آینه گریم پایه دار

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

تو این مقاله قرار هست در مورد آینه هالیوودی آفتابی پایه دار صحبت کنیم که این آینه کاربردهای زیادی داره که برای شما توضیح می‌دیم. اگه شما دارین این مطلب رو می خونین و بررسی‌های زیادی برای خرید آینه هالیوودی آفتابی پایه‌دار کردین و حساس هستین حتماً یک میکاپ‌ارتیست حرفه ای هم هستین.باید بدونین که امروزه زمان آینه هایی که قدیمی هستن گذشته و محصولات مدرن به روز رو بورس هستن.

برای ایجاد یک سالن آرایش زیبا و خاص باید از وسایل منحصر به فرد هم استفاده کنین. همانطور که خودتون اطلاع دارین مهمترین وسیله توی آرایشگاه ها علاوه بر ابزاری که برای آرایش استفاده می‌شه ،آینه ها هستن. برای اینکه بدرخشین و بتونین باافراد مشهور رقابت کنین باید یک آینه جدید و به روز داشته باشین.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

خوندن این مقاله بهتون کمک می کنه که جدیدترین آینه هارو رو بشناسین و بتونین در صف رقبای این کار قرار بگیرین و حتی از اونا جلو بزنین. تمامی آینه هایی که میکاپ آرتیست های معروف و رقبای شما از کمپانی ayneha تهیه کردن رو در این مقاله معرفی می‌کنیم و عکس اونارو رو براتون می‌زاریم. اگه شما یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستین ولی سالن آرایش شما به شکل قدیمیه این حس به مشتری شما منتقل نمی‌شه که شما در این رشته متخصص هستین.

برای اینکه بهتر دیده بشین و مشتریای بیشتری رو جذب کنین باید محیط سالن آرایشگاه خودتون رو زیبا کنین. مدل آینه ای که مد نظر داشته باشین یا عکس اونو در سایت های مختلف خارجی دیده باشین، رو می‌تونین به کارشناسان و طراحان آینه‌ها نشون بدین تا این آینه رو برای شما طراحی و تولید کنن.حتی می‌تونیم بگیم بهتر از آینه های خارجی برای شما طراحی میشه به خاطر اینکه این شرکت همیشه به نیازهای یک آرایشگر فکر می‌کنه و بهترین‌ها رو برای شما می سازه.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

چرا باید آینه هالیوودی پایه دار رو از کارگاه آینه‌ها تهیه کنین

شما اگر بخواین خریدی انجام بدین از فروشنده و جنسی که می‌خرین انتظاراتی دارین.حتما این انتظارو‌ دارین که کیفیت آینه عالی باشه،قیمتش مناسب باشه،ضمانت داشته باشه.با افتخار اینو‌ بهتون می‌گیم که کیفیت آینه ها بهترین نوع در بازاره،قیمت نسبت به کیفیت بسیار عالی و‌ مناسبه‌ و‌ علاوه بر اون ضمانت بی قید و شرط داره، یعنی اگه وقتی که آینه رو برای شما ارسال می‌کنن تو راه آینه بشکنه ما برای شما یک آینه جدید می‌سازیم و ارسال می‌کنیم.

یکی دیگه از مزیت‌های عالی این حصول اینه که اگه ال ای دی آینه‌تون یا ریموت و یا قسمت لمسی آینه آسیب ببینه‌ و از کاربیوفته بدون دریافت هیچ هزینه ای آینه‌رو براتون درست می‌کنیم.تمامی این مزیت‌هایی که گفتیم نیاز اصلی هرکدوم از ماست و‌ دوسداریم که کالایی که تهیه می‌کنیم خدمات پس از فروش داشته باشه.با خرید از کارگاه آینه ها به تمامی خواسته‌های شما توجه می‌شه.شما لایق بهترین‌هایین اینو‌خودتون بهتر می‌دونین.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار چندمدل داره

آینه های هالیوودی پایدار در چند مدل طراحی و تولید می‌شه. بعضی از آینه های هالیوودی پایدار به صورت چرخدار و متحرک و بعضی از اونا ثابتن. آینه های هالیوودی آفتابی پایه دار که دارای چرخ هستن رو بسیار راحت می‌تونیم جابجا کنیم.بخاطر اینکه دیگه نیاز نیست برای جابجایی از کسایی دیگه کمک بگیرین. و به تنهایی می تونین آینه های هالیوودی که در سایز های بزرگ هستن رو جابجا کنین.

شما یک فرد خوش سلیقه و خوش ذوق هستین چون دنبال یه آینه ای هستین که به راحتی می‌تونین مدل و دکور فضاتون رو تغییر بدین.این مدل برای تغییر دادن دکوراسیون یک ایده خوبیه.آینه های هالیوودی آفتابی پایدار رو می‌تونیم با قاب هایی از جنس‌های مختلفی براتون تولید کنیم. مدل استیل بسیار رو بورس هست و فضای شما رو خیلی لوکس می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

ادامه مطلب

بعضی از آینه های هالیوودی آفتابی پایدار هست که بدون چرخ هستن اما آنها را می تونیم جابجا کنیم و به دیوار نصب نشدن ،ولی به خاطر وزن زیادی که دارن اکثراً جای مشخصی گذاشته می‌شن و جابجاییش به تنهایی سخته.برای کسانی که سالن آرایش‌شون اجاره‌ای نیست و مال خودشونه و جابجایی کمتری انجام می‌دن آینه هالیوودی پایه دار بدون چرخ که به اونا مدل ثابت می‌گیم بهترین گزینه هست. آینه های هالیوودی پایه دار بدون چرخ رو می‌تونیم به صورت رومیزی تولید کنیم و میز آینه رو با خود آینه ست کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

انواع آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار ریموتی
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار لمسی
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار چرخدار
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار حسگری
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار قدی
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار رومیزی
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار بک لایت
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار هالیوودی
  • آینه هالیوودی آفتابی پایه دار گریم پلاس

آینه هالیوودی آفتابی پایه‌دار دوطرفه

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

آینه های هالیوودی آفتابی پایه دار دو طرفه رو می‌تونیم به صورت رومیزی و قدی و آویز تولید کنیم. سالن هایی که چند سال پیش دکوراسیون شدن و این دکوراسیون رو تغییر ندادن به مرور باعث می‌شه تا مشتری حس اطمینان کمتری داشته باشه.

حتی اگه تجربه زیادی در کار گریم داشته باشین.اما این حس به دلیل سبک قدیمی سالن‌شون به مشتری منتقل نمی‌شه. یک تصمیم جدی بگیرین و برای بهتر دیده شدن دکوراسیون سالن آرایشگاه‌تون از آینه های هالیوودی آفتابی و پایه‌دار استفاده کنین و از رقبای خودتون عقب نمونین و برای اونا و به نفع‌شون میدون رو خالی نکنین.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار

ادامه مطلب

تمامی سالن‌هایی که به سبک قدیمی هستن و خودشون رو بروز نکردن در دورتادور سالن، آینه نصب کردن.اما برای جذاب‌تر و پرکارایی‌تر شدن فضا باید از آینه هالیوودی آفتابی دوطرفه در وسط سالن در جایی که همیشه بلااستفاده بوده استفاده کرد.اگه سالن شما بزرگه و مشتریای زیادی هم دارین و سالن‌تون ظرفیت این همه مشتری رو نداره آینه های دوطرفه می‌تونه به شما کمک کنه تا بتونین همزمان کار مشتریای بیشتری رو راه بندازین.مطمئنا شما یک فرد باهوش هستین و برای کارایی بیشتر هوشمندانه عمل می‌کنین.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار
آینه آرایشگاه

به سه روش‌نور اینه هالیوودی افتابی پایه دار روشن می‌شه

با روش‌های مختلف میشه نور لامپ های آینه هالیوودی رو روشن و خاموش‌شون کنیم که براتون بیشتر توضیح می‌دیم.آینه‌های هالیوودی که در کارگاه آینه ها تولید می‌شه به میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای کمک می‌کنه تا تو کارشون دقیق‌تر باشن.ما علاوه بر نوری که دور تا دور آینه ها هست دو لامپ بالای آینه نصب کردیم که قابل تنظیمه و می‌تونین دقیقا این نور رو روی قسمت مورد نظر تنظیم کنین.این مدل جدیدترین نوع هست که نمونه خارجی هم نداره و طراحی و ساختش در کارگاه آینه‌ها انجام می‌شه.

آینه هالیوودی آفتابی پایه دار
آینه آرایشگاه

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار ریموتی

یکی از روش‌های پرکاربرد و پرطرفدار مدل ریموتی هست.زیرا کار کردن با این روش آسونه و برای روشن کردن نور لامپ ها حتی لازم نیست از جای خودتون تکون بخورین و از راه دور با فشار دادن یک دکمه نور آینه رو روشن می‌کنین.دکمه‌هایی روی این ریموت وجود داره که می‌تونیم با اون دکمه ها نور مناسب و مورد نیازمون رو تنظیم کنیم.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ