آینه گریم مشهد

آینه گریم مشهد

میدونی آینه‌های گریم مدل‌های مختلفی دارن. من هم مثل تو واسه پیدا کردن یه مدل درست و حسابی آینه گریم مشهد رو زیر رو کردم ولی مدل‌های ساده تو بازار به کار نمیان. یه آینه ساده به کار اتاق و میز آرایش نمیاد چه برسه برای یه محیط حرفه‌ای مثل آرایشگاه. یعنی برای هرکدوم از این محیط‌ها بخوای یه آینه گریم بخری بازم بازار نیازت رو رفع نمی‌کنه. هر مدلی که تو پینترست ببینی و خوشت بیادرو کافیه عکسش رو برای متخصص‌های ما بفرستی و هرجا خواستی تحویلش بگیری.

تاثیر شکل آینه گریم روی درآمد

می‌دونستی می‌تونی فقط با انتخاب کردن یه شکل درست واسه آینه‌ات با یه تیر دوتا نشون بزنی. علم اثبات کرده که شکل‌های هندسی مختلف انرژی‌های مختلفی را به محیط اطرافشون میدن. از طرفی آینه یه شی خیلی پاکه که انرژی‌های مثبت اطرافش را چندین برابر می‌کنه. برای همینه که میگم شکل آینه گریمت رو باید با دقت انتخاب کنی.

اگه واسه یه محیط حرفه‌ای و کاری مثل آرایشگاه یه شکل هندسی درست رو انتخاب کنی انرژی مثبتی که داره ، باعث این میشه که مشتری‌های تو به مشتری ثابت تبدیل بشن و این یعنی می‌تونی رکورد درآمدت رو بزنی. اگه واسه خودت و محیط خونت هم بخوای از این آینه استفاده کنی باز همون انرژی مثبت اهمیت خیلی زیادی داره و روی روحیه تو و بقیه افراد خونواده تاثیر زیادی داره. دوست من الان با همدیگه مدل‌های مختلف آینه رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومش برای انرژی که تو می‌خوای و سبک دکوراسیونی که داری مناسب‌تره.

آینه گریم مشهد
آینه گریم مشهد

شکل‌های مختلف آینه گریم

  • آینه دایره‌ای
  • آینه گریم مستطیل شکل
  • آینه گریم گنبدی شکل
  • آینه گریم دفرمه

آینه دایره‌ای شکل

آینه گریم مشهد
آینه گریم مشهد

آینه دایره‌ای شکل یکی از بهترین انرژی‌ها رو داره خود من توی اتاقم یه دونه ازش دارم. می‌دونی دایره کلاً نماد اتحاده ، خاطر همین وقتی توی محیطی استفاده می‌شه افراد اون محیط راحت‌تر می‌تونن به همدیگه اعتماد کنند. این یعنی یه آینه گریم فوق العاده برای محیط کاری مثل آرایشگاه چون فرض کن مشتریت ، به کار تو اعتماد کامل داشته باشه صددرصد هم نتیجه کار بهتر میشه هم درصد رضایت افزایش پیدا می‌کند!

از نظر سبک دکوراسیون هم که بخواهیم بررسیش کنیم ، یکم تغییر با هر سبکی دکوراسیونی ست می‌شه. مثلاً خود من با سبک مینیمال ستش کردم و تو می‌تونی با سبک مدرن یا کلاسیک هم ستش کنی. مثلاً اگه از سبک‌های قدیمی خوشت بیاد می‌تونی این مدل آینه رو با یه قاب تاج‌دار سفارش بدی.

آینه گریم مشهد مستطیل شکل

آینه گریم مشهد
آینه گریم مشهد

آینه‌های مستطیل شکل همون آینه‌هایین که ما همیشه توی آرایشگاه از قدیم تا همین الان دیدیمش. البته فکر نکن که پس یه مدل قدیمیه و استفاده کردن ازش توصیه نمی‌شه ، چون آینه گریم به خاطر داشتن نور‌ به خودی خود یک ظاهر منحصر به فردی داره که توی هر سبک دکوراسیونی می‌تونه بدرخشه. مستطیل مثل مربع به خاطر اینکه خط‌های موازی داره و زاویه‌اش ۹۰ درجه‌ست ، نماد صحبت داشتنه به خاطر همین انرژی که به محیط اطرافش میده یه حس همیشگی بودنه.

می‌دونی مثل همون حسی که همه ما به خونه‌های حوضدار داریم که حس خونه مادربزرگ رو به ما میدن ، این حس باعث میشه که دوست داشته باشیم به اون محیط دوباره برگردیم. چه محیط کاری این حس باعث میشه که مشتری تو دوباره تمایل داشته باشه که به آرایشگاهت برگرده. دیگه فقط برمی‌گرده به اینکه تو یه آرایشگر حرفه‌ای باشی و کارت درست باشه. اینجوری می‌تونی خیلی راحت یه مشتری ساده رو هم به مشتری پایه ثابت تبدیل کنی ، هم باعث میشه که تو رو به دوست خودش معرفی کنه و مشتری‌هات افزایش پیدا کنن

آینه گریم مشهد چه ویژگی‌هایی رو باید دارا باشه

آینه گریم مشهد
آینه گریم مشهد

نور کافی یکی از موارد الزامی در زمینه آرایش و میکاپ محسوب می‌شه. تا بتونه تصویر روشن و واضحی رو از چهره در آینه ایجاد کنه. علاوه بر نور، کیفیت صفحه آینه هم در نوع خودش دارای اهمیته. از این نظر که بتونه صورت فرد رو دقیقا مطابق اونچه که در واقعیت هست، نمایش بده. هر دوی این موارد با استفاده از آینه گریم مشهد به بهترین حالت خودش تامین می‌شه.

چراغ‌های LED به صورت جداگونه و با فاصله استانداردی روی آینه گریم قرار می‌گیرن. به همین دلیل نوری به صورت مستقیم و بدون ایجاد سایه‌های اضافی که نور کافی برای انجام میکاپ هست رو به‌راحتی تامین می‌کنن. آینه‌ها هم به‌طور کلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در کیفیت‌شون رخ داده و شفافیت بالایی رو دارا هستن. پس با قرار گرفتن در مقابل آینه می‌تونین چهره و صورت خودتون رو به بهترین شکل ممکن در آینه تماشا کنین.

موارد استفاده آینه گریم مشهد چیه

. آرایشگاه و سالن زیبایی هم از مواردی هست که آینه گریم مشهد در اون کاربرد بالایی داره. به‌خصوص در قسمت میکاپ و گریم که بهترین انتخاب خواهد بود. به‌ این دلیل که روشنایی ایجاد شده توسط چراغ‌های روی آینه، دید خیلی خوبی رو به میکاپ‌آرتیست و مشتری میده. آرایشگر با دقت و تمرکز بالا می‌تون کار خودش رو انجام بده و مشتری هم در جریان مراحل کار به طور کامل قرار می‌گیره. همچنین این نوع از آینه آرایشگاه از نظر زیبایی هم در سطح بالایی قرار داره و فضای سالن رو تغییر میده. و جلوه خاص و زیبایی رو به این فضا می‌بخشه.

آینه گریم مشهد
آینه چراغ‌دار گریم

. اتاق خواب هم از موارد دیگه‌ای هست که آینه گریم مشهد می‌تونه گزینه مناسبی برای اون باشه. چراکه اغلب در این فضا از آینه آرایشی استفاده می‌شه که در بین انواع مختلف آینه، آینه گریم بهترین انتخاب از نظر کاربرد و زیبایی هست. که دلیل عمده اون داشتن نورپردازی توسط چراغ‌های روی آینه هست. همچنین آینه به صورت کلی موجب می‌شه تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر بیاد. که آینه گریم به دلیل روشنایی خیلی خوبی که ایجاد می‌کنه در این مهم تاثیر بیشتری رو داره.

آینه گریم مشهد
آینه گریم آرایشی

. اتاق گریم در سینما و تئاتر هم یکی از فضاهایی هست که برای استفاده از آینه گریم مشهد خیلی مناسبه. گریم بازیگران موضوع بسیار حساس و مهمیه که در مقابل آینه انجام می‌گیره. به همین علت هم نور و تصویر خوب در آینه خیلی موضوع مهمی هستن . که آینه گریم به تنهایی نور لازم رو تامین می‌کنه. به این دلیل که آینه مقابل خودش رو به طور کامل روشن می‌کنه.

آینه گریم مشهد
آینه گریم

. مزون‌های مختلف هم از مواردی هستن که آینه در اونا از اهمیت بالایی برخورداره. آینه گریم مشهد به‌جهت نورپردازی که داره، می‌تونه از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها باشه. چراکه این نور ایجاد شده به دید بهتر افراد در آینه و در نهایت تصمیم‌گیری راحت‌تر اونا کمک می‌کنه.

آینه گریم مشهد
انواع آینه گریم

. آتلیه عکاسی هم محلی برای قرارگیری آینه گریم مشهد می‌تونه باشه. دلیل انتخاب آینه گریم برای این فضا، جلوه و زیبایی بیشتر اون هست که برای عکاسی هم گزینه بهتری در مقایسه با آینه‌های موجود دیگه هست.

. برای استفاده بهینه‌تر از فضا این امکان هست که آینه گریم رو روی درب کمد یا به‌صورت باکس دار ایجاد کرد. تا بتونین از وسیله موردنظر استفاده دوگانه‌ای هم داشته باشین.

آینه گریم مشهد
آینه گریم باکس‌دار

آینه ثابت بهتره یا آینه متحرک؟

آینه‌ ثابت می‌تونه خودش انواع مختلفی داشته باشه. به عنوان مثال آینه گریم دیواری یکی از این انواع هست. با نصب آینه روی دیوار، این آینه در جای خودش ثابت می‌مونه و موجب اشغال شدن فضایی از محیط هم نمی‌شه. همچنین نصب آینه روی دیوار بسیار ساده انجام می‌شه و پیچیدگی خاصی نداره.

آینه گریم مشهد
آینه گریم دیواری

برای نوع دیگه‌ای از آینه‌ ثابت می‌شه به آینه آویزی اشاره کرد. آینه آویزی حالت خاص‌تری داره و از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار هست. آینه آویزی هم انواع مختلفی داره ،که یکی از اون‌ سبک‌ها اینطوری هست که آینه رو به حالت دو طرفه میشه به کار برد. تا در این صورت بتونین به‌صورت همزمان از هر دو سمت اون بهره ببرین. آینه میکاپ دو طرفه اغلب برای فضاهایی مثل آرایشگاه و مزون‌ها کاربرد داره که افراد بیشتری بتونن از آینه استفاده کنن. و مزیت دیگه این که برای فضاهای کوچیک خیلی گزینه خوبیه.

آینه گریم مشهد
آینه دوطرفه

2- آینه متحرک هم در دسته دیگه‌ای از آینه گریم مشهد می‌تونه قرار بگیره. آینه متحرک در ابعاد کوچیک‌تر اون اغلب می‌تونه به‌صورت رومیزی و یا دستی به کار بره. هر دوی این حالت‌ها کاربرد و زیبایی مخصوص به خودش رو داره. همچنین آینه متحرک در ابعاد بزرگ‌تر اغلب همراه با پایه می‌تونه به‌ کار بره. که امکان جابه‌جایی برای اون بتونه فراهم بشه. برای سهولت بیشتر در جابه‌جایی آینه هم میشه در زیر پایه‌های اون چرخ‌هایی رو به‌کار برد. تا در این صورت هر زمان که نیاز به تغییر مکان آینه وجود داشته باشه، بتونین به‌راحتی این جابه‌جایی رو انجام بدین.

آینه گریم مشهد
آینه گریم میکاپ

قابلیت‌های آینه گریم مشهد

  • تنظیم نور
  • بلوتوث داشتن
  • رنگ بندی نور

تنظیم نور در آینه گریم

. تنظیم نور یکی از قابلیت‌های مهمی هست که آینه گریم مشهد می‌تونه دارا باشه. با این قابلیت امکان کم یا زیاد کردن شدت نور وجود داره. تا با تنظیم نور بتونین به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون برسین.

بلوتوثی بودن آینه گریم

. اتصال آینه به وای‌فای یا بلوتوث این امکان رو به آینه گریم میده که بتونه پخش موسیقی و ویدیو داشته باشه. با این قابلیت خاص و منحصربه‌فرد می‌تونین حین انجام میکاپ و گریم به موسیقی موردعلاقه خودتون و یا کتاب صوتی و پادکست گوش داد تا در این صورت از زمان خودتون هم بیشترین استفاده و بهره رو ببرین.

رنگ بندی نور آینه‌ها

. چراغ‌های مورد استفاده برای آینه گریم مشهد از نوع LED هستن که دارای تنوع رنگ‌بندی بالایی هستن. به همین دلیل میشه رنگ موردنظر خودتون رو برای نور آینه استفاده کنین. حتی امکان تغییر رنگ نوردهی هم برای آینه وجود داره. تا بتونین در زمان‌های مختلف از رنگ‌های مختلفی برای چراغ آینه استفاده کنین.

آینه گریم مشهد
آینه گریم قدی

آینه گریم ضد بخار

آینه گریم مشهد می‌تونه قابلیت ضد بخار بودن هم داشته باشه. به این صورت که سنسوری پشت آینه قرار می‌گیره که زمانی که آینه در معرض بخار باشه، اجازه تشکیل بخار آب رو روی آینه نمیده. بنابراین همیشه سطح آینه کاملا تمیز و شفافه و نگرانی بابت تمیز بودن سطح آینه هم وجود نداره. واسه آرایشگاه این آینه خوراک بخش شست و شوی موها و کراتین هست.

انواع روش روشن خاموش کردن آینه چراغی

  1. مدل ریموتی: استفاده از ریموت برای خاموش و روشن کردن آینه آرایشگاه و بهره‌مندی از قابلیت‌های نصب‌شده روی اون یکی از 3 نحوه کارکرد آینه هست. در این صورت می‌تونی با فاصله مناسبی از آینه از عملکردهای آینه استفاده کنی.
  2. آینه گریم مدل لمسی: حالت دیگه برای آینه گریم مشهد، لمسی بودن اون هست. در این حالت با لمس قسمت مربوط روی آینه می‌تونی از مزایای آینه نهایت بهره‌مندی رو ببری.
  3. آینه گریم مدل حسگردار:دوست من آینه مدل حسگری هم آخرین حالتیه که می‌تونی برای نحوه کارکرد آینه گریم مشهد استفاده کنی. آینه حسگری به این صورته که با یه فاصله‌ای از آینه دستت رو تکون میده و با توجه به حرکت دستت قابلیت‌های مختلف آینه کار می‌کنن
آینه گریم مشهد
آینه گریم مشهد

کارگاه تولیدی آینه گریم مشهد، تولیدکننده انواع آینه با کیفیت و قیمتی تضمینی هستش. تضمین کیفیت و قیمت به این دلیله که تمامی مراحل ساخت از ابتدا تا انتها در محل کارگاه انجام می‌گیره و فروش هم بدون واسطه انجام میشه. علاوه بر این موارد خدمات ویژه‌ای هم در نظر گرفتیم تا بتونین با اطمینان کامل سفارش خودتون رو ثبت کنین. به این صورت که اگر بعد از دریافت محصول از اون رضایت نداشته باشین، می‌تونین مرجوع کنین.

همچنین لازم به ذکره که ثبت سفارش از تمام نقاط کشور انجام می‌پذیره. و همینطور سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن حدود 4-3 روز کاری تولید و ارسال میشن. لازم به ذکره که آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله دارن. تمام تلاش ما بر این مبناست که با ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب بتونیم رضایت حداکثری شما رو کسب کنیم.

ضمانت بی قید و شرط یعنی اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، ما پشتیبانی می‌کنیم. مثلا اگر حتی یک چراغ آینه دچار مشکل بشه، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون جایگزین می‌کنیم. البته شکستگی و ضربه طبیعتا نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه. اما همه این موارد باعث شده تا ما امتیاز‌ههای ویژه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگه آینه داشته باشیم. چون شما جای دیگه‌ای نمی‌تونین این ضمانت بی قید و شرط رو ببینین. برای سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی09357015855 تماس بگیرین تا همکاران آینه‌ها شما رو راهنمایی کنن.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ