آینه گریم اصفهان

آینه گریم کرج

در این متن در مورد آینه گریم کرج صحبت خواهیم کرد و انواع آینه‌ها رو از نظرهای مختلف بررسی می‌کنیم.ما در کارگاه آینه‌ها بهترین آینه‌ی آرایشگری را برای شما با بهترین کیفیت موجود در بازار می‌سازیم و ضمانت می‌دهیم که این آینه‌ها با بسیاری از آینه‌های مطرح دنیا برابری خواهد کرد .

کافیست که با ما در تماس باشید و ابعاد پیشنهادی خود را در کنار مدل آینه‌ی خود برای ما ارسال کنید تا متخصصین و مشاورین بهترین آینه را برای شما درست و ظرف چند روز کاری بدون هیچ گونه شکستگی و ایرادی به درب منزل شما ارسال کنند. با این روش علاوه بر اینکه در زمان خود نیز صرفه جویی کرده‌اید باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله کاهش آلودگی هوا و کم‌تر شدن ترافیک شهری خواهید شد.

آینه گریم کرج
آینه گریم کرج

در زمان‌های گذشته و قبل از اینکه آینه‌ها در انواع و اقسام مختلفی تولید شوند یک نوع آینه‌ی ساده در ابعادهای مختلف برای آینه سالن آرایشگاه برای آینه مزون و هر مکانی حتی سرویس بهداشتی استفاده می‌شد اما به مرور زمان و پیشرفت طراحی دکوراسیون با توجه به نیازهای مردم آینه‌ی مورد نیاز آن‌ها تولید و تامین شد.

به طور مثال برای مکانی مانند سونا و یا جکوزی آینه‌های ضدبخار تعبیه شد و یا برای گریمورها و میکاپ‌کاران حرفه‌ای آینه گریم‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شد که بسیار نیز مورد توجه مردم و مشتریان قرار گرفت.در ادامه در مورد انواع آینه گریم و آینه آرایشگاه صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشین….

آینه گریم کرج
آینه گریم کرج

انواع آینه گریم کرج

  • آینه گریم مدل بک لایت
  • آینه گریم مدل چراغ‌‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم مدل قاب‌دار
  • آینه گریم کرج مدل حکاکی شده
  • آینه گریم مدل آویزی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم مدل قدی یا یک سره
  • آینه گریم مدل دایره ای
  • آینه گریم مدل دکوراتیو
  • آینه گریم مدل گرد
آینه گریم کرج
آینه گریم کرج

آینه گریم کرج مدل بک لایت

یکی از بهترین و سبک‌ترین آینه‌های موجود در بازار برای آینه گریم و هر سالن آرایشگاهی آینه بک‌ لایت هست که همانطور که از نام اون پیداست یک نور بسیار لایت و ملایم را از پشت آینه به بیرون پخش و ساطع می‌کنه . این نور به وسیله‌ی چراغ‌های ال ای دی که روشن می‌شه ساطع می‌شه ، که می‌‌توان با مدل‌های مختلفی اونو خاموش و روشن کرد .

از نور این آینه به عنوان نور بسیار قوی نمی‌توان انتظار داشت و فقط برای جذابیت و جلب بیشتر مشتری و آرامش خاطری که می‌ده می‌تونیم از اون استفاده کنیم. بدون شک برای سالن آرایشگاهی یکی از بهترین گزینه‌ها آینه‌ آرایشگاه بک لایت خواهد بود .

آینه گریم کرج
آینه گریم کرج

آینه گریم کرج چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین و موثرترین آینه برای گریمورها و میکاپ‌کاران حرفه‌ای استفاده از آینه هالیوودی هست. این نوع آینه پس از برش در دور تا دور آن لامپ‌هایی به فاصله‌های معین تعبیه می‌شه که نور یکسانی رو به اطراف آینه که به طور مثال جایی برای نشستن و میکاپ شدن هست ساطع کنه. ‌‌این نوع آینه‌ها خطا رو به راحتی نشون می ده و باعث می‌شه که شما بسیار راحت و آسون خطای میکاپ و گریم خود رو پیدا و تصحیح کنین. امروزه از آینه‌های چراغ‌دار برای مزون‌ها و بعضی برای اتاق خواب‌های خودشون نیز استفاده می‌کنن.زیرا نور بسیار خوبی برای بهتر بودن پخش می‌کنه.

آینه گریم کرج
آینه گریم کرج چراغ دار یا هالیوودی

آینه گریم لمسی یا حس گری

پس از انتخاب آینه ی نور دار خود باید انتخاب کنین که با چه روش و شیوه‌ای می‌خواید این نور رو خاموش و روشن یا شدت اونو کم و زیاد کنین.در این روش بر روی آینه یک نقطه‌ی دایره‌ای شکل تعبیه می‌شه که با لمس انگشتان دست شما بر روی آینه به راحتی می‌تونین نور آینه رو خاموش یا روشن کنین. علتی دیگر نیز وجود داره که به دلیل امکانات بیشتر به اون آینه‌ی هوشمند می‌گن . در این نوع از آینه‌های هوشمند امکانات جدیدی مانند سیستم بلوتوث برای پخش آهنگ و یا وصل شدن به سیستم آینه برای خاموش و روشن کردن نور اون از طریق گوشی وجود داره.

آینه گریم اصفهان
آینه گریم هوشمند لمسی

آینه گریم ریموت دار یا کنترلی

روش دیگر به وسیله‌ی ریموت کنترلی هست شما می‌تونین به راحتی با استفاده از زدن ریموت کنترل و یکی از دکمه‌های اون آینه‌ی مورد نظر خود رو خاموش و روشن کنین با این کار شما در هر نقطه‌ای از سالن خود که باشین به راحتی از مسیر دورتر می‌تونین این عملیات رو انجام بدین.یکی دیگه از مزیت‌های این آینه‌های ریموت‌دار به نسبت لمسی کثیف نشدن و لکه‌دار نشدن آینه بر اثر رد اثر انگشت هست. اما اگر قصد خرید آینه‌ی لمسی رو دارین بهتر هست از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع اون خریداری کنین تا پس از مدتی سیستم هوشمند و سنسور لمسی اون از کار نیوفته .

آینه گریم کرج قاب‌دار

شما می‌تونین آینه‌ی خود رو بنابر سلیقه و طراحی دکوراسیون منزل خود قاب دار یا بدون قاب سفارش بدین. آینه‌های قاب دار در انواع مختلفی از نظر رنگ و جنس تولید می‌شن و می‌تونن از جنس یو پی وی سی ،فلز و یا چوب باشن اما بهترین متریال که مناسب هر شرایط آب و هوایی هست قاب یو پی وی سی هست که در هر طرح و رنگ و سلیق‌ای موجود هست.

به طور مثال اگر سبک منزل شما سلطنتی یا کلاسیک هست بهتر اینه که از قاب‌هایی به رنگ طلایی و یا رنگ چوب استفاده کنین و یا اگر سبک منزل شما مدرن هست قاب‌های ساده به رنگ‌های خنثی بسیار مناسب برای فضای شما هستن.

آینه گریم کرج
آینه گریم قاب دار سلطنتی

آینه گریم دو طرفه کرج

اگر دارای سالن آرایشگاهی مزونی و یا سالن گریم بزرگ و وسیعی هستین بهتر هست که از آینه‌های گریم دو طرفه استفاده کنین تا از دو طرف آینه نیز بتوان به راحتی استفاده کرد. درست هست که خرید اون نیز به نسبت یک آینه گرون‌تر هست اما خرید یک آینه‌ی دوطرفه ارزون‌تر و مقرون به صرفه‌تر از خرید دو آینه هست.

آینه گریم کرج
آینه آرایشگاه دو طرفه گرد

آینه گریم قدی یا سر تاسری

برای افزایش نور و دل باز شدن فضای سالن آرایشگاه خود بهتر هست که از آینه‌های قدی یا سرتا سری در فضای خود استفاده کنین . درست هست که هزینه‌ی بیشتری می‌پردازین اما اگر از فضا‌ی دل گیر و سالن کوچک خود رنج می‌برین بهترین پیشنهاد همین مورد هست. اما اگر سالن آرایشگاهی وگریموری شما دارای پنجره‌های عریض پر نور و بزرگ هست به شما این آینه رو پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا در اصل این آینه‌های قدی برای استفاده از مزون‌ها برای دیدن مشتری به طور سرتاسری هست. تا بتونه به طور قدی خود رو در آینه ببینه و بهتر تصمیم بگیره که کدوم نوع رو انتخاب کنه.

آینه گریم کرج
آینه گریم سرتاسری برای دلباز شدن فضا

آینه گریم حکاکی شده

برای داشتن اعتبار و برند شدن سالن آرایشگاهی خود بهتر هست که برای محصولات به خصوص آینه‌ آرایشگاهی خود یک لوگو طراحی کرده و بر روی آینه‌ها بزنین. به این کار سندپلاست می‌گن که یک لایه از روی آینه رو می‌تراشن و لوگو و یا طرح مخصوص سفارش شده رو بر روی اون حک می‌کنن. بعضی نیز حتی نام خود رو بر روی آینه‌ی اتاق خواب خود سفارش می‌دن و یا به صورت قاب دور آینه‌ی خود رو قاب می‌اندازن.

آینه گریم کرج دکوراتیو

برای زیباتر شدن سالن آرایشگاهی خود می‌تونین یکی از دیوارهایی که مشتری در اون در حال انتظار هست رو دکوراتیو کار کنین .و یا راهروی ورود به سالن رو برای حس آرامش و احترام بیشتر به مشتری به علت اینکه شما برای او هزینه کردین رو دکوراتیو نصب کنین.

آینه گریم کرج
آینه دکوراتیو آرایشگاهی

آینه گریم کرج مدل ریموت‌دار یا کنترلی

اگر به دنبال آینه‌های نوردار هستین بهتر اینه که مدل ریموت‌دار یا کنترلی اونو استفاده کنین زیرا با داشتن این ریموت کنترلی به راحتی می‌تونین در هر کجایی از سالن خود که ایستادین نور آینه‌ی خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت اونو کم و زیاد کنین .حتی اگر آینه‌ی شما دارای نور چند رنگ هست به راحتی می‌تونین نور آفتابی رو به مهتابی تغییر حالت بدین.

یکی دیگر از مزایای استفاده از آینه‌ی ریموت‌دار به خاطر لمس نکردن آینه و لک نشدن آینه‌ هست.اما برای کاربرد آینه‌های هوشمند یا لمسی باید حتما روی‌ آینه رو لمس کرد.

و در پایان باید گفت که ما در کارگاه آینه‌ها تمام آینه‌های ذکر شده رو با بهترین متریال روز دنیا به شما تحویل می‌دیم کافیست که به ما اعتماد کنین.اعتماد شما افتخار ماست. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کلیک کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ