آینه هالیوودی مهتابی دیواری

آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

در این مطلب در مورد آینه هالیوودی مهتابی ریموتی صحبت می‌کنیم. و انواع کاربردی که برای این آینه‌ها وجود داره رو برای شما بازگو می‌کنیم تا بتونین یک آینه‌ی با کیفیت و زیبا رو برای سالن آرایشی خود و یا هر فضایی که احتیاج دارین خریداری کنین.

اینکه آینه چراغ‌دار یا هالیوودی خود رو مهتابی و یاآفتابی سفارش بدین به کاربردی که هنگام استفاده این آینه دارین بسیار بستگی داره پیشنهاد متخصصین به شما انتخاب آینه‌های چراغ دار دو کاربره یعنی آینه مهتابی و آفتابی در کنار یکدیگر هستن تا بتونین در هر زمانی که خواستین آینه مهتابی و آفتابی رو در کنار خود داشته باشین. و با زدن دکمه‌ای آینه آفتابی خود رو به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه هالیوودی مهتابی ریموتی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

اول از همه بهتر هست بدونین که تمام آینه‌های نور دار در آینه های بک لایت و یا چراغ دار بایستی از طریقی خاموش و روشن بشن. این روش می‌تونه از طریق خاموش و روشن کردن به وسیله ریموت کنترلی و یا لمس آینه از طریق انگشتان دست و یا زدن دکمه‌ای باشه . در این مقاله طرز کار آینه‌های هالیوودی و یا چراغ‌دار که به وسیله ریموت کنترلی خاموش و روشن می‌شن رو برای شما بازگو می‌کنیم.

در این روش کافیست دکمه‌ای که بر روی ریموت کنترلی قرار داره رو در هر نقطه از سالن و یا مکانی که هستین بفشارین تا بتونین به راحتی آینه چراغدار خود رو خاموش و روشن و یا شدت نور اونو به راحتی و به آسونی کم و زیاد کنین.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

این روش یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش برای خاموش و روشن کردن آینه‌های چراغ دار و یا نوردار هست. زیرا علاوه بر اینکه در هر کجایی که باشین می‌تونین این خاموش و روشن کردن رو انجام بدین و دیگر احتیاج به لمس آینه و لکه‌دار شدن اون از طریق انگشتان دست رو ندارین و آینه شما به مدت طولانی‌تری برای شما تمیز می‌مونه.اما از نظر هزینه باید گفت که آینه‌های ریموت‌دار به نسبت آینه‌های لمسی و یا حس‌گری گرونتر محاسبه می‌شن.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

آینه‌های چراغ‌دار می‌تونن مهتابی و یا آفتابی تعبیه بشن بنابر کاربری که برای این نوع آینه‌ها در نظر گرفتین می‌تونین هر مدلی رو که انتخاب می‌کنین رو سفارش داده و درب منزل خود به راحتی تحویل بگیرین. در کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیا برای ساخت آینه شما استفاده می‌شه با سفارش از طریق تلفن و یا به صورت اینترنتی علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش بسیاری از آلودگی های زیست محیطی از جمله آلودگی هوا و کاهش ترافیک‌های شهری می‌شین و به داشتن شهری سالم‌تر کمک شایانی می‌کنین.

آینه هالیوودی مهتابی ریموتی چیست

آینه هالیوودی یکی از آینه‌های حرفه‌ای و بسیار مدرن محسوب می‌شه که بیشتر در بسیاری از سالن‌های آرایشی برای کاربران و گریمورهای حرفه‌ای سینما و تلویزیون استفاده می‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

با داشتن این آینه به علت داشتن نور بسیار زیاد میکاپ‌کاران متوجه نواقص کار خود می‌شن و در صدد رفع اون بر میان. این نوع از آینه‌ها باعث می‌شن که یک میکاپ بی نقص و بسیار عالی رو به مشتری تحویل بدین .سیستم آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی به گونه‌ای تعبیه شده اس که دور تا دور اون به فواصل مرتب و منظم لامپ‌هایی قرار داده می‌شه که با روشن کردن اونا نور بسیار زیادی به محیط وارد بشهه .

امروزه از این نوع آینه‌ها در بسیاری از مزون‌های لباس به عنوان آینه‌ی مزون و یا حتی اتاق خواب‌های شخصی به علت زیبایی بیش از اندازه و نور عالی اون استفاده می‌شه و می توان گفت که در هر محیطی کاربرد مناسب خود رو داره .این آینه‌ها می‌تونن در چند مدل مختلف ساخته بشن که در ادامه در مورد اونا نیز با شما صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین.  

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

انواع آینه هالیوودی

  • آینه هالیوودی با قاب یا بدون قاب
  • آینه هالیوودی لمسی یا حسگری
  • آینه هالیوودی قدی یا یک سره
  • آینه هالیوودی ریموت‌دار کنترلی
  • آینه هالیوودی با نور مهتابی
  • آینه هالیوودی با نور آفتابی

آینه هالیوودی قدی یا یک سره

آینه‌‌ی چراغ‌داری که خریداری کنین می‌تونه قدی و یا تمام صفحه باشه. و بنا به سلیقه و طراحی دکوراسیون سالن خود می تونین آینه‌ی چراغ‌داری خود رو گرد ، تمام قد ، تمام صفحه سفارش داده و نصب کنین. اما اگر فضای سالن شما کوچک هست و یا نور کافی برای انجام کار رو ندارین می‌تونین با استفاده از آینه‌های قدی و تمام صفحه محیط سالن آرایشی خود رو دلبازتر از آنچه که هست نشون بدین .با این کار فضای سالن شما بزرگ‌تر و دل‌باز تر نشون داده شد.و از نظر دید مشتری نیز بسیار بهتر و مناسب‌تر هست.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

آینه هالیوودی قاب‌دار یا بدون قاب

هر نوع آینه‌ای که خریداری می‌کنین می‌تونه قاب‌دار و یا بدون قاب باشه به طور مثال اگر آینه‌ای چراغدار یا هالیوودی رو سفارش دادین می‌تونین یک قاب ساده رو دور تا دور آینه خود طراحی کنین اما به این نکته توجه داشته باشین که آینه هالیوودی به علت داشتن چراغ‌های با تعداد بالا شلوغ هستن و بهتر اینه که از قاب آینه ای ساده و رنگ خنثی استفاده کنین تا آینه شما زیباتر جلوه کنه.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی

قاب آینه می‌تونه از جنس و متریال‌های مختلفی ساخته بشه به طور مثال قاب آینه از چوب فلز و یا ماده‌ای به نام upvc ساخته می‌شه.که شما می‌تونین بنا بر شرایط منطقه خود جنس متریال قاب خود رو از انتخاب کنین اما بهترین قاب برای هر نوع منطقه و هر فضای کاری ، یو پی وی سی هست زیرا در هر شرایطی پوسته‌پوسته نمی‌شه و زنگ نمی‌زنه و مدت طولانی‌تری برای شما استفاده میشه.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
آینه هالیوودی مهتابی ریموتی مدل قاب‌دار

در مورد مدل و سبک قاب نیز باید گفت که اگر سبک طراحی و دکوراسیون فضای کاری و یا منزل شما سلطنتی هست بهتر است که از رنگ‌های گرم مانند بژ، قهوه‌ای و یا طلایی استفاده کنین اما اگر سبک دکوراسیون شما امروزی و مدرن هست باید از رنگ‌های خنثی و بسیار ملایم مانند طوسی کم رنگ و یا سفید استفاده‌ی بهینه کنین تا این آینه‌ها زیبایی دوبرابری رو به فضای کاری شما ببخشه.

آینه هالیوودی لمسی یا حسگری

هر آینه نور داری که سفارش بدین ، حال این آینه چراغ‌دار هالیوودی باشه و یا بک لایت باید از طریقی بتونین اونو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت نور اونو کم و زیاد کنین .بسیاری از آینه‌ها حتی قابلیت‌های منحصر به فردی دارن که ، به طور مثال می توان با زدن دکمه‌ای  نور مهتابی رو به آفتابی تغییر حالت داد‌.

آینه میکاپ چراغ‌دار
آینه هالیوودی مهتابی لمسی

برای انجام این کارها یکی از روش‌های اون می‌تونه لمس آینه از طریق انگشتان دست باشه .به طوری که بر روی آینه یک نقطه تعبیه می‌شه که با زدن اون از طریق انگشتان دست بتونیم چراغ آینه رو خاموش و روشن کنیم .اگر به دنبال آینه‌های چراغ‌دار لمسی رفتین حتماً بهترین نوع اونو تهیه کنین زیرا  اگر این آینه‌ها از کیفیت پایینی برخوردار باشن پس از مدتی سیستم لمسی اونا از کار میوفته.

با سفارش در کارگاه آینه‌ها علاوه بر اینکه با بهترین متریال روز دنیا آینه‌ی خود رو تحویل می‌گیرین باعث پیشرفت علم و تکنولوژی در کشور عزیزمان ایران می‌شین و موجب اشتغال زایی بیشتری می‌شین. اعتماد شما اصالت ماست.

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ