آینه هالیوودی مستطیلی

آینه هالیوودی مستطیلی

آینه هالیوودی از آینه‌های مدرنی هست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته. که دلیل اون ظاهر زیبا و کاربرد و قابلیت‌های منحصربه‌فرد اون هست. آینه ها در حالت کلی دارای تنوع بالایی در طرح ، رنگ و … هستن. و آینه هالیوودی که نوعی از یک سبک آینه به شمار میره هم به نوبه‌ی خودش تنوع گسترده‌ای داره. یکی از انواع آینه هالیوودی، آینه هالیوودی مستطیلی هست که در این متن به اون می‌پردازیم. ساختار کلی آینه هالیوودی به این صورته که دور آینه از لامپ‌هایی استفاده میشه. این لامپ‌های به‌کار رفته در آینه موجب می‌شن روشنایی مطلوبی ایجاد بشه تا بتونین به‌طور واضح و روشن خودتون رو در آینه مشاهده کنین.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی مستطیلی

آینه هالیوودی مستطیلی در انواع مختلف و به دلخواه شما در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌شه. باتوجه به این که تمام مراحل ساخت آینه‌ها از ابتدا تا انتها در محل کارگاه و با نظارت کامل صورت می‌گیره، محصولات با کیفیت و قیمت تضمین‌شده ارائه می‌شن. تا بتونیم رضایت حداکثری مشتریان خودمون رو جلب کنیم. تمام تلاش ما بر این هست که محصولی با کیفیت و درخور مشتریان خودمون عرضه کنیم. امکان سفارشی‌سازی هر نوع آینه‌ای هم وجود داره. شما هر آنچه که از آینه در نظر دارین رو تنها کافیه به ما انتقال بدین تا آینه‌ای دقیقا مطابق خواسته خودتون و حتی بهتر از اون دریافت کنین.

همچنین روی محصولات خودمون گارانتی یک‌ساله و ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفتیم تا بتونیم خدمات بهتری برای خدمت شما عزیزان داشته باشیم. علاوه بر این موارد امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت هم وجود داره. امکان ثبت سفارش از تمام نقاط کشور وجود داره و پس از ثبت سفارش هم در کمترین زمان، ارسال میشه. اما دلیل مهم‌تر برای خرید از ما کیفیت بالا و همین ضمانت بی قید و شرط هست که می‌تونین اون رو فقط در این کارگاه ببینین. چون رضایت مشتری‌ها برای ما اولویت داره.

برای سفارش و داشتن هر سوالی هم می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین.حتی اگر نمی‌دونین دقیقا چه آینه‌ای رو انتخاب کنین، مشاوران ما با توجه به فضا و بودجه‌ای که دارین سعی می‌کنن تا بهترین پیشنهادات رو برای شما داشته باشن. و شما هم بتونین آسنه‌ای زیبا و کاربردی داشته باشین. آدرس ماهم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی چرخ‌دار

چرا آینه هالیوودی مستطیلی

آینه هالیوودی مستطیلی به‌واسطه کاربرد چراغ‌های LED روی اون، روشنایی بسیار خوبی رو به‌طور مستقیم ایجاد می‌کنه. تا با قرارگیری در مقابل آینه برای انجام امور مختلف خودتون، بتونین تصویر واضحی از خودتون در آینه تماشا کنین. این چراغ‌ها به‌گونه‌ای روی آینه و با فاصله مشخصی قرار می‌گیرن که برای نوردهی در بهترین حالت خودشون رو دارن. تا بتونن مقابل و اطراف خودشون رو کامل و بدون این که سایه‌ای ایجاد کنن، روشنایی ببخشن. این آینه با نام آینه آرایشگاه نیز معروفه.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی آرایشی

در میان اشکال مختلفی که آینه هالیوودی می‌تونه دارا باشه، مستطیل از اشکال ساده و بسیار کاربردی هستش. که برای هر فضایی با کاربری‌ و چیدمان مختلف، قابلیت هماهنگی داره. و می‌تونه به زیبایی هرچه بیشتر اون اضافه کنه. درکل مستطیل، شکل بسیار رایجی برای انواع مختلف آینه هست که بسیار هم مورد استفاده قرار می‌گیره و همینطور در طول زمان هم از زیبایی اون کاسته نمی‌شه.

کاربردهای آینه هالیوودی مستطیلی

آرایشی و میکاپ

یکی از پرکاربردترین مواردی که موجب‌شده تا از آینه هالیوودی مستطیلی استفاده بشه، استفاده به‌عنوان آینه آرایشی و میکاپ هست. که دلیل اصلی استفاده از آینه هالیوودی برای میکاپ و گریم، نورپردازی خیلی خوب این نوع از آینه هستش. که باعث‌شده تا بشه در تمام مراحل میکاپ، با دقت و دید خیلی واضحی روی صورت میکاپ انجام داد. و در نهایت هم آرایشی موردقبول و رضایت انجام بگیره. چراکه نور و تصویر خوب از موارد ضروری حین آرایش و میکاپ هستن که به‌وسیله آینه هالیوودی به‌تنهایی تامین می‌شه.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی میکاپ

به همین دلیل آینه هالیوودی مستطیلی برای فضایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی از بهترین گزینه‌هاست. به این دلیل که گریم و میکاپ در این فضاها به‌صورت تخصصی انجام می‌گیره. بنابراین ابزاری هم که برای مراحل میکاپ به‌کار گرفته می‌شه، بهتر هست که از کاربردی‌ترین‌ها باشه. که آینه هالیوودی رو میشه به عنوان یکی از این لوازم ضروری نام برد.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی رومیزی

فضای دیگه‌ای که برای آینه هالیوودی مستطیلی به‌عنوان آینه آرایشی می‌تونه مناسب باشه، اتاق‌خواب هست. چرا که اغلب در هر خونه‌ای آینه میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره. در میان انواع مختلفی از آینه که امروزه وجود داره، آینه هالیوودی انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شه. ایده‌آل بودن این آینه به جهت ظاهر زیبا و عملکرد فوق‌العاده اون هست. که آینه‌های دیگه و به‌خصوص آینه‌های قدیمی و ساده نمی‌تونن مثل اون باشن.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی آرایش

همچنین اتاق‌گریم در سینما و تلویزیون هم فضای مناسبی برای استفاده از آینه هالیوودی مستطیلی هست. این نور ایجادشده برای گریم که موضوع حساس و ظریفی هست، کارآمده. چرا که با روشن کردن صورت، دید خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنه تا در نهایت دقت بالایی هم در گریم صورت بگیره.

استفاده روزمره و زیبایی

مزون و فروشگاه‌های پوشاک یکی از مواردی هستن که وجود آینه در اون الزامیه. آینه برای مزون هم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشه تا تصویری که ارائه میده واضح و روشن باشه. با این وجود آینه هالیوودی مستطیلی در میان انواع مختلف آینه، خیلی پیشنهاد می‌شه. به این دلیل که با روشنایی خوب و قابل‌قبولی که ایجاد می‌کنه هم به فضا جلوه خاصی میده هم دید خوبی رو ایجاد می‌کنه.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی مزون

آتلیه عکاسی هم از موارد دیگه استفاده برای آینه هالیوودی مستطیلی هست. وجود آینه در فضای عکاسی جلوه زیبایی داره و فضا رو بزرگ‌تر و شکیل‌تر می‌کنه. همچنین استفاده از آینه در عکاسی بسیار انجام می‌گیره. پس باید آینه‌ای انتخاب بشه که از نظر زیبایی دارای ویژگی‌های خاصی باشه. به همین دلیل پیشنهاد ما آینه هالیوودی هست که می‌تونه در عکس‌ها جلوه خیلی خاصی داشته باشه.

درنهایت این نکته رو یادآور بشیم که محدودیت خاصی برای کاربرد آینه هالیوودی مستطیلی وجود نداره. و میشه اون رو برای هر کاربرد دلخواه و مدنظر خودتون به‌ کار ببرین.

انواع آینه هالیوودی مستطیلی

آینه هالیوودی مستطیلی می‌تونه در ابعاد مختلفی بسته به فضایی که وجود داره و نیاز خودتون مورد استفاده قرار بگیره. هیچ منعی در مورد ابعاد آینه وجود نداره. امکان تولید اون از ابعاد کوچیک تا ابعاد خیلی بزرگ وجود داره. تا در نهایت آینه‌ای مورد دلخواه و علاقه شما تولید بشه. به‌عنوان مثال آینه در ابعاد کوچیک دستی و رومیزی که اغلب جنبه کاربرد آرایشی دارن. و ابعاد بزرگ‌تر مثل قدی که اغلب برای مزون‌ها و کاربردهای معمول دیگه مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه قدی هالیوودی پایه‌دار

یک دسته‌بندی دیگه برای آینه هالیوودی مستطیلی قاب‌دار یا قاب‌دار نبودن اونه. آینه بدون قاب سادگی خاصی داره که برای هر فضایی استفاده از اون مناسبه. اما استفاده از قاب هم برای آینه، زیبایی خاصی رو به اون میده . همچنین قاب‌ها تنوع بالایی رو دارا هستن که به همین دلیل می‌تونن آینه‌های بسیار متفاوتی رو ایجاد کنن. انتخاب قاب بر اساس سلیقه و دکوراسیون داخلی می‌تونه انجام بگیره.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی قاب‌دار

همچنین آینه هالیوودی مستطیلی رو اغلب به شکل‌های رایجی که به کار می‌برن دیواری، رومیزی و پایه‌داره. هرکدام از این نوع آینه‌ها می‌تونن کاربردی و زیبا باشن. انتخاب از بین اونا برحسب نیازی که به آینه وجود داره و همچنین سلیقه و فضایی که برای آینه تدارک دیده شده‌، دخیله. تا بتونه آینه‌ای مناسب انتخاب بشه.

قابلیت‌هایی که آینه هالیوودی مستطیلی می‌تونه داشته باشه؟

. اتصال آینه هالیوودی مستطیلی به اینترنت امکانات ویژه‌ای رو برای آینه فراهم می‌کنه. که از اصلی‌ترین اون‌ها این هست که امکان گوش دادن به موسیقی، کتاب‌صوتی و پادکست امکان‌پذیر میشه. این قابلیت، آینه رو بسیار جذاب و خاص می‌کنه که می‌تونین هنگام انجام امور خود در محیط و یا مقابل آینه گوش بدین و از این طریق از زمان‌های مرده خودتون استفاده بهینه‌ای کنین.

. آینه هالیوودی مستطیلی قابلیت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، ضد بخار بودن اونه. عملکرد ضد بخار بودن به این صورته که وقتی آینه در معرض بخار آب قرار می‌گیره، اجازه تشکیل بخار آب روی سطح آینه رو نمیده. درواقع سنسوری پشت آینه قرار داده میشه که به محض تشکیل بخار آب، سطح آینه رو به مقدار کمی گرم می‌کنه. در این صورت بخار که با سطح گرم آینه برخورد می‌کنه، دیگر قطراتی رو روی آینه تشکیل نمیده. در این صورت دیگر نگرانی بابت لکه‌دار شدن آینه اصلا وجود نداره. و همیشه یک آینه‌ای با سطح درخشان و تمیز رو دارین.

آینه هالیوودی مستطیلی
آینه هالیوودی لمسی

. از قابلیت‌های دیگه آینه هالیوودی مستطیلی تنظیم نور اونه. منظور از تنظیم نور اینه که امکان کاهش و افزایش میزان نور وجود داره. تا هر زمان که نیاز باشه بتونسن شدت نور رو مطابق دلخواه خودتون کم و زیاد کنین. چون در طول روز هم به طور طبیعی میزان نور درحال تغییر هستش که ممکنه شما به نور متفاوت‌تری نیاز داشته باشین. همچنین امکان تغییر رنگ نورهای چراغ‌ها هم وجود داره برای این کار می‌تونین رنگ‌های موردنظر خودتون برای نورپردازی رو انتخاب کنین و برحسب دلخواه تغییر بدین.

. زمان و دما هم روی صفحه آینه از طریق استفاده از تایمر و دماسنج امکان نمایش داره. در این صورت امکان اطلاع از ساعت و دما به‌وسیله آینه هالیوودی مستطیلی فراهم می‌شه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ