آینه چراغ دار مزون

آینه چراغ دار مزون

مزون ها باید دارای چند آینه باشن. آینه‌های مزون مثل آینه های معمولی نیستن و برای ساخت و استفاده آینه در مزون باید نکاتی رو رعایت کرد مثلاً آینه های مزون باید به‌صورت قدی و یا به صورت چراغ دار باشه آینه چراغ دار مزون کاربرد های فراوانی داره. فضای زیبا باعث می‌شه تا مشتری‌تان بیشتر از حد معمول بشه و در ضمن مشتریان حس خوبی به شما و مزون داشته باشن با داشتن این حس خوب شما جزء اولین لباس‌فروشی‌هایی می‌شین که خرید از مزون شما اولویت اول مشتری می‌شه.

آینه چراغ دار مزون
آینه چراغ دار مزون

ادامه مطلب

آینه چراغ دار مزون می‌تونه به شما برای داشتن فضای مناسب و زیبا کمک کنه آینه چراغ دار در چند مدل تولید می‌شه به صورت بک لایت و به‌صورت لامپ های ال‌ای‌دی .اگر می‌خواید در کار خود پیشرفت داشته باشین و به‌صورت حرفه‌ای این شغل رو ادامه بدین شما به وسایل حرفه‌ای و محیطی جدید نیاز دارین. آینه های چراغ‌دار مزون یکی از جدیدترین آینه های موجود در کل دنیاست که برای مکان‌هایی که نیاز به آینه و نور دارن میتونه یک انتخاب عالی و مناسب باشه.

آینه چراغ دار مزون

آینه چراغ دار مزون چه قابلیت‌هایی داره؟

  • ·  نور آینه چراغ دار مزون رو می‌تونیم تنظیم کنیم: با کمک ریموت و یا دکمه‌هایی که روی آینه قدی مزون کارگزاری می‌شه می‌تونین نور آینه ها رو تغییر بدین و روشنایی اونا رو کم و زیاد کنین. کم و زیاد کردن نور آینه می‌تونه در طول روز به شما کمک کنه زیرا هنگامی‌ که آفتاب در آسمان هس لازم نیست که شما نور آینه چراغ دار مزون خود رو زیاد کنین و لی موقعی که هوا تاریک می شه مسلماً به نور بیشتری نیاز دارین که در این مورد آینه می‌تونه نیاز شما رو برطرف کنه. یا توجه بر اینکه بعضی از مزون ها و مغازه ها نور طبیعی کافی ندارن و دارای پنجره و نورگیر نیستن استفاده کردن از این نوع آینه های چراغ‌دار به شما بسیار کمک می‌کنه.
آینه چراغ دار مزون
  • آینه چراغ دار مزون دارای تنوع رنگی زیادی هستن: شما می‌تونین به غیر از رنگ های آفتابی و مهتابی چندرنگ دیگر به صورت هم‌زمان و یکجا در یک آینه چراغ دار مزون داشته باشین و با یک ریموت و دکمه‌های آینه خود نور آینه‌های چراغ دار خود رو تغییر بدین.
  • روی آینه مزون می‌تونیم دماسنج و ساعت نصب کنیم: با انتخاب شما می‌تونیم روی آینه و گوشه‌ای از اون به غیر از دکمه تاچ یک دماسنج و ساعت نصب کنیم. با این آینه می‌تونین از دمای دقیق اتاق خود باخبر بشین و دیگر نیاز ندارین که یه ساعت روی دیوار نصب کنین و با نگاه کردن به آینه ساعت دقیق رو مشاهده می‌کنین.
آینه چراغ دار مزون
  • ·  روی آینه چراغ دار مزون می‌توان اسپیکر نصب نمود:و ما روی آینه چراغ دار مزون شما می‌تونیم یک اسپیکر نصب کنیم. مزون ها یکی از مکان‌هایی هستن که باید در اون موسیقی پخش بشه. موسیقی آرام به مشتری کمک می‌کنه که با آرامش بیشتر و دقت زیاد دنبال محصول مورد نظر خود بگرده و زمان بیشتری رو برای خرید صرف کنه. با وصل شدن گوشی خود با این سیستم می‌تونین موسیقی مورد علاقه و مناسب خود رو به‌راحتی پخش‌کنین.
آینه چراغ دار مزون

انواع آینه چراغ دار مزون

  • آینه مزون چراغ دار بک لایت
  • آینه مزون چراغ دار هالیوودی
  • آینه مزون چراغ دار سندبلاست
  • آینه مزون چراغ دار لوگودار
  • آینه مزون چراغ دار دوطرفه
  • آینه مزون چراغ دار چرخ دار
  • آینه مزون چراغ دار قدی
  • آینه مزون چراغ دار رومیزی
  • آینه مزون چراغ دار دیواری

آینه مزون چراغ دار هالیوودی

آینه چراغ دار مزون

این مدل آینه آرایشگاه دارای نور زیادی هست و باعث می‌شه اگر شما فضایی بدون نور دارین اون فضا رو نورانی کنه. همچنین می تونیم به صورت یکی درمیان لامپ های مخصوص آینه رو آفتابی و مهتابی نصب کنیم. می‌خواید عمر لامپ‌های آینه هالیوودی شما زیاد باشه اونا رو به صورت توکار سفارش بدین. چرا که لامپ‌هایی که به صورت روکار هستن بیشتر در معرض ضربه و یا آسیب قرار می‌گیرن.

با استفاده از آینه چراغ دار می‌تونین فضایی با یک دید کامل و دقیق داشته باشین. عمر این لامپ‌ها  که از جنس ال‌ای‌دی هست بسیار زیاده و با محیط زیست سازگاری داره هر بار که این لامپ‌ها رو روشن و خاموش می‌کنین از عمر اونا کم نمی‌شه و ساعات روشن موندن اونا مهم هست. تنوع رنگی که در لامپ‌های ال ای دی روی آینه های هالیوودی می‌تونه نصب بشه بسیار زیاد هست و شما وسعت انتخاب بالایی در سفارش اون دارین.

آینه چراغ دار مزون

آینه چراغ دار مزون مدل بک لایت

اگر به دنبال یک آینه ی مدرن برای مزون خود هستین پیشنهاد ما به شما آینه‌ی بک لایت مزون هس این آینه از نور بسیار بالایی برخوردار نیست بلکه یک نور ملایم از پشت آینه که به‌وسیله‌ی یک لامپ وصل هس وظیفه‌ی یک نور لایت و ملایم رو برای محیط انجام می‌ده.
این آینه‌ها رو می‌توان با روش های مختلف مانند لمس کردن آینه، یا از طریق زدن دکمه و یا از طریق ریموت کنترلی خاموش و روشن کرد.

آینه چراغ دار مزون


این آینه ها به مشتری حس خوبی رو در هنگام ورود به مزون شما القا می‌کنه و باعث بهتر دیده شدن و باکلاس بودن مزون شما میشه. اگر مزون شما دارای پنجره و نور کافی هست آینه چراغ دار بک لایت انتخاب مناسبی هس به دلیل اینکه این آینه نور زیادی نداره اما باعث زیبا‌تر شدن فضا می‌شه و هاله نور آفتابی یا مهتابی و یا هر رنگی که شما سفارش بدین رو برای شما ایجاد می‌کنه.

با کمک ریموت می‌تونین رنگ اونو تغییر بدین. آینه بک لایت می‌تونه به هر شکلی باشه از شکل‌های مستطیل و دایره و مربع گرفته تا اشکال نامنظم.

آینه چراغ دار مزون

آینه چراغ‌دار مزون مدل قدی

آینه قدی در مزون‌ها نیاز اصلی اون فضاس. شما نمی‌تونین در این مکان از آینه‌های کوچک استفاده کنین زیرا وقتی مشتری لباسی رو پرو می‌کنه باید اونو به صورت کامل و دقیق ببینه. آینه‌های قدی رو می‌توان به صورت ثابت و یا متحرک چرخ دار و یا نوردار تولید کرد.

آینه‌های قدی رو می‌تونیم به صورت سرتاسر روی دیوار نصب کنیم یعنی یک یا چند دیوار را کاملاً آینه‌کاری کنیم آینه کاری باعث می‌شه تا فضای شما بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسه و یا اگر فضای شما دارای نور طبیعی زیادی نیست با چند لامپ و آینه سرتاسر فضا نورانی‌تر می‌شه زیرا خاصیت آینه بازتاب کردن نور هست.

آینه چراغ دار مزون

آینه چراغ دار مزون مدل دو طرفه

آینه‌های دوطرفه برای مزون‌هایی که فضای کوچکی دارن یا می‌خوان آینه‌های خاصی در درون خود داشته باشن بسیار انتخاب درستی هس به صورت پشت به هم در یک خط قرار می‌گیرن و در بین دو آینه می‌توان نور ال‌ای‌دی استفاده کرد. آینه‌های دوطرفه برای مزون‌هایی که فضای کوچکی دارن یا می‌خوان آینه‌های خاصی در درون خود داشته باشن بسیار انتخاب درستی هست. به‌صورت پشت به هم در یک خط قرار می‌گیرن و در بین اونا می‌توان نور ال‌ای‌دی و چراغ نصب نمود که فضا رو نیز روشن کنه.

اگر آینه‌ها رو سند بلاست کنیم از قسمتی که دورتا دور آینه سندبلاست شده نیز نور به سمت روبرو می‌تابه. در این صورت هم‌زمان مشتری می‌تونه ظاهر خود رو بعد از پوشیدن لباس در آینه ببینه و هم لباس مورد نظر خود رو انتخاب کنه.

آینه‌های دوطرفه می‌تونه مختلف باشه می‌توان به صورت آینه قدی روی یک پایه و یا به صورتی که از سقف با یک زنجیر و یا بند چرمی آویزان باشه تولید کرد. یک طراحی منحصر به فرد داشته باشین می‌تونین روی تمام آینه ها از جمله آینه دو طرفه خود اسم و برند خود رو سفارش بدین تا برای شما اونو حکاکی کنیم.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن | شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ