آینه لامپی دیواری

عکس آینه هالیوودی

در این مطلب در مورد عکس آینه هالیوودی صحبت می‌کنیم و عکس‌هایی برای بهتر انتخاب کردن شما آورده شده.با ما همراه باشین….

آینه‌های هالیوودی و یا همون چراغدار می تونن انواع مختلفی داشته باشن و بسیار متنوع تولید بشن ما در کارگاه آینه‌ها بهترین آینه‌های چراغ دار و هالیوودی و انواع آینه های مزون‌ها و آینه آرایشگاه‌های مردانه و زنانه رو با توجه به سلیقه و سبک طراحی شما با بهترین متریال و کیفیت روز دنیا تولید می‌کنیم تمامی متریال‌های این آینه‌ها مشابه با نمونه‌های خارجی هست.با اعتماد به کمپانی آینه‌هاو خرید از محصولات ایرانی با کیفیت متوجه خرید یک محصول عالی با بهترین قیمتی‌ می‌شین.همین الان ثبت سفارش کنین تا بروز بودن رو با قیمتی به صرفه و در مرغوب‌ترین حالت به فضای خودتون هدیه بدین .

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی مدل قاب دار

برای خرید از کارگاه آینه‌ها احتیاجی به رفت آمد و آمدن و رفتن نیست تنها با گرفتن شماره‌های کارگاه و یا خرید اینترنتی خود می‌تونین به راحتی آینه مورد نظر خود رو درب منزل و یا هر محلی که دوست دارین در هر کجای ایران تحویل بگیرین. با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود بسیار صرفه جویی می‌کنین باعث کمتر شدن حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی مانند آلودگی‌ هوا می‌شین.

در گذشته‌های دور که انواع آینه‌های مختلف وجود نداشت تنها یک نوع آینه ساده بود که برای هر نوع فضایی استفاده می‌شد اما به مرور زمان آینه‌ها تغییر کردن و دور اونا نیز قاب‌هایی شکل گرفت اما باز هم تنوع چندانی نداشتن ‌. تا اینکه در صنعت طراحی و دکوراسیون بسیار پیشرفت کردیم انواع مختلف آینه‌ها با توجه به کاربرد و کاربری اونا برای هر فضایی تولید و روانه بازار شد .که از جمله‌ی اون آینه قدی مزون، آینه آرایشگاه و .. هست.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار

 به طور مثال برای فضاهایی مانند استخر و سونا و جکوزی آینه‌های ضد بخار تعبیه شد تا هنگامی که مشتریان در حال استفاده از سونا و جکوزی هستن و می‌خوان خود رو در آینه ببینن آینه بخار نگرفته باشه و یا همین آینه‌های چراغ‌دار و یا هالیوودی برای گریمورها و میکاپ کاران متخصص تعبیه بشه تا بتونن ایرادات کار خود رو بهتر ببینن و در صدد رفع اون بربیان در ادامه در مورد انواع آینه‌های چراغ دار هالیوودی صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین….

انواع آینه هالیوودی

  • عکس آینه هالیوودی مدل قاب‌دار
  • عکس آینه هالیوودی مدل حکاکی شده
  • عکس آینه هالیوودی مدل آویزی
  • آینه هالیوودی مدل دو طرفه
  • آینه هالیوودی مدل لمسی و یا حسگری
  • آینه هالیوودی مدل ریموت دار
  • آینه هالیوودی مدل گرد
عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی قدی

عکس آینه هالیوودی مدل قاب‌دار

آینه‌های هالیوودی و یا چراغ دار یکی از آینه‌های بسیار عالی برای گریمورها و میکاپ کاران متخصص هستن که با استفاده از این آینه به راحتی می‌تونن کار خود رو ببینن و در صدد رفع اون به راحتی بربیان علاوه بر اون نور مستقیم و یکنواختی که بر محیط می‌تابه بسیار می‌تونه بر کارایی انجام میکاپ تاثیر گذار باشه.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی

حال این آینه می‌تونه قاب دار و یا بدون قاب تعبیه بشه اگر مدل قاب‌دار اونو استفاده می‌کنین می‌تونین از انواع مختلف رنگ‌ها و جنس‌های اونو تهیه کنین. به طور مثال آینه‌ی خود رو می‌تونین از جنس هایی مانند upvc چوبی فلزی و یا ام دی اف بسازین اما پیشنهاد ما برای بهتر ماندن قاب آینه‌های شما انتخاب با متریال یو پی وی سی هست. زیرا در تمام شرایط آب و هوایی ماندگار هست و زنگ نمی‌زنه و پوسیده نمی‌شه.

همچنین می‌تونین قاب آینه خود رو مطابق با سبک دکوراسیونی که دارین انتخاب کنین به طور مثال اگر دکوراسیون شما سلطنتی هست بهتر اینه که رنگ قاب آینه خود رو طلایی و نزدیک رنگ‌های گرم انتخاب کنین  و اگر طراحی دکوراسیونی شما مدرن هست بهترین رنگ و زیباترین رنگ برای قاب آینه شما سفید و رنگ‌های خنثی می‌تونه باشه..

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی

عکس آینه هالیوودی مدل حکاکی شده

گاهی وقت‌ها هزینه کردن برای دیده شدن بسیار مفید هست یکی از این روش‌ها داشتن برند و لوگو بر روی وسایل کار خود مانند آینه هست.

برای مزون و یا سالن آرایشگاهی خود بهتر هست که آینه‌های خود رو حکاکی کنین با زدن یک برند بر روی آینه‌ی آرایشگاه و محل کار خود سطح مزون و یا آرایشگاه خود رو بسیار بالاتر و بهتر و باکلاس تر نشون بدین این کار به وسیله دستگاهی به نام سندپلاست انجام می‌شه و یک لایه از روی سطح آینه برداشته می‌شه . با این کار یک برند تخصصی رو برای خود ثبت می کنین و بر روی وسایل کار خود اونو لوگو گذاری می‌کنین که این کار باعث اعتماد و اطمینان بیشتر مشتری برای تخصص کار شما میشه.

آینه هالیوودی لمسی

شما هر نوع آینه نور داری که تهیه کنین باید به روش اونوخاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از طریق لمس آینه می‌باشد .به طوری که بر روی آینه قسمتی برای لمس از طریق اثر انگشت تعبیه می‌شه که با لمس آن قسمت می‌تونین آینه‌ای مورد نظر خود رو خاموش و روشن و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنین.حتی اگر آینه‌ی شما چند رنگ باشه می‌تونین از مهتابی و آفتابی و یا بالعکس تبدیل کنین.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی لمسی یا حسگری

اما دقت کنین که اگر این نوع آینه رو خریداری می‌کنین بهترین نوع سنسور اونو تهیه کنین تا پس از مدتی برای اون مشکلی پیش نیاد..

آینه هالیوودی ریموت‌دار یا کنترلی

نوع دیگر برای خاموش و روشن کردن به وسیله ریموت یا کنترل هست با این روش می‌تونین در هر نقطه از سالن که ایستادین به راحتی آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین یک مزیت دیگر نیز که به نسبت آینه‌های لمسی داره اینه که دیگر با آینه هیچ تماسی برقرار نمی‌کنین و باعث لک بر روی آینه از طریق اثر انگشت نمی‌شین.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی یا چراغ‌دار

عکس آینه هالیوودی دوطرفه

اگر در سالن آرایشگاهی خود فضای کافی برای استفاده رو دارین می‌تونین از آینه‌های دوطرفه در وسط سالن خود استفاده کنین و از نظر مقرون به صرفه بودن نیز صرفه جویی کنین را خرید یک آینه‌ی دو طرفه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید دو آینه اما دوطرفه هست. با این کار می‌تونین دور تا دور سالن خود رو مبله کنین و فضایی ایجاد کنین تا مشتریان تا زمان رسیدن نوبت خود در آنجا منتظر بمونن.این آینه‌ها ابتدا در کشورهای اروپایی بسیار بیشتر به چشم میخورد و رفته رفته ایران نیز بسیار دیده می‌شه.

آینه گریم اصفهان
عکس آینه هالیوودی دوطرفه

عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار گرد

آینه‌های گرد انرژی بیشتری رو در محیط ایجاد می‌کنن و از نظر علم فنگ شویی نیز برای انرژی مثبت بسیار عالی هستن و دارای پویایی و حرکت هستن.این آینه‌ها به طریق دستگاه‌های گردبر برش داده می‌شه و بر روی اون به فواصل مرتب آینه نصب می‌شه . به طور یقین یکی از آینه‌های زیبا برای گریم و میکاپ در سالن های آرایشی رو می‌توان آینه‌های گرد نام برد .

آینه لامپی دیواری
عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار گرد

برای داشتن آینه‌ی مورد نظر تنها کافیست آینه‌ی خود رو انتخاب و برای ما ارسال کنین تا زیباترین و باکیفیت‌ترین آینه رو با مناسب‌ترین قیمت از ما تحویل بگیرین. با تحویل گرفتن کالا درب منزل دیگر نگران حمل بار و سالم نرسیدن مرسوله‌ی خود نباشین زیرا کمپانی خودش تا درب منزل براتون حمل می‌کنه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ