https://dl.ayneha.com/Ayneha/1.wav

آینه نوری سفید

امروزه استفاده از آینه‌های ساده که در گذشته استفاده می‌شده‌، استفاده کمتری داره. به این دلیل که آینه‌های جدیدتر و مدرن‌تری آمدند که باعث شده تا خیلی موردتوجه قرار بگیرند. از پرطرفدارترین آینه‌ها، آینه نوری سفید هست که ویژگی‌ها و قابلیت‌هاش موجب‌شده تا استفاده از این آینه رواج پیدا کنه. به‌طوری که اغلب برای تغییر دکوراسیون و تعویض وسیله‌های قدیمی، اولین اقدام برای تعویض آینه هست. چون تنها با تغییر آینه قدیمی و جایگزین کردن با آینه نوری، می‌تونین فضای شیک‌تر و مدر‌تری رو برای خودتون ایجاد کنین. در اغلب موارد استفاده آینه‌ها هم می‌بینیم که آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

آینه نوری سفید چه مزایایی داره که باید خرید؟

آینه نوری سفید اولین ویژگی که داره، نورپردازی هست. این نورپردازی آینه نوری به‌وسیله‌ چراغ‌های LED تامین می‌شه و به‌همین جهت نور خیلی طبیعی ایجاد می‌کنه. نور ایجاد شده باعث می‌شه تا وقتی مقابل آینه قرار بگیرین، بتونین چهره خودتون رو واضح‌تر و روشن‌تر ببینین. چراکه افراد مختلف وقتی می‌خوان مقابل آینه قرار بگیرن، انتظار دارن تا تصویری که در آینه می‌بینن کاملا شفاف و واضح باشه. پس آینه نوری سفید می‌تونه انتخاب خیلی خوبی برای نوع آینه‌ها باشه. به همین دلیل هم می‌بینیم که آینه نوری در هر جایی استفاده می‌شه. چون همه می‌خوان که از به‌روزترین نوع آینه استفاده کنن.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

البته نورپردازی آینه نوری سفید بارزترین ویژگی این آینه‌ست. و آینه نوری می‌تونه قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه که موجب شده تا این آینه کاملا منحصربه‌فرد بشه. قابلیت‌های دیگه آینه سفید رو قسمت‌های پایین‌تر اشاره می‌کنیم.

اما چرا باید آینه نوری سفید از کارگاه تولیدی ayneha بخرین؟

ما انواع آینه مثل آینه نوری سفید با کیفیت خیلی بالا و تو کمترین زمان تولید می‌کنیم. کیفیت آینه‌ها تضمین‌شده هستن. یعنی در صورتی که آینه موردپسندتون نبود یا کیفیت دلخواه شما نبود، به‌راحتی می‌تونین برگردونین. با خرید آینه نورری سفید از ما از ضمانت بی قید و شرط هم بهره‌مند می‌شین. مثلا اگر آینه در مسیر آسیب دید و یا در محیط مورداستفاده خودش، ناگهانی دچار آسیب شد ما تماما پشتیبانی می‌کنیم.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

برای این که خدمات بهتری بتونیم به مشتریان خودمون ارائه بدیم، گارانتی یکساله روی آینه‌های تولیدی در نظر گرفتیم. به این صورت که اگر در طول یکسال که آینه نوری رو خریدین ، این آینه احیانا دچار مشکل شد رایگان براتون پشتیبانی و رفع می‌کنیم.

همون‌طور که می‌دونین قیمت‌ها در حال نوسان هستن ، پس برای این که سریع‌تر بتونین آینه مدرن و شیکی مثل آینه نوری سفید برای خودتون داشته باشین ، همین حالا با بهترین قیمت می‌تونین ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. تا ما در کمترین زمان براتون دقیقا مطابق همون چیزی که انتظار دارین، تولید و به دستتون برسونیم. نکته دیگه این که ثبت سفارش از تمام نقاط کشور انجام می‌شه. پس هرجایی که هستین می‌تونین آینه دلخواه خودتون رو ثبت سفارش کنین.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

اما قابلیت‌های منحصربه‌فرد آینه نوری سفید چه مواردی هست؟

. آینه نوری سفید یک قابلیت ویژه‌ای که داره، تنظیم نور هست. تنظیم نور به این معنا که می‌شه میزان نور آینه رو. کم یا زیاد کرد. چون گاهی در طول روز نیاز به نور کمتر یا بیشتر هست که آینه نوری این امکان رو فراهم کرده تا بشه به نور دلخواه و موردنیاز خودتون برسین.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

. آینه نوری سفید همونطور که مشخصه رنگ نورپردازی سفیدی داره، اما یکی از قابلیت‌های این آینه تغییر رنگ نورپردازی هست. یعنی در کنار رنگ سفید نورپردازی شما می‌تونین رنگ دیگه‌ای هم برای نور آینه انتخاب کنین تا بتونین هرزمان که تمایل داشتین، این رنگ نور تغییر بدین.

. قابلیت کاربردی دیگه برای آینه نوری سفید می‌تونه ضدبخار بودن اون باشه. این قابلیت به این صورت هست که وقتی آینه در معرض هوای مرطوب و بخار قرار بگیره ، به‌وسیله سنسوری که پشت آینه قرار داده شده کمی صفحه آینه گرم می‌شه و اجازه تشکیل بخار روی صفحه آینه داده نمی‌شه. با این قابلیت برای آینه‌هایی که در محیط مرطوب هستن، دیگه نیاز نیست تا شما زمان زیادی صرف تمیزکردن صفحه آینه کنین.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

. قابلیت دیگه آینه نوری سفید اینه که می‌تونه پخش صدا و تصویر داشته باشه. مثلا قابلیت ذکرشده این امکان رو می‌ده که بتونین همزمان که کار موردنظرتون مقابل آینه یا در فاصله‌ای دورتر از آینه انجام می‌دین، به موسیقی یا کتاب‌صوتی یا پادکست موردعلاقه‌تون گوش بدین. این امکان باعث می‌شه که از زمان‌تون به نحو احسنت بتونین استفاده کنین و از زمان‌های به‌اصطلاح مرده ، بهره کامل ببرین.

.از تایمر و دماسنج هم در آینه می‌تونه استفاده بشه. تا روی صفحه آینه زمان و دما نمایش داده بشه.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

اما باید بگیم که همه این قابلیت‌ها روی آینه نصب نیستن. و به انتخاب شما هرکدوم که موردنیاز و علاقه‌تون باشه، روی آینه می‌تونه نصب بشه.

نحوه کارکرد آینه نوری سفید به چه صورته؟

برای استفاده از آینه نوری سفید و خاموش و روشن کردن و بهره‌مندی از قابلیت‌هاش، سه امکان وجود داره که شما می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه نصب بشه.

  1. یک حالت برای آینه نوری سفید، ریموتی هست که با استفاده از ریموت کنترلی حتی با فاصله از آینه هم می‌تونین خاموش و روشن کنین و یا از قابلیت‌های دیگه آینه بهره ببرین. با آینه ریموتی دیگه نیازی ندارین تا فاصله‌ای رو طی کنین که مثلا بخواین نورپردازی آینه رو تغییر بدین.
  2. لمسی کارکرد دیگه‌ای هست که آینه نوری می‌تونه به اون صورت باشه. یعنی با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده، می‌تونین از امکانات آینه نوری خودتون استفاده کنین.
  3. . حسگری حالت هوشمندتری برای آینه نوری سفید هست که شما می‌تونین مثل تلویزیون‌های هوشمند با حرکت دست ، آینه رو روشن و خاموش کنین که خیلی امکان جذابی هست.
آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

هرکدوم از این کارکردها جذابیت خاص خودشون رو دارن. شما هرکدوم که براتون جذاب‌تر و موردنیازتون هست رو می‌تونین انتخاب کنین تا آینه نوری شما به همون صورت کارکرد داشته باشه.

موارد استفاده آینه نوری سفید

در اینجا از مهم‌ترین موارداستفاده آینه نوری سفید براتون شرح می‌دیم.

آرایشگاه

آینه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزاری هست که در آرایشگاه و سالن‌ زیبایی استفاده می‌شه. درواقع اینطور می‌شه گفت که هم از نظر کاربرد خیلی مهم هست و هم اینکه تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی این فضا داره. چون تقریبا در اغلب قسمت‌های سالن از آینه استفاده می‌شه، پس در زیبایی فضای آرایشگاه نقش خیلی مهمی داره. آینه نوری سفید با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که داره موجب‌شده تا دیگه استفاده از آینه‌های قدیمی منسوخ بشه و در هر آرایشگاه زیبا و مدرنی آینه نوری مورداستفاده قرار بگیره.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

آینه نوری با روشنایی که ایجاد می‌کنه، باعث می‌شه که فردی که به‌عنوان مشتری مراجعه کرده وقتی در مقابل آینه قرار می‌گیره کاملا واضح و روشن باشه. در این صورت هم آرایشگر با دید بهتری می‌تونه روی کار خود تسلط داشته باشه و هم خود فرد بتونه تصویر واضحی از خودش در آینه ببینه. این روشنایی ایجادشده به‌وسیله این آینه بک‌لایت میکاپ کمک می‌کنه تا درنهایت نتیجه کار هم رضایت‌بخش و لذت‌بخش باشه. همچنین این نور ملایم احساس بهتری رو هم در افرادی که در این فضا هستن، ایجاد می‌کنه.

خونه

وجود آینه نوری سفید برای هر خونه‌ای می‌تونه واجب باشه. امروزه هم این آینه خیلی موردتوجه قرار گرفته. به‌طوری که می‌بینیم در هر جایی آینه نوری جایگزین آینه معمولی شده. چون این آینه هم عملکرد خیلی بهتری داره و هم از نظر ظاهر بسیار زیبا هست. بنابراین یک انتخاب عالی برای آینه، آینه نوری سفید هست. تنها با استفاده از آینه نوری می‌تونین دکوراسیون خونه‌تون رو کلی تغییر بدین و زیباتر کنین. ما به‌قدری بابت آینه‌های تولیدی خودمون مطمئن هستیم که اگر شما بعد از نصب، آینه سفارشی خودتون رو دوست نداشتین ، می‌تونین بدون کمترین کسر هزینه اونو برگردونین و به کارگاه عودت بدین.

آینه نوری سفید
آینه نوری سفید

باشگاه ورزشی

امروزه که به طراحی دکوراسیون در هر جایی توجه می‌شه، باشگاه هم از مواردی هست که فضای اون باید طوری باشه که بتونه جذاب و آرامش‌بخش باشه. آینه و آینه کاری که در بسیاری از باشگاه‌ها استفاده می‌شه اما اگر ، از آینه نوری در این فضا استفاده بشه، با نور ملایم و طبیعی که داره ، می‌تونه در این موارد نقش پررنگ‌تری داشته باشه.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ