آینه پایه‌دار آرایشی

عکس آینه میکاپ

در این متن در مورد عکس آینه میکاپ صحبت می‌کنیم و انواع آینه‌‌های میکاپ رو برای شناخت بهتر شما معرفی می‌کنیم.تا بتونین بهترین آینه رو با بهترین قیمت و کیفیت سفارش بدین و یک انتخاب خوب و درست و به جا داشته باشن .

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی

در کارگاه آینه‌ها با بهترین مواد و کیفیت آینه مورد نظر شما تولید می‌شه.اطمینان داشته باشین که بهترین برند و با بهترین کیفیت رو از ما خریداری می‌کنین محصولات این کارگاه مشابه محصولات خارجی هست که بسیار از نظر کیفیت بالاتر و مقرون به صرفه‌تر نیز هست.کافیست یکبار امتحان کنین..

با ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی و دادن ابعاد مورد نظر و مدل انتخاب شده آینه‌ی خود رو صحیح و سالم درب منزل خود تحویل می‌گیرین و با این کار علاوه بر اینکه در زمان خود بسیار صرفه جویی می‌کنین باعث کم‌شدن آلودگی‌های زیست محیطی نیز می‌شین.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ

در زمان قدیم تنها یک نوع آینه وجود داشت که در تمامی فضاها استفاده می‌شد یک نوع آینه ساده که در سرویس بهداشتی مزون‌ها و آینه برای آرایشگاه ها به مراتب بسیار دیده می‌شد. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم در زمینه طراحی و دکوراسیون شرکت‌های سازنده و کارگاه‌ها بهترین آینه‌ها رو تولید می‌کنن.تا هر فضایی به نسبت عملکرد و کارایی خود از اون آینه خریداری کنه.

به طور مثال برای یک استخر و یا سونا و جکوزی به یک آینه ضد بخار احتیاج داریم . و یا برای سالن‌های آرایشی یا کسانی که گریم و میکاپ کار حرفه‌ای هستن احتیاج به یک آینه با نور بسیار بالا مانند آینه‌های هالیوودی و یا چراغ‌دار هست.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ

در ادامه در مورد انواع آینه‌های میکاپ صحبت می‌کنیم و عکس‌های آینه میکاپ مختلف رو برای شما خواهیم گذاشت. با ما همراه باشین.

عکس آینه میکاپ و انواع اون

  • آینه میکاپ مدل بک لایت
  • آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری
  • آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • عکس آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • عکس آینه میکاپ مدل قاب‌دار
  • آینه میکاپ قدی یا یک سره
  • آینه آرایشگاه یا آینه میکاپ آویزی
  • آینه میکاپ حکاکی شده
  • آینه میکاپ دوطرفه
  • آینه میکاپ دایره‌ای
  • آینه میکاپ هوشمند
عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ

آینه میکاپ مدل بک لایت

یکی از جذاب‌ترین آینه‌ها برای هر سالن و فضایی مانند سالن‌های آرایشگاهی آینه‌های بک‌لایت هست که بسیار تنوع و جذابیت در سالن ایجاد می‌کنه.این آینه ها به گونه‌ای طراحی شده اس که در پشت آینه لامپ های ال ای دی به کار رفته که با روش‌هایی که در ادامه خواهیم گفت می‌تونیم لامپ های ال ای دی پشت آینه رو خاموش و روشن کنیم و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنیم با این روش نور بسیار ملایمی به دور تا دور آینه تشکیل می‌شه. و یک جذابیت منحصر به فردی رو به ارمغان میاره.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل بک لایت

عکس آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری

اگر آینه‌ی خود رو چراغ‌دار یا هالیوودی و یا بک لایت انتخاب می‌کنین باید بتونین نور آینه‌ی خود رو به روشی خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها لمس آینه به وسیله انگشتان دست هست.

شما با انگشتان دست‌تون بر روی نقطه‌ی مورد نظر که روی آینه تعبیه شده اس می‌تونین شدت نور رو کم و زیاد و یا آینه خود رو خاموش و روشن کنین. حتی اگر آینه خود دارای نور چند رنگ باشه می‌تونین نور آینه خود رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.اگر برای آینه نوردار خود آینه لمسی و یا حسگری رو انتخاب می کنین باید توجه داشته باشین که یک آینه بسیار با کیفیت خریداری کنین تاسنسور لمسی آینه پس از مدتی از کار نیافته.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگر برای خاموش و روشن کردن آینه بک لایت و یا هالیوودی به روش ریموت و یا کنترلی هست. با این روش می‌تونین در هر نقطه‌ای از سالن خود که ایستادین آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین. در این روش دیگر احتیاجی به لمس آینه ندارین و یک مزیتی که داره اینه که دیگه آینه شما بخاطر لمس انگشت‌تون لک نمی‌شه.

آینه میکاپ مدل قاب‌دار

شما می‌تونین هر آینه‌ای که تهیه می‌کنین رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین قاب ها از جنس‌های مختلفی تشکیل شدن این قاب‌ها از جنس هایی مانند چوبی، upvc، آهن و یا ام دی اف تشکیل شدن.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل قاب‌دار

قبل از اینکه آینه مورد نظر خود رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین ابتدا طراحی دکوراسیون فضای سالن خود رو ببینین و به نسبت به اون یک قاب شکیل و مناسب سفارش بدین.اگر فضای دکوراسیونی شما سلطنتی هست بهتره از رنگ‌های گرم مانند طلایی و یا بژ استفاده کنین اما اگر طراحی دکوراسیون سالن و یا محل کار شما مدرن هست بهتر اینه که از رنگ‌های خنثی مانند سفید و یا طوسی استفاده بشه.به طور کلی جنس یو پی وی سی برای هر نوع شرایط آب و هوایی بسیار مناسبه.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل قاب‌دار

عکس آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

یکی دیگه از آینه‌هایی که بسیار برای گریمورها و میکاپ کاران حرفه‌ای مناسب هست آینه چراغ دار یا هالیوودیه.این آینه به گونه‌ای تعبیه شده که پس از برش آینه تعدادی لامپ دور تا دور آینه به فواصل مرتب و منظم زده می‌شه تا نور یکنواخت و منظمی رو به روبروی خودش ساطع کنه.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

با این روش میکاپ‌کار و یا گریمون به راحتی ایرادهای خودش رو جستجو می‌کنه و در صدد رفع اون بر میاد.از این نوع آینه‌ها به تازگی در مزون‌ها و یا اتاق خواب‌های جوانان بسیار استفاده می‌شه و مورد خواهان بسیاری از مردم نیز بوده اس.این آینه نیز مانند آینه‌ی نوردار بک لایت با روش‌ها‌ی مختلفی مانند لمسی و یا ریموت دار خاموش و روشن می‌شه.

آینه میکاپ مدل دوطرفه

اگر محل کار شما و یا سالن آرایشگاهی که در اون مشغول به کار هستین فضای بزرگی داره و دلباز هست بهتر اینه که به جای گذاشتن آینه در دور تا دور دیوار از آینه‌های دو طرفه در وسط سالن استفاده کنین. تا تعداد مشتری بیشتری رو جذب کرده و به اونا رسیدگی کنین و دور تا دور دیوار رو نیز می‌تونین از مبلمان برای‌ انتظار مشتریان خود استفاده کنین.با این روش آینه‌های مقرون به صرفه خریداری می‌کنین زیرا به جای خرید دو آینه یک طرفه  یک آینه دوطرفه خریداری می‌کنین.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل دو طرفه

آینه میکاپ مدل گرد

اگر به دنبال انرژی و پویایی بیشتری در سالن آرایشگاهی خود هستین بهتر هست که از آینه‌های گرد استفاده کنین . در اصول فنگ شویی و روانشناسی آینه‌های گرد که ثبات ندارن و مدام در حال گردش هستن و انرژی بیشتر رو به محیط می‌بخشن.این آینه‌ها به روش دستگاه‌هایی که گردبر نام داره بریده می‌شه و می‌توان با قاب یا بدون قاب سفارش داد.

عکس آینه میکاپ
عکس آینه میکاپ مدل گرد

آینه میکاپ حکاکی شده

شما می‌تونین تمامی وسایل‌های کاری خود رو با حک کردن برند و لوگوی خود تخصصی‌تر نشون بدین.با تراشیدن یک لایه از روی آینه به وسیله‌ی دستگاه سندپلاست می‌تونین لوگو و طرح مورد نظر رو بر روی آینه حکاکی کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ