردار

چرا قیمت آینه قدی مزون در کارگاه تولیدی آینه مناسب هست و چرا از این کارگاه خرید کنیم

قیمت تمام آینه‌ها از جمله قیمت آینه قدی مزون در کارگاه تولیدی آینه بسیار مناسب هستش. چون آینه‌ها تماما در این کارگاه تولید میشن و برای فروش هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره. به همین دلیل تمام آینه‌ها از قیمت مناسبی برخوردار هستن. برای تولید آینهها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه و نظارت خاصی روی تولید وجود داره. تا در نهایت آینه‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا و در عین حال قیمت مناسب رو به مشتری‌ها عرضه کنیم.

قیمت آینه قدی مزون
آینه قدی برای مزون

علاوه بر این‌ها آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با این ضمانت شما خیالتون کاملا راحته تا اگر احیانا برای آینه مشکلی به وجود بیاد، فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل به وجود اومده رو رفع کنیم. همچنین ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده تا در صورتی که آینه مورد پسند شما نشد، بتونین آینه رو مرجوع کنین. البته اگر آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، شامل این ضمانت نیست.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماسی هستن که می‌تونین با کارگاه تولیدی آینه ارتباط برقرار کنین و دقیقا از قیمت آینه قدی مزون هم مطلع بشین.برای شماوره هم می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ