بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه از اصلی‌ترین ابزار هر سالنی محسوب می‌شه. به‌قدری آینه در این فضا مهمه که بدون اون اسم اونجا رو نمی‌شه آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. بنابراین اهمیت آینه آرایشگاه بسیار بالاست. این آینه باید هم عملکرد خیلی خوبی داشته باشه و هم ظاهر زیبا. به همین دلیل هم بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه معرفی شدن که می‌تونن از هر نظر بهترین عملکرد رو برای آرایشگاه‌ها چه مردانه و چه زنانه داشته باشن.

بروزترین مدل‌های آینه‌ آرایشگاه
بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه که امروزه وجود دارن، طوری هستن که به بهتر شدن روند کار کمک می‌کنن و تصویر واضح‌تری رو در خودشون نشون میدن. و همین‌طور به خاطر ظاهر زیباتری که دارن می‌تونن فضای آرایشگاه و سالن رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر نشون بدن. آینه‌های نوری آرایشی مختلفی دارن که برای هر نوع فضا و دکوراسیونی، می‌تونن مناسب اون فضا انتخاب بشن.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه مناسب آرایشگاه

معرفی بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌ دار یکی از بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه هست که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته. در این آینه چراغ‌هایی به اسم LED روی آینه و یا قاب اون قرار داده می‌شن. این چراغ‌ها روشنایی خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنن که با چشم هم سازگاره. همچنین طول عمرشون هم خیلی زیاده که باعث می‌شه تا به‌راحتی اصلا دچار مشکل نشن.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشی

چراغ‌های روی آینه چراغ‌دار باعث می‌شن تا وقتی مشتری روبه‌روی آینه قرار بگیره، هم بتونه خودش رو خیلی واضح در آینه ببینه و هم شما به‌عنوان آرایشگر بتونین صورت و چهره مشتری رو خیلی روشن و کامل ببینین. این نور باعث می‌شه تا شما هم بتونین کارتون رو خیلی بهتر و با تمرکز بیشتری انجام بدین. چون این دید بهتر، تسلط کار شما رو هم بیشتر می‌کنه.

آینه بک‌لایت

از بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه می‌شه به آینه بک‌لایت اشاره کرد. در آینه بک‌لایت هم همین چراغ LED به کار میره. اما شکل این چراغ‌ها با چراغ‌هایی که در آینه چراغ‌دار استفاده می‌شه، متفاوته. چراغ آینه بک‌لایت یک‌تکه و به شکل نواری هست که ضخامت کمی هم داره و پشت آینه قرار داده می‌شه. به همین دلیل نورپردازی اون به حالت مخفیه که دورتادور آینه رو می‌گیره و یک نور خیلی خوب و زیبایی رو ایجاد می‌کنه.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه بک لایت گرد

آینه بک‌ لایت هم که دارای نورپردازی هست، بهترین انتخاب برای آینه آرایشگاه هستن. چون در کل آینه‌هایی که نورپردازی دارن باعث می‌شن تا دید بهتری هم ایجاد بشه. و شما به‌عنوان آرایشگر بتونین خیلی با دقت‌تر کارتون رو انجام بدین. چون نور این آینه‌ها طوری تنظیم شده که جلوی خودشون و اطرافشون رو خیلی خوب روشن می‌کنن، بدون این که بخوان هیچ سایه اضافی رو تشکیل بدن.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه نوری

آینه دوطرفه

از بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه دیگه‌ای که وجود داره و خیلی هم پرکاربرده، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه یک آینه هست که با اون امکان استفاده برای دو نفر وجود داره. یعنی شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو مشتری خدمات‌تون رو ارائه بدین. برای استفاده از آینه دوطرفه می‌تونین اون رو در قسمت‌های وسط سالن قرار بدین تا امکان استفاده از هر دو سمتش فراهم بشه.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه دوطرفه سالن

شما با استفاده از این آینه در آرایشگاه خودتون می‌تونین از تمام فضاها نهایت استفاده رو ببرین. بدون این که بخواین شلوغی خاصی رو در فضای خودتون ایجاد کنین. چون این آینه‌ها به‌عنوان آینه مدرن سالن زیبایی با عملکرد خوبی که دارن، فضای شما رو کاربردی‌تر می‌کنن و همچنین جلوه خیلی زیباتری هم به اون می‌بخشن.

آینه آویزی

نوع دیگه‌ای که از بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه حساب می‌شن، آینه آویزی هست. آینه آویزی ظاهر خیلی قشنگی داره که می‌تونه باعث زیباتر به‌نظر رسیدن سالن شما بشه. آینه آویزی می‌تونه به دیوار یا سقف و یا پایه‌ای آویز بشه. که برای آویز آینه هم از موارد مختلفی مثل بند چرمی، زنجیر یا کنف می‌تونه استفاده بشه.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه آویزی آرایشگاه

این آینه‌ها خیلی جلوه خاصی رو برای شما ایجاد می‌کنن. اما نکته‌ای که در مورد این آینه‌ها وجود داره این هست که در ابعاد خیلی بزرگی نمی‌تونن باشن. اما ابعادشون طوری هست که برای بسیاری از قسمت‌ها مناسبه و بسیار هم زیباست.

این بروزترین مدل‌های آینه‌ آرایشگاه چه تفاوتی با آینه‌های قدیمی دارن

همونطور که در مورد بروزترین آینه‌های آرایشگاه توضیح داده شد، این آینه‌ها اغلب به‌خاطر نورپردازی‌شون خیلی کارکرد بهتری رو دارن. علاوه بر اون از ظاهر خیلی بهتری هم برخوردارن که می‌تونن فضای خودشون رو خیلی مدرن‌تر و حتی حرفه‌ای‌تر به نظر برسونن. چون شما به‌عنوان آرایشگر وقتی ادعا می‌کنین که در کارتون خیلی حرفه‌ای و بروز هستین، باید ابزاری هم که استفاده می‌کنین گویای این موضوع باشه. چون نمیشه کار شما خیلی خوب و بروز باشه اما هنوز ابزار کارتون قدیمی و از مد افتاده باشه.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه مدرن آرایشگاه

پس برای داشتن یک فضای زیبا و آرامش‌بخش و همینطور حرفه‌ای بهتره که از بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه متناسب با فضای خودتون استفاده کنین. تا بتونین بهتر کارتون رو انجام بدین و مشتری‌ها هم از بودن در آرایشگاه شما حس خیلی بهتری رو تجربه کنن. چون اولین موضوعی که مشتری‌ها رو به شمت آرایشگاه شما می‌کشونه، دکوراسیون شماست. آینه هم که خیلی در این طراحی و دکوراسیون تاثیر داره.

قابلیت‌های این آینه‌ها چیه

غیر از نورپردازی که یک قابلیت فوق‌العاده برای بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه هست، این آینه‌ها می‌تونن پخش موسیقی یا ویدئو هم داشته باشن. این کار با وصل کردن آینه به بلوتوث یا اینترنت انجام می‌شه.

. نور آینه قابلیت تنظیم شدن داره. یعنی شما هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین می‌تونین از طریق آینه میزان نور رو کم یا زیاد کنین.

. بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه می‌تونن قابلیت ضد بخار بودن داشته باشن. به این صورت که اگر در معرض بخار آب قرار بگیرن، با سنسوری که پشت خودشون دارن اجازه تشکیل بخار رو روی صفحه آینه رو نمی‌دن.

. روی صفحه آینه امکان نمایش تاریخ، دما و زمان وجود داره. که با نگاه کردن به آینه می‌تونین از اونا مطلع بشین.

هر کدوم از این قابلیت‌ها باید به انتخاب شما روی آینه نصب بشن. و اینطور نیست که به صورت خودکار روی آینه نصب باشن.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاهی

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه رو چرا از کارگاه
ayneha بخرین

در کارگاه تولیدی آینه بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین تولید می‌شه. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌شه. نیروی ماهر هم در این مجموعه مشغول به کار هست که همه اینا باعث می‌شه تا آینه‌هایی با بالاترین کیفیت تولید و به دست مشتری برسه. همچنین فروش مستقیم هم باعث شده تا قیمت‌ آینه‌ها بسیار مناسب باشن. چون ما تصمیم گرفتیم تا با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، بتونیم آینه‌ها رو با قیمت‌های منطقی‌تری به فروش برسونیم.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

علاوه بر اینا ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا اگر هر مشکلی برای آینه‌ها به وجود اومد ما براتون کاملا رایگان رفع می‌کنیم. یا حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه حتما براتون این کار رو انجام می‌دیم. مثلا اگر آینه‌ای که سفارش دادین رو دوست نداشتین امکان مرجوع وجود داره. البته باید بگیم که اگر آینه دچار شکستگی و ضربه باشه شامل این خدمات نخواهد شد.

برای ثبت سفارش و یا هر سوالی که داشته باشین می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. همکاران ayneha تمام تلاش خودشون رو می‌کنن که بتونن بهترین راهنمایی رو برای شما داشته باشن تا شما هم بتونین بهترین انتخاب رو برای فضای خودتون داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ