جدیدترین مدل های آینه لامپی

قراره تو این مقاله راجع به جدیدترین آینه های لامپی صحبت کنیم. مدل های جدید آینه لامپی بسیار خاص و دلربا هستن و فضای شما را شیک می‌کنن. با آینه های جدید لامپ‌دار می توانید هم فضا رو روشن کنید و هم اونجا رو به فضای مدرن خاص تبدیل کنین. تنوع و مدل های آینه های لامپ دار بسیار زیاد که تو این مقاله سعی می‌کنیم تا جایی که بشه شما رو بیشتر با آینه‌های لامپی آشنا کنیم و عکساشونو بزاریم تا بتونید راحت تر انتخاب کنین. برای انتخاب راحت تر می توانید با مشاوران تخصصی ما صحبت کنین .
با ما همراه باشین تا اطلاعات بیشتری کسب و خرید بهتری رو تجربه کنین.

جدیدترین مدل های آینه لامپی

انواع جدیدترین مدل های آینه لامپی

جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل بک لایت
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل تاچ
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل هالیوودی
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل ریموتی
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل قاب دار
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل بدون قاب
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل سندبلاست
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل حکاکی
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل لوگودار
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل ایستاده
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل دیواری
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل دوطرفه
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل رومیزی
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل رومیزی دوطرفه
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل قاب استیل
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل قاب نقره ای
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل قاب مشکی
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل حسگری
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل باکس دار
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل چرخ دار
جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل پایه دار

جدیدترین مدل های آینه لامپی

جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل بک لایت

آینه بک لایت آینه هایی هستند که نور های اونا به صورت مخفی در پشت آینه قرار می‌گیره و فضا رو روشن میکنه. و حاله‌ی نور آفتابی یا رنگ مهتابی و یا هر رنگی که شما انتخاب کردید دو تا دور آینه ایجاد میشه. اگه می‌خواید از نور آینه هالیوودی برای آرایش کردن و یا مزون تون استفاده کنید باید بگیم که نور آفتابی و مهتابی مناسب ترین گزینه هستن ولی اگه فقط برای زیبایی فضا و مدرن شدن اطرافتون هر سفارش بدید میتونید از رنگ های نور های رنگی هم استفاده کنید. اگه نور فضای محیط تون کمه می‌تونید از لامپ های ال‌ای‌دی نواری مهتابی یا آفتابی روی یک آینه استفاده کنیم یعنی دو ردیف لامپ ال ای دی روی یک آینه. هیچ محدودیتی برای طراحی مدل و اشکال آینه های بک لایت وجود نداره.

جدیدترین مدل های آینه لامپی

جدیدترین مدل آینه لامپی مدل هالیوودی

مدل جدید دیگه آینه‌ نوری هستند که به اونا هالیوودی میگن آینه های هالیوودی بیشتر به درد گریمور ها و مزون دار ها میخوره. چون برای کار گریم نیاز به نور زیاد داریم تا دقیق تر این کار را انجام بدیم اکثر گریمرهای حرفه‌ای در سطح دنیا مخصوصا گریمور سینما و تئاتر از این آینه ها دارن. البته همه ما حتماً به یک آینه نیاز داریم که اگه این آینه دارای نور پردازی هم باشه، کار ما رو خیلی راحت و آسون می‌کنه. آینه های هالیوودی و مثل آینه های بک‌لایت می‌شه در رنگ های مختلفی سفارش داد. می‌تونیم رویِ آینه، نور آفتابی و مهتابی و یا هر رنگی که دوست دارید رو نصب کنیم. البته نور آفتابی و مهتابی در کنار هم ترکیب بسیار زیبایی دارند که یک نور طبیعی رو ایجاد می کنن. آینه های هالیوودی هم می تونن در طرح های مختلفی تولید بشن مثلا قاب داشته باشن، چرخ دار باشن و ضد بخار باشن و یا هر مدل دیگه ای که بخواید.

آینه لامپی پایه‌دار

جدیدترین مدل آینه لامپی مدل قاب دار

قاب های جدیدی به بازار اومدن که اکثر آینه های هالیوودی و بک لایت و حتی ساده رو میشه از این قاب نصب کرد. این قاب ها بسیار ساده هستن، در عین حال فضای شمارو و شیک و خاص و مدرن می کنن. این قاب ها رنگ های مختلفی دارند و به صورت نوارهای فلزی باریکی هستن که دور آینه نصب میشن. اگه بخوایم فضای چشمگیری را با این آینه‌های قاب دار ایجاد کنین میتونین آینه های قاب دار و نور دار سفارش بدید تا هم فضای شما روشن بشه به هم فضا شیک بشه. رنگهای قاب‌های آینه ها میتونه به رنگ سفید مشکی نقره ای طوسی و هر رنگی که شما بخواهید طراحی بشه اما جدیدترین رنگ و پرطرفدارترین رنگ مشکیه. این رنگ اکثراً با همه رنگ ها ست میشه به خاطر همین هم کاربردی تره.

جدیدترین مدل آینه لامپی مدل چرخ دار

یکی دیگر از جدیدترین مدل های آینه لامپی مدل چرخ دار آینه هایی که در سالن های بزرگی تولید می‌شود و وزن زیادی دارند. جابجایی و اونا آسون نیست و به تنهایی نمی شه این کارو کرد. ما این آینه‌ها رو از مدل چرخدار تولید می کنیم. با چرخ دار بودن آینه ها تون می‌تونید به راحتی هر موقع که دلتون خواست دکوراسیون رو عوض کنید. آینه های مزون باید به صورت قدی و در سایزهای بزرگ باشه. آینه هارو چرخدار تولید میکنیم تا به راحتی بتوانید اونو جابجا کنید.

جدیدترین مدل آینه لامپی دوطرفه

آینه‌های جدیدی وجود دارد که اونا مثل آینه هایی که قبلاً داشتیم نیست و به صورت دو طرفه هستن.شبیه به آینه‌های معمولی اما با کیفیت بیشتر. از یک آینه دوتا شبیه هم برش میدیم و پشت به هم قرار می دهیم که تبدیل میشه به آینه دو طرفه. کارایی آینه های دو طرفه بسیار زیاده مثلاً از هر قسمتی که قبلاً میتونستید استفاده کنید و بلا استفاده می مونده میتونید با کمک این آینه های دو طرفه و قرار دادن یک صندلی در جلوی این آینه ها از هر قسمت و فضای سالن و مزون استفاده کنید. مابین آینه های دوطرفه رو میشه لامپ های ال ای دی سقفی قرار داد تا هم به صورت دو طرفه باشد و هم فضا را روشن کنند و به فضا جلوه بدن.

جدیدترین مدل های آینه لامپی

جدیدترین مدل آینه لامپی ریموتی

آینه هایی که دارای لامپ هستند یا روی اونها ال‌ای‌دی‌ نصبه رو میتونین با روش خاصی نورشون روشن کنین. یکی از بهترین روش و کارآمدترین اونا مدل ریموتی یا همون کنترلی خودمونه. با داشتن ریموت برای آینه شما می‌توانید تنوع رنگی نور آینه رو زیاد کنید و با این ریموت رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید و حتی درجه این نور و شدت لامپ‌ها را کم و زیاد کنین. هر آپشنی مثل ضد بخار بودن تایمر ،دماسنج، اسپیکر و …. رو میتونین با این ریموت کنترل کنین.

آینه لامپی ها مزیت زیادی داره

خرید از کارگاه آینه‌ها و خریدن آینه لامپی مزیت‌های بسیار زیادی داره که یکی از مزیت های بزرگ اون که برای همه ما مهمه، داشتن گارانتی یک سال است. گارانتی یکساله محصولات کارگاه آینه‌ها بدون هیچ قید و شرطی، در طول یک سال هر قسمتی از آینه تو خراب شد میتونید با کارگاه آینه‌ها تماس بگیرید. و این موضوع رو با واحد پشتیبانی درمیون بذارین تا شمارو راهنمایی کنند. بهتون بگیم که مسئولیت ارسال آینه‌ها و هر کالایی که از کارگاه آینه‌ها تهیه می‌کنین با ماست و اصلا نگران شکستن آینه تون نباشین، چون اگه این اتفاق بیفته ما یک آینه جدید برای شما می‌سازیم و می‌فرستیم. راستی وقتی آنها به دستتون رسید و شما اونو از نزدیک دیدین و از آینه خوشتون نیومد یا به هر حال دلتون ننشست، همونی که میخواستی نبود ما هزینه رو به شما برمی‌گردونیم و یا اینکه یک آینه دوباره برای شما طراحی می کنیم تا اونی که میخواید باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ