قیمت آینه قدی آرایشگاه

قیمت آینه قدی آرایشگاه

در بین انواع مختلف اشکالی که از آینه برای آرایشگاه وجود داره، آینه قدی جایگاه خاصی رو داره. به این دلیل که آینه قدی آرایشگاه می‌تونه دید کاملی رو از هر کس بده. و این چیزی هست که آینه‌های دیگه قادر به انجام اون نیستن. در این متن هم به معرفی انواع مدرن آینه و قیمت آینه قدی آرایشگاه می‌پردازیم. تا بتونین با اون‌ها آشنایی پیدا کنین و برای انتخاب آینه موردنظر خودتون مردد نباشین. آینه‌های مدرنی امروزه معرفی شدن که برای استفاده در آرایشگاه بهترین انتخاب ممکن هستن و می‌تونن تمام نیازهای شما رو از یک آینه به‌طور کامل برآورده کنن.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاه

معرفی انواع و قیمت آینه قدی آرایشگاه

آینه‌هایی که برای آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرن از تنوع بالایی برخوردار هستن. به این دلیل که آینه در آرایشگاه از مهم‌ترین وسیله‌ها شناخته میشه. و اهمیت بالای اون باعث تولید انواع آینه شده مثل:

آینه ساده

منظور از این آینه‌ها همون آینه‌هایی هست که همیشه از گذشته تا به امروز می‌دیدیم. اما این آینه‌ها امروزه پیشرقت قابل ملاحظه‌ای رو در شفافیت و مقاومت خودشون داشتن. همچنین ای آینه‌ها می‌تونن شکل‌ها و حالت‌های مختلفی پیدا کنن تا شکل مدرن و امروزی خودشون رو داشته باشن. قیمت آینه قدی آرایشگاه از این نوع آینه قطعا از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستش.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه آرایشگاهی

این آینه‌ها برای هر سبک دکوراسیون و چیدمانی می‌تونن مناسب باشن. درواقع این آینه‌ها در عین سادگی که دارن از جذابیت خیلی زیادی برخوردارن. و می‌تونن فضای زیبا و مدرنی رو برای شما ایجاد کنن.

آینه نوری

یکی از انواع آینه‌های مدرن امروزی که می‌تونه برای آرایشگاه هم انتخاب خیلی ایده‌‎آلی باشه، آینه نوری هستش. آینه نوری به‌شکل آینه قدی هم می‌تونه باشه. قیمت آینه قدی آرایشگاه از نوع آین نوری کمی از آینه‌های ساده بیشتر هست. اما با توجه به مزایای فوق‌العاده اون قیمت کاملا مناسبی رو خواهد داشت. آینه نوری آینه‌ای هست که در اون چراغی به‌نام LED پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره که این نور حالت مخفی و ملایمی رو داره.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی آرایشگاهی

نور آینه نوری خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا خیلی روشن‌تر و واضح‌تر دیده بشین. این دید خیلی واضح برای آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی اهمیت داره. چون کارهایی زیبایی که در آرایشگاه به مشتری‌ها ارائه میشه، نیاز به دید خوبی دارن. تا شما به‌عنوان آرایشگر با دید خوب ایجاد شده بتونین کار تمیزتری رو انجام بدین. درواقع این آینه کمک می‌کنه تا تمرکز و دقت بالایی براتون ایجاد بشه. و بتونین همونطور که در کارتون حرفه‌ای هستین کار حرفه‌ای هم داشته باشین.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه نوری دیواری

جدا از این موضوع که انواع آینه نوری برای آرایشگاه خیلی عملکرد خوبی رو داره، می‌تونه در ایجاد یک فضای مدرن و شیک هم نقش مهمی رو داشته باشه. آینه نوری با ظاهر جذاب خودش، فضای آرایشگاه رو خیلی زیباتر می‌کنه. و باید بدونین که در کنار کار حرفه‌ای باید فضای حرفه‌ای و زیبایی رو هم ایجاد کنین. تا از این طریق بتونین افراد بیشتری رو به سمت سالن خودتون جذب کنین. چون در دنیای امروزی داشتن یک فضای زیبا و حرفه‌ای از عوامل مهمی هستش که می‌تونه برای جذب مشتری تاثیرگذار باشه.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم از انواع دیگه آینه‌های امروزی هستش که در آرایشگاه خیلی از اون استفاده میشه. قیمت آینه قدی آرایشگاه وقتی آینه چراغ‌دار باشه هم نسبت به آینه‌های معمولی کمی بیشتر هستش. اما این آینه‌ها چنان قابلیت‌ها و عملکردی رو از خودشون نشون میدن که برای استفاده در آرایشگاه خیلی خرید اون‌ها رو باصرفه می‌کنه. در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما در این آینه چراغ‌ها شکل دیگه‌ای دارن و به‌صورت یک‌تکه هم نیستن. چراغ‌های LED در اینجا روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. بنابراین نورپردازی که ایجاد می‌کنن کاملا مستقیم هستش.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

در مورد آینه قدی لامپ‌دار هم وقتی جلوی اون بایستین، تصویر کاملا روشن و واضحی رو از خودتون در آینه می‌بینین. این دید واضح برای کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، فوق‌العاده اهمیت داره. به‌خصوص کارهایی مثل میکاپ و آرایش که نور آینه به شما کمک می‌کنه تا تمرکز روی صورت و پوست داشته باشین. و از این طریق بتونین میکاپی حرفه‌ای و تخصصی برای مشتری خودتون انجام بدین. همینطور با زیبایی که این اینه‌ها دارن هم می‌تونین فضای سالن خودتون رو خیلی شکیل‌تر جلوه بدین.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

درسته که قیمت آینه قدی آرایشگاه از نوع چراغ‌دار و نوری کمی بالاتر هست. اما برای این که بتونین فضای حرفه‌ای رو هم برای خودتون ایجاد کنین، قطعا این آینه‌ها پیشنهاد میشن. چون شما باید همونطور که در کارتون تخصص دارین، فضای کاری که ایجاد می‌کنین هم این رو شنون بده. درواقع فضای سالن شما آینه‌ای برای نشون دادن سطح کار و حرفه‌ای بودن شماست.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی مدرن

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم نوع دیگه‌ای از آینه‌های مدرن امروزی هستش که برای استفاده در آرایشگاه خیلی مورد توجه قرار گرفته. آینه دوطرفه آینه‌ای هست که دو طرف اون امکان استفاده رو داره. یعنی با این آینه شما می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات ارائه بدین. همچنین این آینه جای یک آینه رو می‌گیره اما می‌تونه نقش دو آینه رو ایفا کنه. قیمت آینه قدی آرایشگاه دوطرفه هم با توجه به این که نقش دو آینه رو می‌تونه داشته باشه، مناسب هستش.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه قدی دوطرفه

آینه دوطرفه آینه خیلی جدیدی هستش که می‌تونه به‌صورت آینه نوری و آینه چراغ‌دار هم باشه. تا با این وجود بتونین از مزایا و امکانات آینه دوطرفه و همینطور روشنایی که این آینه‌ها دارن، به‌طور همزمان استفاده کنین. همچنین آینه دوطرفه آرایشگاهی جای کمتری رو هم اشغال می‌کنه و برای فضاهای امروزی که معمولا کوچیک هستن خیلی انتخاب مناسبی هستش. به‌خصوص وقتی آینه دوطرفه، قدی باشه دیگه هیچ مزاحمتی رو هم برای طرفینی که جلوی آینه هستن ایجاد نمی‌کنه. و خیلی راحت می‌تونین از این آینه برای دو نفر استفاده کنین.

چرا از کارگاه تولیدی آینه خرید کنیم و چرا قیمت آینه قدی آرایشگاه در اون مناسب هستش

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد تولید میشه. آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن. به همین دلیل می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. در کارگاه تولیدی آینه برای سفارش آینه‌ها مستقیما با خودمون در ارتباط هستین. ما سعی کردیم با حذف واسطه‌ها بتونیم قیمت آینه قدی آرایشگاه رو با قیمت مناسب‌تری هم به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه آرایشگاه قدی

اما در کنار همه این‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفته شده. این ضمانت این اطمینان رو به شما میده که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی کامل صورت می‌گیره. و نیازی نیست که شما هزینه‌ای رو پرداخت کنین. حتی اگر چراغ آینه هم بسوزه، ما براتون رایگان چراغ‌ دیگه‌ای رو جایگزین می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه متاسفانه شامل این ضمانت نیست. با وجود همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها وجود داره تا در صورت موردپسند نشدن، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

قیمت آینه قدی آرایشگاه
آینه مدرن آرایشگاهی

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماسی هستن که می‌تونین از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین و قیمت آینه قدی آرایشگاه رو هم دقیق مطلع بشین. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم داشتین، همکاران ما در خدمت شما هستن. و هر چه در توان دارن به کار می‌گیرن تا بتونن شما رو در خرید بهتر راهنمایی کنن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ