انواع آینه قاب‌‌دار

انواع آینه قاب‌دار

آینه‌ها که امروزه در بازار وجود دارن، تنوع خیلی بالایی رو دارا هستن. این آینه‌های جدید عملکردی متفاوت از گذشته خودشون رو دارن. در این آینه‌ها خیلی به این موضوع فکر شده که بتونن آینه‌ای متفاوت رو به شما نشون بدن. انواع آینه قاب‌دار آینه‌هایی هستن که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم. این آینه‌ها خودشون تنوع بالایی رو دارا هستن و می‌تونن برای هر فضا و کاربردی، انواع مختلفی رو داشته باشن. این آینه‌ها از نظر ظاهر و عملکرد پیشرفت خیلی زیادی رو داشتن و تونستن جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن.

انواع آینه قاب‌دار
انواع آینه قاب‌دار

انواع آینه قاب‌دار می‌تونن از چه آینه‌هایی ساخته بشن

آینه قاب‌دار می‌تونه از هر آینه‌ای که بخواین، ساخته بشه. آینه‌ها خیلی تنوع بالایی رو امروزه دارا هستن که می‌تونن به‌صورت انواع آینه قاب‌دار مورد استفاده قرار بگیرن. حالا ما در قسمت پایین این انواع آینه‌ها رو به شما معرفی می‌کنیم و می‌تونین با اون‌ها ویژگی‌هاشون آشنا بشین تا انتخاب آینه موردنظرتون هم راحت‌تر باشه.

آینه نوری

از انواع آینه قاب‌دار میشه به آینه نوری اشاره کرد. آینه نوری آینه خیلی جدیدی هست که امکانات خاصی رو به شما میده. در این آینه چراغ LED به کار گرفته میشه. به این صورت که از چراغی با ضخامت کم و نواری شکل استفاده میشه که این چراغ پشت آینه قرار می‌گیره. وقتی چراغ به این صورت برای آینه مورد استفاده قرار بگیره، باعث میشه تا نوری خیلی ایده‌آل دور آینه ایجاد بشه. این نور به‌صورت مخفی هست دور آینه شکل می‌گیره که به‌طور یکدست هست و هیچ سایه‌ای هم نداره به همین دلیل به اون آینه نور مخفی هم گفته می‌شه.

انواع آینه قاب‌‌دار
آینه نوردار

انواع آینه نوری مدرن با انتشار نور خوب نورشون، می‌تونن باعث بشن تا وقتی که از آینه برای دیدن خودتون استفاده می‌کنین بتونین خیلی واضح‌تر دیده بشین. درواقع این نور مستقیما روی شماست و باعث تشکیل تصویر روشنی از خودتون در آینه میشه. آینه وسیله‌ای هست که هر کسی در طول روز از اون استفاده می‌کنه و همین موضوع هم موجب شده تا خیلی به کارکرد آینه‌ها توجه بشه و در نهایت هم آینه‌ای عالی مثل انواع بروز آینه نوردار طراحی بشه.

انواع آینه قاب‌دار
آینه آرایشگاهی

آینه چراغی

آینه دیگه‌ای که به‌عنوان انواع آینه قاب‌دار می‌تونه باشه، آینه چراغی هست. آینه چراغی هم آینه‌ای با قابلیت نورپردازی هست که این نورپردازی رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنن. چراغ‌هایی به فاصله مشخص روی آینه قرار داده میشن. بنابراین وقتی چراغ‌ها روی خود آینه باشن، نوری هم که منتشر می‌کنن کاملا مستقیم و روشن هست. پس وقتی جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین در آینه دیده بشین، در معرض این نور چراغ‌ها قرار گرفتین و از این طریق می‌تونین کاملا واضح و روشن در آینه خودتون رو نگاه کنین.

انواع آینه قاب‌دار
آینه چراغی قاب‌دار

طراحی این چراغ‌ها برای آینه به این صورت انجام شده که بتونن باعث بشن به دید بهتر در آینه کمک بشه. نور آینه‌ها طوری تابیده میشن که بتونن بهترین بازدهی رو داشته باشن. و این به دلیل جای‌گذاری درست این چراغ‌ها برای آینه هست که موجب کارکرد خیلی بهتر این آینه‌ها شده. عکس آینه چراغ‌دار هم در قسمت زیر می‌تونین ببینین و خودتون متوجه بشین که چه عالی می‌تونن کاربرد داشته باشن.

آینه ساده

آینه ساده هم می‌تونه به‌صورت انواع آینه قاب‌دار هم مورد استفاده قرار بگیره. آینه ساده همین آینه‌هایی هست که از ابتدا همه جا می‌دیدیم و هیچ قابلیت خاصی رو دارا نیستن. اما چیزی که به‌عنوان آینه ساده امروزه می‌بینیم، با گذشته تفاوت‌هایی رو دارن. در این آینه‌ها خیلی روی شفافیت کار شده تا بتونن به این خوبی شفاف و واضح باشن. همچنین مقاومت این آینه‌ها هم خیلی افزایش پیدا کرده که باعث شده تا دیگه شکنندگی بالایی رو مثل گذشته نداشته باشن. استفاده از قاب هم برای این آینه موجب شده تا تنوع زیادی بتونن داشته باشن.

انواع آینه قاب‌دار
آینه ساده قاب‌دار

آینه دوطرفه

از موارد دیگه انواع آینه قاب‌دار میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه‌ دوطرفه آینه‌ای خاص و بسیار جذاب هست که کابرد خاصی رو هم داراست. این آینه هر دو سمت اون قابلیت استفاده رو داره و درواقع شما با این آینه یک آینه دارین که نقش دو آینه رو برای شما ایفا می‌کنه. آینه دوطرفه همچنین با این که به‌عنوان دو آینه برای شما کارکرد داره اما جایی که اشغال می‌کنه، جای یک آینه هست. و این یک حسن بزرگ برای این آینه محسوب میشه که تنها با آینه دوطرفه این امکان وجود خواهد داشت.

انواع آینه قاب‌دار
آینه قدی دوطرفه

آینه دوطرفه برای فضاهایی که نیاز به چندین آینه وجود داره و همینطور فضا هم کم هست، بهترین انتخاب می‌تونه محسوب بشه. چون باعث میشه بتونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

انواع آینه قاب‌دار از نظر زیبایی چه مزیت‌هایی رو دارن

آینه‌های مدرن که معرفی شدن با استفاده از قاب می‌تونن جلوه چندین برابری داشته باشن. خود قاب‌ها تنوع بالایی رو در مورد رنگ، جنس و…. می‌تونن داشته باشن. استفاده از قاب زیبایی و جذابیت آینه رو خیلی بیشتر می‌کنه. برای انتخاب قاب هم دست شما کاملا باز هست و خیلی راحت می‌تونین قاب موردنظر خودتون رو که متناسب با دکوراسیون داخلی‌تون هم هست، انتخاب کنین.

انواع آینه قاب‌دار
آینه نوری قدی

انواع آینه قاب‌دار وقتی در فضایی استفاده بشن، باعث می‌شن تا به طور کلی فضای داخلی و دکوراسیون شما خیلی زیباتر بشه. آینه به صورت کلی تاثیر خیلی زیادی رو روی طراحی داخلی و دکوراسیون داره. آینه به خاطر این که فضای اطراف و نور محیط رو در خودش انعکاس میده، باعث میشه تا اون فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده بشه و به طور کلی در دلباز نشون دادن فضای خودش، نقش مهمی رو داره. البته که آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن با انتشار نور خوب خودشون، خیلی در این مورد تاثیرشون بیشتر هست.

استفاده از این آینه‌های جدید و بروز باعث میشن تا فضای شما هم خیلی شیک و مدرن به نظر برسه. شما تنها با استفاده از این آینه‌ها موجب می‌شین تا فضای داخلی‌تون خیلی تغییر کنه و شیک‌تر دیده بشه.

انواع آینه قاب‌دار
آینه نوری گرد
انواع آینه قاب‌دار
آینه مدرن

انواع آینه قاب‌دار رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه قاب‌دار و هر نوع آینه دیگه‌ای که وجود داره رو در کارگاه تولیدی آینه براتون تولید می‌کنیم. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه، حساسیت بالایی برای تولید اون وجود داره. و ما تمام سعی خودمون رو می‌کنیم تا آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار باشن و به شما این اطمینان رو می‌دیم که آینه‌های ما می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون هم رقابت کنن. هر سفارشی که بدین رو دقیقا طبق خواسته خودتون تولید می‌کنیم. این امکان هم هست که حتی اگر از آینه خوشتون نیومد، بتونین اون رو مرجوع کنین.

انواع آینه قاب‌دار
آینه قاب‌دار

اما چیزی که باعث شده تا کارگاه تولیدی آینه با مجموعه‌های دیگه تمایز داشته باشه، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه‌ای وجود داره. با وجود این ضمانت خیال شما کاملا راحت هست که اگر هر اتفاقی هم بخواد بیفته، ما تما پشتیبانی می‌کنیم و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم از سمت شما نیست. حتی اگر لامپ آینه هم بسوزه، این لامپ رو رایگان براتون تعویض می‌کنیم. البته یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه، متاسفانه شامل این ضمانت نمی‌تونه باشه.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره  09357015855تماس بگیرین. از هر جایی که در کشور باشین می‌تونین به کارگاه تولیدی ما آینه مورد نظر خودتون رو سفارش بدین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ