انواع آینه‌های مدرن مزون

انواع آینه‌های مدرن مزون

در گذشته آینه‌ها فقط یک صفحه شفاف بودن که از همون هم در هر فضایی استفاده میشده. اما امروزه برای هر فضا و کاربردی، آینه‌های مخصوصی وجود داره. مثل انواع آینه‌های مدرن مزون که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم. آینه‌های مدرن امروزی عملکرد خیلی بهتری رو از خودشون نشون میدن. و همین موضوع باعث شده تا خیلی زود بتونن جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن. و علاوه بر مزون در کاربردها و فضاهای دیگه هم آینه‌های معمولی رو خیلی کم می‌بینیم. درواقع این آینه‌ها هم از عملکرد خیلی خوبی برخوردارن و هم این که با زیبایی خاص خودشون، فضای اطراف رو تحت تاثیر قرار میدن.

انواع آینه‌های مدرن مزون
انواع آینه‌های مدرن مزون

معرفی انواع آینه‌های مدرن مزون

آینه نوری

آینه نوری یکی از انواع آینه‌های مدرن مزون محسوب میشه. آینه نوری دارای نورپردازی هستش. نور آینه به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه قرار داده میشه، تامین میشه. برای این که چراغ پشت آینه قرار داده بشه، چراغ‌های معمولی مناسب نیستن. و از چراغی که ضخامت کمی داره و همینطور نواری شکله، استفاده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، نور مخفی و ملایمی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که این نور دور آینه رو می‌گیره. نور ایجاد شده یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه. بنابراین می‌تونه خیلی خوب اطراف خودش رو روشن کنه.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه نوری برای مزون

نور خیلی خوبی که آینه مزونی نوری ایجاد می‌کنه باعث میشه تا وقتی روبه‌روی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، خیلی روشن‌تر و واضح‌تر دیده بشین. نور آینه طوری طراحی شده که بتونه این نور مناسب برای دید بهتر رو فراهم کنه. چیزی که با آینه‌های معمولی و نور قسمت‌های دیگه هیچ‌وقت امکان‌پذیر نیست. این موضوع دید خوب و روشن در آینه برای فضای مزون خیلی مهمه. به همین دلیل انواع آینه‌های مدرن مزون قطعا انتخاب مناسبی برای اون هستن که عملکردی فراتر از آینه‌های معمولی رو نشون میده.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه نوری قدی

آینه چراغ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه‌های مدرن مزون قطعا آینه چراغ‌دار هستش. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ با چراغی که در آینه نوری به کار برده میشه، تفاوت داره. چراغ به کار برده شده در این آینه شبیه چراغ‌های معمولی اما با مزایای چراغ‌های LED هست. در این آینه چراغ‌ها روی خود آینه و با حفظ فاصله مشخصی قرار داده میشن. بنابراین روشنایی که ایجاد می‌کنن، کاملا مستقیم هستش. دلیل این که فاصله چراغ‌ها باید از حد استانداردی تبعیت کنه این هست که نور آینه کاملا یکنواخت باشه.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه قدی چراغ‌دار مزونی

در مورد آینه چراغ‌دار مزون این مزیت اصلی مورد توجه هستش که این آینه باعث میشه تا دیدن در آینه خیلی واضح‌تر و بهتر انجام بشه. به همین دلیل هم هست که آینه‌های اینچنینی در مزون‌ها کاربرد دارن. و دیگه‌ آینه‌های قدیمی نه فقط در مزون‌ها بلکه در خیلی از کاربردها، جایگاه خاصی ندارن. ولی انواع آینه‌های مدرن مزون به‌دلیل کاربرد و عملکرد خیلی خوبی که از خودشون نشون دادن، تونستن در زمان کمی توجه خیلی از افراد رو به خودشون جلب کنن.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه لامپی برای مزون

آینه دوطرفه

از انواع دیگه آینه‌های مدرن برای مزون میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه همونطور که از اسم اون مشخصه، هر دو طرف اون امکان استفاده به‌طور همزمان رو داره. یعنی از یک آینه دو نفر به‌طور همزمان می‌تونن استفاده کنن. این آینه دوطرفه می‌تونه خیلی کاربردی باشه. چون این آینه جای یک آینه رو می‌گیره اما نقش دو آینه رو ایفا می‌کنه. بنابراین استفاده از اون باعث بهره‌مندی از فضا میشه و برای فضاهای کوچیک مناسب‌ترین آینه محسوب میشه.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه دوطرفه برای مزون

آینه دوطرفه که یکی از انواع آینه‌های مدرن مزون هستش، از جدیدترین آینه‌ها هم محسوب میشه. که اون رو در کمتر جایی می‌تونین ببینین. وقتی دو نفر به‌طور همزمان هم از این آینه استفاده کنن، هیچ اخلالی برای کسی پیش نمیاد. و هر دو نفر می‌تونن خیلی راحت بدون هیچ مشکلی از این آینه‌ها استفاده کنن. همچنین آینه دوطرفه خودش می‌تونه به‌صورت آینه نوری یا آینه چراغ‌دار هم باشه. تا در این صورت شما بتونین هم از مزایای آینه‌های معرفی شده استفاده کنین و هم از مزیت دوطرفه بودن آینه.

این انواع آینه‌های مدرن مزون چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونن داشته باشن

. اصلی‌ترین مشخصه‌ای که در معرفی انواع آینه‌های مدرن مزون گفته شد این بود که دارای نورپردازی هستن. اما خود این نورپردازی قابلیت تنظیم می‌تونه داشته باشه. منظور از تنظیم نور در اینجا این هست که می‌تونین میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین رنگ نورپردازی هم قابلیت تغییر داره که از قبل خودتون مشخص می‌کنین چه رنگ‌هایی رو برای نور آینه می‌پسندین تا هر زمان که دوست داشتین خودتون خیلی راحت تغییر رنگ روشنایی رو فراهم کنین.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه مزونی چراغ‌دار

. انواع آینه‌های مدرن مزون قابلیت اتصال به اینترنت و یا بلوتوث رو هم می‌تونن داشته باشن. وقتی که آینه به اینترنت و بلوتوث وصل بشه، می‌تونین از طریق اون موسیقی و یا حتی ویدئو هم پخش کنین. در این صورت شما دیگه نیازی به وسیله دیگه‌ای ندارین. و می‌تونین با پخش کردن یک آهنگ ملایم برای فضای مزون، آرامش بیشتری رو به ارمغان بیارین.

. برای خاص‌تر کردن آینه مزون می‌تونین درخواست کنین تا روی اون حکاکی انجام بشه. برای حکاکی هم اسم، نوشته یا هر طرحی می‌تونه انتخاب بشه. مثله می‌توننی اسم مزون و لوگوی اون رو روی آینه حک کنین. در این صورت آینه خیلی خاص‌تر هم میشه. به‌طوری که این آینه رو فقط می‌تونین در مزون خودتون ببینین.

. روی صفحه آینه هم می‌تونه زمان، دما یا تاریخ نشون داده بشن. که آینه رو خیلی هوشمندتر هم می‌کنن.

قابلیت‌هایی که انواع آینه‌های مدرن مزون می‌تونن داشته باشن، انتخابی هستن. یعنی شما خودتون انتخاب می‌کنین که از بین این موارد چه امکاناتی روی آینه شما نصب بشن. در اینحالت شما فقط مواردی که دوست دارین و موردنیازتون هست رو خواهید داشت و آینه‌تون هم کاربردی‌تر میشه.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه چراغ‌دار مدرن

حالا چرا انواع آینه‌های مدرن مزون انقدر توصیه میشن

انواع آینه‌های مدرن مزون که در این متن به اون‌ها پرداخته شد، عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون ارائه میدن. این آینه‌ها باعث میشن تا وقتی مشتری بخواد برای دیدن خودش از آینه استفاده کنه، خیلی بهتر دیده بشه. بنابراین وقتی مشتری دید واضحی روی خودش داشته باشه، بهتر هم می‌تونه انتخاب کنه. به همین دلیل هم آینه‌های دیگه نمی‌تونن چنین عملکردی رو داشته باشن.

انواع آینه‌های مدرن مزون
آینه مدرن مزونی

جدا از موضوع عملکرد آینه که اتفاقا خیلی هم مهم هست، زیبایی ظاهری آینه هم خیلی اهمیت داره. وقتی این آینه‌ها در فضای مزون قرار بگیرن، اون فضا رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر جلوه میدن. و با زیبایی خاصی که دارن، فضای اطراف رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن. و می‌تونن به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی تبدیل بشن.

انواع آینه‌های مدرن مزون رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

هر نوع آینه‌ای که بخواین در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشن. از انواع آینه‌های مدرن مزون تا خاص‌ترین و ساده‌ترین آینه‌ها در این کارگاه در کمترین زمان تولید میشن. در ساخت تمام آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. همینطور نیروی ماهر هم در این مجموعه مشغول به کار هست تا در نهایت آینه‌ها با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی خودشون تولید بشن.

انواع آینه‌های مدرن مزون
انواع آینه‌های مدرن مزون

اما این‌ها تنها چیزهایی نیستن که کارگاه تولیدی آینه دارن. آینه‌هایی که در این مجموعه تولید میشن از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردارن. تا در صورت بروز هر مشکلی، خیالتون راحت باشه که آینه از گارانتی برخورداره و نیازی نیست که شما هزینه‌ای رو بپردازین. حتی تعویض لامپ‌ها هم کاملا رایگان انجام میشه. البته اگر احیانا آینه دچار شکستگی یا ضربه از سمت مشتری بشه، متاسفانه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره. تا با این ضمانت اگر آینه موردپسندتون نشد، بتونین اون رو برگردونین.

برای ارتباط با ما و ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوالی هم که دشتین و یا مشاوره‌ای نیاز داشتین، همکاران ما سعی می‌کنن بهترین راهنمایی رو برای شما داشته باشن. همچنین آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ