دکور آرایشگاه مردانه

دکور آرایشگاه مردانه

روانشناسی میگه دکوراسیونی که ما انتخاب می‌کنیم برای آرایشگاهمون روی دیدگاهی که مشتری‌های ما به ما دارند خیلی تاثیرگذاره. مثلاً زمانی که ما دکور آرایشگاه مردانه رو اشتباهی انتخاب می‌کنیم مشتری‌ای که وارد آرایشگاه ما میشه به اشتباه فکر می‌کنه که ما آرایشگر حرفه‌ای نیستیم و یا به حرفه‌مون اهمیتی نمی‌دیم. شاید هم فکر کنه ما انقدری کار بلد نیستیم که مشتری‌های زیادی داشته باشیم و به هوای اون‌ها دستی به سر و روی آرایشگاهمون بکشیم.

دکور آرایشگاه مردانه
دکور آرایشگاه مردانه

البته لازمه بدونیم که وقتی دکور آرایشگاهمون سطح پایین و غلط باشه روی خود ما هم تاثیر منفی داره و اعتماد به نفسمون رو کاهش میده. توی آرایشگاه بیشترین تاثیر ممکن رو آینه‌های آرایشگاه دارند. چون آینه آرایشگاه همون چیزیه که مشتری ما بیشترین زمانشو جلوی اون وقف می‌کنه و کاملاً به اون نظارت داره. پس یکی از مهمترین نکته‌های دکوراسیون اینه که ما آینه درستی رو برای آرایشگاهمون انتخاب کنیم. می‌دونیم که انواع خیلی زیادی دارند آینه‌های آرایشگاه برای همین در ادامه تک تک با هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدوم آینه برامون مناسب‌تره

تاثیر کیفیت آینه آرایگاه

توی زندگیمون برای همه‌مون دست کم یه بار پیش اومده که بریم جلوی آینه و با خودمون بگیم این آینه چرا اینجوریه چرا منو متفاوت‌ از همیشه نشون میده؟ چرا تاره ؟چرا من انگار تاب دارم ؟ مشکل چیه؟ مشکل کیفیت اون آیینه‌ست عزیزم! تقریبا هیچ‌چیزی توی یه آرایشگاه مهم‌تر از این نیستش که آینه‌ای که استفاده می‌کنیم کیفیت بالایی داشته باشه! شما یه عالمه پول بده یه آینه بزرگ خوشگل بک لایت سفارش بده اما کیفیت نداشته باشه ، قطعاً باعث میشه درصد رضایت مشتری‌ها و مخاطبات بیاد پایین!

چون توی اون آینه نگاه می‌کنن و خودشون رو در نهایت زشت می‌بینن و شمارو مقصر این زشت بودن می‌دونن. بنابراین برای اینکه بخوایم کارمون رو تمیز و قرینه در بیاریم و مشتریامون راضی باشن و همه‌چیز به بهترین شکل ممکن پیش بره باید آینه با کیفیت داشته باشیم و توی این موضوع بحثی نیست. فقط باید بررسی کنیم که آینه با کیفیت چه جوری تشخیص بدیم؟

نحوه تشخیص آینه باکیفیت

دکور آرایشگاه مردانه
دکور آرایشگاه مردانه

خوب نکته اصلی اینه که بدونیم آینه در واقع از شیشه تشکیل شده و مدل شیشه‌ای که ما ازش استفاده می‌کنیم روی کیفیت آینه تاثیر خیلی زیادی داره. مثلاً اگه از شیشه جنس کریستال استفاده کنیم یکی از شفاف‌ترین آینه‌هایی که توی جهان وجود داره مقابل ما قرار می‌گیره. منتها این صحبت‌ها رو بخوام توضیح بدم چون یه مقدار تخصصیه نحوه تشخیصشم سخته فقط دارم وقتتو می‌گیرم! بیا به جاش یه میانبر یادت بدم. چرا به جاش فقط از یه جای درست حسابی با خیال راحت خرید نکنیم؟

مثلاً همین سایتی که الان توش یکی از برترین تولید کننده‌های شیشه و آینه توی کل ایرانه! بعضی از دستگاه‌هایی که این شرکت داره فقط فقط یه دونه ازش توی ایران وجود داره که اونم برای این شرکته. کیفیت آینه‌ها انقدر بالاست که به کشورهای دیگه صادر می‌شه و درصد رضایتش خیلی خیلی زیاده. تازه گارانتی یک ساله هم داره و تا یک سال هر اتفاقی که براش بیفته براتون یا تعویضش می‌کنیم یا تعمیرش می‌کنیم.

انواع آینه های چراغ‌دار

دکور آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاه مردانه
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه بک‌لایت
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه هالیوودی
  • آینه آرایشگاه با نور نواری

دکور آرایشگاه مردانه با آینه چراغ‌دار یا هالیوودی

دکور آرایشگاه مردانه
دکور آرایشگاه مردانه

آینه چراغ‌دار بسیار خاص و پرطرفداره همه ما دوست داریم یک آینه قدی چراغ‌دار رو در منزلمون داشته باشیم.زیرا دارای نور کافیست که باعث می‌شه بسیار دقیق‌تر ببینیم.این آینه برای دکور آرایشگاه مردانه نیز بسیار مناسبه.علاوه بر اینکه بسیار چشمگیر و مدرنه بسیار نور زیادی نیز داره که با ریموت و دکمه‌هایی که روی صفحه آینه طراحی‌شده می‌تونیم درجه نور آفتابی یا مهتابی رو زیاد و کم کنیم و حتی یکی در میان اونا رو خاموش‌کنیم.

آینه‌های چراغ‌دار یا هالیوودی از لامپ های ال ای دی استفاده شدن که عمر طولانی دارن.برای ساخت این آینه ها از بهترین لامپ‌ها استفاده می‌شه که مزیت بسیار زیادی دارن.آینه های چراغ‌دار رو می‌توان طوری طراحی کرد که لامپ های اون روی قاب و یا آینه باشن یا به‌صورت توکار و داخل باشن.مزیتی که این آینه‌ها داره اینه که از همه طرف نور بر صورت مشتری می‌تابه و هیچ سایه‌ای روی صورت نمی‌افته که همین امر یکی از مهم ترین دغدغه‌های گریمور است.

دکور آرایشگاه مردانه با آینه بک لایت

دکور آرایشگاه مردانه
دکور آرایشگاه مردانه با

بی‌تعارف و بدون اغراق پرفروش ترین و بی‌نظیرترین آینه ها از نوع بک لایت است.آینه بک لایت در انواع طرح ها و شکل ها تولید می‌شه.کافی است شما طرح مد نظر خودتون رو با کارشناسان ما در میان بگذارین.

طرح حاشیه های آینه های بک لایت هم با دستگاه سند بلاست زده می‌شه و جیوه ی آینه تراش داده می‌شه که نور از آن قسمت عبور کنه.زمانی که دوشاخه رو به پیریز برق وصل می‌کنیم و دکمه روشن و خاموش شدن اونو می‌زنیم نور این ال ای دی ها از قسمت هایی که تراش داده ایم مشخص می‌شه و جلوه خاصی رو پدیدار می‌سازه.نور این LED ها بسیار ملایم و دلنوازه.

تاثیر شکل هندسی روی آینه

دکور آرایشگاه مردانه
دکور آرایشگاه مردانه با شکل دفرمه

هر شکل هندسی که وجود داره یه انرژی و حس خاصی رو به محیط اطراف خودش القا می‌کنه. از طرف دیگه می‌دونیم که آینه‌ها بیشترین تاثیرگذاری رو روی محیط اطراف خودشون دارن درسته؟ در نتیجه خیلی مهمه که شکل هندسی که ما برای آینه آرایشگاه مردانمون انتخاب می‌کنیم ، انرژی درستی رو مطابق با اون چیزی که ما می‌خوایم بتونه به محیط اطرافمون و مشتریمون القا کنه. در ادامه انواع شکل‌های هندسی که آینه‌ها می‌تونن داشته باشند رو با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم که انرژی کدومشون با حس و حالی که ما می‌خوایم به مشتری‌هامون القا بشه بیشتر مچ میشه.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که تمام این حس و حالا در صورتی کامل میشن و تاثیرگذارند که ما خودمون آرایشگر حرفه‌ای باشیم. چون که ما زمانی که یه نتیجه نهایی بد را به مخاطبمون و مشتریمون القا کنیم هر چقدر هم که حس خوبی رو به اون داده باشیم باز هم اون ناراضی از آرایشگاه ما بیرون میره.

انواع آینه بر اساس شکل

دکور آرایشگاه مردانه
آینه بک لایت گنبدی
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه گرد
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه مستطیل
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه بیضی
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه دفرمه

آینه آرایشگاه گرد

دکور آرایشگاه مردانه

آینه‌های آرایشگاهی گرد رو تقریباً با هر سبک دکوراسیونی می‌تونیم ست کنیم و الان ابعاد بزرگ و قدی اون توی ترند‌ترین حالت ممکنن! جدای از جذابیت ظاهری فوق العاده‌ای که این آینه‌ها دارن می‌خوایم انرژیشون رو هم بررسی کنیم. شکل هندسی دایره‌ای یا گرد به خاطر اینکه از تعداد زیادی نقطه تشکیل شده که در نهایت به نقطه وسط می‌رسد و در دور اون در حرکتن نماد گذشت و اتحادن. حس گذشت زمانی که به مشتری ما القا میشه باعث میشه که خیلی سخت نگیره و احتمال رضایتمندیش بره بالاتر. حس اتحاد باعث میشه که مشتری ما آرایشگرش رو که ما باشیم با خودش توی یک ساید و یک جبهه ببینه و احساس نکنه که ما در مقابل اون قرار داریم به خاطر همین راحت‌تر بهمون اعتماد می‌کنه. استفاده کردن از آینه گرد توی دکور آرایشگاه مردونه تاثیر مثبت خیلی زیادی داره پیشنهاد من

آینه آرایشگاه مستطیل

دکور آرایشگاه مردانه

آینه‌های مستطیل شکل یکی از همیشگی‌ترین و نرمال‌ترین شکل‌های آینه هستند که از قدیم الایام توی کشورمون استفاده می‌شده. طرفدارای خیلی زیادی هم داره و مدل‌های مختلفش رو مثلاً مدل بک لایت یا مدل هالیوودیش رو امروز بیشتر از حالت ساده‌اش توی آرایشگاه‌ها می‌بینیم. آینه مستطیل شکل از نظر شکل هندسی به خاطر داشتن زاویه‌های ۹۰ درجه و خطوط موازی نماد ثبات داشتنه به خاطر همین احساس و انرژی که به ما القا می‌کنه حس همیشگی بودن و آرامش و ثبات داشتنه. مثل حس وقتی که یه خونه‌ای مثل خونه مادربزرگمون رو می‌بینیم و احساس همیشگی بودن و عادت داشتن به اون محیط رو داریم. این انرژی توی مشتری ما باعث میشه که با ما احساس راحتی بیشتری داشته باشه و تمایل بیشتری برای برگشت به آرایشگاهمون از خودش نشون بده. تازه اگه کارمون واقعاً خوب باشه این انرژی باعث میشه که سری بعدی مشتری ما دوستاش رو هم با خودش بیاره.

انواع آینه با قابلیت خاص

  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه لوگودار
  • دکور آرایشگاه مردانه قدی چرخ‌دار
  • دکور آرایشگاه مردانه جورچین
  • دکور آرایشگاه مردانه با آینه لمسی
  • دکور آرایشگاه مردانه هوشمند

دکور آرایشگاه مردانه با آینه لوگودار

دکور آرایشگاه مردانه

یکی از خاص‌ترین دکور ها این است که اسم برند و یا لوگوی مخصوص شما روی تمامی آینه ها در آرایشگاه‌تون بدرخشه.روی آینه با دستگاه مخصوص جیوه رو می‌تراشن و لوگو رو حک می‌کنن.

از قسمتی که جیوه پاک شده نور عبور می‌کنه و مانند یک شیشه مات معمولی عمل می‌کنه.وقتی در پشت آینه از ال ای دی استفاده می‌کنیم وقتی که اونو به برق متصل می‌کنیم نور از پشت آینه و از قسمتی که لوگو طراحی شده به سمت روبرو می‌تابه که می‌توان نورهایی رو در رنگ های مختلف نصب کرد.

دکور آرایشگاه مردانه

دکور ارایشکاه مردانه با اینه قدی چرخدار

آینه های قدی آرایشگاه تنوع بسیار زیادی دارن مول ،قدی چرخ‌دار،قدی پایه دار،قدی بک لایت،قدی چراغ‌دار و انواع بسیار متنوع دیگر.آینه های قدی به دلیل اینکه در سایز های بزرگ تولید می‌شن وزن زیادی دارن.برای جابجایی راحت این آینه‌ها برای آن ها چرخ‌ نصب‌کردیم تا به راحتی دکور آرایشگاه خودتون رو عوض کنین و نیاز به کمک کسی نداشته باشین.

دکور آرایشگاه مردانه

دکور آرایشگاه مردانه با آینه جورچین

برای ساختن یک دکور زیبا که هم باعث روشنایی بیشتر و هم باعث بزرگنمایی آن فضا بشه، بهترین گزینه انتخاب آینه جورچین و یا پازلی می‌باشه. آینه‌های چین قطعات کوچکی از آینه هستن که در کنار هم قرار می‌گیره و یک دکور زیبا رو می‌سازن. البته لازمه دقت کنید که این آینه کاربرد دکوراتیو دارن و به عنوان آینه اصلی آرایشگاه نباید به کار برده بشن.

می‌توان لبه‌های این قطعات کوچک رو با دستگاه تراش داد و بعد ایجاد کرد که وقتی نور روی آینه می تابه بازتاب آن در آینه زیباتر بشه. این‌های جورچین رو که برای دکور استفاده می‌کنیم می‌توانیم در هر رنگی سفارش بدیم رنگی بودن آینه‌های جورچین فضای شما رو خاص و گرم و صمیمی می کنه.با ایجاد فضایی صمیمی و زیبا می تونین انتخاب مشتری خود باشین و این خود بهترین راه و روش تبلیغه.

دکور آرایشگاه مردانه

دکور آرایشگاه مردانه با آینه لمسی

یکی از مدل های بسیار زیبا برای دکور آرایشگاه مردانه آینه ی لمسی هست که بر روی آینه های نور دار نصب می کنن. که بسیار سریع و راحت عمل می‌کنه. و تنها با زدن یک دکمه ی مشخص بر روی آینه می‌تونین به راحتی شدت نور اونو کم و زیاد و یا خاموش و روشن کنین.


بعضی از آینه‌های لمسی نور دار دارای چند رنگ می‌باشن که با لمس دایره‌ی مشخص شده روی آینه، رنگ رو نیز می‌نین تغییر بدین.
تنها مشکلی که شاید میتونه این آینه‌ها ایجاد کنه لک و ماندن اثر انگشت بر روی آینه‌اس که اگر از سنسور و آینه‌ی با کیفیت استفاده بشه و با یک لمس کوچک عمل کنه این اتفاق نیز بسیار کمتر میوفته.

دکور آرایشگاه مردانه

دکور آرایشگاه مردانه با آینه هوشمند

اول از همه بهتره با آینه‌ی هوشمند آشنا بشیم.
آینه‌ی هوشمند آینه‌ای با صفحه‌ی نورداره که می‌تونه همراه با نور بک‌لایت و همچنین قسمت ضدبخار همراه باشه. این قسمت‌های آینه هم می‌تونه با ریموت کنترل شده و یا همچنین با دکمه‌ی لمسی همراه بشه. مهمترین نکته در آینه‌های هوشمند این است که قابلیت وصل شدن به گوشی رو داره.

با تلفن همراه خود می‌تونین آهنگ مورد علاقه‌تون رو از آینه پخش کنین و همچنین توانایی اینو دارین که شدت نور آینه و رنگ نور رو با گوشی خودتون عوض کنین. آینه‌های هوشمند همچنین دارای صفحه ای هستن که ساعت دمای محیط و تاریخ رو نشون می‌ده. شما می‌تونین لوگو آرایشگاه و اسم آرایشگاه مردانه خودتون رو روی آینه ثبت کنین.

دکور آرایشگاه مردانه


همه‌ی این خصوصیات در کنار هم برای مشتری خاطره‌ی فراموش نشدنی رو می‌سازه که شما رو از بقیه‌ی آرایشگاه ها در ذهن مشتری متمایز می‌سازه. زیبایی آینه آرایشگاه تجربه‌ای خاص رو برای مشتری خلق میکنه که مشتری خواهد دانست شما برای اون و به کار خود احترام بسیاری قائل هستین.

این نوع تمایز شما با بقیه بسیار خاص و‌ جذابه که چشم هر بیننده‌ای رو به محل کار شما جذب می‌کنه.خدماتی رو که شما به مشتری عرضه می‌کنین رو با این ترفند زیبا، برای او بسیار خاص جلوه می‌کنه و از نشستن در آرایشگاه شما احساس خوشنودی می‌کنه. تصمیم با شماست که می‌خواهید پیش‌پا افتاده و قدیمی باشین و یا خاص و هیجان‌انگیز !! پس منتظر چه هستین ؟ با خیالی راحت آینه هوشمند در آرایشگاه مردانه‌تون رو به ما بسپارین.

دکور آرایشگاه مردانه

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ