آینه نوری قم

آینه نوری قم

آینه نوری یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین آینه‌هاست که امروزه خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. در آینه نوری طوری طراحی انجام شده که عملکرد آینه رو خیلی ارتقا داده. درواقع این آینه انتظاری فراتر از آینه‌های معمولی رو برآورده می‌کنه. در این متن هم به آینه نوری قم می‌پردازیم و به معرفی انواع و ویژگی‌های اون‌ها می‌پردازیم. آینه نوری در مدت کمی که به بازار اومد تونست جایگاه خیلی خوبی پیدا کنه. به‌طوری که در اغلب فضاها هم می‌بینیم که دیگه آینه‌های قدیمی خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرن و به‌جای اون‌ها از اینچنین آینه‌های جدیدی استفاده میشه که از هر نظری قابل مقایسه با آینه‌های دیگه نیستن.

آینه نوری قم
آینه نوری قم

معرفی این که آینه نوری قم دقیقا چه آینه‌ای هست

آینه نوری قم آینه‌ای هست که دارای نورپردازی هست . این نور آینه به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، نواری شکله و با وجود ضخامت کمی که داره پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه تعبیه بشه و روشن بشه، نور مخفی و ملایمی ایجاد می‌کنه که این نور دور تا دور آینه رو می‌گیره. نور ایجاد شده برای آینه نوری باعث میشه تا وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی روشن و واضح خودتون رو ببینین. چون طراحی و کاربرد این چراغ LED در آینه نوری طوری بوده که بتونه مقابل خودش رو خیلی خوب و بدون هیچ سایه‌ای روشن کنه.

آینه نوری قم
آینه گرد مدرن

درواقع آدم‌ها اصلی‌ترین استفاده‌ای که از آینه‌ها می‌کنن برای دیدن خودشون هست. و طی سال‌ها هم روی شفافیت و عملکرد آینه خیلی کار شده تا بتونن این موارد رو ارتقا ببخشن. و در نهایت منجر به ایجاد آینه‌ای مثل آینه نوری شده تا بتونه کارکرد فوق‌العاده خاصی رو نشون بده. به همین دلیل هم هست که به‌خصوص در کاربردهای مهم آینه نوری خیلی کاربرد داره و آینه‌های قدیمی خیلی خیلی کم و به‌ندرت استفاده میشن.

آینه نوری قم
آینه نوری

کاربردهای مهم آینه نوری قم چه مواردی هست

سالن آرایشگاه

آینه نوری قم برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی انتخاب خیلی مناسبی هستش. آینه‌ای که در آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره، باید از هر جهتی آینه خوبی باشه. درواقع آینه به‌قدری در آرایشگاه اهمیت داره که با وجود آینه هست که میشه اسم جایی رو آرایشگاه گذاشت. و خیلی از کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، تماما نیاز به آینه داره. مثل آرایش و میکاپ که بدون وجود آینه این کار امکان‌پذیر نیست.

آینه نوری قم
آینه قدی آرایشگاهی

آینه نوری کمک می‌کنه تا زمانی که مشتری شما جلوی آینه می‌نشینه، بتونین دید بهتر و بازتری رو داشته باشین. وقتی شما دید باز و روشنی داشته باشین، می‌تونین کارتون رو خیلی تمیزتر و بی‌نقص‌تر ارائه بدین. چون خدماتی که در آرایشگاه‌ها ارائه میشه، زیبایی هستش که برای انجام اون‌ها شما نیاز به نور کافی دارین. این نور باید از جای مناسبی هم منتشر بشه تا بتونه بازدهی بالایی داشته باشه. که آینه نوری از این جهت هم خیلی خوب عمل می‌کنه.

آینه نوری قم
آینه نوری سالن زیبایی

مزون

استفاده دیگه‌ای که آینه نوری قم می‌تونه داشته باشه، در مزون و فروشگاه لباس هستش. برای مزون هم آینه چون مورد استفاده دائم مشتریان هست و اون‌ها با دیدن خودشون در این آینه راحت‌تر تصمیم به خرید می‌گیرن. بنابراین آینه‌ای مثل آینه نوری برای هر مزونی همآینه‌ای کاملا ایده‌آل محسوب میشه. از این جهت که نور آینه به مشتری شما دید خیلی روشنی رو میده که می‌تونه خودش رو خیلی خوب تماشا کنه.

آینه نوری قم
آینه نوری برای مزون

آینه مزونی نوری همچنین جلوه خیلی خاصی رو هم به مزون شما می‌بخشه و اون رو خیلی زیباتر نشون میده. آینه فضای شما رو به‌خاطر انعکاسی که در اون رخ میده، بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده. وقتی هم که آینه خودش دارای نورپردازی باشه، این موضوع پررنگ‌تر میشه و تاثیر بیشتری رو داره. بنابراین آینه مزونی فضای مزون رو دلبازتر هم نشون میده.

خونه

وجود آینه نوری قم برای هر خونه‌ای هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه. آینه نوری با ویژگی‌هایی که داره، کارکرد خیلی خاصی رو نسبت به آینه‌های معمولی میده. خیلی اوقات خانم‌ها خودشون در خونه آرایش روزانه خودشون و برخی از مراسم‌ها رو انجام میدن. برای این که بتونین این کار رو خودتون خیلی حرفه‌ای و تمیز انجام بدین، نیاز دارین که آینه‌تون صفحه شفافی داشته باشه و همینطور نور کافی هم داشته باشین تا اشراف کاملی روی صورت خودتون داشته باشین. بنابراین آینه نوری می‌تونه کمک‌کننده برای شما باشه

آینه نوری قم
آینه مدرن نوری

آینه نوری نور خودش رو حتی می‌تونه به‌صورت متمرکز روی صورت شما بندازه و در این صورت دقت و تمرکز بالایی رو خواهید داشت. و خودتون با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین خیلی راحت آرایشگر خودتون باشین. همچنین اصلاحی هم که آقایون انجام میدن، با استفاده از این آینه خیلی راحت‌تر میشه. علاوه بر تمام این‌ها آینه نوری قم فضای خونه شما رو خیلی تغییر میده و باعث میشه تا دکوراسیون شما خیلی مدرن به نظر برسه. آینه در کل از عناصر مهمی در چیدمان داخلی محسوب میشه و می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه. به همین دلیل بهتره از آینه‌ای مثل آینه نوری خیلی زیبا و خاص هست، استفاده بشه.

قابلیت‌هایی که می‌تونه روی آینه نوری قم نصب بشه، چه مواردیه

. نورپردازی که اصلی‌ترین ویژگی این آینه‌های نوری هستش، قابلیت تنظیم داره. تنظیم اون‌ها به این صورته که می‌تونین میزان نور آینه رو کم یا زیاد کنین تا به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون برسین. علاوه بر کم و زیاد کردن میزان نور امکان تغییر رنگ نور آینه هم وجود داره. مثلا خودتون انتخاب می‌کنین که می‌خواین رنگ صورتی و مهتابی رو برای نورپردازی آینه داشته باشین تا بتونین هر زمان که خواستین خیلی راحت این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین.

آینه نوری قم
آینه نوری سرویس

. آینه نوری قم می‌تونه خیلی هوشمندتر هم عمل کنه. به این صورت که می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین تا امکان پخش موسیقی یا ویدئو از طریق آینه فراهم بشه. یک امکان خیلی خاصی هست که آینه‌های مدرن اینچنینی می‌تونن دارا باشن.

. روی صفحه آینه می‌تونه یک آینه کوچیکی تعبیه بشه که این آینه قدرت بزرگنمایی داره. با استفاده از اون شما می‌تونین قسمت‌هایی از صورت خودتون رو از نمای نزدیک و با دید بازی ببینین. این کار برای آرایش و میکاپ خیلی خوبه و می‌تونه به شما دقت بالاتری رو بده.

. آینه نوری قم همچنین می‌تونه به‌صورت ضدبخار هم باشه. آینه ضدبخار در صورتی که آینه در سرویس بهداشتی یا حموم به کار بره، خیلی مفیده. چون این فضاها عموما مرطوب هستن و امکان تشکیل بخار آب روی صفحه آینه وجود داره. با این قابلیت و سنسوری که پشت آینه قرار داده میشه، دیگه صفحه آینه همیشه کاملا تمیز و شفاف هست و نیازی به صرف زمان برای تمیز کردن اون هم ندارین.

تمام قابلیت‌های آینه نوری انتخابی هستن. و به انتخاب شما هر موردی که مدنظر بود روی آینه نصب میشه.

آینه نوری قم
آینه نوری گرد

اما چرا آینه نوری قم رو بهتره از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه، آینه نوری قم و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر شما باشه، با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد تولید میشه. برای تولید آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی خودشون رو به شما عزیزان عرضه کنیم. همچنین سعی کردیم آینه‌ها رو با قیمت مناس‌تری هم به فروش برسونیم. به همین دلیل واسطه‌ها رو حذف کردیم تا مستقیما بتونین از خودمون آینه مورد نظر خودتون رو تهیه کنین.

آینه نوری قم
آینه نوردار

علاوه بر تمام این‌ها آینه‌های این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا در صورتی که اتفاقی برای آینه‌ها بیفته، پشتیانی ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل به وجود اومده رو رفع کنن. فقط مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. امکان خاص دیگه این کارگاه داشتن ضمانت مرجوعی هستش. تا اگر احیانا آینه مورد پسندتون نبود، امکان مرجوعی داشته باشین.

شما از قم یا هر شهر دیگه‌ای در ایران که باشین، می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ