آینه هالیوودی آفتابی هوشمند

آینه گریم آرایشگاه زنانه

سلام تو این متن می‌خوایم راجع‌به آینه گریم آرایشگاه زنانه صحبت کنیم و به شما برای خرید یه آینه‌ی امروزی و مدرن که بالاترین کیفیت رو هم داشته باشه کمک کنیم. دیگه تو عصر جدید از آینه‌های ساده که از سرکوچه می‌شد سفارش داد و هر ابعادی که می‌خواین ببرین و به ساده‌ترین روش تو هر جایی که دوست داشتین نصب می‌کردین خبری نیست.

آره یه زمانی یه آینه‌ی ساده رو که هیچی نداشت رو می‌شد همزمان هم تو دستشویی زد هم آرایشگاه! اما الان ، تو عصر امروزی شرکت‌ یا کارگاه‌های مطرح به روی کار اومدن و با طراحی کردن مدل‌های مختلف آینه ، هر آینه‌ای رو برای یه جای خاص در نظر می‌گیرن تا بر اساس نیاز کاربری هر جایی آینه‌ی مشخص ساخته بشه.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

اگه هنوز شما از اون آینه قدیمیای ساده دارین که عهد دقیانوس ازش استفاده می‌شد بزارید رک و پوست کنده بهتون بگم که دارین شانس و برتر بودن خودتون رو به رقیباتون می‌دین! آیا می‌دونین که روزانه چند تا از سالن‌های آرایشی مطرح کشور که جزء نفرات برتر تو ایران هستن دارن تجهیزات خودشون از جمله آینه که یکی از مهم‌ترین تجهیزاته رو به روز می‌کنن ؟

تویی که داری این متن رو می‌خونی شک ندارم که بهترین میکاپ‌آرتیست تو منطقه‌ی خودتی که به فکر عوض کردن آینه‌ی خودت افتادی پس این متن رو تا آخر بخون تا انواع آینه گریم آرایشگاه زنونه رو برات عنوان کنیم و کاربری و نیاز هر کدوم رو جداگونه بهت توضیح بدیم تا بتونی به راحتی یه آینه‌ی لاکچری و مدرن رو برای محل کارت تهیه کنی.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

بعد از اینکه متن رو خوندی فقط کافیه با ما یه تماس بگیری یا سفارش خودتو اینترنتی ثبت کنی و بعد ابعاد آینه و نوع آینه رو کامل توضیح بدی تا همکارای ما نصب شده آینه رو تحویلت بدن و برن!با این کار با یه تیر چند تا نشون میزنی، میزنی،هم اینکه تو وقت خودت صرفه جویی می‌کنی ، هم استرس اینکه چه جوری این آینه رو حمل کنی که نشکنه رو نداری چون ما وظیفه داریم آینه رو سالم بهت تحویل بدیم و اگر احیانا برای آینه مشکلی پیش بیاد ما موظفیم که آینه رو عوض کنیم و شما هیچ مسئولیتی نداری.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

راستی تا یه سالم ضمانت مادام العمر داریم که اگه برای آینه‌تون مشکلی پیش اومد (به غیر از شکستگی)آینه رو براتون همکارامون تعویض یا تعمیر کنن.شاید براتون سؤال بشه که آینه دیگه چی داره جز شکستگی !؟ ما منظورمون بیشتر روی آینه‌های نوردار و گریم و لامپی و آینه‌های قاب داره به طور مثال اگه چراغ آینه‌ای خراب بشه یا قاب آینه دچار مشکل بشه این موارد شامل گارانتی می‌شن.دیگه بیشتر از این منتظرتون نمیزارم و در ادامه بهترین و خاص‌ترین آینه‌های برتر دنیارو بهتون معرفی می‌کنم با ما همراه باشین….

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

انواع آینه گریم آرایشگاه زنانه

  • آینه گریم آرایشگاه زنانه مدل بک لایت
  • آینه گریم آرایشگاه زنانه مدل چراغ دار یا هالیوودی
  • آینه گریم مدل لمسی
  • آینه گریم مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه گریم آرایشگاه زنانه مدل قدی یا یک سره
  • آینه گریم مدل آویزی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم آرایشگاه زنانه حکاکی شده
  • آینه گریم زنانه مدل قاب‌دار
آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

آینه گریم زنانه مدل قاب‌دار

شما می‌تونین آینه‌ی سفارشی‌تون رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین که تموم اینا بستگی به طراحی و دکوراسیون و سبک دکوراسیون داخلی‌تون داره که آینه‌ای که سفارش می‌دین با قاب باشه یا بی‌قاب!

برای مثال اگه سالن آرایشگاهی‌تون سبک سلطنتی داره بهتره خیلی با دقت و وسواس بیشتری قاب خودتون رو انتخاب کنین که مبادا به قول معروف دکور اونجا رو خز کنین. بهتره از رنگ‌های گرم مثل طلایی،بژ،قهوه‌ای برای قاب استفاده کنین.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

اما اگه طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی‌تون مدرن هست بهتره از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنین و در کل بهتره قاب‌های بدون طرح رو برای این سبک انتخاب کنین هر چی طرح و رنگ ساده‌تر باشه تو سبک مدرن شیک و خاص تره و یه موضوع مهم دیگه‌ای که هست از مد نمی‌افته!

قاب‌ها می‌تونن جنس‌های مختلفی داشته باشن مثل چوب، فلز ، یو پی وی سی و یا ام دی اف.اما بهترین نوع جنس قاب از جنس یو پی وی سی محسوب می‌شه چون هم فوق‌العاده تو هر شرایطی می‌مونه و مثل چوب اگر تو شرایط آب و هوایی مرطوب قرار بگیره پوسته پوسته نمی‌شه هم می‌شه به هر شکل و طرح و رنگی که دوست داری در بیاری.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

آینه گریم آرایشگاه زنانه مدل بک لایت

بهترین و جذاب‌ترین آینه برای آرایشگاه زنونه‌ی شما آینه‌ی بک لایته.این آینه با توجه به نور لایتی که داره بسیار منحصر به فرده و فقط تو آرایشگاهای لاکچری نصب میشه‌. سیستم این آینه‌ها هم طوریه که از پشت آینه کافیه لامپ‌های ال ای دی نصب کنین تا با روشن و خاموش کردن لامپ ال ای دی بتونین نور ملایمی رو به اطراف آینه آرایشگاه پخش کنین.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

آینه گریم آرایشگاه زنانه مدل چراغ دار یا هالیوودی

یکی از تخصصی‌ترین آینه‌ها برای آینه‌ی گریم و میکاپ تو آرایشگاه زنونه و مردونه آینه‌های چراغ‌داره.با داشتن یه آینه‌ی هالیوودی می‌تونین نور خیلی زیادی داشته باشین و به بهترین روش میکاپ کنین و تموم اشکالات خودتون رو رفع کنین.سیستم این آینه ها هم طوری تعبیه شده که به فاصله‌های منظم و مرتب چراغ‌هایی تعبیه می‌شه که بتونین با خاموش و روشن کردن اون به راحتی نور خیلی خوبی داشته باشین.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه زنانه

حتی می‌تونین نور آینه‌ آرایشگاهی خودتون رو دو جانبه انتخاب کنین که با فشردن دکمه آینه‌تون از مهتابی به آفتابی تغییر حالت پیدا کنه و از دو رنگ هم بتونین استفاده‌ی بهینه کنین.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

تفاوت آینه گریم مدل ریموت دار کنترلی و حسگری

شما هر آینه‌ی نورداری که تهیه کنین باید یه روش برای خاموش و روشن کردن یا کم و زیاد کردن شدت نور آینه‌تون انتخاب کنین.یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی ریموت کنترلیه با داشتن یه ریموت شما هر کجا از سالن خودتون که وایسین به راحتی می‌تونین نور سالن خودتون رو خاموش و روشن کنین یا از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدین.با این روش دیگه مثل روش لمسی آینه‌تون به خاطر اینکه دست‌تون با آینه برخورد داره کثیف و لک دار نمی‌شه و مدت زمان بیشتری تمیزه‌.

تو آینه‌ی لمسی باید حتما یه نقطه‌ای تعبیه بشه تا با فشردن اون با انگشتای دست بتونیم آینه‌مون رو خاموش و روشن کنیم.از نظر ما انتخاب آینه‌ی نوردار ریموت‌دار بهترین گزینه‌اس اما مقدار کمی تفاوت هزینه داره زیرا خرید آینه‌ی ریموت‌دار گرونتر از آینه‌ی لمسیه.

آینه گریم آرایشگاه زنانه
آینه گریم آرایشگاه زنانه

به ما اعتماد کنین تا بهترین آینه رو در خور و شخصیت خودتون تحویل بگیرین بدون حتی ذره ای سختی و یا خرابی محصول با ضمانت و گارانتی یک ساله.کافیه هر نوع مدلی که انتخاب کردین حتی از نمونه‌های خارجی ایده بگیرین و برای ما بفرستین تا بهترین ها رو براتون به ارمغان بیاریم.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ