آینه لمسی گرد لامپی

آینه گرد لامپ‌دار

آینه‌هایی که امروزه معرفی شدن، آینه‌های مدنی هستن که این آینه‌ها عملکردهای خیلی خوبی رو برای آینه ایجاد کردن. آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، هیچ عملکرد و قابلیت خاصی رو نداشتن. و فقط یک صفحه شفاف بودن که تصاویر رو در خودشون نشون میدادن. اما آینه‌های امروزی مثل آینه گرد لامپ‌دار که در این متن به اون می‌پردازیم، از هیچ‌نظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. آینه لامپ‌دار انواع مختلفی داره که شکل گرد اون یکی از پرکاربردترین و زیباترین انواع این آینه هستش و در کاربردهای مختلفی هم مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه گرد لامپ‌دار

معرفی کامل و دقیق آینه گرد لامپ‌دار

آینه گرد لامپ‌دار آینه‌ای به شکل گرده که دور تا دور آینه تعدادی لامپ قرار می‌گیره. این لامپ‌ها با یک فاصله مشخصی دور آینه قرار می‌گیرن تا وقتی که لامپ‌ها روشن میشن و نور رو منتشر می‌کنن، بتونن نور یکدستی رو بدون سایه‌ای ایجاد کنن. این لامپ‌ها می‌تونن کامل دور آینه هم قرار داده نشن و مثلا قسمت پایین اون از لامپی استفاده نشه. درواقع تا حدی هم می‌تونین چیدمان لامپ‌ها رو انتخاب کنین تا به چه صورتی انجام بشه.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه گرد لامپی

اما در نهایت وقتی که لامپ‌ها روی آینه قرار داده بشن و بعد روشن بشن، باعث میشن که اطراف آینه خیلی خوب روشن بشه. پس وقتی که روبه‌روی آینه قرار بگیرین و بخواین که خودتون رو ببینین، با این آینه می‌تونین خیلی بهتر خودتون رو نگاه کنین. چون طراحی آینه لامپ‌دار اصلا به این صورت بوده که بتونه دید واضح‌تری رو ایجاد کنه. به همین دلیل هم هست که برای کاربردهای مهم مثل گریم و میکاپ که نور و تصویر خیلی اهمیت بالایی دارن، از این آینه‌ها استفاده میشه. و برای موارد اینچنینی دیگه آینه‌های قدیمی هیچ استفاده خاصی ندارن.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه میکاپ لامپی

درواقع آینه گرد لامپ‌دار کمک می‌کنه تا بتونین خیلی روشن‌تر و واضح‌تر در آینه دیده بشین و دید بازی رو برای شما ایجاد می‌کنه. چیزی که با آینه‌های معمولی دیگه هیچ‌وقت امکان‌پذیر نیست. چون هرچقدر هم محیط روشنایی داشته باشه و کیفیت آینه بالا و شفاف باشه، مثل آینه لامپی نمی‌تونه روشن و واضح در صفحه آینه چیزی رو نمایش بده.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه لامپی

دلیل مورد توجه قرار گرفتن آینه گرد لامپ‌دار چیه

همونطور که در قسمت بالاتر هم توضیح داده شد، آینه گرد لامپ‌دار به‌خاطر قرار گرفتن لامپ روی خودش دید خیلی بهتری رو به شما میده. و از اون برای کارهای ظریف و در کل کارهایی که نیاز به دقت و تمرکز داره مثل گریم و اصلاح خیلی استفاده میشه. اما موضوع دیگه‌ای که در مورد آینه لامپ‌دار مهمه و باعث استفاده بیشتر از اون شده، ظاهر زیبا و مدرنی هست که داره. وقتی این آینه در فضایی قرار بگیره، اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده و دکوراسیون رو خیلی زیباتر و مدرن‌تر جلوه میده.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه لامپی دیواری

آینه‌ها در کل در دکوراسیون و چیدمان فاکتور مهمی محسوب میشن، چون یک عنصر خیلی مهمی در هر فضایی هستن. پس باید توجه کافی به ظاهر آینه هم در کنار کاربردی که داره، بشه. به‌طور کلی آینه گرد لامپی برای هر فضایی می‌تونه گزینه مناسبی باشه. و شکل گرد محدودیت خاصی برای فضای خودش نداره. چون شکلی هست که خودش رو با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌کنه و به زیبایی بیشتر اون هم اضافه می‌کنه.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه رومیزی لامپ‌دار

همچنین آینه گرد لامپ‌دار، لامپ‌هایی که در اون استفاده میشه از نوع LED هستن که این لامپ‌ها در حال حاضر بهترین نوع ابزار روشنایی محسوب میشن. چون نور خیلی طبیعی رو دارن و روشنایی که ایجاد می‌کنن، کاملا با چشم سازگاره. همچنین میزان مصرف برقشون هم خیلی کمتره و در عوض طول عمر خیلی بالایی رو دارن. به همین دلیل هم هست که در خیلی از کاربردها و تمام آینه‌ها، لامپ‌های LED رو مورد استفاده قرار میدن. چون علاوه بر ویژگی‌های خیلی خوب و مثبتی که داره، با خریدش تو خیلی از هزینه‌ها هم صرفه‌جویی میشه.

حالا در چه جاهایی آینه گرد لامپ‌دار گزینه ایده‌آلی هستش

همونطور که قبل‌تر هم گفتیم، محدودیت خاصی برای فضای مورد استفاده آینه گرد لامپ‌دار وجود نداره. اما در یکسری از فضاها این آینه‌ها خیلی پیشنهاد میشن و بهتره که از همچین آینه‌هایی استفاده کنین تا کیفیت کار و دکوراسیون رو خیلی بهتر کنین.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه با آینه هست که کارکرد و معنای خودش رو پیدا می‌کنه. چون اصلا بدون وجود آینه این فضا نمی‌تونه به کار خودش ادامه بده. تقریبا تمام کارهایی که در سالن آرایشگاه انجام میشه، جلوی آینه هست و یا در حین و انتهای کار حتما نیاز به آینه پیدا می‌کنه. پس نیاز به آینه‌هایی هست که بتونن کمک کنن تا کارها و خدمات خیلی بهتر انجام بشن و پیش برن. با این وجود آینه گرد لامپ‌دار قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فضاست.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه آرایشی لامپ‌دار

وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار می‌گیره، درواقع اون فرد در معرض نور امپ‌های آینه قرار می‌گیره و خیلی روشن واضح‌تر می‌تونین ببینین. همچنین خود مشتری هم دید کاملی داره و در جریان کار قرار می‌گیره. تا درنهایت حداکثر رضایت مشتری هم برای شما ایجاد میشه. چون می‌تونین با دید خیلی باز و با دقت و تمرکز بالایی این کار رو انجام بدین. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش این نور خیلی به شما کمک می‌کنن تا بتونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه گرد آرایشگاهی

همچنین دکوراسیون و چیدمانی که برای آرایشگاه ایجاد می‌کنین، اولین چیزی هست که توجه بقیه رو در مورد سالن شما به خودش جلب می‌کنه. درواقع یک ویترین برای نشون دادن سطح کار شماست. پس باید در انتخاب وسیله‌هاتون اون هم وسیله‌ای مثل آینه که از موثرترین موارد در چیدمان آرایشگاه محسوب میشه، دقت کنین. ولی ما به شما این اطمینان و می‌دیم که آینه گرد لامپ‌دار و یا آینه لامپی در کل خیلی می‌تونه در زیباسازی فضای شما موثر باشه.

خونه

آینه گرد لامپ‌دار با مشخصات خیلی خوبی که داره و همچنین با زیبایی و جلوه خاص خودش، برای هر خونه‌ای هم خیلی مناسبه. چون برخی از آینه‌هایی هم که در خونه مورد استفاده قرار می‌گیرن، برای آرایش و اصلاح استفاده میشن. در این موارد به‌خصوص نیاز به همچین آینه‌هایی وجود داره که بتونه خیالی بهتر عمل کنه. جدا از این فضای خونه شما رو هم بتونه چندین پله ارتقا بده و زیباتر جلوه بده.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه لامپی مدرن

آینه گرد لامپ‌دار رو چرا از کارگاه تولیدی آینه خریداری کنین

در این کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که فکرش رو بکنین مثل همین آینه گرد لامپ‌دار تولید میشه. تمام آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. و با توجه به این که تمام مراحل ساخت آینه‌ها و حتی فروش توسط خودمون انجام میشه، کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. همچنین با توجه به امکانات و تجهیزات و همچنین نیروی متخصصی که در این مجموعه وجود داره، امکان ساخت آینه‌های خاص طبق خواسته و سلیقه شما هم وجود داره.

آینه گرد لامپ‌دار
آینه گرد لامپ‌دار

اما مهم‌ترین چیزی که آینه‌های این مجموعه دارن، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. با این ضمانت خیالتون کاملا راحته که اگر هر اتفاقی هم احیانا برای آینه بیفته، بدون هیچ نگرانی و پرداخت هیچ هزینه‌ای براتون حل می‌کنیم. البته که آینه‌ها به‌سادگی مشکلی براشون پیش نمیاد. اما به هر حال این اطمینان رو به شما می‌دیم که ضمانت بدون قید و شرط آینه‌ها دارن. همچنین ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشتین، بتونین اون رو برگردونین. فقط این نکته رو بگیم که در صورت شکسته‌شدن و ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نمیشه.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09901717305 و 02188068352 هستن. که برای سفارش و یا دریافت مشاوره می‌تونین ازطریق این شماره‌ها تماس بگیرین و با مشاوران ما در ارتباط باشین. همچنین آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ