آینه هالیوودی مستطیلی

آینه گریم مستطیلی

آینه گریم مستطیلی نوعی از آینه محسوب می‌شه که به‌طور کاملاً تخصصی برای آرایش صورت در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ها و سالن‌های گریم و… ساخته می‌شه. وجود این آینه‌ها باعث شده تا آرایش و گریم رو خیلی راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر نسبت به گذشته انجام داد . این آینه‌ها در مدل‌ها و طرح‌های متنوع برای کاربردهای مختلف تولید می‌شه .

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی چراغ‌دار

در آینه گریم از چراغ‌ها و لامپ‌های گوناگون برای بهبود در دید بهتر استفاده می‌شه لامپ‌هایی که بر روی این آینه‌ها تعبیه می‌شن به دو صورت بر روی این آینه‌ها قرار می‌گیرن گاهی چراغ‌ها بر روی لبه‌ی کناری خود آینه‌ها نصب می‌شن و گاهی هم بر روی قاب ، روی آینه‌های قاب‌دار نصب می‌شن به این‌صورت که چراغ‌ها یا لامپ‌ها بر‌روی قاب‌ آینه نصب می‌شن که در هر دو صورت مهم اینه، نور شدیدی که از چراغ‌ها بر روی صورت تابیده می‌شه باید بر اساس استاندارد باشه . البته انواع چراغ‌های پیشرفته‌تر نیز وجود داره که بر روی این آینه نصب می‌شه که در ادامه به این موارد نیز می‌پردازیم.

نام دیگر آینه‌ی گریم با نام آینه‌های آرایشی ، آینه‌های هالیوودی و یا آینه چراغ دار در بین مردم شناخته شدن . این آینه‌های چراغ‌دار با توجه به اینکه برای آرایش حائز اهمیت هستن از لحاظ ظاهر دارای ظاهری بسیار زیبا هستن به‌طوری که بصورت عادی در منازل نیز مورد توجه قرار گرفته و برای میز آرایش در اتاق خواب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

استفاده از آینه گریم مستطیلی چراغ‌دار در منازل

همان‌طوری که ذکر شد آینه گریم علاوه بر سالن‌های زیبایی و آرایش‌گاه‌ها ، برای مصارف شخصی در منازل نیز کاربرد دارن . از گذشته‌های دور تا امروز و مطمعنا در آینده‌های دور ، آینه‌ها جزء وسیله‌های مهم در زندگی محسوب می‌شن . انواع مختلف آینه‌ در دکوراسیون داخلی جزء اساسی ‌ترین لوازم در تزیینات ساختمانی‌ هستن که مورد توجه سازندگان قرار گرفته‌اس که به تازه‌گی آینه‌های چراغ‌دار نیز مورد توجه خاص سازندگان برای دکوراسیون‌های داخلی قرار گرفته تا از این آینه‌ها در دکور اتاق‌های گریم و انواع سالن‌های آرایشی ، در مزون‌ها و … استفاده کنن.

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

سینما و گریموری

در قسمت گریم ، قبل از اجرای تئاتر یا قبل از فیلم برداری برای بازی در نقش‌های مختلف ، آینه‌های چراغ‌دار نقش بسیار مهمی رو ایفا می‌کنن . نور مطلوبی که از این آینه‌ها بر روی صورت می‌تابه باعث می‌شه تا گریمور به‌واسطه نور مناسبی که آینه‌های چراغ‌دار دارند و تسلط بر کار را برای‌شان افزایش می‌ده تا گریمور بهترین گریم و آرایش رو بر روی صورت هنرپیشه انجام بده . از این رو انتخاب آینه گریم ایده‌ای فوق‌العاده برای این‌منظور هست . معمولا برای این آینه‌ها از لامپ‌های رنگ‌ آفتابی و مهتابی استفاده می‌شه.

آینه‌‌های معمولی در حالت کلی در هر فضایی که قرار می‌گیره آن محیط رو بزرگتر و روشن‌تر از حالت عادی اون نشون می‌ده مطمعنا آینه‌های گریم می‌تونه تاثیر خیلی بیشتری رو در بزرگ‌نمایی محیط اطراف داشته باشه . زیرا لامپ‌ها و چراغ‌های اطراف این آینه‌ها این نقش و خصوصیت رو تقویت می‌کنه .

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

آینه‌ گریم مستطیلی در سالن‌های آرایشی

آینه‌ی گریم یا همون آینه‌ی هالیوودی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های مختلف آرایشی هست. که در صدها مدل و طرح‌های گوناگون و متفاوت تولید می‌شه. این آینه‌ها در آرایشگاه‌ها یا مکان‌های مختلف بر طبق سفارش مشتری با قابلیت‌های گوناگون و بسیار کاربردی‌ تولید و مورد استفاده قرار می‌گیره. به‌عنوان مثال برخی از مشتریان سفارش لامپ متحرک بر روی آینه‌ها رو می‌دن و یا این آینه‌ها رو در رنگ‌‌های مختلف با قاب‌های متنوع سفارش می‌دن . پس این آینه‌ها در گزینه‌های متعدد و هم‌چنین سفارشی ساز و مطابق با سلیقه شما در سبک‌های مختلف تولید می‌شه.

آینه‌های هالیوودی به دلیل قابلیت‌ها و عمل‌کرد زیادی که داره ، برای انواع سالن‌ها و آرایش‌گاه‌ها ، بهترین گزینه‌ی ممکن هست. که از مدل‌های مختلف مانند آینه‌های قدی چراغ‌دار و آینه‌های رومیزی چراغ‌دار استفاده می‌کنن .

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

آینه گریم مستطیلی ضد بخار

بر روی آینه‌های بک‌لایت ، سیستم هوشمند ضد بخار قابل اجرا‌ست . از این آینه‌ها برای محیط‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی ، حمام‌ها و… که دارای فضایی مرطوب‌ هستند و بعلت استفاده از آب گرم ، بخار تولید می‌شود بیشترین استفاده رو داره زیرا با توجه به عمل‌کرد خاصی که در خود دارد مانع ایجاد بخار روی سطح این آینه‌ها می‌شه . و اگر شما از افرادی هستین که دغدغه‌‌ی تار شدن آینه‌ها رو به‌علت بخار دارید می‌تونین از این آینه‌ها استفاده کنین ، حتی اگر کل فضا پر از بخار باشه شما می‌تونین ، آینه‌ای با سطح صاف و شفاف داشته باشین.

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

مزیت‌های خرید آینه گریم

۱_ متخصصان و کارشناسان با تجربه در مجموعه

ویژگی‌های آینه گریم

تنوع در مدل و ابعاد آینه

دوام و ماندگاری بالای آینه‌های چراغ‌دار
تعمیر و تعویض انواع لامپ‌های ال‌ای‌دی
استفاده در تمامی اماکن

بطور‌کلی روشنایی زیادی که این آینه‌ها داره در روشنایی فضاهای موردنظر تاثیر به‌سزایی داره.

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

انواع آینه گریم مستطیلی

آینه گریم مستطیلی
چراغ‌دار

آینه‌های ریموتی این امکان رو برای شما فراهم می‌کنه تا به‌راحتی بتونین لامپ‌های آینه‌ی خو‌د رو با یک ریموت از راه دور کنترل کنین و براحتی خاموش‌ یا روشن کنین و یا یکی در میان می‌تونین خاموش و روشن کنین . لامپ‌ها رو می‌توان به‌صورت آفتابی یا مهتابی و یا بصورت رنگ‌های ترکیبی نصب کنین . و می‌تونین با استفاده از ریموت فقط از لامپ‌های مهتابی یا آفتابی استفاده کنین . و یا همزمان از هردو رنگ استفاده کنین.

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

آینه گریم مستطیلی ریموت‌دار

آینه گریم ریموت‌دار یکی از آپشن‌های مهم و در عین حال چشم‌گیر در آینه‌های گریم هست . در آینه‌های گریم ، لامپ‌های تعبیه شده با استفاده از ریموت روشن و خاموش می‌شه . و یا رنگ لامپ‌های موجود در اینه‌ها رو می‌توان به همراه افکت‌های پخش نور با ریموت تغییر داد . بطور‌کلی می‌توان در استفاده از ریموت و لمس دکمه‌ی fade در ریموت قادر خواهیدبود رنگ لامپ‌ها رو تغییر داده و مانند اسلایدشو نمایش بدین . از مزایای این مدل آینه آرایشگاه و گریم اینه که امکان تنظیم آینه از فواصل دورتر وجود داره .

آینه گریم مستطیلی
آینه گریم مستطیلی

آینه گریم لمسی

از آپشن‌های دیگر ، حسگر لمسی هست که مجموعه فرکو برای آینه‌های گریم تعبیه کرده اس . در آینه‌های لمسی یک نقطه‌ی مشخص شده وجود داره که با لمس انگشت روی اون قسمت می‌تونین آینه رو خاموش یا روشن کنین ‌. هم‌ چنین می‌تونین رنگ لامپ خود رو نیز تغییر بدین ویا رنگ لامپ آینه‌های بک‌لایت رو به‌صورت ترتیبی و رندومی اجرا نمایید . حتی می‌شه مقدار و میزان رنگ آینه رو کم یا زیاد کرد . بطورکلی عمل‌کردهای آینه‌ها رو می‌توان به‌صورت لمسی و با تاچ قسمت مورد نظر رو اجرا کرد.

آینه گریم مستطیلی حس‌گری

آینه گریم حس‌گری به این صورت عمل می‌کنه که با حرکت دست قابل اجرا ست . در واقع عملکردی جذاب و منحصر‌به‌فرد محسوب‌ می‌شه که بر روی آینه‌ها نصب می‌شه و همین امر باعث تمایز اون با دیگر آینه‌هاست.

آینه گریم مستطیلی هوشمند

آینه‌های بک‌لایت ، یکی از آینه‌های جدیدی اس که بصورت هوشمندی تولید می‌شه که بسیار در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می‌گیره . آینه‌های بک‌لایت دارای چراغ‌های نازک در پشت آینه‌ها تعبیه شده‌اس . که لامپ‌ها را در ظاهر نمی‌توان مشاهده کرد دارای روشنایی طبیعی اس . که همین امر می‌تونه بهترین گزینه برای گریم و امور آرایشی باشه . آینه بک لایت تقریباً قابلیت‌های آینه‌ی چراغ‌دار داره.

آینه هالیوودی آفتابی
آینه گریم مستطیلی

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ