آینه و میز آرایش

آینه و میز آرایش

حتی تصورش هم نامرتب و به هم ریخته و سخته! آینه آرایشی که همراه میز آرایش نباشه. واقعا بدون وجود میز برای آینه آرایش استفاده کردن ازش سخت و نفس‌گیره! البته ازتون خواهش می‌کنم اون تصور قدیمی که از آینه و میز آرایش دارید رو قبل از ادامه دادن این مقاله دور بندازید ، چون مدل‌های جدیدی که وجود دارند انقدر جذاب و زیبا هستند که به مدل‌های قدیمی حتی نگاه هم نکنیم!

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

کیفیت آینه

کیفیت آینه برای آینه و میز آرایش اهمیت خیلی زیادی داره. آینه موجدار و یا کدر و بی‌کیفیت نه می‌تونیم درست خودمونو مرتب کنیم و نه آرایش کنیم چونکه میکاپمون قرینه از آب در نمیاد و متوجه نمی‌شیم اگه کرم پودر و کانسیلر و غیره درست فید نشده باشه! اگه آینه و میز آرایش رو برای آرایشگاه بخواهیم کیفیتش اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کنه. چون وقتی که کیفیت آینه خودمون پایینه باعث میشه آرایشی که روی صورت خودمون انجام می‌دیم کیفیتش بیاد پایین ، تماشای آرایشگاه وقتی کیفیت آرایش بیاد پایین ما با مشتریامون طرف میشیم!

کیفیت از کجا تشخیص بدیم؟

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

تشخیص کیفیت آینه یک کار حرفه‌ای و تخصصی که برای خرید آنلاین خیلی نمیشه روش حساب باز کرد. چون مثلاً نمی‌تونی بررسی کنی اون شیشه‌ای که برای ساخت آینه استفاده شده شیشه کلیره یا کریستاله یا چیه که من بخوام برات راه‌های تشخیصش رو توضیح بدم. به جای اون یا عمیق‌تر فکر کنیم و یه کار راحت‌تر انجام بدیم! بهتر نیست فقط از یه جای معتبر مثل همین سایت خرید کنیم؟ این سایت متعلق به یه شرکت تولید شیشه و آینه هستش آینه‌های بسیار با کیفیت داره و حتی به کشورهای خارجی هم صادر می‌کنه. بعضی از دستگاه‌هایی که این شرکت داره نمونه‌های دیگه توی کشورمون ندارن شرکت وجود داره یعنی شما نه تنها از واسطه خرید نمی‌کنید بلکه از بهترین تولید کننده خرید می‌کنید! از متخصص‌های این سایت می‌تونید کمک بگیرید و دقیقاً هر چیزی که توی ذهنتون هست همون رو سفارش بدید.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

همچنین لازم به ذکره که تمامی سفارش‌ها در کمترین زمان تولید میشه و ارسال به سراسر کشور هم فراهمه. علاوه بر این موارد خدمات پس از فروش نیز در کارگاه آینه به صورت ویژه‌ای فراهم شده. ازجمله این که در صورت دریافت محصول و عدم رضایت از اون می‌تونین محصول خودتون رو مرجوع کنین. به همین دلیل هم توصیه میشه که از مجموعه ما خرید کنین تا بتونین بهترین کیفیت از آینه رو در کنار ضمانت بی قیدوشرط و گارانتی یکساله داشته باشین. یعنی هر مشکلی که آینه داشته باشه و یا براش به وجود بیاد، ما رایگان رفع می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه، براتون جایزین می‌کنیم.

برای ثبت سفارش و هرگونه سوالی هم که داشته باشین، می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین تا همکاران ما بتونن بهتر شما رو راهنمایی کنن. و شما هم بتونین انتخاب بهتری رو داشته باشین.

انواع حالات برای آینه و میز آرایش

  • آینه و میز در سبک رومیزی
  • آینه و میز در سبک روی دیوار

آینه رومیزی

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

در این صورت آینه روی میز قرار داده میشه. برای قرارگیری آینه روی میز از قاب یا پایه برای ثابت ایستادن روی میز اغلب استفاده میشه. ابعاد آینه هم در این حالت محدود به میز آرایش هستش. یعنی ابعاد آینه حداکثر می‌تونه عرضی به اندازه عرض میز داشته باشه. تا آینه و میز آرایش در ایمنی کاملی قرار بگیرن.

وقتی مدل‌های قدیمی آینه رومیزی نگاه می‌کنیم شاید حس کنیم برای ما مناسب نیستن و توی سال 2024 خیی طرفدار نداشته باشن. اما جالبه بدونیم که این سبک از آینه و میز مدل‌های به روز هم داره که اتفاقا خیلی پر طرفدارن و هم توی خونه‌ها و هم به عنوان آینه آرایشگاه استفاده زیادی ازشون میشه.

آینه دیواری

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

حالت بعدی برای آینه و میز آرایش به این صورت هست که آینه به دیوار نصب بشه. در این حالت با قرار دادن میز در زیر آینه میشه از اون بهره‌مند شد. اما در این حالت برای ابعاد آینه محدودیت خاصی وجود نداره. حتی میشه از آینه در ابعاد خیلی بزرگ حتی به صورت قدی استفاده کرد و میز آرایش رو در مقابل اون قرار داد.

ست کردن جنس میز و قاب آینه

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

جنس میز آرایش می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. اگر برای آینه قاب به کار برده میشه، میشه برای هماهنگی بیشتر بین آینه و میز آرایش جنس هر دو یکسان باشه. مثل فلزی، چوبی. حتی این امکان وجود داره که میز آرایش از شیشه یا آینه باشه. در این صورت هماهنگی کاملی بین آینه و میز آرایش برقرار میشه.

هرکدوم از حالات ذکر شده دارای زیبایی خاص و منحصربه‌فرد خودشون هستن که بسته به فضای موجود و سلیقه شخصی و نیاز به نوع آینه و میز آرایش میشه از بین اون‌ها انتخاب کرد.

انواع آینه چراغ‌دار

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش
  • آینه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه با نور نواری

آینه هالیوودی و میز آرایش

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

آینه هالیوودی یکی از انواع مختلف آینه هست که برای میز آرایش آینه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. به طوری که این آینه به نام آینه آرایشی عنوان میشه. دلیل این‌که این مدل آینه به آینه هالیوودی مشهور شده ، استفاده از اون برای میکاپ کردن بازیگرها و خواننده‌ها و در کل سلبریتی‌های هالیوودی بوده. این سبک آینه‌ها به عبارتی حرفه‌ای‌ترین آینه‌ها برای آرایش و پیرایشه و برای همینه که آرایشگرهای مطرح داخل سالنشون از مدل آینه‌ها استفاده می‌کنن.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

دلیل انتخاب آینه هالیوودی برای آینه و میز آرایش در این هست که این نوع آینه به دلیل چراغ‌های به کار رفته روی اون روشنایی ایده‌آلی رو برای به‌خصوص میکاپ ایجاد می‌کنه. این روشنایی ایجاد شده به دید بهتر در آینه برای مشاهده دقیق‌تر خیلی کمک می‌کنه. علاوه بر نور چراغ‌ها وضوح تصویر آینه هم مهمه. و باید شفافیت آینه به‌گونه‌ای باشه که تصویر واضحی از چهره رو در خودش نمایش بده. درواقع این دو فاکتور مهمی هستن که به انجام آرایش با دقت بالاتر بسیار کمک می‌کنن.

چراغ‌های روی آینه هم از بهترین نوع و LED هستن. چراغ‌های LED بهترین نور و روشنایی رو ایجاد می‌کنن و در مقایسه با لامپ‌های دیگه نزدیک‌ترین نور رو به نور طبیعی دارا هستن. بنابراین استفاده از این چراغ‌ها در آینه و میز آرایش روشنایی مورد نیاز و کافی رو ایجاد خواهد کرد.

آینه بک‌لایت و میز آرایش

آینه بک‌لایت هم از دسته آینه‌های دارای نورپردازی هستش. نور آینه بک‌لایت هم توسط چراغ‌های LED تامین میشه. اما نوع نورپردازی این آینه متفاوت با آینه هلیوودی هست. در آینه بک‌لایت چراغ به صورت یک تکه در پشت آینه کار گذاشته میشه و نور به صورت مخفی تابیده میشه. اما در آینه چراغ‌دار، چراغ‌ها روی آینه هستن و به صورت مستقیم نور خودشون رو منتشر می‌کنن.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

هردوی آینه‌های نورپردازی کارگاه آینه از بهترین انتخاب‌ها برای آینه و میز آرایش میحسوب میشن. چراکه دو فاکتور اساسی در هنگام آرایش و میکاپ نور و شفافیت بالای آینه هست. که توسط این دو نوع آینه‌ها به بهترین حالت فراهم میشه. لازم به ذکره که نصب آینه بک لایت نیاز به تجهیزات خاصی نداره و به راحتی می‌تونه نصب و مورد استفاده قرار بگیره.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

تاثیر شکل ظاهری

اشکال هندسی که ما استفاده می‌کنیم همراه خودشون انرژی خاص خودشون رو دارند. مثلاً گاهی ما یه وسیله‌ای را می‌خریم که انرژی منفی رو داره و مود ما رو منفی می‌کنه. برای همین باید مراقب باشیم که با چه شکل هندسی داریم دکور محیط اطرافمون رو می‌چینیم! تاثیر اشکال هندسی توی آینه‌ها بیشتر هم هست چون آینه خودش به خودی خود نماد پاکی و صداقته و بارفلکس نور و اشیا روی حس و حال محیط اطرافمان تاثیر زیادی داره.

انواع آینه

  • آینه ساده
  • آینه دو طرفه

آینه شفاف و میز آرایش

آینه شفاف منظور آینه ساده بدون قابلیت خاصی هست. درواقع معمول‌ترین آینه‌ای‌ هست که از گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه در عین سادگی زیبایی خاص خودش رو داره. و بدون نیاز به هیچ امکاناتی به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه نیز در بزرگنمایی محیط خودش تاثیرگذار خواهد بود که از ویژگی‌های کلی آینه‌هاست که در مورد آینه ساده هم صدق میکنه.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

این آینه با توجه به این که نورپردازی نداره، به‌راحتی در هر جایی می‎‌تونه قرار بگیره. همچنین خودش رو با تمامی فضاها مطابقت میده. علاوه بر این برای تمامی میزها هم می‌تونه به کار بره.

آینه دوطرفه و میز آرایش

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

آینه دوطرفه هم نوع دیگه‌ای هست که می‌تونه برای آینه و میز آرایش به کار بره. این آینه قابلیت استفاده از هر دو سمت خودش رو همزمان فراهم میکنه. به همین دلیل هم برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی انتخاب خوبی هستش. چون با این آینه شما می‌تونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین و خدمات بهشون ارائه بدین. این نوع از آینه جدا از این که کاربرد خیلی ایده‌آلی رو دارن، از نظر زیبایی هم طوری هستن که می‌تونن فضای سالن رو تغییر بدن و مدرن‌تر کنن. و باعث بشن تا سالن خیلی به‌روز و حرفه‌ای به نظر برسه.

محل جای‌گذاری آینه و میز آرایش چه جاهایی می‌تونه باشه

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش
  • داخل خانه
  • داخل آرایشگاه

آینه و میز آرایش در خونه

اتاق خواب یکی از فضاهایی هست که می‌تونه محل مناسبی برای قرارگیری آینه و میز آرایش باشه. قرارگیری آینه و میز آرایش در این فضا بسیار کاربردیه. و علاوه بر این به زیبایی بیشتر اون هم کمک می‌کنه. در اتاق‌خواب هم بهترین محل‌ها برای قرارگیری آینه و میز آرایش در نزدیکی تخت خواب یا پنجره هست. با قرار دادن اون‌ها در نزدیکی پنجره می‌تونین جلوه آینه و میز اون رو بیشتر کنین. به این دلیل که با تابش نور و بازتاب اون توسط آینه فضا رو روشن‌تر و زیباتر میکنه.

در این صورت حتی میشه از دراور برای میز آرایش استفاده کرد که موجب بهره‌مندی بیشتر از فضا میشه. که در این صورت ابزار مورد نیاز در داخل کشوها قرار می‌گیره و لوازم آرایشی هم روی اون می‌تونه قرار بگیره.

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

آینه و میز آرایش در آرایشگاه

آینه و میز آرایش
آینه و میز آرایش

آرایشگاه و سالن زیبایی هم از محل‌های دیگه‌ای هستن که آینه و میز آرایش در اون از الزامات محسوب میشه. چراکه همونطور که گفته شد با قرار دادن لوازم میکاپ و موردنیاز روی میز و قرار گرفتن مشتری در مقابل آینه به‌راحتی می‌تونین به امور مشتری خودتون برسین. همچنین فرد خدمات‌گیرنده هم در حالت راحتی قرار می‌گیره. و همزمان می‌تونه خودش رو در آینه آرایشگاه به طور کامل مشاهده کنه. خارج از حالت کاربردی بودن آینه و میز آرایش، از نظر ظاهری هم بسیار زیبا و خاص هست. به‌خصوص اگر از آینه نور ساطع بشه، جلوه اون صدچندان میشه.

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ