آینه گریم ارومیه

آینه گریم ارومیه

آینه گریم ارومیه یکی از انواع مختلف آینه هست که به دلیل افزودن یکسری از امکانات بسیار مورد توجه قرار گرفته. اولین تفاوت آینه گریم با آینه معمولی، استفاده از چراغ‌های LED روی آینه هست. این چراغ‌ها موجب می‌شن تا مقابل آینه به طور کامل روشن بشه. و با قرار گرفتن در برابر آینه بتونین خودتون رو واضح و به‌طور کامل در آینه مشاهده کنین. این نور ایجاد شده همچنین برای داشتن تصویر بهتری از چهره در آینه هم خیلی کمک‌کننده هست. به همین دلیل این آینه به آینه گریم یا آینه آرایشگاه هم شناخته می‌شه. نام‌های دیگه‌ای برای آینه گریم عنوان می‌شن که عبارتند از: آینه هالیوودی، آینه چراغ دار، آینه لامپی.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم ارومیه

تولید انواع آینه گریم ارومیه در کارگاه تولیدی آینه‌ها انجام می‌گیره. علاوه بر آینه گریم انواع دیگه آینه هم ساخته و تولید میشه. با توجه به این که تمامی مراحل تولید آینه‌ها از ابتدا تا انتها در محل کارگاه صورت‌ می‌گیره و فروش محصولات هم بدون واسطه هست، کیفیت و قیمت‌ها تضمین‌شده هستن. چراکه از بهترین نوع مواد اولیه و تجهیزات و نیروی ماهر بهره‌ گرفتیم تا بتونیم محصولی باکیفیت و در شان مشتریان خودمون تولید کنیم.

آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی دارن که گارانتی محصولات تولیدی این کمپانی یکساله هست. همچنین در صورت عدم رضایت از سفارش خودتون امکان بازگشت کالا هم فراهم هست. همه اینا برای داشتن خریدی راحت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا بتونین از سراسر کشور سفارش خود رو ثبت کنین. تا در کمترین زمان ممکن بتونین سفارش خودتون رو دریافت کنین.

ضمانت بی قید و شرط یعنی هر مشکلی هم ایجاد بشه، ما بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم براتون برطرف می‌کنیم. حتی این امکان رو هم فراهم کردیم که اگه از آینه‌تون رضایت نداشتین، بتونین اون رو خیلی راحت مرجوع کنین. این امکانات رو در نظر گرفتیم تا شما با خیالی راحت بتونین سفارش‌تون رو ثبت کنین. چون اینا مواردی هستن که فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین ببینین. البته فقط این نکته رو بگیم که در صورتی که آینه دچار شکستگی و ضربه شده باشه، شامل این ضمانت نمی‌شه.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم آرایشی

چرا آینه گریم ارومیه؟

همونطور که در قسمت بالا هم ذکر شد در آینه گریم ارومیه از چراغ‌هایی برای روشنایی استفاده می‌شه. که این روشنایی ایجاد شده به روشن نمودن محیط اطراف آینه و در نتیجه تصویر روشن‌تر و واضح‌تر در آینه کمک می‌کنه. به همین دلیل استفاده‌ی عمده از آینه چراغ دار برای گریم و میکاپ هست. چرا که نور یکی از فاکتورهای اساسی در زمینه آرایش و گریمه. که آینه گریم ارومیه نور رو به اندازه کافی و به درست‌ترین شکل ممکن تامین می‌کنه.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم قدی

منظور از نور درست این هست که چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون با فاصله مشخص و استانداردی قرار می‌گیرن تا از ایجاد سایه جلوگیری کنن. و چهره‌ای که مقابل آینه قرار می‌گیره رو کامل روشن کنه. البته که شکل چیدمان چراغ‌های LED می‌تونه به چندین صورت انجام بگیره. حالت رایج برای آینه گریم ارومیه به این صورته که دور تا دور آینه چراغ قرار بگیره. اما در صورت دلخواه این امکان هست که فقط دو سمت اون رو چراغ LED به کار برد.

همچنین علاوه بر دارا بودن ابزار روشنایی برای آینه گریم ارومیه، امکانات دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که موجب تمایز ویژه آینه گریم از آینه‌های معمول میشه. در زیر به این قابلیت‌های منحصربه‌فرد این آینه می‌پردازیم:

امکانات آینه گریم در مقایسه با آینه معمولی چیه

  • نور که یکی از فاکتورهای مهم به‌خصوص در میکاپ و گریم هست باید به‌اندازه کافی باشه. به همین دلیل آینه گریم ارومیه این امکان رو می‌تونه داشته باشه که نور انتشاریافته رو کم یا زیاد کرد تا از این طریق به نور موردنیاز و مطلوب دست یافت. چراکه گاهی بر حسب شرایط ممکنه به میزان نوری کمتر یا بیشتر نیاز داشت که با استفاده از آینه گریم این امکان به‌راحتی میسر شده.
  • گاهی هنگام گریم و میکاپ شاید این نیاز وجود داشته باشه که بخواید قسمتی از چهره و صورت خودتون رو از نمای نزدیک‌تری مشاهده کنین. به همین علت آینه گریم ارومیه می‌تونه قسمتی به‌عنوان زوم روی خودش داشته باشه. تا از اون طریق بشه بخش‌هایی از صورت رو دقیق‌تر مشاهده نمود.
آینه گریم ارومیه
آینه آرایشی چراغ‌دار
  • اتصال آینه گریم ارومیه به بلوتوث و یا وای‌فای موجب شده تا آینه بتونه پخش موسیقی و یا ویدیو داشته باشه. در این صورت می‌تونین در عین این که مقابل آینه مشغول انجام کاری هستین، بتونین به موسیقی یا پادکست و یا دیدن ویدئویی هم مشغول بشین. و بتونین از زمان‌های مرده خودتون هم نهایت استفاده رو ببرین.
  • نمایش زمان و دما روی صفحه آینه می‌تونه شما رو از زمان مطلع کنه و بتونین مدیریت زمان بهتری هم داشته باشین.
  • قابلیت ضد بخار بودن هم یکی از موارد بسیار کاربردی هست که موجب میشه که آینه با قرار گرفتن در محیط مرطوب هم، بخاری روی صفحه اون ایجاد نشه. از این رو همیشه آینه‌ای با صفحه تمیز و واضح خواهید داشت.
  • این امکان نیز وجود داره که بتونین چند رنگ برای رنگ نور آینه انتخاب کنین تا در این صورت هر زمان بتونین به دلخواه، رنگ نور چراغ‌ها رو تغییر بدین.
آینه گریم ارومیه
آینه گریم

هرکدوم از قابلیت‌ها به‌صورت انتخابی روی آینه گریم ارومیه نصب می‌شن. یعنی به این صورت نیست که آینه سفارشی همه موارد ذکرشده رو روی خودش داشته باشه. انتخاب هرکدوم از این قابلیت‌ها می‌تونه برحسب نیاز و علاقه شخصی انتخاب بشن. تا در این صورت آینه شما هم خیلی کاربردی‌تر بشه و فقط مواردی که نیاز دارین یا دوست دارین رو داشته باشه.

آینه گریم ارومیه از نوع بک لایت

به‌صورت کلی آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن، می‌تونن به‌عنوان آینه آرایشی و گریم انتخاب بهتری باشن و مورداستفاده قرار بگیرن. به دلیل این که نور ایجاد شده چهره رو روشن می‌کنه و موجب تشکیل تصویری واضح در آینه میشه. به همین منظور آینه بک لایت هم چون دارای نورپردازیه، می‌تونه به‌عنوان آینه گریم ارومیه و آرایشی مورد استفاده قرار بگیره. اما در آینه بک لایت شکل نورپردازی با آینه چراغ دار کمی متفاوته.

آینه گریم ارومیه
آینه بک لایت آرایشی

چراغ LED که در آینه بک لایت به‌کار میره، به‌صورت یک تکه و با ضخامت کم هست. برعکس آینه چراغ دار که روی آینه چراغ‌ها قرار می‌گیره، در آینه بک لایت در قسمت پشت آینه کار گذاشته می‌شه. به همین دلیل دارای نور ملایم‌تری هم می‌تونه باشه. اما نوری که ایجاد میشه برای گریم و آرایش کفایت می‌کنه. همچنین تمام قابلیت‌هایی که عنوان شدن برای آینه بک لایت هم صدق می‌کنه و میشه از بین اونا موارد مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنین تا روی آینه گریم ارومیه اجرا بشه.

آینه گریم ارومیه ریموت دار

آینه گریم ارومیه یک حالتی که می‌تونه داشته باشه، ریموتی هست. یعنی به این صورت که برای بهره بردن از روشنایی و دیگر امکانات آینه از ریموت استفاده می‌شه. در این صورت با استفاده از کنترل موردنظر می‌تونین با فاصله از آینه از قابلیت‌های اون استفاده کنین. بدون این که نیاز باشه تا مسافتی برای استفاده از آینه طی بشه. با ریموت آینه می‌شه از قابلیت‌های اون مثل خاموش و روشن کردن آینه، کم کردن شدت نور و… استفاده کرد.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم آرایشگاه

آینه گریم ارومیه لمسی

یکی دیگه از راه‌های استفاده از آینه گریم ارومیه به این صورته که با لمس قسمت مربوطه روی آینه بتونین از مزایای اون بهره‌مند بشین. لازم به ذکره که کیفیت بالای آینه‌های تولیدی آینه‌ها به‌گونه‌ای هست که با لمس و تاچ آینه به‌راحتی لکه روی اون‌ها ایجاد نمی‌شه. بلکه این لمسی بودن یک امکان فوق‌‎العاده و منحصربه‌فردی هست که میشه از طریق لمس آینه از قابلیت‌های نصب‌شده روی آینه گریم استفاده کرد و لذت برد.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم رومیزی

آینه گریم ارومیه حسگری

آینه گریم ارومیه حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه به‌صورت حسگری هست. حسگری حالتیه شبیه به برخی تلویزیون‌های هوشمند که با حرکت دست میشه اون رو خاموش و روشن کرد و از قابلیت‌های اون بهره‌مند شد. آینه حسگری هم به این شکل و با تکون دادن دست با فاصله از آینه امکان روشن کردن و بهره‌مندی از مزایای اون فراهم می‌شه.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم دیواری

همین ویژگی‌ها و مزایایی که عنوان شدن موجب معرفی نسل جدیدی از آینه‌ها شدن که قابل مقایسه با شکل گذشته آینه‌ها به هیچ عنوان نیستن. چون این آینه‌های مدرن عملکرد خیلی بالاتری از آینه‌‌ها رو دارن که باعث شدن تا عملکردشون خیلی ارتقا پیدا کنه.

آینه گریم حکاکی شده

روی تمامی آینه‌ها ازجمله آینه گریم ارومیه امکان حکاکی وجود داره. برای حکاکی میشه طرح، نوشته یا هر چیزی رو روی صفحه آینه حک کرد. اگر آینه برای آرایشگاه و سالن زیبایی کاربرد داره، می‌‌تونین اسم اون رو روی آینه حک کنین. یا اگر برای شرکت یا در کل محیط‌های شغلی مورد استفاده قرار می‌گیره، نام برند و لوگوی اون رو می‌تونین روی آینه درخواست بدین تا حک بشه. حتی برای مصر‌ف‌شخصی هم امکان حکاکی نام خودتون یا شعر و نوشته هم وجود داره. حکاکی موجب میشه تا آینه به آینه‌ای خاص و بی‌مانند تبدیل بشه. همچنین نورپردازی آینه گریم هم موجب جلوه بیشتر قسمت حکاکی میشه و آینه رو زیباتر و خاص‌تر می‌کنه.

آینه گریم ارومیه
آینه گریم حکاکی

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ