انواع آینه برای آرایشگاه

انواع آینه برای آرایشگاه

امروزه انواع آینه برای آرایشگاه در مدل‌های بسیار زیبا و چشمگیری تولید می‌شه.که هر شخصی با توجه به نوع نیاز و کاربری که داره یکی ازین آینه‌های خوشگل رو انتخاب می‌کنه و با خودش به محل کارش می‌بره . اما قضیه دیگه مثل دهه‌های پیش به همین راحتیا هم نیس. این آینه‌ها تنوع خیلی بالایی دارن و هر کدوم مزایای خاص خودشون رو دارن که شناخت مشخصات کامل آینه‌ها می‌تونه تورو به مقصدت نزدیک‌تر کنه.

شاید باید بگم که در گذشته کار خرید آینه راحت‌تر بود . فقط کلا یک مدل آینه ساده‌ی کم‌کیفیت وجود داشت و گزینه‌ی دیگری وجود نداشت تا انتخاب رو سخت کنه😄.

که البته شناخت و تحقیق در مورد آینه‌های مدرن و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع اون برای محل کارت ارزشش رو داره.

انواع آینه برای آرایشگاه
انواع آینه برای آرایشگاه
فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

بهترین انواع آینه‌ها برای آرایشگاه کدوم‌ها هستن


انتخاب آینه‌‌ی مناسب برای آرایشگاه بستگی به نوع فعالیت، محل قرارگیری و نیازهای هر آرایشگر داره. در ادامه بهترین انواع آینه‌نوری برای آرایشگاه رو معرفی می‌کنم:

1- آئینه های جادویی با نور فوق‌العاده: این نوع آینه‌ها با استفاده از چراغ های LED با نور سفید و طبیعی، نور کافی رو به صورت مستقیم و بدون سایه بر روی صورت شما ایجاد می‌کنن. این آینه‌ها برای آرایشگرانی که پوست و زیبایی مشتریان خود رو با دقت بالا بررسی می‌کنن تا آرایش و میکاپی حرفه‌ای تحویل بدن ، مفید هستن.

2- آینه‌های نوری بزرگ: آینه‌های بزرگ‌تر ، به شما اجازه می‌دن تا با دقت بیشتری به پوست و موهای خود و مشتریان نگاه کنین و به خوبی اونا رو آرایش کنین.

3_ آینه‌هایی با قابلیت پخش موسیقی : که با داشتن اسپیکرهایی به شما این امکان رو میده که به بلوتوث گوشی‌تون وصل بشین و از پخش موسیقی هنگام کار لذت ببرین.

4-آینه با قابیلت تغییر رنگ نوری : که طبق سلیقه رنگ نورش رو تغییر میدی .که این سبک آینه برای ایجاد دکوراسیون مدرن و جذاب شما رو همراهی می‌کنه.رنگ نور آفتابی و مهتابی برای آرایش و میکاپ مناسب‌تر هستن. چونکه رنگ طبیعی آرایش رو براتون نمایان می‌کنن.

5- آینه‌های نوری با قابلیت تنظیم شدت و ضعف نوری : که به شما این اجازه رو میده که قدرت نوری آینه رو خودت کم و زیاد کنی. و مناسب با نیازت از نور این آینه استفاده کنی.

انواع آینه برای آرایشگاه
انواع آینه برای آرایشگاه

انواع آینه برای آرایشگاه از نظر ظاهر و کارایی آینه


آینه های نوری بک لایت و لامپ دار دو نوع از انواع آینه برای آرایشگاه هستن که طرفدار زیادی برای استفاده در آرایشگاه ها دارن.

آینه بک لایت یک نوع آینه هست که دارای منبع نور از پشت آینه‌اس. این نوع آینه به خوبی می تونه نور رو بر روی صورت فرد بیاندازه و جزئیات چهره رو به صورت دقیق تر نشون بده. این آینه به عنوان یک ابزار حرفه ای برای آرایشگران استفاده می‌شه.

آینه لامپ دار یا آینه هالیوودی شبیه به آینه بک لایت هست با این تفاوت که دارای لامپ های جانبی هست که نور رو به صورت یکنواخت تری پخش می کنه. این نوع آینه به خوبی می‌تونه برای کارهای دقیق آرایشی مانند کشیدن خط چشم و آرایش و میکاپ‌های تخصصی و حرفه‌ای استفاده بشه.در مجموع، هر دو نوع آینه نوری بک لایت و لامپ دار می‌تونن به صورت کارآمد در آرایشگاه ها استفاده بشن، اما نوع آینه‌ی مناسب آرایش باید به نیازهای شما و سلیقه شما بستگی داشته باشه.

انواع آینه برای آرایشگاه
انواع آینه برای آرایشگاه با سبک هالیوودی


آینه بک لایت در انواع مختلفی شکل و اندازه دیده می‌شه. برخی از آینه‌های بک لایت، شامل:

۱- آینه های مستطیل در اندازه های مختلف ۲- آینه های دایره ای به صورت دیواری یا رومیزی ۳- آینه های مستطیل رومیزی کوچک که برای استفاده شخصی یا در منازل استفاده می‌شن ۴- آینه های دیواری که معمولاً در طرح‌های سبک و حرفه‌ای برای استفاده در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی طراحی شدن.

این آینه‌ها ممکن هست به صورت تکی یا به صورت پانل‌های چندگانه باشن که در سطح دیوار آرایشگاه یا فروشگاه نصب می‌شن.در هر صورت، شکل و اندازه آینه بک‌لایت به نیاز و فضای مورد نظر شما بستگی داره.


آینه لامپ‌دار هم در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شه. برخی از شکل‌ها و ابعاد آینه لامپ‌دار عبارتند از:

  • آینه هالیوودی ایستاده
  • آینه هالیوودی رومیزی
  • آینه هالیوودی چرخ‌دار
  • آینه هالیوودی با لوگوی شخصی یا طرح‌های کارتونی

همچنین، برخی از آینه‌های لامپ‌دار به همراه میز کنسول و قفسه‌های جانبی برای نگهداری از لوازم آرایشی و محصولات مرتبط با آرایش طراحی شدن.

آینه‌های لامپ‌دار ممکن هست با تعداد لامپ‌های مختلفی عرضه بشن. در هر صورت باید تعداد لامپ این آینه رو متخصصان کمپانی آینه‌ها تعیین کنن که نور استانداردی رو بر چهره مشتری متساعد کنه.

در کل، آینه لامپ‌دار و آینه بک لایت در هر سبک و مدلی که بخواین توسط کمپانی آینه‌ها براتون شخصی سازی میشه.

انواع آینه برای آرایشگاه
انواع آینه برای آرایشگاه

چه عواملی در قیمت انواع آینه برای آرایشگاه تاثیر دارن


قیمت آینه‌های نوری آرایشگاه به فاکتورهایی بستگی داره. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

۱- کیفیت آینه: کیفیت آینه یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت آینه‌های نوری آرایشگاه هست. آینه‌های با کیفیت بالا معمولاً قابلیت انعکاس بهتری دارن و از مواد با کیفیت ساخته شدن که می‌تونن ماندگاری بیشتری داشته باشن، اما به قیمت بالاتری نسبت به آینه‌های با کیفیت پایین‌تر فروخته می‌شن.

۲- اندازه آینه: اندازه آینه نیز تاثیر بسزایی در قیمت اون داره. آینه‌های بزرگ‌تر به دلیل استفاده از مواد بیشتری در ساخت، به قیمت بیشتری فروخته می‌شن.

۳- تعداد آینه‌ها: تعداد آینه‌های سفارش داده شده هم مؤثر هستن خرید عمده‌ی آینه بهای کمتری براتون در پی داره.

۴- تکنولوژی استفاده شده در ساخت: تکنولوژی استفاده شده در ساخت آینه‌های نوری نیز تاثیرگذار هست. برخی آینه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر ساخته می‌شن که باعث می‌شه کیفیت و عملکرد اونا بهبود پیدا کنه، اما به قیمت بالاتری نسبت به آینه‌های ساختار ساده‌تر فروخته می‌شن.

5_ اگر آینه آرایشگاه از تولیدی به طور مستقیم خریداری بشه ، قیمت مناسب‌تری داره.

انواع آینه برای آرایشگاه
انواع آینه برای آرایشگاه

چرا کمپانی آینه‌ها بهترین تولیدی جهت خرید انواع آینه برای آرایشگاه هس

کمپانی آینه‌ها انواع آینه برای آرایشگاه رو با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بدست مصرف کننده می‌رسونه . این که می‌گم قیمت مناسب به دلیل اینه که واسطه‌ای در امر تولید و فروش وجود نداره و آینه مستقیم از تولیدی به صورت حضوری و یا آنلاین قابل خریداری هست.

اما باید خودت ببینی که این آینه‌ها چه کیفیت فوق‌العاده‌ای دارن . چون مواد اولیه‌ای که در ساخت این آینه‌ها بکار گرفته شده بی‌نظیره. برای همین هست که مثل این آینه‌ها رو در هیچ جایی مشاهده نمی‌کنی . هم از لحاظ مرغوبیت و هم زیبایی حرف نداره.

تازه اینو بهت نگفتم !!!! ….که هر مدل ، هر شکل ، هر طرح و هر رنگی از آینه نوری تاچ که مد نظرت باشه رو فقط و فقط اختصاصی برای خودت می‌سازه.حتی می‌تونی بگی برات لوگوی کارت رو روی آینه حک کنن. که اینکار باعث میشه حرفه و کارت حرفه‌ای تر جلوه کنه.

برای تایید حرفاش هم گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای تمام آینه‌هاش در نظر گرفته. و هر گونه کم و کاستی ، ایراد ، آسیب در کیفیت نوری و یا سیستم الکترونیکی اون به وجود بیاد رو تا دوازده ماه براتون به طور رایگان تعمیر می‌کنه.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ