انواع آینه نوری برای آرایشگاه

انواع آینه نوری برای آرایشگاه

از ابزار ابتدایی و خیلی مهم برای آرایشگاه و سالن زیبایی، آینه هست. درواقع آینه به‌قدری اهمیت داره که بدون اون نمیشه اسم آرایشگاه یا سالن زیبایی رو روی جایی گذاشت. و آینه هست که به اون فضا معنا میده و اجازه میده که به کار خودش ادامه بده. به همین دلیل هم آینه‌ها تنوع زیادی دارن. مثل انواع آینه نوری برای آرایشگاه که از جدیدترین و مدرن‌ترین آینه‌ها هستن. آینه نوری عملکرد خیلی خوبی رو نسبت به آینه‌های قدیمی و معمولی داره. از نظر شکل ظاهری هم خیلی زیباتر از اون‌هاست. و اصلا قابل مقایسه با اون آینه‌ها نیست.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
انواع آینه نوری برای آرایشگاه

انواع آینه نوری برای آرایشگاه به چه آینه‌ای میگن

آینه نوری همونطور که از اسم اون هم مشخصه، نورپردازی از خودش داره. این نورپردازی آینه نوری به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. شکل چراغ نواری و با ضخامت کم هست که پشت آینه قرار داده میشه. دور آینه و قسمت پشت اون قرار می‌گیره. وشاعث میشه تا نوری دور تا دور آینه رو بگیره. این نور ایجاد شده یک حالت مخفی داره. به همین دلیل هم اسم دیگه‌ای که آینه نوری داره، آینه بک لایت هست.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه نوری قدی

چراغی که برای انواع آینه نوری استفاده میشه، از بهترین نوع چراغ‌ها هستن. چراغ ال ای دی بهترین نوردهی رو داره که بیشترین شباهت هم به نور طبیعی داره. بنابراین با چشم سازگاره و روشنایی خیلی خوبی رو داره. علاوه بر این چراغ ال ای دی مصرف انرژی خیلی کمتری رو در مقایسه با چراغ معمولی داره. در مقابل اون بیشترین طول عمر رو هم داراست. و همینطور از مقاومت خیلی خوبی هم برخورداره. همه این موارد باعث شده تا چراغ LED اولین انتخاب برای استفاده در هر جا و کاربردی باشن.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه نوری گرد

اما نکته مهم‌تر در مورد این چراغ‌ها که موجب استفاده اون‌ها در انواع آینه نوری برای آرایشگاه شده، این هست که بعد از روشن موندن از خودشون گرما تولید نمی‌کنن. بنابراین باعث نمیشن که سطح آینه هم گرم بشه. برعکس چراغ‌های معمولی که به‌اندازه‌ای گرم میشن که اصلا امکان دست زدن به اون‌ها وجود نداره.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه نوری سالن زیبایی

عملکرد خوب انواع آینه نوری برای آرایشگاه چیه

انواع آینه نوری برای آرایشگاه همونطور که گفته شد دارای نورپردازیه. نوری که آینه نوری ایجاد میکنه کمک میکنه تا وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی روشن و واضح خودتون رو در آینه نگاه کنین. بنابراین دید خیلی خوبی از خودتون در آینه میده. همینطور به‌عنوان آرایشگر هم وقتی مشتری جلوی آینه نوری قرار بگیره، شما دید بهتری از مشتری پیدا می‌کنین. بنابراین می‌تونین با دید خوبی که براتون ایجاد شده، با دقت و تسلط بیشتری کارتون رو انجام بدین.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه بک لایت آرایشگاه

نور یک فاکتور خیلی مهمی هست که باید در آرایشگاه به‌درستی تامین بشه. که این وظیفه رو آینه نوری خیلی خوب و کامل انجام میده. چون افراد برای انجام کارهای زیبایی جلوی آینه می‌شینن. و این آینه هم روبه‌رو و اطراف خودش رو بدون هیچ سایه اضافه‌ای روشن میکنه. بنابراین می‌تونه یک انتخاب ایده‌آل برای آرایشگاه و سالن زیبایی باشه.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه چه تاثیری در فضای سالن دارن

امروزه همونقدر که کیفیت خدمات هر جایی موضوع مهمیه، طراحی و دکوراسیون اون هم از اهمیت بالایی برخورداره. درواقه دکوراسیون می‌تونه ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما باشه. چون اولین چیزی که آدم‌ها برای انتخاب جایی به اون توجه می‌کنن، دکوراسیون اونه. آینه هم که در هر آرایشگاه و سالن زیبایی به تعداد زیادی استفاده میشه. بنابراین می‌تونه تاثیر خیلی زیادی روی فضای اون داشته باشه. شما با انتخاب انواع آینه نوری برای آرایشگاه می‌تونین فضا سالن‌تون رو تغییر اساسی بدین و زیباتر کنین.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه قدی بک لایت

آینه نوری با نورپردازی خودش همه توجه‌ها رو به خودش جلب میکنه و باعث میشه تا فضای آرایشگاه خیلی زیباتر به نظر برسه. علاوه بر این‌ها باعث میشه تا آرایشگاه بزرگ‌تر و روشن‌تر هم به چشم بیادش. پس شما وقتی مدعی هستین که کار خیلی حرفه‌ای و به‌روز ارائه میدین، باید فضا و ابزاری هم که استفاده می‌کنین به همون نسبت حرفه‌ای باشن. چون نمیشه که شما کارتون خیلی تمیز و به‌روز باشه اما هنوز از آینه‌ای با سبک قدیمی استفاده کنین. اون هم آینه که یک ابزار خیلی مهم در هر سالنی محسوب میشه.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه نوری سالن آرایشی

قابلیت‌های انواع آینه نوری برای آرایشگاه چه مواردیه

. نورپردازی که آینه نوری داره می‌تونه تنظیم بشه. یعنی به این صورت که اگر نیاز به میزان نور کمتر یا بیشتری داشته باشین، می‌تونین از آینه به میزان نور دلخواهتون برسین.

. انواع آینه نوری برای آرایشگاه این امکان رو دارن که به بلوتوث یا اینترنت وصل بشن. در این حالت شما می‌تونین از طریق آینه، موسیقی یا حتی ویدئو پخش کنین. پخش موسیقی ملایم می‌تونه آرامش فضا رو خیلی بیشتر کنه و حس خوبی رو در افراد ایجاد کنه.

. برای یک بخش‌هایی مثل میکاپ می‌تونه یک آینه کوچیکی که قابلیت زوم مثلا 10 برابری داره استفاده بشه. تا با استفاده از اون بتونین یک بخش‌هایی از صورت رو با دید خیلی واضح‌تری ببینین.

. رنگ نورپردازی آینه نوری می‌تونه تغییر کنه و هر رنگی که شما دوست داشته باشین باشه. یعنی شما می‌تونین چند رنگ رو انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ رو روی آینه اعمال کنین. اما برای انجام کارهای آرایشی، آینه نوری سفید می‌تونه انتخاب خیلی مناسبی باشه.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه بک لایت گرد

این قابلیت‌ها هر کدوم به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. تا شما بتونین یک آینه خیلی کاربردی‌تری داشته باشین.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه نحوه کارکردشون چجوریه

. لمسی حالتیه که شما می‌تونین با لمس قسمت مشخص‌شده روی آینه، اون رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌هاش استفاده کنین.

. ریموتی هم حالت دیگه‌ای برای انواع آینه نوری برای آرایشگاه هست که شما بدون این که به آینه نزدیک بشین و فقط با یک ریموت می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

. اما حسگری کارکردش به این صورته که شما بدون نیاز به چیزی و فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه‌تون استفاده کنین. دقیقا چیزی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه نوری آویزی

انواع آینه نوری برای آرایشگاه رو چرا بهتره که به ما سفارش بدین

انواع آینه نوری برای آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین رو براتون به بهترین شکل تولید می‌کنیم. کیفیت آینه‌های تولیدی ما خیلی بالاست و قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی خودش رو داره. همچنین برای سفارش و خرید آینه‌ها هم مستقیما با خودمون در ارتباطین. به همین دلیل با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن شما می‌تونین آینه موردنظر خودتون رو با قیمت مناسب‌تری داشته باشین.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
انواع آینه نوری برای آرایشگاه

اما تفاوت اصلی که ما با مراکز دیگه فروش آینه داریم این هست که ما روی آینه‌ها، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله داریم. که اگر احیانا هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، بدون هیچ هزینه‌ای پشتیبانی کنیم. و شما هم بتونین خریدی با اطمینان بیشتر داشته باشین. حتی اگر شما آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین می‌تونین اون رو مرجوع کنین. البته فقط باید بگیم که اگر آینه دچار ضربه یا شکستگی شده باشه، شامل این ضمانت نمیشه.

برای سفارش آینه‌ها و دریافت مشاوره هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما شما رو راهنمایی می‌کنن تا بتونین بهترین انتخاب و خرید رو تجربه کنین. از هر جایی در کشور هم که باشین، امکان سفارش برای شما وجود داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ