آینه نوری

آینه گریم مهتابی تهران

در این مقاله می‌خوایم راجع‌به آینه گریم مهتابی تهران صحبت کنیم.این آینه‌ی خاص برای کسایی که دنبال خاص بودن و منحصر به فرد بودن هستن بیشتر استفاده می‌شه.امروزه دیگه زمان استفاده از آینه‌های ساده و پیش پا افتاده نیست و با داشتن این آینه‌ها باعث می‌‌شین که شانس خودتون برای بیشتر و بهتر دیده شدن رو از دست بدین و میدون رو برای رقباتون خالی کنین!

شمایی که این مطلب رو می‌خونین صد در صد جزو نفرات برتر میکاپ آرتیست‌های شهرتون هستین که به دنبال پیشرفت و بهتر دیده شدن هستن پس باید مثل رقیباتون از زیبا‌ترین مدل‌ها که امروزه باعث چشم گیر شدن سالن آرایشی‌تون می‌شه استفاده کنین.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

ما سعی کردیم بهترین هارو بهتون معرفی کنیم و ده مدل برتر و خاص که فقط میکاپ‌ آرتیست و گریمور‌های خفن و حرفه‌ای خرید کردن رو براتون جمع‌آوری کنیم تا بعد از خوندن این مطلب شما بتونین راحت‌تر تصمیم بگیرین و فقط با یک تماس و دادن ابعاد و نمونه ، مدرن‌ترین آینه‌ی سال رو درب سالن آرایشی خودتون تحویل بگیرین و از این بابت که هیچ خطر و مشکلی تا درب سالن‌تون آینه‌ی شمارو تهدید نمی‌کنه آسوده‌خاطر باشین.

بهتره بدونین که ما در کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیا رو برای شما به ارمغان آوردیم و تا یک سال هم آینه‌تون رو براتون ضمانت بی قید و شرط می‌کنیم که اگر مشکلی برای لامپ‌ها یا هر قسمت آینه پیش اومد بتونین با یه تماس آینه‌تون رو تعمیر یا تعویض کنین .شما با خرید اینترنتی یا تماس تلفنی در زمان خودتون صرفه جویی می‌کنین و حتی می‌تونین به کارای شخصی خودتون راحت‌تر برسین علاوه بر اینا در کاهش آلودگی زیست محیطی و کم‌تر حرکت کردن وسایل نقلیه هم کمک شایانی به شهر خودتون می‌کنین.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

در ادامه انواع آینه گریم مهتابی که امسال ترند شده و بسیار مدرن هست رو براتون بازگو می‌کنیم تا به راحتی بتونین تصمیم بگیرین پس این مقاله رو از دست ندین…

آینه گریم مهتابی تهران چیست

آینه‌های گریم باید طوری ساخته و طراحی شوند که گریمور و میکاپ آرتیست حرفه‌ای مثل شما بتونه به راحتی از اون استفاده کنه و با استفاده از نور خوبی که داره تمام معایب آرایشی که برای مشتری انجام داده رو پیدا و رفع کنه.به طور کلی نور آینه‌های گریم می‌تونه مهتابی یا آفتابی باشه که در این مقاله بیشتر به مدل آینه گریم مهتابی می‌پردازیم.در کل پیشنهاد ما به شما اگر دنبال آینه‌ی نوردار بودین خرید آینه‌ی دوجانبه که هم مهتابی و هم آفتابی رو ساپورت کنه هست تا با یک خرید دو نشون رو بزنین.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

انواع آینه گریم خاص و مدرن

  • آینه گریم مهتابی تهران مدل بک لایت
  • آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم مدل قاب‌دار
  • آینه گریم مهتابی تهران مدل لمسی و هوشمند
  • آینه گریم مهتابی مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه گریم مهتابی مدل دوطرفه
  • آینه گریم مهتابی مدل آویزی

آینه گریم مهتابی تهران مدل بک لایت

یکی از زیبا و خاص‌ترین آینه‌ها برای سالن آرایشی ، آینه‌های بک لایته. بدون شک هر میکاپ آرتیستی که به فکر پیشرفت و ارتقا کار خودش بوده از این نوع آینه‌ها در سالن استفاده‌ی بهینه کرده.این آینه‌ها برای خاص پسندانی مثل شماست سیستم این آینه‌ها بگونه‌ای تعبیه شده که پشت آینه لامپ‌های ال ای دی قرار می‌گیره که با روشن و خاموش کردن لامپ‌های ال ای دی بتونین نور بسیار ملایم و جذابی رو در اطراف آینه داشته باشین.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

پیشنهاد ما بهتون استفاده از این آینه‌ها در یک دیوار مجزا برای کوتاهی و براشینگ کردن موهای زیبای مشتری‌هاتون هست. با داشتن این آینه‌ها مشتری می‌فهمه که چقدر برای اون ارزش قائل هستین و حاضرین هزینه کنین و همین فکر باعث میشه حس ارزشمند بودن به مشتری القا کنین.

آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

قسمت هیجان انگیز ماجرا اینجاست که بهترین نوع آینه برای گریم رو در این بخش می‌خوایم بهتون معرفی کنیم . از نظر ما بهترین میکاپ آرتیست‌ها باید بهترین آینه از نظر نور و متریال رو هم داشته باشن تا بتونن یه میکاپ بی‌نقص رو به مشتری تحویل بده. آینه‌ هالیوودی یا به اصطلاح عامیانه آینه چراغ‌دار یا لامپی یکی از این آینه‌هاست که به دلیل داشتن لامپ‌های زیاد که به فاصله‌های مرتب دور تا دور یک آینه جمع شده می‌تونه بهترین نوع آینه برای گریم باشه.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

اگر هنوز از یک آینه‌ی ساده استفاده می‌کنین و با سالن‌های مشابه و رقیباتون از نظر تخصص یکی هستین اما اونا از شما جلو زدن و مشتری بیشتری دارن به خاطر خرید وسایل کار حرفه‌ایه!

هنوز دیر نشده حتی اگر کل سالن رو نمی‌تونین با این نوع آینه‌ها ساپورت کنین بهتره حتما برای افرادی که گریم می‌کنن آینه هالیوودی تهیه کنین تا متوجه قبل و بعد خدماتی که به مشتری می‌دادین بشین!

آینه گریم مهتابی مدل ریموت دار کنترلی

وقتی صحبت از آینه گریم میشه یعنی باید آینه‌ای خریداری کنین که حتما دارای نور باشه. حالا بعد از خرید آینه‌ی نوردار باید بتونین با توجه به اطلاعاتی که دارین نوع اون رو تعیین کنین. یکی از روش‌هایی که آینه‌ی نوردار خاموش و روشن میشه به واسطه‌ی یک ریموت کنترلی هست . اگر این نوع از آینه رو انتخاب کنین در هر جایی از سالن آرایشگاهی خودتون که ایستاده باشین به راحتی تنها با زدن یک دکمه می‌تونین چراغ آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو بر حسب کاربری کم و زیاد کنین .حتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو چند رنگ انتخاب کنین و با زدن دکمه نور آینه از مهتابی به آفتابی تغییر حالت پیدا کنه.

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

آینه گریم مدل قاب‌دار

شما با توجه به سلیقه‌ی خودتون هر نوع آینه‌ای که برای سالن‌تون انتخاب کنین حال این آینه یک لایت باشه یا هالیوودی و یا آویزی فرقی نمی‌کنه و می‌تونه قاب‌دار یا بدون قاب سفارش داده بشه.

اما قبل از سفارش به سبک دکوراسیون سالن‌تون توجه کنین . رنگ دیوار ، سبک سالن که سلطنتی چیدمان شده و یا مدرن می‌تونه در انتخاب نوع جنس و رنگ قاب آینه‌ی شما کلی تاثیر داشته باشه.قاب آینه می‌تونه از جنس‌های مختلفی مثل چوب، یو پی وی سی و یا حتی فلز باشه .

آینه گریم مهتابی تهران
آینه گریم مهتابی تهران

به طور مثال اگر آرایشگاه خودتون رو به سبک سلطنتی چیدمان کردین بهتره از قاب‌هایی که سبک و سیاق سلطنتی دارن و یا رنگ‌های گرم‌تر مثل قهوه‌ای ، طلایی استفاده کنین. و یا اگر سالن شما مدرن چیدمان شده بهتره از رنگ‌های ملایم‌تر ، سفید ،طوسی ،کرم استفاده‌ی بیشتری بشه تا چیدمان و سالن آرایشگاهی‌تون از دید مشتری شلوغ و بی نظم دیده نشه.

اگر برای انتخاب آینه نوری گریم خودتون مردد هستین و نمی‌دونین کدوم مدل رو انتخاب کنین اصلا اشکالی نداره!همکارای ما انقدر سالن‌های خفن و حرفه‌ای دیدن و براشون آینه نصب کردن و انقدر میکاپ آرتیستای خفن و برتر ایران بهمون سفارش دادن که تو کم‌ترین زمان به شما مشاوره میدن تا شما هم بتونین بهترین رو انتخاب کنین.

راستی اصلا نگران نباشین ما در کارگاه آینه‌ها انقدر به کارمون اعتماد داریم که بعد از مشاوره و نصب اگر یک درصد از کار و متریال خوشتون نیومد ما ازتون پس می‌گیریم پس از این بابت خیالتون راحت باشه. با خرید از کارگاه آینه‌ها و مقایسه با بقیه‌ی برندها به راحتی متوجه کیفیت و نوع متریال می‌شین.تمام متریال‌های ما مشابه نمونه‌های خارجی روز دنیاست…

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ