آینه گریم

آینه گریم تبریز

در این متن و مقاله در مورد آینه گریم تبریز صحبت می‌کنیم و انواع آینه‌ها رو از نظرهای مختلف بررسی می‌کنیم تا بتونیم بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین آینه رو به راحتی خریداری کنین.

ما در نظر داریم که در کارگاه آینه‌ها بهترین آینه از هر نظر چه کیفیت و چه قیمت رو به شما ارائه کنیم و مفتخریم که کالای ایرانی باکیفیت و مطابق با کیفیت‌های خارجی رو به دست شما می‌رسونیم.تنها کافیست که یکبار از ما خرید کنین و متوجه کیفیت و کارایی محصولات آینه‌ی این کمپانی بشین. هرنوع آینه‌ای که مدنظر دارین رو برای ما ارسال کنین ما کالایی بهتر از نمونه‌های خارجی رو برای شما ارسال می‌کنیم

آینه گریم تبریز
آینه گریم تبریز

به این منظور کافیست با ما در تماس باشین و ابعاد آینه‌ی خود رو برای ما با مدل پیشنهادی ارسال کنین تا در اولین فرصت آینه‌ی شما برش داده بشه و بدون هیچ گونه خرابی و شکستگی درب منزل در هر کجای ایران که هستین به شما تحویل داده بشه.با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله ترافیک شهری و کاهش حمل و نقل وسیله‌ی عمومی می‌شین و به سالم موندن شهرتون نیز کمک شایانی می‌کنین.

در گذشته مانند امروز این همه آینه با مدل‌های مختلف ‌‌‌وجود نداشت و تنها یک نوع آینه‌ی ساده که برای هر فضایی استفاده می‌شد رو خریداری می‌کردن اما با مرور زمان و عوض شدن سبک دکوراسیون نیازهای کاربری هر فضایی مشخص شد و به نسبت اون براش آینه‌هایی در نظر گرفته شد.به طور مثال برای یک محیط مانند جکوزی یک آینه‌ی ضدبخار بسیار مناسبه اما این آینه در سالن آرایشگاهی جایی نداره.با ما همراه باشین تا در ادامه انواع آینه‌ گریم‌های مختلف رو از نظرهای متعدد بررسی کنیم.

آینه گریم تبریز
آینه گریم هالیوودی مناسب برای گریم

انواع آینه گریم تبریز

  • آینه گریم بک لایت
  • آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم تبریز مدل لمسی
  • آینه گریم مدل هوشمند
  • آینه گریم تبریز مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه گریم حکاکی شده
  • آینه گریم تبریز مدل قاب‌دار
  • آینه گریم مدل دایره‌ای
  • آینه گریم تبریز مدل قدی یا یک‌سره
  • آینه گریم مدل دکوراتیو
  • آینه گریم آویزی
  • آینه گریم دو طرفه
آینه گریم تبریز
آینه گریم آرایشگاهی

آینه گریم دوطرفه

اگر فضا و مساحت سالن آرایشی و یا جایی که در اون گریم می‌کنین بزرگه بهتره که از آینه گریم دو طرفه استفاده کنین. از این منظور به راحتی دو نفر می‌تونن بدون هیچ‌گونه مزاحمتی گریم و کار آرایشی خود رو انجام بدن. شاید در ابتدا فکر کنین که این آینه‌ها گرون‌تر محاسبه می‌شن اما خرید یک آینه‌ی دو طرفه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید دو آینه‌ی مجزا و یک طرفه اس.

آینه گریم آویزی

در جوامع غربی و کشورهای اروپایی ،بیشتر از ایران این مدل آینه‌ها استفاده می‌شه.این آینه‌ها دیگر احتیاجی به هیچ میخکوب شدن روی دیوار رو ندارن و تنها با یک سری طناب و قلاب‌های جذاب رنگی به یکدیگر متصل می‌شن که بسیار جالب و جذاب هستن.

آینه سالن آرایشگاه
آینه گریم آویزی دو طرفه

آینه گریم تبریز مدل بک لایت

بهترین نوع آینه گریم آینه‌ای اس که نور داشته باشه. البته نور آینه‌های بک لایت همان‌طور که از نامشون پیداست لایت و ملایمه این آینه‌ها به وسیله‌ی لامپ‌های ال ای دی که در پشت آینه قرار می‌گیره نور ملایمی رو به اطراف آینه ساطع می‌کنه. و به عنوان جذاب‌ترین و مدرن‌ترین آینه‌ها شناخته می‌شه.اگر به دنبال جذابیت هنگام ورود مشتری به سالن آرایشگاهی خود هستین پیشنهاد ما به شما خرید چند آینه بک لایت هست.این آینه‌ها در انواع مختلف و با طرز کارهای متفاوت تولید می‌شن که بر روی قیمت نیز تاثیر گذار هستن.

آینه گریم تبریز
آینه گریم تبریز مدل بک لایت

آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین نوع آینه گریم برای گریمورها و متخصصین میکاپ استفاده از آینه‌هایی اس که نور بسیار خوبی رو ساطع کنه تا تمام ایرادات کار مشخص و بتوان اونا رو برطرف کرد. آینه‌ی چراغ دار یا هالیوودی یکی از این نوع آینه‌هاست که پس از برش آینه دور تا دور آن به فاصله‌های معین لامپ گذاشته می‌شه تا نور یک اندازه ای رو در اطراف آینه پخش کنه تا گریمور بتونه ظرافت گریم رو لمس کنه و بهترین ها رو ایجاد کنه. امروز از آینه هالیوودی در بسیاری از مزون‌ها و اتاق خواب‌ها نیز استفاده می‌شه که به خاطر نور بسیار عالی اونه.

آینه گریم تبریز
آینه گریم چراغ دار یا هالیوودی

آینه گریم قاب‌دار

بنا به سلیقه و طرح داخلی فضای خود می‌‌تونین آینه‌ی خود رو قاب‌دار یا بدون قاب انتخاب کنین. قاب‌ها در متریال‌های مختلف از جمله چوبی،فلزی، ام دی اف،و یو پی وی سی تولید می‌شن که بهترین نوع اونا که برای هر نوع آب و هوا و شرایطی مناسب باشه یو پی وی سی هست.به طور مثال اگر دیزاین داخلی شما سلطنتی اس رنگ چوب و طلایی بسیار مناسب برای قاب آینه‌ی شماست اما اگر دیزاین مدرن دوست دارین حتما رنگ چوب خود رو خنثی مانند سفید یا طوسی انتخاب کنین.تا از دید مشتری در وهله‌ی اول فضا بسیار نامنظم و پر از هرج و مرج دیده نشه.

آینه گریم تبریز
آینه آرایشگاه هالیوودی قاب دار

آینه گریم تبریز مدل لمسی یا حسگری

اگر آینه‌ی نور دار انتخاب می‌کنین باید بدونین که باید به طریقی اونو خاموش و روشن کنین.یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس دست بر روی نقطه ای در آینه که مشخص شده است می‌باشد. با لمس آینه به وسیله‌ی انگشت خود می‌تونین نور آینه‌ی خریداری شده رو خاموش و روشن کنین و یا شدت اونو کم و زیاد کنین.اگر آینه‌ی شما دارای نور چند رنگ باشه حتی می‌تونین نور آینه رو از مهتابی به آفتابی تغییر بدین.توجه داشته باشین که اگر این آینه به روش لمسی رو خریداری می‌کنین بهترین نوع اونو بخرین که پس از مدتی سیستم حسگر اونا از کار نیوفته.

آینه گریم تبریز
آینه آرایشگاه گریم چراغ دار لمسی یا حسگری

آینه گریم تبریز مدل ریموت‌دار یا کنترلی

مدل دیگر آینه‌های نوری مدل ریموت‌دار آن‌ هست با این روش شما می‌تونین در سرتاسر سالن خود بایستین و با زدن دکمه‌ای کنترلی که در دست دارین به راحتی نور آینه‌ی خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت اونو کم و زیاد کنین حتی اگر نور چند رنگ دارین با زدن دکمه‌های متفاوت اونو تغییر بدین.علاوه بر اینها یک مزیت این آینه‌ها این است که دیگر احتیاج به لمس آینه و لک شدن آینه توسط اثر انگشت خود ندارین.

آینه گریم مدل حکاکی شده

برای داشتن برند و لول کاری بهتره که بر روی آینه‌ی خود برند و لوگوی مشخص شده‌ی خود رو حکاکی کنین این کار رو که به آن سند پلاست می‌گن با برداشتن یک لایه از روی آینه انجام می‌دن که بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد.شما کافیست مدل انتخابی خود رو برای ما ارسال کنین تا ظرف چند روز کاری بهترین‌ها رو از ما در هر کجای ایران که هستین تحویل بگیرین. هدف ما رضایت و جلب اعتماد شما به کالای با کیفیت ایرانی اس.

آینه گریم تبریز
آینه حکاکی شده

آینه گریم تبریز دایره‌ای

یکی از زیباترین آینه‌ها از نظر اشکال هندسی آینه‌ی گرد هست زیرا بسیار انرژی مثبت داره و از نظر فنگ شویی نیز به دلیل ثابت نبودن و داشتن تحرک و پویایی اجسام گرد انرژی رو راکد نگه‌نمی‌داره. برش آینه‌ی گرد به وسیله‌ی دستگاه گرد بر امکان‌پذیره و مانند دستگاه‌های ساده به راحتی برش نمی‌خوره.

شما می‌تونین هر ابعاد و اندازه ای رو با هر احجام هندسی که در نظر دارین به کمپانی آینه‌ها سفارش بدین تا برای شما به بهترین روش موجود بسازن.

آینه گریم شیراز
آینه گریم تبریز گرد

آینه گریم دکوراتیو

آینه دکوراتیو برای گریم استفاده نمی‌شه اما برای زیبا شدن سالن گریم می‌تونیم ازون استفاده کنیم به طوریکه بهتره این آینه در سالن آرایشگاه در مکان ورودی یا در سالن انتظار برای خدمات نصب بشه.

دکور کردن بعضی فضاها یعنی احترام گذاشتن به مشتری و درست کردن مکانی بهتر و با آرامش خاطرتر برای انتقال احساس آرامش و راحتی.

آینه گریم تبریز
آینه دکوراتیو برای سالن آرایشگاهی

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ