آینه گریم

عکس آینه گریم

در این مطلب انواع عکس آینه گریم رو به نمایش گذاشتیم. و انواع آینه برای سالن آرایشی که مناسب گریم و میکاپ باشه رو برای خرید آسون و راحت‌تر برای شما بازگو می‌کنیم.

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم

ما در کارگاه آینه‌ها به وسیله‌ی بهترین دستگاه‌ها و متریال‌های موجود بهترین آینه‌ برای سالن آرایشی رو درست می‌کنیم و درب منزل شما در هر کجای ایران که باشین به شما تحویل می‌دیم کافیست که فقط با ما تماس بگیرین و ابعاد پیشنهادی و مدل دلخواه خود روا برای ما ارسال کنیدن. مطمئن باشین که از اعتماد به کمپانی بزرگ آینه‌ها پشیمون نمی‌شین .

با این روش علاوه بر اینکه در زمان و وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش بسیاری از آلودگی‌ها مانند آلودگی هوا و آلودگی زیست محیطی و کم‌تر شدن ترافیک شهری می‌شین. و به داشتن شهری به دور از آلودگی کمک شایانی می‌کنین.در ادامه در مورد انواع آینه‌ها صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین.در گذشته همانند امروز آنقدر آینه‌های گوناگون وجود نداشت و همه یک آینه‌ی ساده داشتن اما امروزه با پیشرفت صنعت طراحی و دکوراسیون هر آینه‌ای برای یک نیاز و کاربری تولید و عرضه می‌شه.

عکس آینه گریم
آینه گریم هالیوودی چرخ‌دار

انواع آینه گریم

  • آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم بک لایت
  • آینه گریم دو طرفه
  • آینه گریم آویزی
  • آینه گریم حکاکی شده
  • آینه گریم قاب‌دار
  • آینه گریم دکوراتیو
  • آینه گریم لمسی یا حسگری
  • آینه گریم ریموت‌دار کنترلی
عکس آینه گریم
آینه گریم قدی بک لایت

عکس آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین و تخصصی‌ترین نوع آینه‌ها برای گریمورها و میکاپ‌کاران حرفه‌ای استفاده از آینه‌هایی که نور زیادی دارن هست.به طوریکه بتوان نور رو برای بهتر دیدن میکاپ بر روی صورت انداخت و عیوب و نواقص رو مشخص کرد.

عکس آینه گریم
آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی قدی

با استفاده از آینه‌های هالیوودی یا آینه آرایشگاه که دور تا دور اون لامپ‌هایی به فواصل مرتب نصب هست می‌توان یک گریم حرفه‌ای و بی نقصی رو انجام داد.

عکس آینه گریم بک لایت

یکی دیگه از آینه‌های نوردار که بسیار زیبا و مناسب سالن‌های آرایشی هست آینه‌های بک لایت هستن که به نسبت آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی نور بسیار کمتری داره و بیشتر این نور به دلیل جنبه‌ی زیبایی استفاده می‌شه.پشت این آینه‌ها لامپ‌های ال ای دی نصب می‌شه که به اطراف آینه نور بسیار ملایم رو ساطع می‌کنه.این آینه‌ها به روش‌های گوناگونی خاموش و روشن می‌شن که در ادامه در مورد اونا نیز صحبت می‌کنیم.

عکس آینه گریم
آینه گریم بک لایت

عکس آینه گریم مدل لمسی یا حسگری

اگر مورد نظر شما آینه‌ی نور دار هست باید بتونین از یک طریق اونو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها خاموش و روشن کردن از طریق لمس آینه و نقطه‌ای هست که بر روی آینه مشخص شده اس . شما می‌تونین علاوه بر اون شدت نور رو نیز کم و زیاد و حتی اگر آینه‌ی شما چند رنگ باشه می‌تونین اونو از مهتابی به آفتابی به طور مثال تغییر رنگ بدین.

توجه داشته باشین که در هنگام خرید آینه لمسی یا هوشمند و حسگری بهترین نوع اونو تهیه کنین تا پس از مدتی سنسور حرکتی اون‌ از کار نیافته و اتفاق خاصی برای آینه پیش نیاد.

آینه مزون تبریز
آینه گریم لمسی

عکس آینه گریم ریموت‌دار یا کنترلی

یکی دیگه از راه‌های خاموش و روشن کردن و کم و زیاد کردن شدت نور آینه خرید آینه‌ی ریموت دار یا کنترلی هست از این طریق می‌تونین در سرتاسر سالن خود با زدن دکمه ای بر روی ریموت خود نور آینه‌ی رو تعویض کرده و یا نور اونو خاموش و روشن کنین .

آینه سالن آرایشگاه
آینه گریم ریموت‌دار کنترلی

یکی دیگه از مزایای خرید آینه ریموت‌دار یا کنترلی اینه که شما دیگه به هیچ عنوان آینه‌ی گریم خود رو لمس نمی‌کنین و باعث لک و کثیف شدن اون از طریق اثر انگشت خود نمی‌شین .اما در نگهداری این ریموت کنترلی نیز باید کوشا باشین. زیرا هر ریموت مختص یک آینه ساخته می‌شه.و با گم کردن ریموت کنترلی دچار دردسر می‌شین.

عکس آینه گریم قاب‌دار

شما هر نوع آینه‌ای که انتخاب کنین و در هر فضایی که بخواید استفاده کنین می‌تونین آینه‌ی مورد نیاز خود رو از قاب یا بدون قاب سفارش داده و خریداری کنین .اما باید بدونین که قاب‌ها انواع مختلفی دارن و از جنس‌های مختلفی نیز تهیه شدن. به طور کلی قاب‌ها از جنس‌هایی مانند چوبی، فلزی، ام دی اف، یو پی وی سی تشکیل شدن که امروزه به دلیل جنس عالی و قیمت مقرون به صرفه‌ی یو پی وی سی بیشتر از این نوع استفاده می‌شه جدا از هزینه بسیار در هر منطقه‌ی آب و هوایی نیز دوام میاره.

عکس آینه گریم
آینه گریم قاب‌دار

به طور کلی بهتر هست که قاب آینه‌ی خود رو با فضای داخلی و دکوراسیون فضا ست کنین تا هیچ تداخلی در مورد این موضوع وجود نداشته باشه. برای مثال اگر سبک محیط شما مدرن هست بهترین رنگ برای استفاده رنگ‌های خنثی مانند سفید و طوسی هست. اما اگر سبک دکوراسیون شما به سلطنتی و کلاسیک نزدیک هست بهتر اینه که از رنگ‌های طلایی و رنگ‌های گرم بیشتری استفاده بشه.قابل ذکر هست که قیمت آینه‌ی قاب‌دار به نسبت یک آینه‌ی ساده بیشتر هست زیرا از متریال و زحمت بیشتری استفاده شده اس.

عکس آینه گریم دو طرفه

اگر فضای کافی رو دارین و به طور کلی سالن آرایشی دل‌باز و با مساحت زیادی دارین احتیاج نیست که فقط آینه‌ها رو همانند زمان قدیم دور تا دور دیوار با میخ بکوبین و فضای وسط سالن رو بلااستفاده خالی بذارین .بهتر هست که در وسط سالن نیز آینه‌های بسیار زیبا و شیک دوطرفه رو استفاده کنین تا بتونین نهایت استفاده‌ی بهینه رو از محیط ببرین.با این کار در خرید آینه بسیار صرفه جویی می‌کنین ویک آینه‌ی دو طرفم به جای دو آینه یک طرفه خریداری کردین.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه گریم دوطرفه قاب‌دار متحرک

عکس آینه گریم آویزی

یکی از زیباترین و مدرن‌ترین آینه‌ها رو می‌توان در اروپا آینه‌های آویزی نام برد که هنوز در ایران جا نیافتاده اس اما اگر بتونین متنوع کار کنین و خلاقیت داشته باشین می‌تونین به جای میخکوب کردن تکراری بر روی دیوار آینه‌ی خود رو با استفاده از قلاب‌های رنگی و یا طناب‌ و زنجیر‌های زیبا از سقف نصب کنین تا یک حرکتی نو باشه.علاوه بر این با این کار می‌تونین اگر پایه دوست ندارین برای آینه‌ی خود هیچ پایه‌ای تدارک نبینین و اونو روی هوا معلق بذارین.و از آویزی جهت ثبات اون استفاده کنین.

آینه سالن آرایشگاه
آینه گریم آویزی

عکس آینه گریم حکاکی شده

برای داشتن برند و نشان دادن لول کاری بهتر هست که بر روی آینه‌ی خود حکاکی کنین .این روش رو بهش سندپلاست می‌گن با استفاده از دستگاهی یک لایه از روی آینه رو می‌تراشن و بر روی اون هر طرح و نقشی رو که دوست داشته باشن می‌زنن.

بعضی به عنوان قاب از این کار استفاده می‌کنن و دور آینه‌ی خود رو حاشیه‌ای همانند قاب می‌اندازن اما برای سالن‌های آرایشی یا مزون‌ها زدن برند و لوگو بسیار زیبا و جذاب هست.برای دیدن نمونه های بیشتر کلیک کنین.

مفتخریم که در ایران عزیزمان با بهترین کیفیت جنس رو تولید کرده و به دست شما می‌رسونیم و هرگونه نارضایتی از کالا اگر باشه به طور کامل درصدد رفع اون برمیایم. کافیست به ما اعتماد کنین و درب منزل بدون هیچ رفت و آمدی کار خود رو تحویل بگیرین.اعتماد شما اعتبار ماست….

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ