آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی حسگر

در این مطلب در مورد آینه هالیوودی مهتابی حسگر صحبت خواهیم کرد امروزه آینه‌های مختلفی با توجه به کاربری و نیاز افراد به وجود اومدن. که یکی از اونا آینه هالیوودی و یا همون آینه‌های چراغ‌دار هست که دارای نور بسیار زیادی‌اس. 

در زمان‌های گذشته برای هر کاربری و یا فضایی تنها یک آینه وجود داشت که اون یک آینه‌ی ساده با برش بسیار ساده‌تر بود که مردم اونو از شیشه بری محل خود تهیه می‌کردن و اگر در یک آرایشگاه و یا حتی در یک سرویس بهداشتی می‌رفتین یک نوع آینه رو می‌دیدین اما با گذشت زمان و طراحی‌های به وجود اومده شرکت‌های سازنده آینه و کارگاه‌های تولید آینه در صدد تولید انواع آینه‌های مختلف با طراحی‌های گوناگون با توجه به نیاز افراد افتادن.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

با این کار آینه‌های مختلفی رو وارد بازار کردن که با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شدن .به طور مثال دیگر یک آینه ساده رو برای هر فضای استفاده نکردن بلکه برای مکانی مانند آرایشگاه از آینه‌های حرفه‌ای مانند آینه چراغ‌دار و یا هالیوودی و یا برای سالن‌های استخر و سونا و جکوزی از آینه‌های ضد بخار برای تعریق نکردن آینه و ….استفاده کردن و در واقع هر آینه برای هر محیطی جداگانه تعبیه شد. 

در کارگاه آینه‌ها انواع آینه‌های مزونی آرایشگاهی و یا سرویس‌بهداشتی با بهترین متریال روز دنیا تولید و عرضه می‌شه.به طوری که به هیچ عنوان این نوع آینه‌ها با نمونه‌های خارجی هیچ تناقضی نداره و بسیار مشابه نمونه‌های خارجی و حتی بهتر از اون هست.شما نیز می‌تونین با سفارش اینترنتی و یا تماس با باکارگاه آینه‌ها بهترین آینه‌های موجود در ایران رو سفارش داده و درب منزل خود به راحتی و آسونی تحویل بگیرین و دیگر در کوچه و بازار دنبال آینه مورد نظر خود نباشین.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود صرفه جویی کردین ، می‌تونین در جای دیگر این زمان رو استفاده کنین باعث کاهش بسیاری از آلودگی‌های زیست محیطی مانند کمتر شدن ترافیک شهری و یا آلودگی هوا می‌شین  و به داشتن زندگی سالم و شهر سالم‌تر کمک شایانی می‌کنین. با ما همراه باشین تا در ادامه در مورد انواع آینه هالیوودی چراغ‌دار صحبت کنیم.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر چیست

به طور کلی آینه‌های چراغ‌دار آینه‌هایی هستن که دور تا دور اون از لامپ‌های زیادی استفاده می‌شه که به فواصل مرتب گذاشته شدن. این آینه‌ها نور بسیار زیادی دارن تا بتونن نور بیشتری رو به محیط اطراف ببخشن.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

همچنین بهترین نوع آینه‌ها برای گریم و میکاپ برای میکاپ‌کاران و گریمورهای حرفه‌ای آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی هستن. شما با داشتن یک آینه هالیوودی مهتابی می‌تونین یک میکاپ بی نقص و بسیار عالی رو انجام بدین این مدل از آینه چراغدار حسگر هست و می‌تونین با زدن بر روی آینه و نقطه‌ای که برای انجام این کار تعبیه شده‌اس آینه‌ی خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو از کم به زیاد تغییر بدین همچنین اگر آینه‌ی شما دارای دو نوع نور هست می‌تونین نور آینه خود رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین. 

میکاپ کاران با داشتن یک آینه چراغ دار به علت داشتن نور بسیار زیاد عیوب و نواقص کار خود رو به راحتی می‌بینن و درصدد رفع اون برمیان تا یک میکاپ بی نقص و بسیار عالی رو به مشتری تحویل بدن. امروزه علاوه بر این که در سالن‌های آرایشی از این نوع آینه استفاده می‌شه در مزون‌ها و اتاق خواب های شخصی نیز شاهد این آینه های بسیار زیبا و مدرن هستیم.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

حال که در مورد این نوع از آینه هالیوودی صحبت کردیم در ادامه انواع آینه‌های هالیوودی رو برای شما بازگو می‌کنیم تا با این آینه بیشتر آشنا بشین و بتونین بهترین و با کیفیت‌ترین آینه رو با توجه به نیاز خود سفارش بدین.

انواع آینه هالیوودی

  • آینه هالیوودی یا چراغ‌دار مدل قاب‌دار
  • آینه هالیوودی یا چراغ‌دار مدل ریموت دار یا کنترلی
  • آینه هالیوودی مدل لمسی
  • آینه هالیوودی مدل قدی یا تمام صفحه
  • آینه هالیوودی دو طرفه
  • آینه هالیوودی آویزی
  • آینه هالیوودی پایه دار
آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

آینه هالیوودی قاب‌دار

آینه هالیوودی و یا هر نوع آینه‌ای که دارین رو می‌تونین با توجه به سبک و سلیقه خود قاب‌دار و یا بدون قاب سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرین. اما قبل از اینکه آینه رو قاب دار سفارش بدین حتماً به طراحی دکوراسیون و نوع رنگ دیوار نیز بسیار توجه کنین به طور مثال اگر رنگ دیوار شما خنثی و یا طراحی اون مدرن هست بهتر اینه که از رنگ‌های خنثی مانند سفید و یا طوسی کم رنگ استفاده بشه اما اگر طراحی و دکوراسیون شما سلطنتی و کلاسیک بوده بهتر هست از رنگ‌های گرم و تیره‌تر مانند قهوه‌ای استفاده بیشتری بشه. 

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر

قاب‌ها می‌تونن از جنس و متریال‌های مختلفی ساخته بشن و از جنس‌هایی از قبیل چوبی فلزی یو پی وی سی و یا ام دی اف باشن اما بهترین و بادوام‌ترین قاب‌ها برای هر نوع شرایط آب و هوایی قاب‌های یو پی وی سی هست که به هیچ عنوان زنگ نزده و تغییر حالت نمی‌دن .به این نکته نیز توجه داشته باشین که آینه‌هایی که قاب دارن به نسبت آینه‌های ساده که تنها یک برش می‌خورن قیمت بیشتری دارن زیرا از متریال بیشتری در اون استفاده شده اس همچنین زمان بیشتر و انرژی بیشتری نیز برای ساخت اون قاب صرف شده‌اس . 

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر مدل قاب‌دار

آینه هالیوودی یا چراغ‌دار مدل ریموت دار کنترلی

هنگامی که آینه‌های نور‌دار مانند آینه‌های هالیوودی رو انتخاب می‌کنین باید بتونین از طریقی اونو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها استفاده از ریموت‌های کنترل دار هست که با این روش می‌تونین با در دست داشتن ریموت در هر نقطه‌ و در هر مکانی که ایستادین با فشار دادن دکمه‌ چراغ آینه‌ی خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنین.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی

این روش مزیت‌های بسیاری به نسبت روش لمسی و یا حسگری داره یکی از این روش‌ها همین خاموش و روشن کردن در هر نقطه از سالن و یا مکانی که هستین می‌باشد و مزیت دیگر لک نشدن آینه اس زیرا اگر آینه چراغ‌دار شما لمسی و یا حسگری باشه بایستی از طریق انگشتون دست بر روی آینه نورش رو خاموش و روشن کنین که موجب لک بر روی آینه و تمیز کردن هر روزه اون می‌شه. 

آینه هالیوودی مدل قدی یا تمام صفحه

اگر فضایی که در اون مشغول به کار هستین بسیار کوچک هست و یا نور اون برای میکاپ و گریم کافی نیست بهتر هست که از آینه‌های قدی و یا سرتاسری بر روی دیوار استفاده کنین. تا بتونین فضای کاری خود رو دلبازتر و بزرگ‌تر نشون بدین.

آینه هالیوودی مهتابی حسگر
آینه هالیوودی مهتابی حسگر مدل قدی

کاربرد آینه‌های قدی بیشتر برای مزون‌ها هست تا مشتریان بتونن روبروی آینه بایستن و از بالا تا پایین لباسی رو که بر تن کردن رو به راحتی ببینن تا بتونن تصمیم برای خرید بگیرن .حتماً به این نکته دقت داشته باشین که اگر برای سالن‌های آرایشگاهی بر روی یک دیوار آینه تمام صفحه انتخاب می‌کنین تا فضای سالن خود رو بزرگ‌تر نشون بدین بهتر هست که این آینه بدون قاب تعبیه بشه تا حس بزرگ‌تر بودن رو بهتر بتونه به مشتریان القا کنه.

کافیست که ابعاد پیشنهادی خود رو با طرحی که انتخاب کردین برای کارگاه‌ آینه‌ها ارسال کنین تا زیباترین آینه با بهترین متریال رو از بهترین‌ها تحویل بگیرین.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ